Marsalieriul a disparut!, Intra dar nu merge
![]() ![]() ![]() |
Marsalieriul a disparut!, Intra dar nu merge
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|||
gti98 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Nu am mai intrat pe topicu' asta demult; scuze pentru absenta.
Daca te uiti un pic mai atent la desenul cutiei (sau la o cutie demontata, dar acum nu prea e cazul), ai sa vezi ca pentru mersul inapoi, pinionul ala de pe al treilea ax (unii ii zic pinion balador) se angreneaza cu piesa cu care se cupleaza vitezele III-IV. S-ar parea ca zavorarea tijei furcii de comanda pentru vitezele III-IV nu functioneaza si in loc sa se angreneze, pinionul ala impinge piesa si cupleaza viteza a III-a (scuze, am un lapsus privitor la numele acestei piese; e ceea ce ai fotografiat cu dantura "barbierita") S-ar parea ca a avut dreptate cine spunea ca cel mai complex si delicat subansamblu e cutia de viteze!!! E greu de rezolvat, dar si cand reusesti, ai o mare satisfactie! Si pana reusesti, o demontezi de mai multe ori!! (Recomand ff. calduros constructia unei "macarale" care e nepretuita la demontarea motorului si a cutiei!!!) Imi place urarea lui Volint: Spor! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
volint |
![]()
Post
#33
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
QUOTE(gti98 @ 22 Feb 2008, 19:57) ... Si pana reusesti, o demontezi de mai multe ori!! (Recomand ff. calduros constructia unei "macarale" care e nepretuita la demontarea motorului si a cutiei!!!) Poti s-o mai zici o data!! ![]() A ! sa nu uit : la remontare trebuie neaparat sa puneti IN CUTIE 3 (trei) picaturi din ultima sticla de bere (inainte de a o "folosi" ![]() ![]() Spor!!.. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
volint |
![]()
Post
#34
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
@ ahyle_blue_eyes
Ai rezolvat? Poate ne zici si noua ce nu "aluneca" prin cutie. Spor!!.. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Sincer sunt cam ocupat in perioada asta insa peste vreo cateva sapt umblu sigur in cutie!Cutia merge exceptional de bine si chiar unii care au mai condus-o au crezut ca e cutie de solenza..........insa marsarierul face figuri uneoriVa multumesc din nou pt sfaturi.
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#36
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
si cat costa interventia la cutie de nova ca asa cam avea si eu de schimbat o frana de sincron pt vit 2 , defapt inelul sincronizator , ca a inceput asa incet incet sa caraie si sa intre din ce in ce mai greu si mai dificil
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Un inel sincron e identic cu cel de 1310 si costa 11 lei......cat costa manopera nu pot sa-ti spun deaorece motorul+cutia il dau jos eu si cu un prieten de familie si care are cunostinte mecanice(care e posesor de garaj)
IN SFARSIT AM REZOLVAT PROBLEMA!lipsea (nu stiu exact tremenul) un "opritor" din axul vitezei 1-2 care avea rolul de a bloca si axul 3-4 in momentul in care se baga in "R".Lipsind acel opritor(seamana cu un cilindru mic care trece prin ax)se bloca axul vitezelor 1-2 dar axul vit 3-4 ramanea vulnerabil iar la o mica atingere a pinioaneleor ducea si la intrarea in viteza 3.Acel opritor in momentul in care s-a montat cutia s-a "ratacit".....iar acum am dat jos cutia pentru o alta problema superficiala iar cu ocazia asta am observat lipsa lui.Ma rog nu prea ma pricep la explicatii important e faptul ca s-a rezolvat si toate trepetele merg fff lin. Multumesc frumos tuturor pentru sugestii si idei. |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 13:04 |