DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme relanti, cand sta cand nu sta...

diaconuliviu
post 4 Oct 2007, 14:50
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pai ala se numeste pinten. Ai rotit motorul asa incit acel pinten sa fie pe virf de cama? Acolo verificai distanta.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct_71_ccl
post 4 Oct 2007, 15:24
Post #32


ct_71_ccl


Group: Members
Posts: 195
Joined: 3 February 07
From: constanta




merced
trage frina de mina,scoate din viteza,desfa capacul delco,scoate rotorul si protectia aia,trage de paleti pina vine pintenul platinei mobile(distantierul ala al tau)in contact cu axul delco(sa fie pe virf-adica distanta la platina sa fie maxima).slabesti surubul platinei mobile,acum trebuie o lera de 0,4mm dar ai zis ca nu ai asa ca iei un pachet de tigari rupi din el o bucata si cu ea masori distanta la platina pina dupa ce stringi surubul la loc sa ramina 0,4mm si sa alunece usor cartonul ala.
dupa asta pui totul la loc asa cum ai gasit si dai o cheie.dupa asta o incalzesti(mergi si tu putin)si te uiti sa vezi dac pe bloc sipe talpa delcoului sint niste semne(ca niste taieturi).dac sint le aliniezi-dac ai facut bine treaba tebuie sa mearga.dac nu te mai joci putin la delcou spre baterie pina vezi ca da niste intrreruperi.dai putin inapoi si ala e!
vezi sa scoti tubul de la vacum si sa tii cu un deget sa nu trraga aer-o sa vezi ca scade turatia.dupa ce ai terminat cu adelcoul bagi tubul la loc si dac tutatia eprea mare mai reduci din surubul de aer(ala de la acceleratie.dupa ce ai ajuns la 1000 rot/min(daca nu ai turometru vezi cind incepe un tremurat usor)umbla la surubul de imbogatire(benzina)si stringe usor pina se tureaza.mai redu turatia putin din ala de aer si lasa asa!
vezi cum merge si zi-ne si noua ce a iesit!
ce am scris aici e ceva empiric(PE GENUNCHI)da' daca nu mai e si alceva defect pe la aprindere si carb o sa ai rezultate!
bafta!


--------------------
dacia,renault logan,clio 1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009 - ct 72 ccl,ct 71 ccl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 5 Oct 2007, 01:40
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




merced, nu te-ai gandit ca poate si sorbul din rezervor sa fie partial infundat si la ralanti sa nu traga bine pompa de banzina? Poate de asta cand merge bine cand nu, cateodata din cauza drumului sa pice mizeria si sa-ti mearga mai bine, parerea mea.


--------------------
Dacia 1300 1977 - PH07DEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 7 Oct 2007, 15:05
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Axul delcoului nu e uzat cumva? (se balangane lateral, zona pe care calca platina e uzata)?


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 7 Oct 2007, 16:51
Post #35


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Sa fie axul delcoului? Nu inteleg simptomele de genul, la o cheie merge bine, la urmatoarea prost, iara bine, de doua ori bine, de trei ori prost si iarasi bine. huh.gif
Am delcou cu totul acasa, nou nout si nu-i de SRL, ma gandesc serios sa-l schimb cu totul ca sa termin balciul. Si as cauta niste fise tesla.
Sa vad cand mai ajung pe la tara ca am niste planetare pe acolo care sper sa fie bune, daca nu noi macar rectificate, si cand o duc in service sa le schimbe duc si un delcou sa-l schimbe naibii si p-ala. unsure.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct_71_ccl
post 7 Oct 2007, 19:55
Post #36


ct_71_ccl


Group: Members
Posts: 195
Joined: 3 February 07
From: constanta




pai ce mare smecherie sa schimbi delcoul?tragi motorul la punct(sa aliniezi semnul ala de pe placa de presiune in deschizatura din carcasa ambreiajului cu semnele de pe ea si axul delcoului sa fie cu taietura spre tine)desfaci piulita ,scoti siguranta aia,tragi delcoul afara si il bagi pe celalalt.vezi sa fie la fel,cu taietura spre tine!dupa asta refaci legaturile cu bobina si cu ce mai ai pe acolo(aprindere eventual).dai o cheie si faci cum ti-am scris mai sus in postul #32!
toate bune!


--------------------
dacia,renault logan,clio 1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009 - ct 72 ccl,ct 71 ccl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 02:07
Forum Renault