Matiz, pretul corect
![]() ![]() ![]() |
Matiz, pretul corect
mauru007 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|||
cristi.r |
![]()
Post
#2
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Parca acum vreo 2 luni era in jur de 7500 unul nou full. Sau chiar oleaca mai mult. Da' arunca un ochi pe daewoo.ro. Cat o mai fi valabil...
Replica aia cu solenza ti-o dau mai incolo ... ![]() |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
te sfatuiesc sa nu iti iei matiz cu aer.
sau numai daca vrei sa ai frana pusa pe butonul de la aer. Ati mers vreodata cu matiz cu aer, chiar? |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
ady85btz |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Sudsemnatu @ 27 Sep 2007, 23:09) te sfatuiesc sa nu iti iei matiz cu aer. sau numai daca vrei sa ai frana pusa pe butonul de la aer. Ati mers vreodata cu matiz cu aer, chiar? subscriu si mai adaug: nu-ti lua matiz! Pret Matiz nou Matiz cu AC,ABS,servo si airbag sofer 8000 euro !!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Sa inteleg ca vrei matiz full, pentru ca doar in echiparea full gasesti servodirectie, airbag si ABS. Mda, cam 5000 de euro e unul bun.
Eu zic insa ca mai mult de AC nu-ti trebuie pe ea, franele sunt destul de bine dozate, nu se blocheaza cum se blocheaza franele reno, asa ca stai linistit. Ia obligatoriu cu AC. Cei care se plang ca trage greu cu Ac sunt de obicei scartarii care pornesc AC-ul doar odata in an, si normal ca atunci merge mai greu masina in conditiile astea, insa, daca il folosesti in mod curent, nu o sa ai probleme. Aminteste-ti cate matize ai vazut pe strazi asta vara cu geamurile inchise, asa ca... Eu am mers si cu 130-140 cu AC-ul pornit, ceea ce pentru motorul in 3 cilindri, 796 cm si 51 cp eu zic ca e suficient. Ca an, sa fie maxim 2004 spre sfarsit, din 2005 s-au bagat euro 3, putin mai slabe ca putere, euro 2 e cel care trage cel mai bine. Unul bun cu AC (fara alte dotari) se invarte cam pe la 4000 de euro. Km nu conteaza la motorul asta, mai degraba uita-te sa aiba reviziile la zi si sa mearga bine motorul. Ca revizii, se fac la 10 mii de km, intra 3 litri de ulei, 100 ron, un filtru 15 ron, daca are 60 de mii de km, mai bagi distributia si inca 2 curele, inca 200 ron, un filtru de aer 20 ron, unul de benzina inca 20, un schimb de ulei la cutie, vreo 50-70 si cam atat. Nu comparati va rog cu solenza, in primul rand nu se pot compara 2 masini de clase diferite, si, in al doilea rand, Matizul este peste Solenza la calitatea de fabricatie, e cam ca Loganul sau putin mai bun. Ca probleme tehnice, mai trancane amortizoarele sau la caseta de directie, pe la 40 de mii de km se rupe cablul de ambreiaj la unele loturi (50 ron bucata), dar in rest, apa, paie si bataie, n-au probleme, dovada multimea de masini de distributie, curierat, etc din toata tara. This post has been edited by Laurentziu83: 27 Sep 2007, 23:29 |
--------------------
.
.
.
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu sunt un scartar cand e vorba de aer.Unul la mana nu prea il folosesc pentru ca nu il suport...am si probleme cu sinusurile.
Si am condus masini ...incepand cu 1200 pana la 800.Toate cu aer.Stii crede-ma ca toate la s-a simtit ..dar cel mai GRAV la matiz.Nu stiu tu acum cum nu ai simtit.Cand dai drumul la aer ..dupa 2 secunde simtit cum se infraneaza motorul.Si cand il opresti ...parca se revigoreaza .Simtit ca se mai adagua inca 25 de cai din aia 51. In fine..nu vreau sa te contrazic ...nu sunt proprietar de matiz, tu stii mai bine ..dar asta e parerea mea.Oricum e normal ca tu sa iti lauzi masina..doar e a ta.Dar pe de alta parte esti si mai informat ca mine , oricum. Te salut ! Numai bine ! |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
driverx |
![]()
Post
#7
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Cand pornesti AC-ul la matiz utilizezi undeva in jur de 8-10% din puterea TOTALA a motorului. Putere furnizata la nu stiu cate mii de rotatii pe minut. La mers normal, procentul creste ingrijorator. Cine spune ca nu se simte, e pur si simplu nesimtit. Efectiv nu e in stare sa simta o masina....N-are rost sa tot bagati contre ca se simte, ca nu se simte...
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Se simte si la Logan 1,6 cand dai drumul la aer, si are 90 de cai, la aia 48 ai matizului nu stiu ce sa zic..e cam nasol, si compresorul nu e de capacitate cu mult mai mica...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Lasă că și la Logan se simte foarte bine AC-ul.
Prefer să pierd niște cai, mai ales în oraș, unde chiar n-am nevoie de ei, decât să-mi atârne limba ca o cravată și să curgă apa de pe mine. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
Vinti |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti / Militari ![]() |
Mai bine iti iei Spark e peste Matiz
|
--------------------
Opel
Vectra
c18nz
|
|
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
n-a zis nimeni ca nu se simte cand dai drumul la aer, dar se poate merge foarte bine cu A/C-ul pornit.
Si eu zic tot matiz cu A/C si atat (adica nu da banii pe prostii gen trapa/etc) |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mauru007 |
![]()
Post
#12
|
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Matizul va fi exclusiv pentru oras, a doua masina pentru sotie. Eu oricum nu ma mai urc in matiz (prieteni stiu de ce
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
driverx |
![]()
Post
#13
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ba, trebuia sa postezi si tu pe topicu ala cum sa dai papucii. Tu vrei sa scapi de nevasta
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mauru007 @ 28 Sep 2007, 08:24) Matizul va fi exclusiv pentru oras, a doua masina pentru sotie. Eu oricum nu ma mai urc in matiz (prieteni stiu de ce ![]() de ce ? ca ti-a salvat viata si acum poti sa postezi in continuare? sunteti culmea , dar na...asa e omu'.... ![]() This post has been edited by argon: 28 Sep 2007, 08:48 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mauru007 |
![]()
Post
#15
|
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Teoretic mi-a salvat viata, practic mi-a rupt picioarele. Adversarul din Mercedes Vito a avut doar o vanataie. Asa ca prefer o masina mai mare pentru deplasari acum.
L.E. Matizul s-a comportat bine la impact, problema e ca am avut eu viteza prea mare. Pentru oras la viteze legale in mod normal nu ar trebuie sa iti dea emotii la un accident usor. This post has been edited by mauru007: 28 Sep 2007, 08:54 |
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Mai mare da, e mai sigura, dar am avut impresia ca sugerezi ca Matizul e un fel de capcana mortala. Nu acum neaparat, ci in trecut. Priveste jumatatea plina a paharului.
This post has been edited by argon: 28 Sep 2007, 08:52 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#17
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
argon
Matiz oricat de mic e, nu prea pare masina care omoara neaparat. In schimb e una care mutileaza la greu (mai mult sau mai putin). Cedeaza in veselie tot pedalieru, vine catre tine, ridica toata coloana volanului. Deci ies o gramada de leziuni, mai mult sau mai putin grave. Nu e rea, dar totusi as numi-o masina cu probleme in materie de siguranta... LE: Iar rezultatele crash-testelor cam sustin ce zic eu sau ce a patit colegul nostru: http://www.automarket.ro/crashtest/daewoo-matiz-66.html Mai ales soferul poate usor sa isi ia adio de la picioare. This post has been edited by driverx: 28 Sep 2007, 08:57 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La impactul cu o duba de 2 ori si ceva mai grea, s-a comporat chiar bine, picioarele se vindeca, viata nu prea.
PS: si la Logan manechinul are picioarele rosii ![]() This post has been edited by argon: 28 Sep 2007, 09:01 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Mai, daca va plangeti ca nu trage bine motorul cu AC-ul pornit, iar asta e valabil la ORICE MASINA, nu aveti decat sa schimbati vitezele la turatie mai mare, eu cand mergeam cu Matizul (ca nu-l mai am de 2 ani si jumatate) oricum schimbam vitezele exact ca la Reno, adica de la 40 schimbam a 3a, de la 60 a 4a si de la 80 a 5-a, si, in functie de necesitati, chiar mergeam cu a 3-a pana la 70. Cei ce se plang ca matizul nu trage cu AC-ul pornit, de regula merg subturat cu el si se sperie de huruitul motorului la turatii ridicate. In realitate, cu un ulei bun, gen Castrol Softec Plus 5W30 sau Valvoline SynPower, motorul n-are nici pe naiba, poti sa mergi mii de km la viteza de croaziera de 140 (si au facut-o destui la drumuri prin Europa). Intr-adevar, in afara localitatii nu trage precum Clio, dar sa nu uitam ca e masina de oras, in 3 cilindri.
Si trebuie sa ne gandim ca nu putem pune motoare de 2000 de cm pe masini de 800 de km doar pentru a sustine AC-ul, este o limita si aici. Si voi carcotiti ca trage mai greu motorul, dar nu e mare problema. Pana la urma, atatia merg cu Matizul cu AC-ul pornit si vad ca prefera sa-l lase pornit si sa traga mai greu motorul decat sa-l inchida. Nu zic eu, uitati-va vara pe strada. Ca siguranta, Matizul are 3 stele, Loganul tot 3 are, asa ca tot aia e. Eu raman la parerea ca stelele sunt destul de relative. Daca intra tirul in tine cu 90 la ora oricum mori si in Maybach, asa ca... This post has been edited by Laurentziu83: 28 Sep 2007, 09:30 |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 18:06 |