Contact, Cheie contact - fum
![]() ![]() ![]() |
Contact, Cheie contact - fum
scc_ghost |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 3 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
an 1999, verisunea 1310 L
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca a scos fum inseamna ca intensitatea care a trecut prin contact a fost mare, deci cel mai probabil a fost(este inca) un scurtcircuit sub bord
este posibil sa fie afectat firul prin care a trecut intensitate mare si cablajele la care este reglat. cel mai bine, cheama un electrician sa verifice, sa nu ai surpriza si sa izbucneasca un incendiu This post has been edited by cristitranca: 8 Sep 2007, 09:31 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
MECCA |
![]()
Post
#3
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
este posibil sa se fi dus si partea electrica a contactlui, la mine a scos o data fum si cand am incercat sa o mai pornesc i-am 5 sec si abia abia a luat-o.Am schimbat partea electrica a contactului si s-a rezolvat problema.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
GARFIELD 87 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 6 May 07 From: ploiesti ![]() |
incerca cu un alt contact si vezi daca se mai intampla
|
--------------------
dacia
1410 8 valve
1998
- ph 00 aby
|
|
mad toz |
![]()
Post
#5
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Am patit si eu acelasi lucru ,si treaba a fost din contact nu mia afectat nimic.
Am pus contact nou si merge bine. |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si al meu se incalzea cateodata...am pus contact de Logan si nu mai am nici o problema.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tester |
![]()
Post
#7
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
siguranta mai mare decat trebuie
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
QUOTE(tester @ 10 Sep 2007, 10:32) siguranta mai mare decat trebuie ![]() ![]() |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
mad toz |
![]()
Post
#9
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Io aveam sigurantle originale pe masina cand mi sa intamplat faza cu contactu.
Acum mi-am pus tablou de sigurante ,cu sigurante tip super nova(ca alea originale ma easperasera,se miscau) si acum am sigurante si de 30 A si nu am nici o problema. |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Siguranta e pentru a proteja instalatia la nevaoie (scurtcircuir) nu pentru a delimita curentul printr-un consumator. Ca s-au ars becurile , nu e vina mecanicului,ci a alternatorului,sau a bornelor slabe pe baterie, care daca sar sau intrerup contactul cu acumulatorul in timp ce motorul e turat, alternatorul baga si 70 de volti. Nu turati motorul, in timp ce desfaceti bornele (ex. daca ati pornit cu bateria altcuiva, si trebuie schimbata cu motorul mergand) ca veti arde toti consumatorii nici( becuri de bord, relee electronice etc.) .
Poti sa pui o siguranta si de 100 de amperi, dar la un scurt, se va arde cel care suporta curentul cel mai mic, adica firul. Siguranta nu e un furtun care, cu cat e mai gros, cu atat trece mai mult.In electrotehnica 1+1 nu fac 2. Becurile s-au ars ca a crescut tensiunea, deci curentul scade pentru aceeasi putere data. Contactul s-a ars datorita pierderii de curent( contact inperfect) si n-are cum sa afecteze si altceva. 16 Sep 2007, 23:13: Scuzati erorile la scris.Oboseala, lipsa de timp... This post has been edited by PH-06-BOA: 16 Sep 2007, 23:13 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pentru linistea voastra va spun ca sa cunoasteti ca alimentarea bobinei de inductie si releului regulator (incarcare)se alimenteaza direct din contact ,NU TRECE PRIN NICI O SIGURANTA
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Paca |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
argon spune-mi un pret pt contactul de logan...se potriveste perfect ?
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
40 ron in Vitan, trebuie data o gaura in carcasa unde intra butucul, pentru ca sistemul de blocare(pintenul) e mai jos, in rest surubul merge la fix.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 03:23 |