DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Marsalieriul a disparut!, Intra dar nu merge

ahyle_blue_eyes
post 20 Feb 2008, 21:32
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




pai cand mi se blocheaza .............eu dau sa bag in marsarier si imi intra in treapta a 3 a(deci masina porneste inainte....chiar daca mi se aprind lampile de mers inapoi) si cand scot pe liber sau daca mai incerc sa mai bag inca odata ramane blocat intr-a 3 a nu se misca deloc schimbatorul(nici cu forta)CA sa deblochez trebuie sa desfac capacul de la pinioanele de-a 5 a si am dat o gaura in capatul furcii de la tr. 3-4 introduc un surub acolo si trag pana revine la pozitia pe liber.E destul de enervant .

Apollo: bucsele alea de plastic alb le-am schimbat(0,8 lei bucata in IS) si mai am cateva acasa.nu am nici un joc la maneta.....celelate viteze merg fff bine si usor.

This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 20 Feb 2008, 21:34


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 22 Feb 2008, 19:57
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Nu am mai intrat pe topicu' asta demult; scuze pentru absenta.
Daca te uiti un pic mai atent la desenul cutiei (sau la o cutie demontata, dar acum nu prea e cazul), ai sa vezi ca pentru mersul inapoi, pinionul ala de pe al treilea ax (unii ii zic pinion balador) se angreneaza cu piesa cu care se cupleaza vitezele III-IV. S-ar parea ca zavorarea tijei furcii de comanda pentru vitezele III-IV nu functioneaza si in loc sa se angreneze, pinionul ala impinge piesa si cupleaza viteza a III-a (scuze, am un lapsus privitor la numele acestei piese; e ceea ce ai fotografiat cu dantura "barbierita")

S-ar parea ca a avut dreptate cine spunea ca cel mai complex si delicat subansamblu e cutia de viteze!!!

E greu de rezolvat, dar si cand reusesti, ai o mare satisfactie! Si pana reusesti, o demontezi de mai multe ori!! (Recomand ff. calduros constructia unei "macarale" care e nepretuita la demontarea motorului si a cutiei!!!)

Imi place urarea lui Volint: Spor!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
volint
post 22 Feb 2008, 21:54
Post #33


membru miserupist


Group: Members
Posts: 317
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti (44.45682;26.13879)




QUOTE(gti98 @ 22 Feb 2008, 19:57)

...

Si pana reusesti, o demontezi de mai multe ori!! (Recomand ff. calduros constructia unei "macarale" care e nepretuita la demontarea motorului si a cutiei!!!)

*




Poti s-o mai zici o data!!

post-336-1110552475.gif
A ! sa nu uit : la remontare trebuie neaparat sa puneti IN CUTIE 3 (trei) picaturi din ultima sticla de bere (inainte de a o "folosi" alcoholic.gif )... altfel nu merge. 053.gif


Spor!!..


--------------------
Dacia / Mitzu Nova GTI / hautlandăr 2000 / 2011 - B-22-YFL /
Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
volint
post 24 Feb 2008, 08:49
Post #34


membru miserupist


Group: Members
Posts: 317
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti (44.45682;26.13879)




@ ahyle_blue_eyes

Ai rezolvat? Poate ne zici si noua ce nu "aluneca" prin cutie.

Spor!!..


--------------------
Dacia / Mitzu Nova GTI / hautlandăr 2000 / 2011 - B-22-YFL /
Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 24 Feb 2008, 15:32
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




Sincer sunt cam ocupat in perioada asta insa peste vreo cateva sapt umblu sigur in cutie!Cutia merge exceptional de bine si chiar unii care au mai condus-o au crezut ca e cutie de solenza..........insa marsarierul face figuri uneoriVa multumesc din nou pt sfaturi.


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 28 Feb 2008, 22:09
Post #36


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




si cat costa interventia la cutie de nova ca asa cam avea si eu de schimbat o frana de sincron pt vit 2 , defapt inelul sincronizator , ca a inceput asa incet incet sa caraie si sa intre din ce in ce mai greu si mai dificil sad.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 15 Feb 2009, 20:07
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




Un inel sincron e identic cu cel de 1310 si costa 11 lei......cat costa manopera nu pot sa-ti spun deaorece motorul+cutia il dau jos eu si cu un prieten de familie si care are cunostinte mecanice(care e posesor de garaj)
IN SFARSIT AM REZOLVAT PROBLEMA!lipsea (nu stiu exact tremenul) un "opritor" din axul vitezei 1-2 care avea rolul de a bloca si axul 3-4 in momentul in care se baga in "R".Lipsind acel opritor(seamana cu un cilindru mic care trece prin ax)se bloca axul vitezelor 1-2 dar axul vit 3-4 ramanea vulnerabil iar la o mica atingere a pinioaneleor ducea si la intrarea in viteza 3.Acel opritor in momentul in care s-a montat cutia s-a "ratacit".....iar acum am dat jos cutia pentru o alta problema superficiala iar cu ocazia asta am observat lipsa lui.Ma rog nu prea ma pricep la explicatii important e faptul ca s-a rezolvat si toate trepetele merg fff lin.
Multumesc frumos tuturor pentru sugestii si idei.


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 13:04
Forum Renault