Noul Logan Renault eco2, cu 3,8% consum
![]() ![]() ![]() |
Noul Logan Renault eco2, cu 3,8% consum
IRONICK |
![]()
Post
#661
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
Victorine |
![]()
Post
#662
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Nu ca as fi innebunit sa cumpar si al 3-lea scut, dar oare se potriveste la noi ala din prima poza?
Intre timp, mici incercari in stanga spate. Prinderile cred ca le fac demontabile, cu cleme cu surub. Poate o sa mai trebuiasca o mica degajare de 2cm diametru in dreptul urechii de prindere a finalei, dar cat am tras acum de toba nu atinge. Pana la toba sunt 6cm. O sa vad , daca e prea cald mai decupez. Mai mult nu mai fac pana nu-mi cumpar niste scandura groasa sa-mi confectionez niste rampe, ca e criminala pozitia aia de yoga ca sa masori si sa privesti de jos in sus acolo... This post has been edited by Victorine: 25 Mar 2018, 14:57 Attached thumbnail(s) IRS20180325_154021.jpg ( Size: 55.14k ) Number of downloads: 526 IRS20180325_154046.jpg ( Size: 101.44k ) Number of downloads: 514 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#663
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Merge, dar nu ai gaurile din spate. Dar nu este asta o problema, se rezolva prinderile. Nu are rost sa cumperi alt scut, poate prelungiri la upgrade v2.
![]() Acum te-ai dus prea in spate. Sa recapitulam: 1. Deflectoare in fata rezervorului sunt? 2. Carenaje in stanga si dreapta rezorvorului sunt? (un exemplu aici: Postare #616) 3. Carenajul puntii spate are deflector in partea din fata? Altfel va agata din aer si-l va ridica, not ok. Untitled.jpg ( Size: 28.56k ) Number of downloads: 82 4. Carenajul mare spate l-as monta mai jos cu 4cm in dreptul puntii daca as face operatia din nou. Eu atunci m-am grabit cu prinderea si nu am respectat unghiul pe care trebuie sa il aiba. Si as adauga 4 mici ghidaje cu inaltimea de ~2cm pe el. 25 Mar 2018, 15:39: Ti-ai montat carenaje la rotile spate? Ca se vede acolo ceva plastic care nu trebuia sa fie. This post has been edited by IRONICK: 25 Mar 2018, 16:39 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Victorine |
![]()
Post
#664
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Pai m-am dus unde era mai usor fara s-o mai ridic. Si nici macar n-am facut nimic inca, doar o proba
![]() 1, 2, 3 -Nu (inca). Nici in fata rotilor spate nu am incercat încă nimic. Din cauza carenajelor, ai vazut bine si am pus si poze in jurnal. Vremea nu m-a lasat sa umblu acolo. Planul era ca in urmatoarele 2 saptamani sa fac tot ce-ai scris tu (mai putin deflectoarele din lateralul rezervorului despre care acum aud si n-am nici o idee inca). Vin la Bucuresti si voiam sa testez la drum lung. Practic, daca programul si vremea ma lasa sunt norocos daca reusesc sa inchid puntea... asa ma gandeam s-o fac, cu o buza inalta in fata cat ma lasa rezervorul. In plus as vrea sa o duc in lateral pana sub talpa arcurilor. Merci de hint cu inaltimea carenajului central din spate. Daca iese cum vreau eu ar trebui sa urce in unghi putin spre spate. Si da, am tinut minte ghidajele, chiar daca nu ma apuc sa le fac piramidale-delta, whatever. Deflectoarele alea din fata rezervorului se gasesc si pe alta filiera decat la reprezentanta oare? Ma cam doare inima sa dau gauri. Caut alta solutie. De ex. Sikabond AT. Daca zboara, zboara, mai caut. |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#665
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Lasa generatoarele de vortex, alea-s in fata. Nissan a ales asa, altii (majoritatea) au ales canale de ghidaj pentru aer.
Uite, in poza de mai jos se vad in fata scutului fata acele canale de aer. Atentie, cine foloseste canalele alea de ghidaj, nu monteaza acel mic defelector sub spoilerul fata. Din cauza sta am zis eu ca tu daca vrei sa le montezi, sa le pui unde aerul atinge spoilerul. Bodengruppe_Ford_Focus_2011.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 87 Tot in poza asa se vad carenajele din stanga si dreapta rezervorului. Nu am poza de Logan, ca sa le desez. Ca sa intelegi la ce ma refeream cu cele 4 ghidaje: 15TDIuslhd_LEAFhelios094.jpg.ximg.l_full_m.smart.jpg ( Size: 117.76k ) Number of downloads: 113 Nu le pui pe toata lungimea, dar pe ultimii 30cm chiar este bine. Uite o poza (este veche Postare #378) cu carenajul meu, dupa ce am mers pe ud si s-a uscat de la aer. Suruburile sunt in dreptul dopurilor de plastic. index.jpg ( Size: 261.72k ) Number of downloads: 106 Si daca tot suntem la capitolul imbunatatiri, trebuie sa imbunatatesti si ecranul termic la esapament. O sa castigi la zgomot si termic. Aerodinamic, foarte putin. Eu l-am intregit din bucati, intre cele doua existente am mai pus inca unu ca cel din spate (daca imi amintesc bine, a fost acum ceva timp in urma, sobolan mi l-a trimis). Iar in fata poti sa pui unu de la alt model mai nou. Bine, trebuie sa decupezi pentru tija schimbatorului de viteza si sa lasi un mic canal spre spate sa iti curga apa de la aer. autopiter.ru.jpg ( Size: 38.37k ) Number of downloads: 125 This post has been edited by IRONICK: 25 Mar 2018, 21:25 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Victorine |
![]()
Post
#666
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
M-am ocupat astazi de zona din spate. Rezultatele sunt asa si-asa, dupa cum se observa, mi-ar fi placut sa fie mai bine. Mai am de inchis zona din dreapta cumva, insa am ramas fara idei, cu ce am la indemana. Incep sa cred tot mai mult ca asta e varianta 1.0. Cel butin la bara. Odricum partea cea mai grea mi s-a parut sa iau masurile...
https://s.amsu.ng/U5Dg6wNlDuPN |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
torquemada |
![]()
Post
#667
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Felicitări.
Pentru puntea spate există carenaj de fabrică la X52 și cum puntea e cam aceeași cu cea de X90 muncești mai puțin, dezavantaj prețul Attached thumbnail(s) 555821506R.JPG ( Size: 226.37k ) Number of downloads: 98 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
user123 |
![]()
Post
#668
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
@ victorine : Imi place, nu am mai vazut de mult o asemenea postare - felicitari si pt disponibilitatea de a pune poze Sa scrii impresii despre cum se comporta, sigur se simte O lasi asa sau continui sa o inchizi? Ce material ai folosit - greutate, rezistenta ? |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Victorine |
![]()
Post
#669
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Multumesc. Dupa o zi de yoga sub masina, ma unge la suflet...
Nu ramane asa, clar. Trebuie sa termin de inchis cumva in dreapta, deflectoare inaintea rezervorului si in fata rotilor spate. Astazi am fost la cumparaturi dimineata devreme si am prins o ploaie strasnica. Astept sa se zvante putin si sa arunc un ochi sub masina. Pe ecomodder am vazut ca pune lumea carenaj doar pe centru spate unde sunt turbulentele mari. Dupa poza lui Ironick cu darele de apa se confirma ca acolo e efectul maxim. Dar pur si simplu nu pot s-o las asa, cand e masina pe rampe pot sa stau in sezut sub ea cu capul in gauroaia aia... Materialul e PVC spumat 3mm, foarte usor, elastic in anumite limite si destul de moale, poate fi format la cald. |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
user123 |
![]()
Post
#670
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Ehei...stiu cum e cu statul sub masina.... Dupa primele episoade la mine, mam lasat pagubas, de lene.. Daca inchizi mijloc va fi ideal |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Victorine |
![]()
Post
#671
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
La care mijloc de referi? Eu vorbeam in spate, sub portbagaj, unde la mine acum e acoperit pe o latime de 50 cm. Am incercat sa ii dau si o usoara inclinatie, sa fie mai ridicat spre iesire. In rest sub masina e dificil de inchis mijlocul din cauza coloanei de eșapament.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#672
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(torquemada @ 31 Mar 2018, 21:06) Felicitări. Pentru puntea spate există carenaj de fabrică la X52 și cum puntea e cam aceeași cu cea de X90 muncești mai puțin, dezavantaj prețul Dezavantaj "ineficient", pentru ca ii lipseste ceva important. Deflectorul mic din fata, ca sa nu mai agate aerul si sa-l urce. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
user123 |
![]()
Post
#673
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Exact acolo sub mijloc ma refeream...
Dupa cum am spus, de la ideile Ironickului cu policarbonat, am inchis spatele pana la punte inclusiv La toba finala am folosit scut termic din dezmembrari si ar trebui sa pui si tu, altfel iti va retine aer incins acolo in spate stanga... Apoi inspirat din rally world am inchis si fasiile lungi laterale mijloc pana la bara stabilizatoare fata...tot cu policarbonat si cu " gauri"... Coloana de esapament am lasato deschisa si pe lateral am mai suplimentat cu scuturi termice pe unde a fost nevoie, sa nu topesc policarbonatul Rezultatul a fost mai mult decat asteptat, mai ales la viteze mari.....asta tinand cont ca masina are greutate suplimentara ( rezervor gpl si ranforsari caroserie) This post has been edited by user123: 1 Apr 2018, 09:05 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Victorine |
![]()
Post
#674
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Cine stie daca surubul ala de la puntea spate spre roata (bucsa mare la prinderea pe caroserie) e M12? Adica tre sa caut ceva piuliță speciala?
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#675
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Cauta doua piulite de la dezmembrari. Si eu am avut probleme cu ele la vremea respectiva, nu mai stiu ce M si pas are.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Victorine |
![]()
Post
#676
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Ce tare, dupa prima ploaie deja se vede un pattern
![]() Nu gasesc piulitele alea la dezmembrari in oras la o cautare rapida. O sa vad pe la magazine. Oricum eu voiam unele mai subtiri, ca surubul ala e conic la capat, deci nu pot conta pe mai mult de 10mm utili. De-aia intrebam ce fel de filet are. Attached thumbnail(s) IRS20180401_195727.jpg ( Size: 134.16k ) Number of downloads: 118 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Victorine |
![]()
Post
#677
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Azi am profitat de o zi ceva mai libera si de soare ca sa fac niste ajustari la carenajul din spate pentru ca nu-mi placea cum statea si mai trebuia adaugata o parte. Ar mai trebui inchis in sus in lateral, in special spre roata dreapta unde e deschiderea mai mare. Urmeaza. Daca rahatul ala de cleste ieftin pentru popnituri ar fi functionat calumea, treaba ar fi mers mai repede, dar oricum pot sa zic ca mi-am facut mana. Sper ca in urmatoarele doua zile sa reusesc sa fac ceva si cu deflectoarele pentru rotile spate, pentru ca urmeaza un drum ceva mai lung si abia astept sa vad care e efectul modificarilor.
Pun un link spre galerie, sunt destule detalii acolo: https://photos.app.goo.gl/6wvPwDjFL5zffuOk2 Recapitulare (pana in momentul de fata): - scut mai usor din plastic, inchis in spate. Bonus - cu insonorizant - deflector sub bara fata - deflectoare roti fata - carenaj punte - carenaj sub portbagaj/ roata de rezerva, in spatele rotilor |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Victorine |
![]()
Post
#678
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Asa cum ziceam, revin cu impresii dupa montarea carenajelor. Am scris si la jurnal ca sunt entuziasmat. Timisoara-Bucuresti cu 6.9 l/ 100km. La iesirea de pe autostrada aveam chiar 6.8, insa a crescut pana la destinatie, traficul era horror in capitala. La fel a fost si pe traseu: drumuri proaste, aglomerate, lucrari, etc. In aceleasi conditii am scos cu masina asta 7.4 si chiar 7.8. Sincer nu speram sa scad sub 7... rezultatul e peste asteptari. Toate carenajele sunt la locul lor, nimic nu s-a topit, nu s-a inmuiat. Benzina de 95 Mol Evo.
A, ulei si filtre noi... dar am mai facut acelasi drum tot cu ulei si filtre noi. Attached thumbnail(s) 20180406_101631_COLLAGE.jpg ( Size: 156.76k ) Number of downloads: 96 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#679
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Imi aduc aminte ca Ironick facuse ceva asemanator mai demult, rezultatul a fost o scadere a consumului cam tot pe-acolo.
Ce ma mir e de ce n-au facut din fabrica asa ceva - cu cat ar fi fost masina mai scumpa, cu 100 euro?!? |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Victorine |
![]()
Post
#680
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Păi de la el si inca de la altii cativa a inceput febra eco-modding-ului. Eu am preluat in urma discutiilor si sfaturilor de aici cele mai simple modificari care se pot face fara scule, materiale sau cunostinte deosebite, care insa duc la rezultate observabile. O sa continui, pentru ca asa cum spuneam, merita. Pe langa toate modificarile trebuie umblat cu siguranta si la stilul de condus. Pentru cei interesati de condusul eco exista o serie de principii de bun simt in acest sens.
Ce am uitat sa precizez este ca am ajustat presiunea in pneuri la 2.4 bar. Cam mult, avand in vedere ca la Sibiu cand am verificat aveam la cald 2.7... asa ca am redus la 2.5 la cald. 6 Apr 2018, 11:31: In cifre, daca ar fi sa ma raportez la un consum anterior de 7.4, am realizat o reducere de 6.75%, similar cu ce a constatat Ironick, daca imi amintesc bine. This post has been edited by Victorine: 6 Apr 2018, 10:31 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
dorindumitru |
![]()
Post
#681
|
![]() sofer potolit in trafic Group: Members Posts: 106 Joined: 20 April 06 ![]() |
Din propria experienta, eu zis ca o diferenta de consum de sub 1% este insignifianta si poate fi generata si de alti parametri, gen temperatura exterioara, directie si intensitate vant, pneuri, carosabil umed sau uscat, s.a. (cel mai mare factor este vantul).
Dar cum poti demonstra exact ca astfel de modificari reduc consumul? Doar cu 2 masini circuland una in spatele celeilalte la 100-200 metri, ambele cu acelasi mode de pneu si presiune, aceeasi incarcare, acelasi grad de colmatare al filtrului, etc, etc, etc, puse ambele pe cruise la aceeasi viteza reala a GPS-ului. Altfel, eu zic ca este absolut irelevant si poate genera doar un placebo foarte foarte usor. Parerea mea... |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2017
- 0.9TCe Easy-R https://www.spritmonitor.de/en/detail/874482.html
Renault Clio Symbol 2005 - 1.4MPI https://www.spritmonitor.de/en/detail/153371.html |
|
Victorine |
![]()
Post
#682
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Fiecare crede ce vrea
![]() |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#683
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dorindumitru @ 6 Apr 2018, 10:08) Dar cum poti demonstra exact ca astfel de modificari reduc consumul? Doar cu 2 masini circuland una in spatele celeilalte la 100-200 metri, ambele cu acelasi mode de pneu si presiune, aceeasi incarcare, acelasi grad de colmatare al filtrului, etc, etc, etc, puse ambele pe cruise la aceeasi viteza reala a GPS-ului. Nu se face asa, doua masini iesite din fabrica nu sunt identice. Altfel, eu zic ca este absolut irelevant si poate genera doar un placebo foarte foarte usor. Parerea mea... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dorindumitru |
![]()
Post
#684
|
![]() sofer potolit in trafic Group: Members Posts: 106 Joined: 20 April 06 ![]() |
Cine a zis ca 2 masini iesite din fabrica ar fi identice?
Eu incercam sa definesc un mod cat mai corect/elocvent pentru un astfel de test. La categoria "etc, etc, etc" putem adauga alte elemente care definesc similitudinea celor 2 auto de test. Dar comparativ cu o masina care circula pe acelasi traseu de 2 ori dupa x zile in conditii diferite.... eu zic ca este muuult mai concludent. @Victorine: Ai perfecta dreptate. Cu totii ne iubim masinile cand ni se pare ca ceva merge mai bine decat inainte. In definitiv putem pune pe lista la "the meaning of life" si: starea de fericire creata de ceva real sau ireal atata timp cat noua ne creaza acea fericire. ![]() |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2017
- 0.9TCe Easy-R https://www.spritmonitor.de/en/detail/874482.html
Renault Clio Symbol 2005 - 1.4MPI https://www.spritmonitor.de/en/detail/153371.html |
|
bucatzel |
![]()
Post
#685
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Victorine @ 6 Apr 2018, 10:29) Ce am uitat sa precizez este ca am ajustat presiunea in pneuri la 2.4 bar. Cam mult, avand in vedere ca la Sibiu cand am verificat aveam la cald 2.7... asa ca am redus la 2.5 la cald. Refa presiunea la rece, cu cat scrie in carte. Presiunea mai mare ajuta la scaderea consumului, dar banui ca-ti place si sa franeze in timp util, nu? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Victorine |
![]()
Post
#686
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Da. Exista un interval optim pentru rezistența la inaintare redusa si capacitate de franare buna. Dar trebuie tinut cont ca la cald creste presiunea.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#687
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dorindumitru @ 6 Apr 2018, 12:24) Cine a zis ca 2 masini iesite din fabrica ar fi identice? Te contrazici pe tine.Eu incercam sa definesc un mod cat mai corect/elocvent pentru un astfel de test. La categoria "etc, etc, etc" putem adauga alte elemente care definesc similitudinea celor 2 auto de test. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dorindumitru |
![]()
Post
#688
|
![]() sofer potolit in trafic Group: Members Posts: 106 Joined: 20 April 06 ![]() |
ok. incercam sa demonstrez ceva, dar daca duci discutia pe alte cacari... eu renunt.
ai dreptate, asa este. si scuze. This post has been edited by dorindumitru: 6 Apr 2018, 15:15 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
2017
- 0.9TCe Easy-R https://www.spritmonitor.de/en/detail/874482.html
Renault Clio Symbol 2005 - 1.4MPI https://www.spritmonitor.de/en/detail/153371.html |
|
IRONICK |
![]()
Post
#689
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pai tu propui un test de consum cu doua masini care nu-s identice.
Sunt tolerante de productie in care se incadreaza. Plus ca la 100-200m inca raman urme de vortex de la masina din fata. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#690
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Victorine @ 6 Apr 2018, 14:49) Da. Exista un interval optim pentru rezistența la inaintare redusa si capacitate de franare buna. Dar trebuie tinut cont ca la cald creste presiunea. Crezi ca aia care au calculat presiunile recomandate nu s-au gandit la treaba asta? L.E. Nu vreau sa par gica contra sau ceva, dar din multele locuri din care se pot face imbunatatiri legate de consum, rotile nu mi se par o alegere prea grozava. Adica mno, inteleg ca si alea low resistence pot frana in intervalul cerut de lege, dar o data la x ani, mi-ar prinde bine sa ii iasa mai iute de-atat. This post has been edited by bucatzel: 6 Apr 2018, 23:58 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 15:55 |