rodaj 1.5dci
![]() ![]() ![]() |
rodaj 1.5dci
Lord Hades |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|||
dieselfun |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 7 October 07 ![]() |
In rodaj, dar nu numai, e recomandat sa o tineti sub 2000 turatii pana ajunge la 4 liniute la temperatura
![]() 17 Oct 2007, 21:40: O parere personala: pentru mers economic si motor sanatos e bine sa o tineti putin peste turatia de cuplu maxim la drum intins, adica pe la 2200 ![]() This post has been edited by dieselfun: 17 Oct 2007, 21:40 |
--------------------
logan
dci
2007 ambition
|
|
AL |
![]()
Post
#33
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
pana la urma cred ca s-a spus (a nu stiu cat-a oara!) cam tot ce era de spus... conceptul de rodaj tine de modul de utilizare al oricarui autoturism, indiferent de marca, model etc. ... si adaptat doar la categoria de motorizare... este clar ca nu se poate trage alta concluzie decat ca E RECOMANDABIL sa se respecte prescriptiile producatorului puse in manualul de utilizare si sa nu se foloseasca o perioada autoturismul la capacitatea maxima sau la parametrii maximi... fie ca e vorba de incarcare, fie de viteza/acceleratie, turatii...
inca ceva...nu trebuie confundata perioada de rodaj cu perioada de atingere a performantelor maxime (de randament, cuplu, putere, flexibilitate etc.)... rodajul este de regula o perioada mai scurta decat cea necesara atingerii performantelor maxime... acestrea fiind spuse, topicul se inchide.... si sper sa nu mai apara cate unul de fiecare data cand se mai modifica cate un surub la modelele LGN. |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 04:22 |