DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pornire grea

Famke
post 9 Sep 2007, 16:35
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 September 07
From: Reghin




Buna!Am o dacie 1310 din 1985 si am urmatoarea problema:Daca nu merg cu masina 2,3 zile porneste destul de greu.Am observat ca scade mult benzina din camera cu nivel constant.Cum sa fac sa nu mai pierd benzina din camera cu nivel constant?


--------------------
Renault Kangoo 1999 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 9 Sep 2007, 16:52
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




poti sa ii dai cu mana la pompa de 4-5 ori inainte sa o pornesti..


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 9 Sep 2007, 17:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ai duse supapele din pompa de benzina.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 9 Sep 2007, 18:47
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ce legatura are pompa de benzina , cu carburatorul, cand e oprita ?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 9 Sep 2007, 19:01
Post #5


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Io zic s-o luam metodic. Cand , dupa o stationare mai lunga, benzina se duce inapoi in rezervor si eu stiam ca e o problema de pastilele pompei de benzina/trage aer fals sau ceva, ca altfel n-are cum sa se intoarca inapoi lichidul in rezervor, daca circuitul e etans.
Pe de alta parte, lichidul nu se mai intoarce inapoi din camera de nivel constant in rezervor, pentru ca totusi camera aia e separata oarecum de restul traseului, fiind in fond un fel de mini-rezervor. Daca benzina dispare de acolo, inseamna ca etanseitatea camerei/carburatorului este afectata (adica,posibil scurgeri de benzina din CNC pe talpa carburatorului printr-un ceva asemanator unui cui, care se misca in acceleratie dar nu stiu exact ce face, aflat dedesubtul CNC).
Si mie unul imi merge benzina inapoi in rezervor de pe conducta. Pe timpul noptii, nu mai ramane aproape deloc benzina in filtrul orizontal sau pe furtunul de cauciuc. Dar isi pastreaza in CNC, bine izolat, si are benzina cat de-o pornire, apoi isi face singura tiraj din pompa.
Deci concluzie, vezi pe unde curge benzina pe la CNC dupa ce opresti motorul (io tot cred ca pe la fundul carburatorului iti pica putin cate putin ) si izoleaza zona.

This post has been edited by ATM: 9 Sep 2007, 19:03


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Sep 2007, 19:09
Post #6


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




dupa o stationare mai lunga inainte de pornire da-i 2-3 pedale ...la mine asa merge


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 9 Sep 2007, 19:46
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu am avut o perioada o dacie de servici cu aceeasi problema.
Am desfacut pompa si avea la supape adunata mizerie.
Am curatat zona si s-a rezolvat.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Famke
post 10 Sep 2007, 11:19
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 September 07
From: Reghin




$$ilvviu s-ar putea sa ai dreptate.Nu am avut timp sa demontez pompa de benzina dar banuesc ca ceva nu e in regula cu ea deoarece arunca benzina pe gaurile laterale ale filtrului de benzina din pompa.Se poate repara pompa sau mai bine e sa cumpar una noua?


--------------------
Renault Kangoo 1999 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 12 Sep 2007, 20:23
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Se repara.
Dar mai intai trebuie desfacuta si identificata problema.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 13 Sep 2007, 17:32
Post #10


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Benzina nu se poate intoarce nicicum din carburator in pompa, indiferent de starea supapelor pompei. Ai un por pe undeva prin cnc, canalizatii, etc. Poti lua corpul carb. in casa, il sufli bine (il usuci), il pui pe un ziar si torni benzina in cnc cat sa acopere cu 2mm jicloarele. Poti observa in timp pe unde curge. Remediul: schimbarea!


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 16 Sep 2007, 20:56
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Mai ales daca-i nivelul mic , dupa un timp mai lung si calduros, se evapora toata benzina. Solutia este ca, la primele rotatii ale motorului, pompa sa completeze lipsa benzinei, adica sa nu se dezamorseze.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RMS
post 16 Sep 2007, 22:57
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 9 December 05




Ca sa nu mai deschid un topic, am si eu o intrebare.

Dacie, 1998, carburatie, la pornirea "de la cheie" dadea semne de baterie gata. Pun contactul, imping de tija starterului (sau bendix care din ele e mai corect), surubul ala de deasupra electromotorului, si motorul porneste ca si la sfert de cheie.
Il las un pic sa se incarce bateria, porneste "la sfert de cheie" fara probleme. Dupa asta, mai incerc sa-l pornesc iar de la surub/tija dar nu schiteaza nici un gest cum ca ar vrea, desi la cheie merge perfect.

Intrebarea e de ce? De ce vrea la cheie si "la surub" nu face nimic? Care ar fi explicatia faptului?


--------------------
Dacia 1310 - SJ-02-ACC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 07:07
Forum Renault