pierde puterea Loganul la deal
![]() ![]() ![]() |
pierde puterea Loganul la deal
Merced |
![]()
Post
#31
|
||
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|||
LuluMOB |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Cum domnule să piardă putere la deal?
Păi are ceva, du-te la service. Al meu e 1.4 mpi pe benzină și la deal am observat că-i crește mult puterea. De multe ori trebuie să pun frână să nu-i ciocnesc pe cei din față. Eu cred că e defect la tine regulatorul de putere la deal. La vale cum se comportă, pierde și acolo putere? |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
danutsb |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
|
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
adip |
![]()
Post
#34
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(danutsb @ 19 Sep 2007, 15:30) -sa imi cumpar un Logan de 1.6 16v Pai si la 1.6 16v tre' sa retrogradezi, in functie de situatie. Chiar si la diesel, culmea! |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
driverx |
![]()
Post
#35
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
marksman |
![]()
Post
#36
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.703 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(danutsb @ 19 Sep 2007, 20:44) Pai chiar ca nu are, ca n-avem cu cine dialoga. Te-am mai intrebat in ce conditii pierde puterea la urcarea rampei tu i-ai dat inainte cu comparatiile cu DSN, Corsa 1.2, Audi A4 si alte avioane. Tu vii si ceri un sfat (de fapt cred ca ai aruncat o petarda, ca sa starnesti un flame) dar cand ti se cer detalii suplimentare in legatura cu problema pe care o expui, o dai in diverse si nu esti in stare sau nu vrei sa sustii cele afirmate. E ca si cand te-ai duce la doctor si i-ai spune sa te trateze, ca te doare stomacul, iar cand ti-ar pune intrebari suplimentare tu n-ai raspunde decat "Pai ma doare si gata, esti doctor, trateaza-ma." Eu chiar ca nu-ti mai raspund la "problema" asta. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
danutsb |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
QUOTE(Illusi0n @ 20 Sep 2007, 08:27) Pai chiar ca nu are, ca n-avem cu cine dialoga. Te-am mai intrebat in ce conditii pierde puterea la urcarea rampei tu i-ai dat inainte cu comparatiile cu DSN, Corsa 1.2, Audi A4 si alte avioane. Tu vii si ceri un sfat (de fapt cred ca ai aruncat o petarda, ca sa starnesti un flame) dar cand ti se cer detalii suplimentare in legatura cu problema pe care o expui, o dai in diverse si nu esti in stare sau nu vrei sa sustii cele afirmate. E ca si cand te-ai duce la doctor si i-ai spune sa te trateze, ca te doare stomacul, iar cand ti-ar pune intrebari suplimentare tu n-ai raspunde decat "Pai ma doare si gata, esti doctor, trateaza-ma." Eu chiar ca nu-ti mai raspund la "problema" asta. Pentru tine mii de scuze. Imi pare tare rau ca nu ti-am raspuns si inca o data mii de scuze, dar am fost distras de alte reply-uri. Era vorba de o uracare de cativa km impreuna cu un prieten dupa Austria eram 2 in masina el avea vreo 90kg iar eu 80. Ne-am dat pe banda 1, am retrogradat in a 4 a si de la 140,am ajuns sa mergem cu 80-90km/h si chinuind spre 100, iar pe langa noi parca toate masinile treceau. PS: inca o data mii de scuze, esti de nota 10. |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
marksman |
![]()
Post
#38
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.703 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
OK, tu spui aici: "o urcare de cativa km". Asta e mult, foarte mult, inseamna cel mai probabil serpentine. Cam greu de tinut viteza cat de cat constanta, mai ales in lipsa ESP/ABS.
Apoi, gandeste-te ca exista depresiuni in care masina "trage" mai greu. Mergeti dinspre Deva la Sibiu si dupa ce treceti de Miercurea Sibiului o sa vedeti ca masina "trage" foarte greu. Masinile cu motor mai puternic bineinteles ca vor fi avantajate. Una e sa "oboseasca" 105 CP si alta e sa "oboseasca" 75 CP. Nu in ultimul rand: ai folosit pana acum solutie de curatat injectoarele? E bine sa pui cam la 10000 km parcursi un flacon la un plin. Ar mai putea sa-ti intre covorasul sub pedala de acceleratie si sa nu o poti apasa la maxim. Verifica toate astea. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai aici e vorba de situatii singulare, nu foarte intalnite.
Si lui tata i s-a intamplat in Croatia (eu eram in spate) cu loganul lui de 1.4. A trebuit sa retorgradeze intr-a 3-a (peste 4000rpm) la 80-90Km/h sa poate mentine viteza. Initial a crezut ca nu mai merge masina, ca are ceva, dar apoi s-a lamurit uitandu-se pe gps si vazand cum creste altitudinea. Ciudat a fost ca singurul lucru care ne-a facut sa ne dam seama ca autostrada urca spre munti a fost comportamentul masinii. Probabil ca un 1.6 nu trebuia decat sa retogradeze intr-a 4-a ca sa mentina aceeasi putere. Ideea e ca pentru a urca o rampa cu o inclinatie x cu o masina care are y kg per total ai nevoie de o putere z. z = cuplu la turatia w * w. Tot ce trebuie sa faci este sa adaptezi w in functie de motor. E posibil ca in unele cazuri un motor, indiferent de w sa nu poata face fata si masina sa nu poata sa urce efectiv rampa. In acele cazuri incerci sa modifici conditiile si singura pe care o poti modifica este y (dai pasagerii si/sau bagajele jos). Ex.: In Creta cu un 206 cu motor de 1.2 benzina a trebuit sa urc o rampa cu treapta I. Am incercat de 2-3 ori sa o turez la 5500rpm si sa schimb a 2-a. Pur si simplu murea intr-a 2-a (in prealabil oprisem AC-ul). M-am resemnat si am urcat rampa cu I-a, fara sa fiu nevoit sa pun pasagerii sa mearga pe langa masina. Dar nu pot spune ca a pierdut 206 puterea la deal. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
danutsb |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Merci mult. De asa raspunsuri am nevoie, se pare ca oamenii nu s-au pierdut printre atatea persoane.
PS Inca o data mii de scuze IllusiOn ca nu ti-am raspuns imediat. |
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
roland |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 20 Sep 2007, 09:09) Ex.: In Creta cu un 206 cu motor de 1.2 benzina a trebuit sa urc o rampa cu treapta I. Am incercat de 2-3 ori sa o turez la 5500rpm si sa schimb a 2-a. Pur si simplu murea intr-a 2-a (in prealabil oprisem AC-ul). M-am resemnat si am urcat rampa cu I-a, fara sa fiu nevoit sa pun pasagerii sa mearga pe langa masina. Dar nu pot spune ca a pierdut 206 puterea la deal. ![]() Serios? Sa nu ma intelegi gresit, nu contest cele spuse de tine. Doar ca m-ai lasat paf. De la 5500rpm in a I-a cred ca ajunge pe la 3500 cand schimbi a II-a, turatie la care e cuplu si putere berechet. La ce altitudine erai si ce inclinatie avea rampa? Macar aproximativ... A, si cati cai avea 206-le? Am patit si eu sa urc rampe mari de tot, dar ma tinea a doua, chiar daca nu putea accelera pana la a schimba in a treia. |
--------------------
.
.
.
|
|
IsNa |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Am intalnit si eu poriuni de drum cu pante extreme:
- in Italia prin alpi sunt drumuri unde pe distanta de multi Km (10-20Km) panta se mentine constant peste 12%. Puteam urca in a 3-a dar doar turat, si in acele de par eram nevoit sa retrogradez in a 2-a. - in Austria am dat peste o portiune cu panta de 23%. Am parcurs-o doar pe coborare, si mi-e ciuda acum ca n-am avut curioztatea atunci sa ma intorc sa o parcurg si in urcare odata... - cele mai extreme pante asfaltate le-am intalnit in Korea, pe drumuri care urca pe la manastiri cocotate in varful muntilor. Toate masinile urcau doar in treapta I, si pe unele accesul era permis doar cu tractiune integrala (desi era asfaltat, si cu criblura!). Deci, exista extreme, dar pe autostrada, dupa cate stiu, nu se practica peste 7%. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
trebuie sa retrogradezi vitezele si sa accelerezi. nu are cum sa nu urce.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(roland @ 20 Sep 2007, 11:26) Serios? Sa nu ma intelegi gresit, nu contest cele spuse de tine. Doar ca m-ai lasat paf. De la 5500rpm in a I-a cred ca ajunge pe la 3500 cand schimbi a II-a, turatie la care e cuplu si putere berechet. La ce altitudine erai si ce inclinatie avea rampa? Macar aproximativ... A, si cati cai avea 206-le? Cred ca motorul era asta: 1.1 L (1124 cc) TU1 I4, 60 PS (59 hp/44 kW) link. Intradevar dupa ce schimbam a II-a aveam intre 3500 si 4000rpm de unde turatia scadea pur si simplu cu pedala la podea. In final am urcat rampa in treapta I cu o turatie de 2500-3000rpm. Nu stiu ce inclinatie avea rampa si nu vreau sa spun prostii, dar era destul de inclinata. Drumul era mai mult o poteca asfaltata, intr-un satuc uitat de lume. Deci nu un drum national sau ceva de genul asta. Altitudine vreo 300-400m deasupra marii. Citind ce ai scris, imi pun acum problema ca ar conta si raportul din cutie intr-o anumita treapta, pentru urcarea rampelor. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 23:10 |