Noroi la aripi spate - deasupra rotii, O zona mereu sensibila...
![]() ![]() ![]() |
Noroi la aripi spate - deasupra rotii, O zona mereu sensibila...
ciprianhugianu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 31 July 07 From: Sfantu Gheorghe - Covasna ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
- CV-04-J** Noi sa fim sanatosi, ca belelele curge!
|
|||
guliver |
![]()
Post
#2
|
No title Group: Members Posts: 545 Joined: 26 December 05 ![]() |
Eu i-am bagat ulei sub presiune pe dedesubt. Apoi am dat-o prin praf si s-a format un strat de unsoare. Probabil ca repet operatiunea si in vara asta. Daca esti din Buc te pot indruma la un nene care se ocupa cu asa ceva.
|
--------------------
fosta dacie
fosta solenza
1900 dar nu toamna "Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Sa te uiti la aripile de fata in spatele protectiei de plastic, unde se termina stalpul usilor si se imbina cu pragul( in partea de jos...)Sa vezi acolo pamant de 5 cm. Vizualizarea se face cu usa deshisa. Acolo e f periculos pt ca nu se curata singur niciodata (cum e atunci cand ploua prin alte locuri) si tine si umezeala tablei.Eu i-am decupat protectia aia de plastic si atunci cand ploua se spala singura+se curata bine cu jet de apa. Asta dupa ce i-am dat si cu antifon prin zona.
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am rezolvat altfel problema , dar din pacate in 6 luni mi-a picat "creatia" . Am curatat totul cat mai bine si am taiat fasii de Aluband si am izolat toata zona . Totul a rezistat cam 6 luni si nu mi-au mai trecut apa si mizeriile dintr-o parte in alta , dar la caldura a inceput incet sa se desfaca si cand eram la munte mi se freca de aripa si nu stiam ce e ... credeam ca e pana .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
paulica |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Aveti grija cu uleiul sub presiune ca pica pe roata (cauciuc) si e jale cu aderenta. Cel mai bine, dar e mult de munca, se da fiecare roata jos pe rând si se da cu vaselina manual.
|
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
ciprianhugianu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 31 July 07 From: Sfantu Gheorghe - Covasna ![]() |
Treaba cu unsul cu vaselina, dupa cate inteleg, ar fi asa: spal bine aripile spate in zona aceea sensibila si zona aceea de imbinare stalp-aripa fata (intr-adevar, m-am uitat si e cam mult pamant acolo); apoi dau cu vaselina iar la rotile fata trebuie sa dau rotile jos, demontez aparatorile acelea de plastic, dau si acolo cu vaselina.
Ar fi bine ca inainte de aceasta operatie, sa dau in zonele acelea si cu antifon? Si daca da, imi puteti recomanda ceva cat de cat rezistent (2-3 ani) si sa nu ma rupa la bani? Multumiri, Ciprian |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
- CV-04-J** Noi sa fim sanatosi, ca belelele curge!
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Eu am dat toate oalele rotilor cu antifon cauciucat -aprox 10 roni ditamai cutia. Poate ca nu era necesar, avand protectie de uzina, dar asa, sa fie...
![]() This post has been edited by CIPTUNING: 22 Aug 2007, 22:01 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
paulica |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Ciptuning imi pare rau dar te contrazic. Si asta din proprie experienta. Asta toamna, mai când nu daduse frigul a trebuit sa imi dau cu antifon, d-ala Sprint, ca reparasem pasajele la rotile spate. Stiti voi boala obisnuita la Nova/SN. Si mi-a zis tipul care mi-a dat cu antifon unde sa ma duc, sa-mi dea cu ulei pe sub toata masina. Ei am nimerit peste niste superbaieti, mi-au luat doar 200k, dar m-au pus sa-mi invelesc rotile cu niste folii si sa-mi prepar singur amestecul, adica am topit pe resoul lor 500g vaselina care le-am amestecat cu 2 l ulei ordinar 20W40. Si a iesit valvolina calda, pe care au dat-o cu compresorul. Vreau sa-ti zic ca si acum este BETON.
|
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
De acord cu tine in privinta podelei masinii, uleiul rezista, dar am vrut sa spun ca acest procedeu nu are acelasi succes la oalele rotilor- in zona aripilor, ca despre asta e topicul- unde se aplica in repetate randuri tratamente de sablare cu nisip, depunere de praf si noroi, spalare centrifugala cu apa, toate datorate vitezei de rotatie a anvelopei si a drumurilor din Ro. Aici ce ar fi mai indicat ca protectie (si de lunga durata): o crusta groasa si intarita de antifon sau o pelicula fina de ulei?
This post has been edited by CIPTUNING: 24 Aug 2007, 09:59 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
O crusta groasa si intarita de antifon cauciucat pusa pe o folie de aluminiu ... mmm , oare Aluband sa fie ???
![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#11
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
oare are ceva daca in spatele protectiei de plastic , zona care se vede doar cand este usa deschisa , am gasit si iarba crescuta ?era verde si frumoasa , cred ca ii mergea bine acolo.
This post has been edited by metrix4you: 29 Aug 2007, 17:06 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
"Mai avem nevoie si de iarba..."La cate harburi poluante avem, SLZ este chiar un automobil ecologic in toata regula.
Eu i-am facut un decupaj jos, in protectia de plastic, de aprox 3-4 cm si astfel nu se mai acumuleaza nimic acolo. Iarba are nevoie de umezeala pt a trai si asta nu e bine pt tabla. Chiar daca nu ai iarba, pamantul ala tot tine umezeala. Desi sunt cu ochii pe problema, PANA ACUM, totusi nu am vazut la vreo Slz sa aiba tabla corodata/vopseaua impuscata in acea zona din cauza descrisa mai sus. Nu este un defect general intalnit ca indoiturile ramase de la apasarea capotei sau clapile de la rezervor nealiniate..Dar e bine sa prevenim. |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
chriss80 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 25 March 07 ![]() |
da...e o adevarata problema...la logan am vazut ca oalele rotilor sunt protejate cu aparatori de plastic...nu mai zic de cele straine ...Ptr Solenza nu s-ar gasi ceva asemanator pentru a ne proteja si noi masinutele...? nu cred ca ar fi cine stie ce smecherie sa se fabrice asa ceva daca nu cumva or fi chiar de vanzare...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / Rapsodie
- GL
|
|
benkenobi |
![]()
Post
#14
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
guliver a als cea mai buna solutie. am facut acelasi lucru inca de cand am cumparat masna noua. in preznt are patru ani, pe contraaripi s-a format un strat de cca 1 cm de ulei cu praf (ca un pamant uleios) care nu permite apei sa ajunga la tabla. in service toti mecancii se uitau si nu le vene a sa creada ce antifonare buna are masina. operatiunea de pulverizare ulei am repetat-o de cateva ori in primul an. pe roti nu curge ulei pentru ca le acoperi cu o folie de polietilena.
si nu spal masina pe dedesubt si pe la contraaripi. in plus acest strat de ulei cu praf a creat si o buna izolare fonica a zgomotelor de rulare. |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#15
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
CIPTUNING, da' cu presiune de apa la spalatorie ai incercat ? Evident sa-ti iei niste masuri de precautie ca sa nu-ti intre apa in masina... Eu am incercat si a iesit ca noua. Tehnica este un secret
![]() |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Ba da, dar ce zici tu este o treaba ce trebuie facuta la intervale regulate de timp, nu o data si gata. Ma saturasem de bolborosirea apei sub presiune in zona aia. Si acum spal la fel, doar ca apa se evacueaza mult mai usor
![]() In crestere numarul forumistilor secretosi... ![]() |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
cristi.r |
![]()
Post
#17
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Corect, insa nu trebuie sa uiti ca aripa are o mica "buza" inspre interior, de care se prinde si plasticul ala. Iar acea buza, din punctul meu de vedere este un obstacol, deci, in final, ca bagi pe deasupra, ca bagi prin gaura aia de-ai facut-o tu, apa sub presiune tot trebuie sa ajunga acolo. Iar nova nu are protectia de plastic pentru ca are o alta bucata de tabla sudata de aripa, cam in genul berlinei. Iar din cate stiu eu, erau mai multe probleme generate de sudura intre doua table unde intra noroiul si statea acolo, chit ca dadeai cu presiune de apa. Una peste alta, adoptarea solutiei cu plastic prins de buza aripii cred ca aduce mai multe avantaje decat dezavantaje. Nu ma intelege gresit, si pe mine ma enerva lucrul asta, insa am ramas surprins sa vad la altele considerate "mai masini" solutii asemanatoare. Insa aia aveau si tabla galvanizata.
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 10:06 |