DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lamurire piese in cutia albastra VS cutia glabena, Sint intradevar unul si acelasi lucru?

Cristian_Popescu
post 20 Sep 2007, 18:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 20 September 07




Domnilor, va salut.

Intructit lucrez in domeniul pieselor de schimb Dacia si Renault, si pentru ca exista o confuzie in ceea ce inseamna titlul acestui topic, doresc sa lamuresc persoanele care sint circumspecte in acest sens.

Sa o luam cu inceputul: odata cu instalarea lui Renault in Romania, s-a dorit la acea vreme ca piesele de schimb a modelelor Dacia sa utilizeze coduri de referinta romanesti, respectiv cele care incep cu 6001 si care se gasesc intotdeauna pe ambalaje albastre. Lucrurile au stat asa aproximativ pina la aparitia modelului Logan care, alaturi de SN si Solenza, a imprumutat multe repere (piese) de la alte modele Renault. In acel moment, Dacia Groupe Renault a renuntat la ideea initiala de a folosi numai cutii albastre si, din motive de ambalaj/timp/s.a.m.d., s-a trecut subit si dintr-o data la utilizarea ambalajelor Renault. (cutii galbene care au coduri de referinta care, de obicei, incep cu 7700/7701/8200 si altele. Sper ca ma fac usor de inteles, sau cu alte cuvinte, stati fara griji, ca e in cutie albastra sau ca e in cutie galbena, este unul si acelasi lucru! Tot de origine este!

Pentru alte intrebari, va stau la dizpozitie. wink.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 20 Sep 2007, 18:16
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Interesant!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Sep 2007, 19:08
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cumva trecerea la cutii galbene nu are fundament si in unirea reperelor - piese de schimb din gama (unire coduri)? (adica preturi renault la piesele de schimb...)
Nu cumva a fost si o lupta intre Dacia si Renault+Nissan, in care unii se plangeau ca dacia are preturi prea promotionale la piesele de schimb, in timp ce ei nu?
Nu cumva Dacia a inceput sa aiba un target mai mare la veniturile din piesele de schimb, drept pentru care s-a trecut la unificarea codurilor si a preturilor?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian_Popescu
post 21 Sep 2007, 11:32
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 20 September 07




QUOTE(klaus @ 20 Sep 2007, 19:08)
Cumva trecerea la cutii galbene nu are fundament si in unirea reperelor - piese de schimb din gama (unire coduri)? (adica preturi renault la piesele de schimb...)
Nu cumva a fost si o lupta intre Dacia si Renault+Nissan, in care unii se plangeau ca dacia are preturi prea promotionale la piesele de schimb, in timp ce ei nu?
Nu cumva Dacia a inceput sa aiba un target mai mare la veniturile din piesele de schimb, drept pentru care s-a trecut la unificarea codurilor si a preturilor?
*



Din punctul meu de vedere, Dacia a trecut pe coduri de Renault din motive de simplificare a ambalarii care duce, evident, la o mare sporire a rapiditatii livrarii, nemaivorbind de reduceri de costuri ale noilor ambalaje. Au exsitat, exista, si se pare ca vor exista in continuare oferte speciale, reduceri mari de preturi si a reperelor in cutie galbena, insa, din pacate, exista multe repere, care, odata cu trecerea lor pe cod de Renault, au suferit cresteri mari ale preturilor lor.

In ceea ce priveste Nissan, nu cunosc.

Da, de acrod, Dacia si-a marit target-ul in ceea ce inseamna piese schimb si il vor mari in continuare pentru ca datorita scaderii preturilor pieselor de origine comparativ cu ani trecuti, volumul de vinzari a crescut substantial. Scaderea preturilor a avut ca obiectiv in special eliminarea concurentei producatorilor autohtoni, a colaboritorilor si distribuitorilor lor + importuri ale pieselor similare (aftermarket).

Important: aici sint simple presupuneri personale, poate subiective, constatari acumulate in timp. Eu nu am acces in staff-ul Dacia si nu am contact direct cu Dacia, insa, sa zicem ca sint cit de cit la curent...




--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 01:31
Forum Renault