tub emulsor, l-am schimbat si merge mai bine
![]() ![]() ![]() |
tub emulsor, l-am schimbat si merge mai bine
otonel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|||
pastrama |
![]()
Post
#2
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Ce-i ala tub emulsor???
![]() |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
"Eprubeta" aia cu multe gaurele e emulsorul.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Gauri mai mari la emulsor=amestec mai sarac.
Gauri mai mici, amestec mai bogat. La IRMA se folosea E20, la IRM2A, F6. F20? Sa nu fie un F6 rebotezat. F6 avea gauri mai mici fata de E20. Daca nu ti-a crescut consumul, pastreaza F20 ala.. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
otonel |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Poate cineva sa-mi spuna care sunt dimensiunile jicloarelor din carburator si ce modificari se pot face la acestea pt reducerea consumului sau la carburator,
poate risc sa repet o intrebare care a mai fost si in alte topicuri dar nu am gasit acolo ce ma intereseaza. Imi spune si mie cineva ce inseamna UIS? |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
vi_escu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pentru reducerea consumului , am mai zis, si repet:
-se scoate T-eul centrator,din difuzorul carb. ,sub care se baga o saiba din tabla de aluminiu, cu gaura de fi 20,( in loc de fi 25 cat are normal),dupa care se repune la locul lui, T-eul. - Se stemuieste cu un ciocanel jiclorul principal, pana se micsoreaza duza la fi 0,9 (de la 1,35) - din capacul carb. se scoate unul din cele doua jicloare(cel cu duza mai mare) si prin stemuire ,i se micsoreaza gaura pana ajunge ca cea de la jiclorul de aer (cel de alaturi). Acesta va face ca asazisa treapta a doua sa intre mai tarziu (turatie mai mare) -se desface surubul de la "gascan", i se scoate plumbul ce tine bila rijlagului (supapa),si peste bila se baga un arc din fir de nichelina (pentru a nu-l dizolva benzina) care sa apese pe bila in asa fel incat sa nu se poata sufla cu gura, dar membrana pompei de sprit sa-l poata deschide,ajutata de vacumul din difuzor. Arcul se face pe o coada de burghiu de 2 iar firul e de la rezistente de 7W (de la televizoare)... -se adauga emulsorului cateva gauri de 1,5 printre cele existente. -se mareste duza jiclorului de deasupra emulsorului, la 2,1 (de la 1,70). -se mareste duza de pe furtun ,la 2,5 mm. - se aduce nivelul sa fie la iceputul planului inclinat de sub cuiul ponto( lasati milimetri ,tigara sau alte prostii ,ca sunt aiurea ), din camera de nivel, sau chiar cu 2 mm mai sus,pentru a nu se evapora prea repede vara. -dupa pornire ,daca accelerarea nu este liniar progresiva (sa nu dea "in nas") se micsoreaza duza jiclorului de aer de deasupra emulsorului(care a fost marita la 2,1) pana se obtine o accelerare fara ezitari ,rateuri in carburator (benzina putina, amestec sarac ), sau se mareste jiclorul principal, de la 0,9 catre maxim 1,1 . Pentru cine nu cunoaste principiul carburatorului, sa nu creada ca va merge perfect din prima, numai reglajul dureaza peste o ora, chiar si pentru mine ,care am facut nenumarate. Acelasi rezultat ( dar cu demaraj mai mic putin) se obtine si fara saiba de sub T-eu, dar jiclorul principal se calibreaza in jurul diametrului de 1,29 . 23 Sep 2007, 01:50: Dupa toate astea , consumul la un motor de 1300 -afara 5,3 -urban ~ 7 Nu se simte o scadere a performantelor. This post has been edited by PH-06-BOA: 23 Sep 2007, 01:50 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
StefanT |
![]()
Post
#8
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
HI HI HI HI
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 23 Sep 2007, 01:43) Pentru reducerea consumului , am mai zis, si repet: [...] Dupa toate astea , consumul la un motor de 1300 -afara 5,3 -urban ~ 7 Nu se simte o scadere a performantelor. La mine e 5,33 (ieri, ultimul calcul) in conditii de DN1 intre Bv-Talmaciu, cu semafoarele de rigoare cu faruri aprinse si 4 saci (vreo 160 kg) plus sculele de rigoare si bagajul meu. Nu mai am acel eebio montat, doar supapa teu. Frina de motor la nevoie. Ca urmare, pentru ce atita diafragma, chin de recalibrare, etc? Mi se pare mult prea multa munca, chiar si fata de un UIS facut de la cap la coada cu burghiul. Cautati mai bine un IRM cu 23 in loc de 25,5 la difuzor, principal 1,20 (se puneau pe Dacia 1200). |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
cristidb |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
PH-06-BOA dupa atat ciocanit la jicloare bucura-te ca mai porneste. Sunt sceptic in privinta rezultatelor pozitive ale modificarilor tale.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Avea un fost subaltern un carburator cu difuzor de 23 mm (pt. motor de 1200 cmc). Desi avea jicloarele mici (120 principalul, cum era din fabrica), mai voia gituit. I-a virit o lita prin el sa reduca debitul. Rezultatul: nu mai pornea.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
otonel |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
"-se scoate T-eul centrator,din difuzorul carb. ,sub care se baga o saiba din tabla de aluminiu, cu gaura de fi 20,( in loc de fi 25 cat are normal),dupa care se repune la locul lui, T-eul"
Saiba aia ce rol are de a micsora sectiunea difuzorului?oare nu strica si aerodinamica acestuia franand curgerea gazelor,cred ca ar fi mult mai bun un difuzor cu sectiune mai mica,ma gandesc oare daca bag o teava tronconica in interiorul difuzorului ii micsorez diametrul interior si obtin o curgere mai buna a amestecului. |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 05:58 |