Nu mai stiu ce sa fac...., Unde e problema????
![]() ![]() ![]() |
Nu mai stiu ce sa fac...., Unde e problema????
mihaitza2006 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 MLS
- B85MLY
|
|||
Gheorghedracu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
schimbarea garniturii de chiulasa nu garanteaza nimic in sensul asta. Sistemul de racire functioneaza corect? Poti sa verifici ca nu pierzi lichid de racire pe undeva, ca nu exista bule de aer in sistem?
Daca astea doua sunt verificate si sunt bine, mai sunt si alte verificari de facut. O alta abordare ar fi sa faci un test de compresie sa vezi daca operatiunea de schimbare a garniturii a reusit sau nu. Dupa care treci la ce spusei deasupra. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu fie vreo problema cu radiatorul...Ce an e masina?
This post has been edited by PaulT: 18 Sep 2007, 10:15 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Tossi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce treaba are radiatorul cu faptul ca omului in merge intrerupt motorul ??
Deoarece schimbarea garniturii de chiulasa implica demonatarea sistemului de aprindere precum si cel de alimentare mai regleaza o data masina: culbutori, platini si carburatie. Spor... |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
pai problema era ca ii incalzeste prea tare apa, omul de-asta se plange si are treaba radiatorul.
mersul neregulat la relanti e partea a 2-a. mihaitza verifica cap coada instalatia de racire si mai ales radiatorul. o incalzire mai mare decat de obicei o poate produce si un avans al aprinderii prea mare sau prea mic, dar verifica in primul rand radiatorul. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
PaulT |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Exact,problema era ca se incalzeste f tare si fara termostat.De aceea am pomenit de radiator....
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
cosminus |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
Vezi ca sa nu ai aer in instalatie (daca da, cauti de unde) si verifica ca distanta dintre paleta si radiator sa nu fie prea mare (normal 5mm)
|
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#8
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
de ce ai schimbat garnitura?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sa nu fie de la avansul dereglat.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la mine anul trecut in vara am schimbat garnitura deoarece ramineam fara apa in instalatie (iesesea pe evacuare) de ramineam in vaporizator (am GPL) fara apa si ingheta in 3 Km , dupa schimbare (nu am rectificat-o) am mai mers exact 9 luni fara problema in primavara cind au inceput caldurile a inceput sa sa incalzeasca excesiv in oras nu prea se simtea dar in afafra un 30Km incepea sa fiarba si uite asa am plecat la mare cu caldura pornita pentru a o putea raci suficient cind m-am intors am demontat chiulasa am rectificat-o am dat radiatorul jos si l-am spalat bine cu detartrant "NUFARUL" timp de doua zile , dupa ce am scos din el piatra cit cuprinde (partea de jos era opturata de piatra) acum raceste foarte bine
cum am spalat radiatorul : l-am dat jos l-am pus in cada cu cele doua stuturi de intrare si iesire in sus am turnat continutul unei sticle de detartrant "NUFARUL" concentrat cum este in sticla in radiator si l-am lasat acolo prima data 15 min l-sm dat jos intr-o sticla de 2 l taiata apoi cu furtunul de dus si cu apa calda data la maxim l-am clatit apoi am pus di nou detartrant si l-am lasat mai mult dupa cate l-am clatit din nou ultima data l-am tinut 12 ore dpa cate am bagat apa in el si am schimbat-o din 2 in 2 ore tim de alte 12 ore nici mie nu mi-a venit sa cred ce am scos din el cu toate ca in vara trecuta am repetat curatarea dar cu detartrant de mai proasta calitate diluat cu apa (iesise si atunci destul din el dar se pare ca nu tot) mentionez ca am radiatorul din cupru http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=900264 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=951809 This post has been edited by bygy007: 18 Sep 2007, 22:52 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
INcearca sa vezi problema ca pe un complex de posibilitati. Verificarea compresiei iti va spune ceva despre reusita operatiei tale si starea distributiei (reglarea tachetilor, daca ai pus lantul corect, etc). Verificarea sistemului de racire si ea iti va spune alte citeva lucruri. Se poate face un test cu un manometru si aer comprimat, in principiu se baga aer comprimat in sistem dupa ce l-ai golit si se citeste presiunea. daca scade, e rau, ai pierderi pe undeva, si trebuie sa le gasesti inainte de a-ti pune alte probleme.
Dar povestea asta e numai ca sa te conving sa abordezi problema sistematic, nu sa te apuci sa demontezi si sa schimbi tot ce-ti trece prin cap pina nu mai stii ce merge si ce nu. Simptomele tale sunt mult prea vagi, adica pot fi atit de multe cauze incit nu are rost sa ne dam cu parerea aicea. Fa niste teste si uita-te la rezultate sa vezi ce iti spun. Sau vino aicea si incercam sa "citim" si noi ce ne spun testele. altminteri, vezi si tu cite variante pot fi (toate raspunsurile ce ti s-au dat sunt valabile, si mai sunt inca un milion de alte raspunsuri la fel de valabile). |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:17 |