Experienta cu asigurare RCA ASTRA, poate sint eu pricinos...
![]() ![]() ![]() |
Experienta cu asigurare RCA ASTRA, poate sint eu pricinos...
gomez99 |
![]()
Post
#1
|
||
Fan TICO Group: Members Posts: 154 Joined: 26 October 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005 Daewoo Tico AC 1999
Nu intreba ce poate face Dacia pt tine, intreaba ce poti face tu pt Dacia |
|||
vijelie |
![]()
Post
#2
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
george_slz |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Am patit la fel cu un specimen - constatator tot de la ASTRA. Astia vor trai mult...si prost.
|
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
vijelie |
![]()
Post
#4
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Vaaai! Sa-i vedeti pe aia de la Asirom!
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Expert Tehnic Judiciar Auto |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 27 September 06 ![]() |
Dragi clienti,
hai sa va spun cum ati vedea dvs. lucrurile daca ati fi in locul unui inspector de daune (v-o spun din experienta, pentru ca am fost inspector de daune, in Bucuresti, la doua mari companii de asigurari din Romania). In primul rand aveti dreptate sa va deranjeze lentoarea cu care acel inspector de daune isi facea treaba. Ideal ar fi sa se miste repede si eficient si sa va raspunda la intrebari. Pe de alta parte sa stiti ca el are o mare raspundere: trebuie sa fie foarte atent sa verifice bine anumite aspecte de care depinde in mare masura rezolvarea corecta a daunei (cum ar fi actele de constatare, dinamica accidentului, valabilitatea politei de asigurare etc.). Aceste verificari trebuie facute repede, in fata clientului care uneori nu este corect (cred ca stiti ca exista anumite cazuri in care se incearca fraudarea firmelor de asigurari). Apoi, intrucat fiecare dosar reprezinta un caz in parte, nu este bine sa se faca mai multe constatari in serie pentru mai multe dosare, pentru ca pot aparea incurcaturi. Cel mai bine este sa se citeasca o data, atent, actele din dosar, apoi sa se faca pozele avariilor si procesul verbal de constatare, dupa care se revine la birou si se continua cu urmatorul dosar. Trebuie sa va mai spun ca de multe ori sunt necesare discutii prelungite cu clientul, astfel incat si acesta si firma de asigurari sa accepte solutia propusa. In sfarsit, sa stiti ca inspectorul de daune este primul tras la raspundere daca face vreo greseala, el fiind cam intre ciocan (vezi client) si nicovala (seful direct). Bineinteles, tot ce am spus mai sus se refera la un inspector onest. Referitor la programul de lucru, eu nu am refuzat niciodata vreun client, chiar daca a trebuit sa stau peste program, dar credeti-ma ca nu era deloc simplu sa deschizi vreo 20-24 dosare intr-o zi de munca. Cu stima! |
--------------------
Skoda
Felicia
2000 Lxi
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
E interesant ce spune Expertul dar din ce a povestit Gomez agentul ala constatator era varza murata cu o educatie de scoala veche comunista .
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
hash |
![]()
Post
#7
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Cred ca societatile astea de asigurari sunt cam suprasaturate cu clienti. Cel putin asta a fost impresia mea cand m-am dus la Allianz sa-mi fac full Casco si o duduie de-abia a 3-a oara a reusit sa-mi puna datele intr-un formular pe calculator (si n-avea 30 de ani !). Dupa ce-am pierdut o ora intreaga si tot n-am reusit sa aflu cat ma costa un full casco la masina din dotare, am plecat in ideea ca-mi face formularul si ma suna sa ma duc sa platesc ... Asi, nu am mai fost sunat. Multora dintre functionarii astora le e greu sa lucreze cu un formular electronic, sa bage niste date, sa adune 2 cifre fara calculator .. Sa vedeti ce haios va pun sa asteptati in timp ce o cheama pe colega (care si-aia are mari probleme cu ordinatorul), si se lupta amandoua, si le dispar datele de pe ecran, se incurca, prima de asigurare apare in EURO desi valoarea facturii este in RON samd.
Faceti un test simplu: trimiteti pe email, mai multor companii de asigurare (alea mari, le stiti voi), o intrebare, de gen cat costa un anumit serviciu. Daca va raspunde mai mult de una, eu imi mananc sapca. Singurii care au 'mers' la mine au fost cei de la Asirom. In rest, varza ... |
--------------------
-
-
-
|
|
gomez99 |
![]()
Post
#8
|
Fan TICO Group: Members Posts: 154 Joined: 26 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Stimate dle Expert Tehnic Judiciar Auto
Departe de mine gindul de a face pe Gica Contra sau de a porni o polemica. Imi pare insa ca modul in care prezentati problema e cel putin unilateral, ca sa nu zic altfel. Ca sa ma fac bine inteles de toata lumea, incep prin a reaminti ca (teoretic) traim intr-o economie de piata - cu tot ce inseamna asta pt cine intelege. Si acu subiectul: - fara indoiala ca numai un debil mintal nu intelege ca agentul are o responsabilitate mare si nu joaca bilute acolo unde e. Insa la ce spune big2003 eu pot sa adug ca tipul e cel putin sociopat. - <<Apoi, intrucat fiecare dosar reprezinta un caz in parte, nu este bine sa se faca mai multe constatari in serie pentru mai multe dosare, pentru ca pot aparea incurcaturi. Cel mai bine este sa se citeasca o data, atent, actele din dosar, apoi sa se faca pozele avariilor si procesul verbal de constatare, dupa care se revine la birou si se continua cu urmatorul dosar.>> Cu toate scuzele de rigoare, dar asta e o justificare penibila si ridica semne serioase de intrebare referitor la IQul celui care presteaza. Un adolescent normal de 14 ani e capabil sa isi organizeze excellent timpul ca sa faca pozele la 3 dosare odata “fara sa produca incurcaturi”. Imi pare a fi si un semnal de alarma la adresa firmei care sustine asemena afirmatii. - Sint multe meserii dificile, cea de vidanjor parindu-mi a fi una dintre ele. Da exista oameni care o fac pt ca sint platiti pentru asta. Ca e greu, murdar, stresant, nu constitutie scuza pt traba prost facuta – in economia de piata despre care vorbeam - daca nu iti place pleci in alta parte. Daca n-ai alta solutie la buzunar, taci si iti faci treaba si protestezi prin sindicat. - Si in cele din urma, daca e asa de greu pentru un om sa faca 20 de dosare intr-o zi, e asa de greu pt firma sa mai puna inca un agent (sau 2) alaturi de celalalt? Nu cred ca ar creste costurile atit de mult. Se stie de ani de zile ca sint cozi la birourile de constatare. Ia acolo ma duc ca trebuie, nu ca ma plictisesc acasa. Asta e valabil de pe vremea raposatului si nu numai la asigurari. Firmele incaseaza sume mari de pe urma asigurarilor, dar cind e vremea sa presteze serviciul, devin cam miserupiste. Si daca firmei nu ii pasa de client, de ce i-ar pasa angajatului? Un exemplu minor de bun simt: respectul fata de client obliga firma sa puna in pieptul angajatului un ecuson. Sint curios daca, odata cu deschiderea pietei europene, si dupa ce romanii se vor invata ca facind scandal la HQ se pot indrepta lucrurile, se vor mai mentine balcanismele astea. Inchei repetind ca am postat pt ca mi s-a parut o secventa dintr-un film suprarealist. Dar incep sa cred ca doar mi s-a parut... |
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005 Daewoo Tico AC 1999
Nu intreba ce poate face Dacia pt tine, intreaba ce poti face tu pt Dacia |
|
dizzy |
![]()
Post
#9
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.123 Joined: 11 February 04 ![]() |
Am avut masina lovita de unul asigurat la Astra.
Tipul de la societatea Astra a fost okay, amabil, politicos, si era si la vreo 55 ani. Nu a cautat nod in papura, si m-a trimis la un service care a fost bun. E adevarat ca am fost acolo la 7:50 cand programul incepea la 8 ca sa nu prind coada. La fel pot sa zic si de cei de la Allianz Tiriac. Foarte ocupati, cam monosilabici dar si-a facut treaba in 15 min. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Tudor |
![]()
Post
#10
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gomez99 @ 30 Oct 2006, 11:48) Stimate dle Expert Tehnic Judiciar Auto Departe de mine gindul de a face pe Gica Contra sau de a porni o polemica. Imi pare insa ca modul in care prezentati problema e cel putin unilateral, ca sa nu zic altfel. User-ul caruia te-ai adresat a incercat, dezinteresat, sa iti prezinte si cum se vede problema din punctul de vedere al unui inspector de daune. Chiar daca ce ai aflat nu iti convine, te rog abtine-te sa faci acuzatii, chiar si voalate (vezi "ca sa nu zic altfel") QUOTE(gomez99 @ 30 Oct 2006, 11:48) <<Apoi, intrucat fiecare dosar reprezinta un caz in parte, nu este bine sa se faca mai multe constatari in serie pentru mai multe dosare, pentru ca pot aparea incurcaturi. Cel mai bine este sa se citeasca o data, atent, actele din dosar, apoi sa se faca pozele avariilor si procesul verbal de constatare, dupa care se revine la birou si se continua cu urmatorul dosar.>> Cu toate scuzele de rigoare, dar asta e o justificare penibila si ridica semne serioase de intrebare referitor la IQul celui care presteaza. Un adolescent normal de 14 ani e capabil sa isi organizeze excellent timpul ca sa faca pozele la 3 dosare odata “fara sa produca incurcaturi”. Imi pare a fi si un semnal de alarma la adresa firmei care sustine asemena afirmatii. Nu am fost niciodata inspector de daune, dar am asistat foarte multi clienti in fata inspectorilor de daune si pot sa-ti spun ca sunt de 1000 de ori mai preferabili inspectorii lenti, dar care nu gresesc, decat cei grabiti care fac erori: crede-ma ca produce incomparabil mai multe neplaceri unui asigurat sa fie nevoit sa revina la inspectie pentru ca e ceva gresit in acte si service-ul nu poate incepe reparatia. Eu unul cred in principiul conform caruia noi romanii ar trebui sa nu ne mai "dam" cunoscatori in toate dominiile si sa lasam fiecare profesionist sa isi faca treaba in domeniul sau. QUOTE(gomez99 @ 30 Oct 2006, 11:48) Si in cele din urma, daca e asa de greu pentru un om sa faca 20 de dosare intr-o zi, e asa de greu pt firma sa mai puna inca un agent (sau 2) alaturi de celalalt? Nu cred ca ar creste costurile atit de mult. Se stie de ani de zile ca sint cozi la birourile de constatare. Ia acolo ma duc ca trebuie, nu ca ma plictisesc acasa. Asta e valabil de pe vremea raposatului si nu numai la asigurari. Firmele incaseaza sume mari de pe urma asigurarilor, dar cind e vremea sa presteze serviciul, devin cam miserupiste. Si daca firmei nu ii pasa de client, de ce i-ar pasa angajatului? Un exemplu minor de bun simt: respectul fata de client obliga firma sa puna in pieptul angajatului un ecuson. Sint curios daca, odata cu deschiderea pietei europene, si dupa ce romanii se vor invata ca facind scandal la HQ se pot indrepta lucrurile, se vor mai mentine balcanismele astea. Ceea ce iti doresti tu este pe cat se poate de corect si in limita bunului simt. Ceea ce ai intalnit tu are ipotetic (in opinia mea strict personala, fara a acuza pe nimeni) urmatoarea explicatie: - pe piata RCA concurenta este mare (bun) - politele RCA sunt dorite de catre toti asiguratorii pentru ca produc fluxuri de numerar ridicate (bun) - pe piata romaneasca exista destui asiguratori care nu lucreaza pe un profit real, curat, ci traiesc pe baza fluxului de numerar, perpetuand o pierdere continua, cativa dintre ei bazandu-se in cea mai mare masura tocmai pe RCA (foarte rau) - romanii (in marea lor majoritate) cumpara RCA dupa un singur principiu: care e mai ieftina, fara sa-i intereseze de serviciile prestate de respectivii asiguratori, ca de: "oricum belele or sa aiba aia pe care eu i-am pagubit, nu eu personal" (rau) - pentru a stimula agentii sa vanda RCA de la un anumit asigurator, acesta le ofera (pe cai nu tocmai legale) un comision mai mare decat cel maximal prevazut de lege (rau) - pentru a incheia contracte cu marii bugetari (politie, armata), anumiti asiguratori ofera cu titlu de sponsorizare sume foarte mari (de ordinul a 40-60% din incasare) din prima RCA, ceea ce in orice tara civilizata ar fi considerat dumping (foarte rau) - in lipsa evidenta de fonduri datorate unor vanzari in pierdere evidenta, anumiti asiguratori taie costurile in carne vie: 1 inspector in loc de 10 necesari, cu un salariu de mizerie, fara ore suplimentare platite (de aici si atitudinea negativa a inspectorilor), spatii ieftine si minuscule de desfasurare a activitatii, dosare ciopartite la sange, platiti greoaie catre service-uri, service-urile cele mai ieftine sunt singurele agreate, fara sa intereseze in vreun fel calitatea lucrarilor Fiecare asigurat cred ca poate cantari si aprecia corect asiguratorul cu care intra in contact. Atata timp cat vom cumpara (in majoritate, la nivel de tara) cele mai ieftine asigurari si ii vom huli si ocoli pe acei asiguratori care practica un pret mai mare (dar care se straduie sa ofere servicii mai apropiate de asteptarile noastre), aceasta va fi realitatea neplacuta a pietei asigurarilor din Romania. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
gomez99 |
![]()
Post
#11
|
Fan TICO Group: Members Posts: 154 Joined: 26 October 05 From: Bucuresti ![]() |
1. Imi insusesc critica, dar imi permit sa imi pastrez opinia. Dar, totusi, daca as fi spus direct ca “raspunsul mi se pare partinitor”, care era acuzatia? Pina la un anume punct, este normal ca cineva sa sustina o parte si altcineva alta. Userul respectiv nu si-a asumat nicaieri postura juruita de comentator impartial, prin urmare e liber sa fie partinitor, daca asa crede de cuviinta, chiar daca eu nu sint de acord cu ce sustine.
2. Exista o diferenta in a lucra organizat si eficient chiar si in conditii dificile, si a nu lucra organizat si eficient, blamind conditiile dificile. Asta tine de organizarea muncii, nu de asigurari. Din punctul meu de vedere, si cu tot respectul de neofit in ale asigurarilor, orice firma este raspunzatoare de calitatea serviciilor prestate, indiferent de domeniu si situatie, odata ce a incasat banii (evident exceptam forta majora). Conform <<Chiar daca ce ai aflat nu iti convine, te rog abtine-te sa faci acuzatii, chiar si voalate (vezi "ca sa nu zic altfel")>> in comentariul la paragraf sint vizat eu indirect (<<Eu unul cred in principiul conform caruia noi romanii ar trebui sa nu ne mai "dam" cunoscatori in toate domeniile si sa lasam fiecare profesionist sa isi faca treaba in domeniul sau>>) Apreciez intepatura, insa trebuie sa recunosc ca imi vine imposibil sa accept profesionalismul in forma la care m-am referit. Urmind linia asta nu ar trebui sa apreciez ca un lucru e facut de mintuiala de un mecanic, pentru ca el e profesionist (= stie ce face) iar eu nu, nefiind mecanic decit simbata in parcare, cind trebuie sa cirpesc ce a reparat mecanicul profesionist. 3. Din partea a treia nu pot decit sa inteleg ca am dorinte de bun simt (multumesc, o sa arat asta si prietenilor, ca unii parca s-ar indoi) si ca (probabil?) n-are rost sa ne exprimam nemultumirea decit dupa ce situatia prezentata se va repara cumva. Bine, pina atunci comiserez si astept cu rabdare la coada sa mi se dea. Intre timp voi pune de un vin fiert. <<Fiecare asigurat cred ca poate cantari si aprecia corect asiguratorul cu care intra in contact.>> Pai cam asta ar fi si indemnul meu indirect, cu mentiunea ca in cazul de fata nu ajuta cu nimic, eu fiind pus in contact fara voia mea cu asiguratorul. Repet, intentia nu a fost aceea de a deschide neaprat o lista de subscriptii la o plingere fata de serviciile respective, ci de a prezenta o desfasurare de evenimente care mi se pare mie, personal si poate subiectiv, kafkiana. Al doilea post al meu a fost un raspuns la o interventie a unui user. Recunosc ca imi propusesem sa nu mai citesc postul, ca nu intentionam sa port discutii pe tema asta, dar a fost sa fie. Imi pun public cenusa in cap si pentru asta si pentru nuvela pe care tocmai am postat-o. |
--------------------
Logan
Ambition 1.6
2005 Daewoo Tico AC 1999
Nu intreba ce poate face Dacia pt tine, intreaba ce poti face tu pt Dacia |
|
Tudor |
![]()
Post
#12
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gomez99 @ 30 Oct 2006, 16:33) Conform <<Chiar daca ce ai aflat nu iti convine, te rog abtine-te sa faci acuzatii, chiar si voalate (vezi "ca sa nu zic altfel")>> in comentariul la paragraf sint vizat eu indirect (<<Eu unul cred in principiul conform caruia noi romanii ar trebui sa nu ne mai "dam" cunoscatori in toate domeniile si sa lasam fiecare profesionist sa isi faca treaba in domeniul sau>>) Apreciez intepatura, insa trebuie sa recunosc ca imi vine imposibil sa accept profesionalismul in forma la care m-am referit. Urmind linia asta nu ar trebui sa apreciez ca un lucru e facut de mintuiala de un mecanic, pentru ca el e profesionist (= stie ce face) iar eu nu, nefiind mecanic decit simbata in parcare, cind trebuie sa cirpesc ce a reparat mecanicul profesionist. Intepatura nu te viza pe tine. Imi cer scuze daca nu am exprimat-o corect. In traducere libera am vrut sa indemn sa-i lasam pe inspectorii de daune sa-si organizeze munca cum cred ei de cuviinta (cate un client pe rand sau mai multi o data), numai sa si-o faca bine si fara erori. Din ce ai patit tu e de acuzat dezinteresul fata de client (exprimat prin lentoarea exagerata a inspectorului si prin numarul mic ((= 1)) de inspectori disponibili), nu modul de organizare al activitatii inspectorului respectiv. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
mauru007 |
![]()
Post
#13
|
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Am fost si eu constare la Astra. 2 dosare in 3 ore.Mai aveam 10 persoane in fata asa ca am renuntat sa mai stau la coada. Mai bine o repar pe banii mei.
P.S. Am fost sa fac dosarul de daune prin Casco, aici normal baietii valabili, politicosi, dar tot dureaza cam 40 minute/ dosar. This post has been edited by mauru007: 23 Nov 2006, 16:36 |
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
dRg |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
Domnule Expert Tehnic Judiciar Auto lentoarea, greata si sictirul cu care te trateaza unui agenti unde intra in eficienta responsabilitatii ?
Daca tot vorbiti de eficienta ce vina are clientul ca nu sunt de ajuns contatatori ? |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
Tudor |
![]()
Post
#15
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
dRg: va raspund eu:
1. lentoarea, greata si sictirul nu intra in eficienta responsabilitatii; sunt caracteristicile unui serviciu prestat de slaba calitate (indiferent de domeniul de activitate); este gresit insa a interpreta un ritm mai lent de munca drept sictir, poate fi expresia unei griji marite pentru evitarea erorilor; nu poate fi definit un ritm corect, delimitarea este subiectiva, asa ca este corect sa fim rezervati in a combate virulent acest aspect. 2. clientul are doar vina indirecta de fi 90% orientat pe obtinerea unui pret cat mai mic, pret ce nu poate fi sustinut de catre asiguratori decat prin servicii ulterioare de calitate indoielnica, printre care si asigurarea unui numar insuficient de inspectori de daune. si mai indirect, clientul (vorbim in realitate de masa clientilor) este vinovat de a fi votantul unui legislativ incompetent, care sustine o comisie de asigurari care permite, prin metode si din motive pe care le cunostem cu totii, neimpunerea unui nivel minim al calitatii serviciilor asiguratorilor. 3. va rog cititi toate raspunsurile inainte de a posta (am impresia, dar s-ar putea sa ma insel, ca ati citit doar primele 5 postari dupa care ati raspuns) si sa evitati atacul la persoana. va multumesc. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
Schatten |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 7 October 06 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Scenic 1.6 16v
2004 Dacia Logan Prestige 1.6 16v 2006
|
|
dRg |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
Am citit chiar tot. Oricum nu imi schimbi parerea.
Asa cum tu bine zici ca "poate fi expresia unei griji marite pentru evitarea erorilor" dar poate fi si foarte bine definita ca o masca a incompetentei , ... etc (prefer sa ma opresc aici ca altfel sunt acuzat de altele)! Si stai linistit stiu destul de bine sa fac diferenta intre sictir si "grija marita". O chestie : in momentul cand adresezi o intrebare de 3-4 ori si nu iti vine raspunsul unde mai e "grija marita". Si daca faza se repeta ? |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
Tudor |
![]()
Post
#18
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
cand clientul intreaba de mai multe ori acelasi lucru si "prestatorul de servicii" nu raspunde nimic se cheama nesimtire si dezinteres fata de clienti si ar trebui sanctionate de catre acestia din urma. corect si adevarat.
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
paulp |
![]()
Post
#19
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Fugiti de Astra cit puteti, iar daca ala care v-a lovit are RCA la ei jupuiti-l de piele si dupa aia n-are decit sa se descurce el cu RCA-=u daca are loc sa si-l bage in fund.
Caz concret. Si aici domnu expert evaluator ar putea sa sfatuiasca omu pe cine sa dea mai intii in judecata. Un prieten bun de-al meu merge cu masina pe o straduta in spatele unei dubite. La stop se opresc amindoi sa se asigure. In acel moment cel din dubita isi aminteste ca trebuia sa parcheze, asa ca baga frumusel in marche-ariere, fara sa se uite macar in oglinda, si buf se infinge in prietenul meu. Scuze, schimburi de amabilitati, hai la politie. Merg la politie, fac constatarea, ala recunoaste ca ele de vina, ia amenda, face PV-u, pupat piata Independentii. A doua zi, hai la Astra, ca acolo avea mamelucu RCA-u sa faca constatarea. Cind colo, musiu constatatoru incepe, a, ca stiti ca dimanica accidentului nu e asta, ca matale erai in miscare si ai intat in ala... Asta dupa ce ala recunoscuse fara nici o problema la politie ca ele de vina. Incepe scandalu, sa vedem, sa masuram, sa-l sunam pe impricinat... si il poarta de vreo saptamina pe drumuri, mai nou, ca nu ca ar fi cupla comuna, ca daca era si el in miscare.. ca daca era in miscare ce mai conteaza, daca mamelucu s-a hotarit sa dea inapoi, oricum daca era si el in miscare, masina era praf, si in plus ii sareau airbagurile ![]() Asa ca urmeaza alt scandal, cu CSA, si sa vedem cum ii dam in judecata pe cei de la Astra, ca masina e totusi un Mondeo destul de nou, si reparatia e destul de scumpa. Asa ca fugiti de Astra cit puteti de mult! |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
paulp |
![]()
Post
#20
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Dupa reclamatia la CSA, ASTRA a devenit si mai nesimitita, in sensul ca raspunsul a fost: daca ati reclamat la CSA, CSA sa va repare masina. Urmeaza datu in judecata.
Fugiti de ASTRA cit puteti! |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
b64chr |
![]()
Post
#21
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
Hm, nasoala situatie. Si cine va fi dat in judecata? Astra sau soferul vinovat? Tine-ne la curent cu evolutia cazului.
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
paulp |
![]()
Post
#22
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
ASTRA, pentru ca respectivu si-a recunoscut vina, a semnat procesu verbal, a fost de acord sa suporta polita lui despagubirile, doar Astra face figuri
![]() In orice caz, feriti-va cit puteti de Astra. Au cel mai prost sistem de lucru cu publicul si cei mai nesimtiti functionari. Si in plus cauta orice motiv ca sa nu plateasca despagubirile. A, si la sistemul de decontare directa sint varza. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
paulp |
![]()
Post
#23
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Cum se poate ca un Ordin al CSA sa se bata cap in cap cu o Lege?
E vorba de Ordinul csa 113133/2006, Art. 37. - (2) Asiguratorul RCA este obligat sa desfasoare investigatia privind producerea accidentului, in termen de cel mult 3 luni de la data avizarii producerii evenimentului asigurat.... care intra in contradictie cu Art. 89 din OUG 195/2002 (1)Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta în clasa I de sanctiuni urmatoarele fapte savârsite de catre persoane fizice: ... 7.conducerea unui vehicul avariat peste termenul de 30 de zile de la data eliberarii documentului de constatare a avariei; si Regulamentul de aplicare Art. 148. (din regulament) – Se interzice conducătorului de autovehicul sau tramvai: 20. Să circule cu autovehiculul avariat mai mult de 30 de zile de la data producerii avariei. In felul acesta, cineva care are o avarie si Astra amina pe 3 luni cercetarile din cauza ca pagubitul s-a adresat CSA pentru a-i face sa se miste mai repede, e pus in situatia de nu-si putea repara bunul dar nici de a nu beneficia de el dupa cele 30 de zile de la data Procesului Verbal intocmit de Politie. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Pe 22.05.2007 o masina de la camera derutatilor , a lovit 3 masini parcate printre care si a mea (D1300) , un pasat si un logan . Masina vinovata are la Astra . Soferul fiin beat a pus-o pe nevasta-sa in procesul de constatare .A avut frane de 80m.In proces a spus ca nu s-a asigurat la un viraj si schimbare de banda (care nu exista fiind drum drep, si o singura banda pe sens ) . Cert e ,ca s-a musamalizat si eu acum trebuie sa ma lupt cu cei de la Astra .Dupa ce am citit acest topic sunt deja ingrozit. Plus ca pe site-ul lor nu au o lista cu service-uile agreate .Aceasta lista am primit-o pe mail , foarte scurta .Se preciza ca , constatarea se face doar la service .Masina mea e nedeplasabila , fiind in parcare cu probleme la ambreiaj .Basca ca e posibil sa am probleme la directie in urma impactului. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
canon |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 21 April 06 From: TARGU-JIU ![]() |
Am avut un coleg de faculta care lucra la ASTRA. Aveau salarii decente, peste media pe economie. Asta lucra si peste program si in vikend ca sa faca fata birocratiei sau ineficientei sale, nu cunosc amanunte. Mi-a spus ca primise o oferta tentanta de la o societate concurenta dar nu era hotarat ce sa faca. Am banuit ca are si alte avantaje si intr-adevar l-am surprins odata primind niste carne ca sa-l descurce pe un client. Intamplator ala-mi fusese coleg de liceu. Transferul s-a realizat la o terasa unde angajatul ASTRA astepta infrigurat cu o punga imensa pregatita special. Clientul ii vorbea cu prea mare deferenta, nejustificata dupa parerea mea intr-o carciuma, si de aici am dedus ca asist la o dare de spaga.
|
--------------------
DACIA
LOGAN LAUREATE +
2006/I Evolio S1200
|
|
Como |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu n-am avut de a face cu Astra, insa ma framanta o chestie oarecum legata de ce spune paulp, imi cer scuze daca nu-i locul potrivit. Trebuie facuta reconstatare la masina mea pentru o planetara si o fuzeta, iar inspectorul a spus ca pozele nu sunt clare si vrea sa vada piesele. Numai ca nu vrea sa se duca la service, si are pretentia sa se duca cineva de la service cu piesele la el la sediu (care e la 5 km. de service). Am aranjat cu inginerul sef din service sa faca el chestia asta, dar el lucreaza peste 10 ore pe zi si n-a reusit sa-si suprapuna programul cu inspectorul.
Au trecut deja 2 luni de la accident si 3 saptamani de cand service-ul a cerut sa se faca reconstatare. In ritmul asta o sa-mi recuperez masina la pastele cailor. Exista vreo sansa sa grabesc procesul? Ceva de genul strans degetele cu usa, plangeri, OPC, CSA, nu vreau sa aud despre spaga, atentii etc. PS: Mi-a expirat si ITP-ul de 3 saptamani, vad ca deocamdata nu mi-a venit scrisorica despre suspendare certificatului de inmatriculare. Dar si daca vine... ![]() This post has been edited by thecagero: 25 May 2007, 15:25 |
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
paulp |
![]()
Post
#27
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Astra SUCKS.
Stie cineva cum de deschide un proces impotriva societatii de asigurare ASTRA=HOTI? Omu si-a facut masina pe banii lui si acum singura solutie e sa dea Astra in judecata. Probabil pe asta se bazeaza si ei, ca iti trece si renunti. Ei bine, s-au inselat. Fugiti de ASTRA cit puteti! |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 01:24 |