Lamurire piese in cutia albastra VS cutia glabena, Sint intradevar unul si acelasi lucru?
![]() ![]() ![]() |
Lamurire piese in cutia albastra VS cutia glabena, Sint intradevar unul si acelasi lucru?
Cristian_Popescu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 20 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
Sony |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Interesant!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cumva trecerea la cutii galbene nu are fundament si in unirea reperelor - piese de schimb din gama (unire coduri)? (adica preturi renault la piesele de schimb...)
Nu cumva a fost si o lupta intre Dacia si Renault+Nissan, in care unii se plangeau ca dacia are preturi prea promotionale la piesele de schimb, in timp ce ei nu? Nu cumva Dacia a inceput sa aiba un target mai mare la veniturile din piesele de schimb, drept pentru care s-a trecut la unificarea codurilor si a preturilor? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Cristian_Popescu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 20 September 07 ![]() |
QUOTE(klaus @ 20 Sep 2007, 19:08) Cumva trecerea la cutii galbene nu are fundament si in unirea reperelor - piese de schimb din gama (unire coduri)? (adica preturi renault la piesele de schimb...) Nu cumva a fost si o lupta intre Dacia si Renault+Nissan, in care unii se plangeau ca dacia are preturi prea promotionale la piesele de schimb, in timp ce ei nu? Nu cumva Dacia a inceput sa aiba un target mai mare la veniturile din piesele de schimb, drept pentru care s-a trecut la unificarea codurilor si a preturilor? Din punctul meu de vedere, Dacia a trecut pe coduri de Renault din motive de simplificare a ambalarii care duce, evident, la o mare sporire a rapiditatii livrarii, nemaivorbind de reduceri de costuri ale noilor ambalaje. Au exsitat, exista, si se pare ca vor exista in continuare oferte speciale, reduceri mari de preturi si a reperelor in cutie galbena, insa, din pacate, exista multe repere, care, odata cu trecerea lor pe cod de Renault, au suferit cresteri mari ale preturilor lor. In ceea ce priveste Nissan, nu cunosc. Da, de acrod, Dacia si-a marit target-ul in ceea ce inseamna piese schimb si il vor mari in continuare pentru ca datorita scaderii preturilor pieselor de origine comparativ cu ani trecuti, volumul de vinzari a crescut substantial. Scaderea preturilor a avut ca obiectiv in special eliminarea concurentei producatorilor autohtoni, a colaboritorilor si distribuitorilor lor + importuri ale pieselor similare (aftermarket). Important: aici sint simple presupuneri personale, poate subiective, constatari acumulate in timp. Eu nu am acces in staff-ul Dacia si nu am contact direct cu Dacia, insa, sa zicem ca sint cit de cit la curent... |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 01:31 |