zgomot la franare
![]() ![]() ![]() |
zgomot la franare
flaviu000 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 July 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|||
birkof |
![]()
Post
#2
|
![]() birkof Group: Members Posts: 184 Joined: 14 August 07 ![]() |
Posibil placutele de frana, sa fie prea tocite ... sau etrierul sa atiga, am inteles ca-i un arc care ar putea atinge.
|
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|
Marian23 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 11 July 08 ![]() |
In general din cauza placutelor se aude "frecatul" ala. Nu ai observat daca se incing jantele?
|
--------------------
Dacia Logan 2
Ambiance
2013
- TR ** ***
|
|
svio |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 May 04 From: Bucuresti ![]() |
S-ar putea sa fie rulmentul de la roata din spate.
|
--------------------
Dacia
Sandero 1.0 SCE SL plus
2019
|
|
Claudiu35 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 24 November 07 From: Constanța ![]() |
Exact aceeasi problema am avut-o si eu si exact aceaasi km ii am si eu la masina. Zgomotul de care vorbesti apare la rotile din spate probabil. In cazul in care nu ai facut nebunii cu masina (intoarceri cu frana de mana si altele) atunci zgomotul e cauzat de cele mai multe ori de praful care rezulta in urma frecarii dintre tambur si ferodouri si care se aduna in interiorul tamburului. Desigur, pot fi multe alte cauze dar la km tai cel mai probabil asta e motivul. Eu am dat jos rotile saptamana trecuta si am desfacut tamburii, i-am suflat, i-am sters cu o carpa si asta a fost tot.
Si putin off topic: in momentul curatarii tamburilor am mai apropiat si placutele cu un dinte (pentru ca acel arc nu prea isi face treaba singur) si bineinteles ca am vrut sa verific apoi daca nu cumva se incalzeste .. si din pacate se incalzeste. ( E adevarat ca nu stiu daca nu cumva incalzea si inainte fiindca nu am verificat si inainte). Dar cand masina era pe cric roata se invartea lejer fara sa atinga de nimic. Eu stiu ca e normal ca in urma franarii sa se incalzeasca putin tamburul pentru ca e o forta de frecare dar... nu si in timpul mersului. Vreau sa stiu daca e o problema frecvent intalnita sau e doar o pura problema de reglaj si nimic mai mult. Am intrebat pentru ca pe 17.07 vreau sa plec de la Constanta la Polovragi si cum drumul e destul de lung... Multumesc. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
benkenobi |
![]()
Post
#6
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Claudiu35 @ 13 Jul 2008, 18:57) Exact aceeasi problema am avut-o si eu si exact aceaasi km ii am si eu la masina. Zgomotul de care vorbesti apare la rotile din spate probabil. In cazul in care nu ai facut nebunii cu masina (intoarceri cu frana de mana si altele) atunci zgomotul e cauzat de cele mai multe ori de praful care rezulta in urma frecarii dintre tambur si ferodouri si care se aduna in interiorul tamburului. Desigur, pot fi multe alte cauze dar la km tai cel mai probabil asta e motivul. Eu am dat jos rotile saptamana trecuta si am desfacut tamburii, i-am suflat, i-am sters cu o carpa si asta a fost tot. Si putin off topic: in momentul curatarii tamburilor am mai apropiat si placutele cu un dinte (pentru ca acel arc nu prea isi face treaba singur) si bineinteles ca am vrut sa verific apoi daca nu cumva se incalzeste .. si din pacate se incalzeste. ( E adevarat ca nu stiu daca nu cumva incalzea si inainte fiindca nu am verificat si inainte). Dar cand masina era pe cric roata se invartea lejer fara sa atinga de nimic. Eu stiu ca e normal ca in urma franarii sa se incalzeasca putin tamburul pentru ca e o forta de frecare dar... nu si in timpul mersului. Vreau sa stiu daca e o problema frecvent intalnita sau e doar o pura problema de reglaj si nimic mai mult. Am intrebat pentru ca pe 17.07 vreau sa plec de la Constanta la Polovragi si cum drumul e destul de lung... Multumesc. mergi linistit ca nu ai nimic la tamburi. este normal sa se incalzeasca chiar foarte tare. daca roata se invartea cand aveai masina pe cric atunci totul este ok. in fond cand faci reglajul acela poti sa deplasezi sectorul dintat chiar si 2 dinti uneori. pe interiorul tamburului se formeaza un canal datorita uzurii lui prin frecarea cu sabotul de frana. recomand sa strunjesti acel prag care se formeaza pe tambur (catre interiorul rotii ) pentru a putea sa faci un reglaj al sabotilor cat mai aproape de suprafata interioara a tamburului. acel prag nu permite sa scoti si sa bagi tamburul daca sabotii sunt prea aproape de suprafata lui. nu stiu daca intelegi exact ce vreau sa zic, daca nu da-mi o adresa de mess si-ti desenez in direct o schita cu ce trebuie facut. |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 06:50 |