Injectie Nova - pornire
![]() ![]() ![]() |
Injectie Nova - pornire
mett |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 1.6
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
nu ma pricep la injectie dar cred ca e infundat ceva.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Executron |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
O diagnoza i-ai bagat sau ceva? Deci practic dai la automat si nu mai porneste nu? Vezi cum stai cu injectoarele...
|
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
mett |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 September 07 ![]() |
Diagnoza o s-o incerc maine...deci pana acum nu.Din ce imi dau eu seama, banuiesc ca e o problema de electrica, odata ce injectorul nu isi face treaba si nu trage benzina din regulatorul de presiune( pentru ca acolo ajunge benzina). Oricum e o chestie noua pe care nu am mai vazut-o pe forum... sper sa ma ajute cumva si poate si pe altii, daca ii gasim o rezolvare.
This post has been edited by mett: 4 Sep 2007, 23:44 |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 1.6
|
|
gti98 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Ma tem ca e cam tarziu, dar... In spatele corpului-clapeta (chestia ce inlocuieste carburatorul) e un conector cu 4 contacte. Acolo se conecteaza injectorul si un termistor care masoara temperatura aerului din admisie. Ca amator, inspecteaza conectorul si cablajul, sa nu fie oxidat sau corodat, iar cablajul rupt sau arsa izolatia.
Am postat pe undeva, pe forum date despre Motronic pe Dacia si ordinea contactelor la conectori. Probleme posibile: 1) E intrerupt circuitul injectorului (e vorba de o bobinuta care are cativa ohmi + 2 fire de legatura care se pot agata) Firele se pot eventual imbina, dar bobina intrerupta=alt corp clapeta (sau poate gasesti "oul" injectorului separat?) Defect rar. Firele rupte din neglijenta. 2) Nu vine comanda. Cablaj intrerupt (mai rar scurtcircuit) sau pana de conector (Vezi si conectorul de pe "centrala") Conectorii se curata si se dau cu spray "contact". Nu ar trebui sa se intample, (eu am 9 ani si nu mi-a facut niciodata probleme de conectica), dar... 3) Defect in calculator. Foarte putin probabil. Etajul de comanda are protectie la scurtcircuit si chiar la circuit intrerupt (nu da comanda daca ai conectorul de la injector scos!) Spor! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:47 |