pompa frana, garnituri intre corp si rezervor lichid
![]() ![]() ![]() |
pompa frana, garnituri intre corp si rezervor lichid
nad |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 24 February 06 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
Break 99
- TM-yy-xxx
|
|||
Minel |
![]()
Post
#2
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Daca ti se prelinge din partea stanga a pompei ,(cum stai la volan) poate sa fie de la purja de aerisire sau sa ti se fi dus garniturile de la circuitul de by-pass si sa iti curga pe la sonda ,daca este din partea dreapta ,verifica acele garnituri de la vasul de lichid,apropo depinde ce lichid de frana folosesti , ca unele iti mananca garniturile ,ai frane bune ????
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nad |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 24 February 06 From: Timisoara ![]() |
Da am frane bune si folosesc dot 3,dar ma ingrijorez sa nu cumva dupa un timp uitand de problema sa raman fara lichid si fara frane.Am sa incerc saptamana ce vine sa le schimb.
|
--------------------
Renault
Laguna
Break 99
- TM-yy-xxx
|
|
ATM |
![]()
Post
#4
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
De schimbat n-ar fi greu, dar vezi CU CE le schimbi. Dupa o raita prin service, baietii de-acolo mi-au umblat pe la saboti , in fine, au lucrat si la vasul expansor, s-au dus garniturile (ce-i drept vechi), am zis si eu sa le schimb. Ei, vreau sa spun ca doar al 4-lea set de garnituri, pe incercatelea, demontatelea si injuratelea, a mers (si merge in continuare), restul curgeau de parca era ciutura, etansare 0. Garniturile astea bune-s de Fartec parca....poate gasesti de astea.
|
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
nad |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 24 February 06 From: Timisoara ![]() |
ok am inteles ,am sa le schimb,dar mai am o nelamurire,dupa schimbarea garniturilor trebuie sa aerisesc toata instalatia sau numai pompa
|
--------------------
Renault
Laguna
Break 99
- TM-yy-xxx
|
|
Minel |
![]()
Post
#6
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Normal ca trebuie sa aerisesti toata instalatia, ca atunci cand desfaci conductele si le montezi la pompa fi sigur ca o sa ai frane
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nad |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 24 February 06 From: Timisoara ![]() |
Ma gandeam ca se poate schimba acele garnituri fara demontare pompa sau conducte ca doar sunt intre corpul pompei si acel rezervor de plastic
|
--------------------
Renault
Laguna
Break 99
- TM-yy-xxx
|
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Am scris "normal " pt ca eu asa am facut ,ma rog,daca ti la siguranta ta,poti sa verifici si restul sistemului de franare ,ca nu poti fi niciodata 100% sigur pe frane ,apropo acele garnituri de la vasul de lichid poti sa le schimbi fara la aerisesti pompa ,acum ramane la latitudinea ta ce vrei sa faci !!!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nad |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 24 February 06 From: Timisoara ![]() |
OK Minel,am sa incerc (nu stiu cum)si o sa va spun cum am facut si cu ce rezultate
|
--------------------
Renault
Laguna
Break 99
- TM-yy-xxx
|
|
alecsz99 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 18 February 07 From: Bucuresti, Romania ![]() |
Am avut o problema asemanatoare. In cazul meu a fost vorba de rezervorul de lichid in sine...care era foarte putin crapat in partea de jos si care astfel pierdea lichid.
S-a rezolvat prin inlocuirea rezervorului...cu unul de Oltcit original si neschimbat in aproape 400.000 km de rulare, inainte ca masina sa isi gaseasca meritata odihna. Respectivul rezervor inca functioneaza fara probleme! ![]() |
--------------------
Dacia/Kia/Mercedes
Berlina Li / Pro Cee'd / S320
2003 / 2008 / 2010
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
verifica rezervoru...... si eu am patit la fel.. credeam ca e de la garnituri si de fapt era rezervorul... plesnit intre cele 2 corpuri.... garniturile le-am luat de pomana:))
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:49 |