Alternatoare, modele de alternatoare care merg pe dacie berlina
![]() ![]() ![]() |
Alternatoare, modele de alternatoare care merg pe dacie berlina
dgdgaby |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 27 February 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|||
emircea |
![]()
Post
#2
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Bosch, gen cel de pe opel-uri. Trebuie confectionat sau adaptat un suport intinzator, si o saiba de 5 mm la bratul la care basculeaza.
Aici am postat ceva, sa-ti faci idee cam cum arata. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
azraell |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
eu am pus alternator de renault 19 benzinar de 70A
super tare... se potriveste fara modificari majore. Cand zic majore ma refer la faptul ca se schimba fulia ( eu am pus de oltcit:D ) se taie urechea de prindere din spatele alternatorului, si se scurteaza cu aproximativ 2mm fiecare pala a paletei de racire( eu am facut asta cu ajutorul panzei de bomfaier ) |
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Eu mi-am montat un alternator de citroen de 90 amperi. Beleaua e ca imi incarca 14.04 indiferent de turatie, consumatori, etc, iar indicatorul la baterie nici nu se ridica de pe rosu. Am noroc ca bateria e un boch silver de 85 amperi si e puternica,dar, nu am curent in baterie nici pentru inchiderea centralizata, claxon, nimica. Imaginati-va ca daca pun frana mi se reseteaza pana si detectorul de radar, asa de slaba e bateria.
Ca mod de montare, i-am legat doar firul de +, in rest nici un fir, iar firele de la releul de incarcare le-am scos (am lasat totusi releul pe pozitie, pt zile negre). Ce sa ii fac sa incarce mai mult? Cineva mi-a spus sa ii leg un bec de pozitii pe soclul pentru ledul din bord, sa fie oare asta rezolvarea? Am incercat de exemplu sa ii leg un bec pe soclul pentru led (ala care se aprinde la masinile straine cand nu incarca) si am observat ca la relanti sta stins, dar, daca ii aprind farurile (am xenoane de 35, deci, consuma foare putin) incepe sa se aprinda becul si nu se mai stinge nici daca inchid farurile. Am scos o borna de la baterie si am lasat-o cu aparatul de masura si tensiunea nu scade sub 12.6, deci, ce poate fi pana la urma? |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
Twister |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
QUOTE(adumitrachy @ 15 Jun 2008, 20:57) Eu mi-am montat un alternator de citroen de 90 amperi. Beleaua e ca imi incarca 14.04 indiferent de turatie, consumatori, etc, iar indicatorul la baterie nici nu se ridica de pe rosu. Am noroc ca bateria e un boch silver de 85 amperi si e puternica,dar, nu am curent in baterie nici pentru inchiderea centralizata, claxon, nimica. Imaginati-va ca daca pun frana mi se reseteaza pana si detectorul de radar, asa de slaba e bateria. Ca mod de montare, i-am legat doar firul de +, in rest nici un fir, iar firele de la releul de incarcare le-am scos (am lasat totusi releul pe pozitie, pt zile negre). Ce sa ii fac sa incarce mai mult? Cineva mi-a spus sa ii leg un bec de pozitii pe soclul pentru ledul din bord, sa fie oare asta rezolvarea? Am incercat de exemplu sa ii leg un bec pe soclul pentru led (ala care se aprinde la masinile straine cand nu incarca) si am observat ca la relanti sta stins, dar, daca ii aprind farurile (am xenoane de 35, deci, consuma foare putin) incepe sa se aprinda becul si nu se mai stinge nici daca inchid farurile. Am scos o borna de la baterie si am lasat-o cu aparatul de masura si tensiunea nu scade sub 12.6, deci, ce poate fi pana la urma? Vezi sa nu iei foc. AI legat aiurea alternatorul, du-te la un electrician. Eu am alternator de Alfa-Romeo, e un Bosch de 85 A. L-am montata fara nici o modificare la sistemul de prindere, doar ca i-am pus alta fulie (cea originala era cu caneluri). |
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
1994
- CT-01-... Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
JDL |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 18 September 06 From: Bucuresti ![]() |
si daca inlocuiesti alternatorul nu trebuie sa schimbi nimic inafara de cateva finisaje de genul celor de mai sus mentionate?
![]() adica nu trebuie schimbata nu stiu ce punte de redresare sau cum se numeste aia de pe acolo daca in loc de alternator de 45-50A pun unul de 85A? nu se arde nimic? ![]() |
--------------------
Dacia
1310Li
2004
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
puntea e pe alternator, pe orice alternator, eventual dai jos releul de pe masina, ca alternatoarele de Doamne ajuta au si releul integrat.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ursul |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 August 07 ![]() |
Si am montat un astfel de alternator si am avut aceeasi problema.
Cu +ul scos de la baterie, masina mergea, faruri aprinse, insa nu incarca bateria. I-am scos releul incorporat si i-am facut eu altul. Dar problema cred ca se poate rezolva si altfel. El are un surub gros, ala e + ul, masa e carcasa, dar mai are si un D+ Acolo se da un + initial ca sa pornesca alternatorul. De obicei acest de + se lega printr-un bec de bord la + ul ce vine doar cand contactul e pus. Adica pui contactul, pornesti masina si alternatorul nu incarca. I se da + printru-n bec pe acel D+, care daca nu a pornit alternatorul, sau e defect are pe el 0V. Deci intre + si 0V avem 12V si becul se aprinde. Cum incepe sa incarce, tensiunea lui + urca spre 12V si acum avem + si + deci becul nu se mai aprinde. Practic el e "senzorul" de tensiune din baterie |
--------------------
DACIA
1310
1997
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
amincercat cu becul si degeaba
![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 10:03 |