Probleme ITP ?
Probleme ITP ?
Cristy_Pitesti |
13 Dec 2007, 00:24
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 December 07 |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|||
nikssark |
13 Dec 2007, 00:46
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 4 April 06 |
DA. Trebuie sa ai pe masina exact ce scrie pe cartea de identitate si pe talon.
Eu am fost chiar ieri la ITP si vreau sa zic ca nu prea a avut ce sa zica important si m-a respins pentru: furtun de alimentare cu benzina imbatranit; buton de actionare stop de ceata; racoarde de frana fata imbatranite; repartitor frana blocat. This post has been edited by nikssark: 13 Dec 2007, 00:47 |
--------------------
dacia
nova gt
99 decembrie
|
|
Executron |
13 Dec 2007, 03:16
Post
#3
|
Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.057 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti |
|
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
apollo |
13 Dec 2007, 08:19
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
nikssark |
14 Dec 2007, 02:20
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 4 April 06 |
Ai dreptate rar-ul stie cam tot despre daciile noastre si au dat peste tot felul de improvizati mai mult sau mai putin rentabile ca de romanul este inventiv si cu buzunarul mic ca altfel isi lua alta masina de provenienta straina.
|
--------------------
dacia
nova gt
99 decembrie
|
|
TAI |
15 Dec 2007, 09:20
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara |
In cartea de identitate si in talon este inscris tipul motorului adica 106-00 sau 106-02. La acest tip de motor nu s-au montat niciodata carburatoare simple ci doar dublu corp de tipul 28/30 DCI, indiferent daca motorul a fost pus pe Nova, Berlina sau Papuc. Cei de la RAR stiu f. bine acest lucru, iar cand am facut ITP-ul a fost primul lucru ce l-au verificat si fotografiat, fotografiile fiind proba ca masina e OK si a fost la ITP. Nu se risca nimeni sa-si piarda licenta ca sa-ti dea ITP-ul pt. motor cu carburator monocorp.
|
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2024 - 09:42 |