Am facut rost de un excelent zdranganit sub masina
![]() ![]() ![]() |
Am facut rost de un excelent zdranganit sub masina
criss_slc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 12 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Opel
Logan 1,5 dCi Laureate/Astra G
2007/2002
|
|||
adostar |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
mai bine dute si pune "tablitele" cum le zici tu. eu stiu ca etrierul este prins de doua pene de aluminiu indispensabile! parerea mea.
![]() |
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
inconturnabil |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 July 04 ![]() |
Fara "tablitele" acelea danseaza bine de tot, asa ca fuguta pune "tablitele" la loc pana nu se strica si altceva.
|
--------------------
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2011
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
verifica-ti mai intai franele (desi nu cred ca are vre-o legatura, dar franele sunt sfante).
Apoi uita-te nitel si la bieletele antirului. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
in afara de ele doua "tablite" de aluminiu (ma mir ca nu ti-a sarit etrierul pana acum!!!!!) mai sunt cate doua lamele elastice de otel care au taman rolul de a stabiliza placutele de frana; nici alea nu trebuie sa lipseasca.
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
criss_slc |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 12 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Stati ca nu sunt chiar "wacko" sa nu pun "tablitele" de aluminiu. Nu la alea ma refeream eu. Eu nu am mai pus acele lamele de otel care fixeaza placutele. Cele pentru etrier sunt bine mersi la locul lor.
Si in afara de beleaua cu zdranganitul am mai descoperit una in seara asta. Am suspendat roata din stanga spate si am incercat sa o invart cu mana. Frana de mana nu era trasa. Daca invarteam in sensul de mers inapoi totul era ok. Dar cand am invartit-o pentru mers inainte am constatat urmatoarele: s-a rotit foarte putin (2-3 ture complete, desi am tras tare de roata), nu are o miscare uniforma, in sensul ca pare a avea un moment cand "agata" ceva. Cum imi dau seama daca rulmentul este dus? Dar daca este de la rulment, de ce la mersul inapoi nu apare nici o problema? Ov, o intrebare de profund necunoscator: care este antirul? |
--------------------
Dacia/Opel
Logan 1,5 dCi Laureate/Astra G
2007/2002
|
|
criss_slc |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 12 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Cand e obosita planetara, zdrangane si pe drum drept? Sau numai la viraje?
|
--------------------
Dacia/Opel
Logan 1,5 dCi Laureate/Astra G
2007/2002
|
|
Daddy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Tablitele pe care tu nu le-ai pus au exact rolul de a tine placutele ferm pe pozitie, ca sa nu zangane, au functii de arcurii.
Mare lucru nu se intampla daca circuli fara tablitele de otel, dar o sa ai zgomot. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
michimaus |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 7 October 04 ![]() |
planetara nu zdrangane nici macar in curba.in curba bate iar daca e haita rau in drum drept huruie,dar e un huruit constant.
bieletele antiruliu sunt bieletele care prind capetele barii de torsiune |
-------------------- |
|
Funny |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.272 Joined: 7 October 04 ![]() |
1.Pui lamelele elastice la loc.(tablitele)
2.Cand montezi etrierul grija mare cum pozitionezi cele 2 pene.De preferinta o pui mai intai pe cea de jos iar apoi cu o surubelnita mai lunga(stii tu chestia aia cu bratul fortei) apesi in directie perpendiculara cu solul si introduci pana de sus.Dupa ce ai efectuat toate operatiunile de mai sus ai grija sa nu uiti sa introduci sigurantele celor 2 pene.(2+2 bucati) In cazul in care ti se pare ca penele prezinta uzura pronuntata pe suprafata de contact cu etrierul , te sfatuiesc sa le inlocuiesti.(se gasesc in comert colectii pana-sigurante si sunt foarte ieftine) Succes. |
--------------------
Dividae
et
impera! Lasciate ogni speranza , voi ch'entrate!
|
|
criss_slc |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 12 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Penele alea sunt bune si le-am fixat OK. Dar nu am reusit sub nici o forma sa pun si lamele alea de otel. Sa dea naiba in capul lu' ala de le-a inventat. De ce nu or fi pastrat sistemul de la berlina?
|
--------------------
Dacia/Opel
Logan 1,5 dCi Laureate/Astra G
2007/2002
|
|
claub |
![]()
Post
#12
|
![]() A.T.I. -S.M.U.R.D. Group: Members Posts: 33 Joined: 31 October 04 From: Arad ![]() |
Trebuia sa cumperi si tu placutele de frina originale (sti ca is contrafacute multe!)
Inainte de montarea lor trebuie (aproape intotdeauna!) ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
LOGAN 1.4.MPI
2008
- AR-xx-BEB Sa gresesti este uman, dar sa dai vina pe altcineva este si mai uman!
|
|
Mollboro |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 31 October 04 ![]() |
QUOTE(criss_slc @ 29 Oct 2004, 09:24) Penele alea sunt bune si le-am fixat OK. Dar nu am reusit sub nici o forma sa pun si lamele alea de otel. Sa dea naiba in capul lu' ala de le-a inventat. De ce nu or fi pastrat sistemul de la berlina? Si inca ceva, daca nu ti-ai rezolvat problema cu placutele te sfatuiesc sa nu mai circuli cu masina pana ce nu pui "tablitele" ca s-ar putea sa te trezesti fara frana, pana la urma o sa-ti iasa garnitura de la etrier si o sa-ti curga lichidul de frana si apoi sa te vad cum mai opresti masina fara incidente. |
--------------------
DACIA
|
|
criss_slc |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 12 October 04 From: Bucuresti ![]() |
N-am reusit sa pun lamelele elastice la loc, dar am improvizat un sistem si l-am agatat cat de cat. Dar problema e ca zgomotul nu a disparut. La fiecare groapa mai maricica se simte de parca nu as avea arc si amortizor pe stanga fata (desi amortizorul l-am schimbat acum 3 luni). Iar daca se nimereste groapa aia in curba, masina executa un salt ciudat in lateral. La Tamboiesti am dat intr-o groapa (nu foarte mare) cu 60 de km/h si am fost aproape sa ajung pe contrasens.
|
--------------------
Dacia/Opel
Logan 1,5 dCi Laureate/Astra G
2007/2002
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
e ceva in neregula cu amortizorul/teul amortizor/tirantul...
nu ai joc deloc??? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 13:11 |