D.p.d.v design - Solenza sau Logan ?, Ca design ma refer :)
![]() ![]() ![]() |
D.p.d.v design - Solenza sau Logan ?, Ca design ma refer :)
Daedalus |
![]()
Post
#91
|
||
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|||
Kunzite |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 February 05 ![]() |
Solenza. Loganul e diform.
|
--------------------
Oltena
12TRS
|
|
AVT |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Solentza. ptr. ca e mult mai finuta. Loganul prea e taiat cu toporu' (nu mi-o luati in nume de rau
![]() This post has been edited by AVT: 16 Mar 2005, 09:46 |
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
body |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
Parerea mea ca Solenza arata a masina pe cand Loganul NU!
|
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
mariachi |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 8 November 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
logan, parca m-am plictisit de slz
|
--------------------
Dacia Logan
1,5 dCI
2006
- nr de CJ
|
|
valioglu |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Solenza. Deja m-am plicitisit de Logan.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
Lady V. |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Votez pentru Logan, al carui unic "defect" de design (inaltimea portbagajului) este, pe de o parte, minor, pe de alta, o calitate in plus la confortul pe care-l ofera. In rest masina are un design modern pentru o masina de familie, orice ati spune (din lateral si din fata arata superb; din spate, intr-adevar, e un pic prea inalta). Solenza e prea mica (pare din alta clasa), prea patratoasa si mie una imi seamana teribil cu masinile Lada 1500, de le vedeam pe vremea lui Ceasca numai la smecheri. Dar cand a aparut Solenza, recunosc si eu ca mi s-a parut minunata si cea mai buna alegere la acel moment.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
- gri perla You got a fast car/I want a ticket to anywhere/Maybe we make a deal/Maybe together we can get somewhere.
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
votez solenta pentru ca e mai pe placul meu
![]() |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
Valentine |
![]()
Post
#99
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
Solenza fara discutie
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
soryn |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 17 February 05 From: Cluj-N ![]() |
Votez logan,se pare ca aceasta statistica este vizitata doar de cei cu solenza care vor sa se autoamageasca,am avut solenza si stiu ce spun
|
--------------------
renault
megane
2016
- cj xx xxx
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#101
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Am citit mai demult intr-o revista o comparatie intre Solenza, Logan si inca vreo 4 marci de masini de aceeasi clasa. M-a interesat doar intre SLZ si LGN. Am facut un calcul in mare la costurile de intretinere si piese de schimb iar la SLZ iesea aproape la jumatate de pret fata de LGN.
Si privind tot aspectul, cel mai mare dezavantaj al LGN sunt geamurile laterale care sunt prea drepte iar privind masina din fata sau din spate apare fix ca un patrat. Si nu vad de ce ar fi fost asa afectat spatiul interior daca se ingrijeau de problema asta. In rest, ar fi fost o masina mai "masiva", dar chestia care am zis-o mai sus ar fi salvat LGN de multe guri rele. De forma aerodinamica nu vreau sa vorbesc. O avea inclinatia mai mare a parbrizului dar SLZ are botul mai mic si taie aerul mai bine. Nu pot face o comparatie tehnic corecta aici dar sunt curios daca s-a facut un test de genul asta sa vad si eu o comparatie. Toate ca toate dar tot un BMW M6 din 2005 mi-as lua ![]() ![]() PS Sunt curios daca urmatoarea Dacie va fi tot pentru buget sau se mai gandesc romanii nostri si la calitate/accesorii, eventual o varietate mai mare de motorizari (ce bine ar fi prins motoru de 1.6 de pe LGN pe SLZ, poate pe viitor un 1.8T pe la 150 de cai... ![]() PPS Desi am votat cu SLZ, nu va luati dupa faptul ca am asa ceva. Am SLZ pentru ca am preferat Solenza Logan-ului dintotdeauna. This post has been edited by Daedalus: 11 Apr 2005, 11:39 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
stuiberv |
![]()
Post
#102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Parerea mea e ca tot DSN arata cel mai mult a masina.
Cand a aparut Solenta, am spus: vai, ce masina urata: uite ce spate urat are. Apoi, vad la televizor reclama la Logan, spun: uite, arata bine, in sfarsit o masina simpatica la Dacia Cand am vazut primul Logan pe strada.... nici nu vreau sa imi aduc aminte, am fost foarte dezamagit. In fine, am vazut undeva o fotografie cu Logan pickup, si sincer arata super. Nu va suparati, asta e parerea mea, iar solenta abia mi-am cumparat.In plus, a trebuit sa ma tin chiar tare pe pozitii ca nu vreau Logan, dealerul incerca sa ma convinga ca e buna; I-am spus: nu spun ca nu e buna, spun ca nu imi place. |
--------------------
Papuci
marimea 43
3 ani bocanci
- is xx undoitrei “All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM maintenance manual, 1925 |
|
moshulik |
![]()
Post
#103
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai stiti cum au iesit primele Dacia Nova ? Alea care avea in spate geamul ala nasol, cu rol de haion. Ei bine... dupa reactia publicului, s-a renuntat imediat la varianta aceea si au ajuns la forma actuala de dacia nova / supernova / slz. La Logan cred ca se va face acelasi lucru. Am vazut in poze varianta break a loganului si chiar arata a masina, se potriveste cu masivitatea masinii. Pana atunci insa... solenza macar nu deranjeaza la design, desi la fiecare unghi ne-rotunjit se vede clar "reducerea costului de fabricatzie", practicata cu succes si la logan - privita din lateral seamana izbitor de mult cu solenza. La fatza, Loganul e reusit, dar nu face decat sa pastreze linia in V deschis de la solenza. In spate insa... probabil au vrut francezii sa contrasteze cat mai tare cu Megane2....
|
--------------------
skoda
octavia, am avut DSN, oltcit.
2003
- b-etc-etc Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
|
|
cbuhu |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 10 June 03 From: Suceava ![]() |
Ar fi interesanta o comparatie a rezultatului votului cu raportul de posesori Logan/Solenza de pe forum si cu raportul vinzarilor Logan/Solenza. Are cineva date?
This post has been edited by cbuhu: 13 Apr 2005, 21:01 |
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#105
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ex ante. Am avut rabdarea sa citesc tot ce s-a scris pe acest thread si trebuie mentionat faptul ca in afara de cateva persoane (care se pot numara pe degetele de la o mana) si care au facut nota discordanta, in rest cei cu SLZ preamaresc SLZ cei cu LGN zeifica LGN. Asa ca eu zic ca e tare greu sa gasesti o utiliotate acestui thread.
De la pareri de genul LGN e mai aerodinamica decat SLZ si pana la acuze de genul LGN e masina de carat cartofi, am intalnit de toate. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
StefanT |
![]()
Post
#106
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am sa fiu obiectiv, ca am berlina
![]() ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
delya |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 11 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Solentza este prea patratoasa. Loganul mi se pare mult mai modern ca aspect.
Votat Logan! |
--------------------
Dacia
Berlina si Logan
- B45... si B25... "Din faptele oamenilor se poate vedea ce gandesc iar din parerile lor se poate spune dinainte ce vor face." Goethe
|
|
AlezzDWC |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 19 April 05 From: Bucuresti,o zona rau famata. ![]() |
SuperNova
![]() |
--------------------
Daewoo
Cielo E-TEC 2
- B-81-RGE
|
|
florinc |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Solenza clar. Diferente intre Logan si dulapul bunicii nu am gasit. Sorry.
![]() |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
Valentine |
![]()
Post
#110
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
|
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
radui |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu siguranta Solenta. E mult mai echilibrata estetic.
|
--------------------
Logan
Laureate 1,4MPI
- B 97 FAC Dacia 1300/77, verde
VW 1200/64, rosu |
|
hunior |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 11 April 05 From: lunca de jos ![]() |
mie imi place Logan,e mai moderna
|
--------------------
dacia
logan,golf III
laureat
- hr 03 cfl, germany
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#113
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Man io eram cu Solenza.. Da, micuta, misto... Ideea e ca ma cam chinui sa fac prostii in ea... Ma gandesc ca intr-un Logan se poate mai lejer...
Oricum asta nu are legatura cu topicul! Ideea e ca Solenza arata sincer mai bine, mai pui si o prelungire... Si voila! Ia uite sa vedeti voi masina frumoasa... ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Adrian_Solenza: 2 May 2005, 11:27 Attached thumbnail(s) S2020027.JPG ( Size: 88.04k ) Number of downloads: 43 |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
John |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 12 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa....am citit cu mult interes..Si e de-a dreptul amuzant.Lasand partea ilara la o parte (cu greu), am constatat ca aproape nici o parere nu este argumentata cu...argumente..Adica nu 'loganu e un dulap pe roti', care e foarte similar cu 'A lu' Nelu ca e mai neagra..".Evident, orice parere nu poate fi decat subiectiva, pe principiul e frumos ce imi place mie, dar cred ca topicul voia altceva.
Voi incerca sa fac cateva observatii obiective, avand in vedere ca de design ma ocup...In primul rand, Solenza nu este definita absolut deloc intr-un concept unitar,nu este fluida..este un fel de edge design,care incepe ciudat si de termina brusc, cu un spate cel putin dubios..Nu exista linii, sau intentii duse pana la capat. E subproportionata pentru clasa ei, eu sincer cred ca e o DSN, cu alt bot si alt spate. Genul asta de concept de design nu se mai foloseste de vreo 10 15 ani...in restul lumii adica..Si nu-mi spuneti ca se maiface la nu stiu ce utilitara,ca nu asta e ideea la o berlina. Loganul este desenat de renault, si asta se vede din prima. Are linii cursive,ebine inchegat si vrea sa spuna ceva...Mai exact ca o masina robusta, legata, si coneputa unitar.Spatele ala inalt de care va tot legati voi, tocmai asta face,intareste linia destul de agresiva a masinii. Si apropos, spatele ala asa a iesit din tunelul aerodinamic,nu e o fantezie, si apropos, loganu chiar e mai aerodinamic decat solenza...poate pentruca este facut dupa conceptele actuale de design...zic si eu.Asa se fac masinile acum si asta e...si se fac asa pt ca s-a constatat ca metodele de acum x ani nu prea 'mai merge'..e frumoase,da e trecute... Deci am votat logan. ![]() |
--------------------
Dacia
logan ambition
- DJ 06 aaa
|
|
padual |
![]()
Post
#115
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
E dificil sa compari asa ceva:o masina gandita mai mult ca face lift decat ca model nou, si o alta , gandita ca sa fie mare,incapatoare,si ieftina si cocheta. La logan evident trebuia sa sufere designul,caci cei saraci nu au dreptul la pretentii.Banii vorbesc!
Mie imi place SOLENZA,ptr ca la ~7500E(a se citi multi Bani) Loganu arata supradimensionat, ca predictiile lui Ceasca despre mersul economiei patriei noastre socialiste(aveai nevoie de ceva mai bun,...il declarai,si brusc toata lumea credea ca el chiar exista-a se citi Dacia LOGAN).Solenza,de cei ~5300E oferea o masina simpatica, ce avea personalite, si fara discutie,era mai potrivita ca "Masina Romanului"...si cand te gandesti ca a pornit totul de la Nova cea copiata brutal dupa Renault 9, tot francezii sa traisca!Romanii se pricep mai bine sa DREAGA BUSUIOCUL decat sa-l semene si sa-l cultive! INCA!!! Poate-Doamne ajuta sa scoata ceva mai de Doamne ajuta si Dacia! This post has been edited by padual: 16 May 2005, 22:17 |
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
Sony |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(John @ 9 May 2005, 11:54) In primul rand, Solenza nu este definita absolut deloc intr-un concept unitar,nu este fluida..este un fel de edge design,care incepe ciudat si de termina brusc, cu un spate cel putin dubios..Nu exista linii, sau intentii duse pana la capat. E subproportionata pentru clasa ei, eu sincer cred ca e o DSN, cu alt bot si alt spate. Nu a pretins nimeni ca SLZ e un model de sine statator. Mereu s-a stiut ca SLZ e un DSN facelift. |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Ant |
![]()
Post
#117
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
@ Adrian - poti tu sa o faci de trei ori mai fatoasa pe Slz ta ....i-ati o camera
![]() |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
mariantud |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 May 05 ![]() |
LOGAN, bineinteles .
|
--------------------
logan
ambition
- B-yy-TYG
|
|
Lexy |
![]()
Post
#119
|
![]() Just ME Group: Members Posts: 531 Joined: 9 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am votat SOLENZA dar pe masura ce creste gradul de familiaritate cu modelul LOGAN acesta nu mai pare asa de mare si rau ca la inceput!
|
--------------------
Toyota
Corolla
1,6 VVTI / SOL
- B-01-LEXY Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want. |
|
Horatiu_XYO |
![]()
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 May 05 ![]() |
o sa votez solenza si pe cat posibil incerc sa nu fiu subiectiv
|
--------------------
Dacia
Solenza
- BV XX XYO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th June 2025 - 10:15 |