fum din ventilatie, cu AC, iese fum cu miros de cauciuc
fum din ventilatie, cu AC, iese fum cu miros de cauciuc
secme |
22 Jul 2007, 14:32
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 20 January 05 |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
- B 02 XKB
|
|||
Amedeus |
22 Jul 2007, 16:57
Post
#2
|
Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM |
Pune mana pe cele 2 tevi de aluminiu ce merg in habitaclu. Una dintre ele poate fii fierbinte (vine de la butelia deshidratanta si merge spre habitaclu) daca agentul aflat la presiune mare nu se raceste suficient prin condensor. Poate teava e in contact cu ceva piese din cauciuc, plastic. Am incercat la Solenza unui coleg si teava e atat de fierbinte incat nu se poate tine mana pe ea. O solutie e curatarea de frunze, insecte, etc. a condensorului (radiatorul din fata celui de racire motor).
|
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
horsewhisperer27 |
22 Jul 2007, 17:29
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti |
...eventual spalarea cu presiune la spalatorie, daca nu va temeti ca se mai indoaie din lamele.
dar totusi, de acolo miroase a fum? |
-------------------- fan VAG!
|
|
doctorasul |
22 Jul 2007, 18:09
Post
#4
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti |
Porneste aeroterma fara sa dai drumul la AC si vezi daca mai iese fum,daca iese este posibil sa fie de la rezistenta prin care se selecteaza treptele aerotermei.
This post has been edited by doctorasul: 22 Jul 2007, 18:14 |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
C a t a l i n |
22 Jul 2007, 18:13
Post
#5
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
secme |
23 Jul 2007, 08:20
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 20 January 05 |
buna dimineata,
va multumesc pentru incercari. revin cu detalii: fumul nu iese decat atunci cand este cuplat AC si numai dupa ceva timp, indiferent de recirculare sau nu. opresc AC, dispare instantaneu fumul. la service, am stat 3 ore, masina mergand, cu AC, si recirculat, si nu, si nimic. au incercat mesterii tevile, au desfacut cutia aia neagra, unde este filtrul de polen (inlocuit), au umblat si la radiator (ala cu elice - scuze ignoranta, sunt "sofer", nu mecanic), numai nu au demontat motorul. tevile cele doua sunt una rece ca berea si cealalta, mai jos, parca, rezonabil de calda, nu fierbinte. "O solutie e curatarea de frunze, insecte, etc. a condensorului (radiatorul din fata celui de racire motor)." multumesc. daca este ceva inauntru, incerc. daca este vorba de ceva "la vedere", atunci cade, pentru ca mereu curat masina de frunze - in special compartimentul ala de sub stergatoare, care e un cosmar. mai incerc la ADRAS Militari saptamana asta. daca nici asa nu rezolv problema, ii pun sa demonteze masina. multumesc - va rog sa nu inchideti topicul, poate mai incearca cineva o zi buna in continuare |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
- B 02 XKB
|
|
clody1 |
6 Sep 2007, 07:45
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 26 June 07 |
Acceasi problema o am de anul trecut. Am fost la specialist de AC - nimic. Am fost la specialist de electricitate - nimic. Insa - stupoare !! - azi dimineata m-a invadat fumul si FARA AC sau VENTILATIE pornite !!!! Asadar ATENTIE!! Nu are nimic de-a face cu AC, cu toate ca si la mine se comporta absolut identic, adica la oprirea AC disparea si fumul. Asta pana azi, cand m-a surpins complet, o fi din cauza diferentei mare de temperatura inregistrata in 12 ore ???
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala - 2004
- B-98-CLO
|
|
bolek_bolek |
6 Sep 2007, 08:46
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal |
Mai, voi poate aveti vreun scurtcircuit pe acolo, si iese fum...vezi ca nu iese fum fara foc, asa ca mare atentie
|
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
secme |
6 Sep 2007, 15:53
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 20 January 05 |
buna ziua
eu am inregistrat fenomenul cu fumul numai pe Ac, la temperaturi f mari. oricum, dupa utilizarea AC, mirosul de cauciuc a persistat zile intregi in ventilatie, fara sa fi pornit AC. azi, am trecut pe cald si nu am simtit nimic suspect. asa ca, dupa zile de stres, vinerea viitoare ma duc la service, sa mai vad odata ce ar putea fi. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
- B 02 XKB
|
|
nh1980ro |
6 Sep 2007, 16:34
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. |
Si eu am simtit ceva miros de cauciuc incins sau ceva fum electric, dar numai dupa ce am alergat masina cu A/C pornit si turatii destul de mari (3500-4500 rpm) de pe la depasiri. In rest e liniste. Ma gandesc ca se incinge ceva in compartimentul motor (ceva gen cureaua de antrenare de la comrepsorul de A/C) si aerul bagat de aeroterma prinde si ceva miros de pe acolo. Daca nu se intampla tot timpul si problema nu se agraveaza - adica sa iasa si mai mult fum - (ceva de genul un contact imprefect care ar putea duce la un incendiu ), eu zic ca e ok.
O intrebare, mirosul apare imediat dupa pornirea A/C (ceva gen maxim 10 min) sau dupa mai multa vreme de folosire a A/C? Si inca una; Cand apare mai des mirosul dupa ce pornesti A/C dupa o perioada mai lunga de nefolosire a A/C-ului sau daca il pornesti zilnic? Intreb pentru ca ma gandesc ca la cuplarea compresorului de A/C sa nu patineze cumva cureaua de accesorii si sa produca mirosul respectiv. Ai schimbat cumva cureaua de accesorii, sau e cea din fabrica? This post has been edited by nh1980ro: 6 Sep 2007, 16:35 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
george_slz |
6 Sep 2007, 21:45
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 |
Desfa capacul de la voleti, cel din compartimentul AC, pe mjlocul compartimentului. Are 2 suruburi de 10. vezi ce se intampla cu aerul care tocmai vine din racitorul de AC.
Daca ai folosit spuma de dezinfectie, aia ramane acolo pe radiatoare si pute nasol cand dai drumul la caldura. This post has been edited by george_slz: 6 Sep 2007, 21:47 |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
altec_lansing |
6 Sep 2007, 22:09
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 23 May 07 From: Galati |
Eu am avut o problema similara la un Espero. Cand dadeam caldura imi venea pe gurile de ventilatie un fum( care de fapt era abur). Dupa ce am fost la medic cu ea mi-a gasit caloriferul de caldura( cel de sub bord) fisurat. Fumul( aburul) venea de la antigelul care se prelingea pe calorifer si furtunele incinse. Nu cred ca asta ar fi si la tine dar e bine sa-i faci totusi o verificare la acel calorifer si sa fii atent si la nivelul lichidului de racire. Eu pierdeam in timp si cate putin antigel si nu stiam pe unde.
Numai bine. |
--------------------
Daewoo
Espero
1996 1.8 CD
|
|
secme |
9 Sep 2007, 13:18
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 20 January 05 |
buna ziua
multumesc pentru opinii cum s-a racorit, nu am mai inregistrat fum, dar la pornire, dimineata, ventilatia miroase a ars... miros care dispare in max 5minute de ventilare normala. vineri merg la doftor. raspuns la intrebarile anterioare: fumul, negru cu miros de ars, aparea numai pe AC, dup[ min 30 min, max 1 ora de utilizare, in conditii de caldura mare. masuri: oprit AC, dat jos geamurile, ventilatia pe normal la treapta 4, aerisire. dupa 2-3 minute, puneam la loc AC, fara nici un efect advers imediat. nu am remarcat aparitie fumului la acelasi interval de timp, de doua ori. si inca ceva: am mai fost odata in service. am schimbat filtrul polen, baietii au demontat bordul sa dea de tevi, sa nu fie vreun gunoi scapat, am dat cu dezinfectant, AC a mers 1 ora si ceva si nimic. au verificat cureaua, tevile, compresorul, nimic bizar. 2 zile dupa aceea, drum in canicula = fum. multumesc pentru idei, le voi printa si merg cu ele la service vineri. promit sa revin (dupa aia plec in conced) cu explicatii - daca aflu despre ce este vorba. 1zi buna si sanatate |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
- B 02 XKB
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th September 2024 - 22:01 |