DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fara semafoare pe drumul Bucuresti - Ploiesti

DFA
post 15 Oct 2007, 16:06
Post #1


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.561
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Fara semafoare pe drumul Bucuresti - Ploiesti


Luni 15 Octombrie 2007


» Constructia pasajelor intre Bucuresti si Ploiesti costa 45 milioane euro.
» Semaforul de la intersectia DN1-Aleea Privighetorilor va fi desfiintat.

Din a doua jumatate a anului viitor, intre Podul Baneasa (zona Herastrau) din Bucuresti si pana la Ploiesti autovehiculele vor circula fara a fi stingherite de semnalele semafoarelor. Traficul va fi fluidizat, semafoarele vor disparea, drumul va fi largit. Toate acestea vor deveni posibile dupa terminarea constructiilor care includ doua pasaje denivelate supraterane si un pasaj subteran de 874 metri lungime. Costul total al lucrarilor efectuate de Compaia Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) este de 45 milioane euro si este suportat de la buget.

Legatura cu str. Iancu Nicolae
"Toata lucrarea a fost gandita de Primaria Municipiului Bucuresti, careia de altfel ii apartine portiunea de drum. Nu a fost un proiect al Ministerului Transportului. Noi executam doar lucrarea si, dupa finalizare, o predam la Capitala. Cele doua pasaje supraterane au fost plasate in zona spatiilor comerciale de pe soseaua Bucuresti Ploiesti, iar la pasajul subteran lucrarile vor incepe in curand de la Podul Baneasa pana la Aeroportul Baneasa. Totul este gandit unitar, insa deoarece nu se putea intrerupe traficul, se lucreaza pe portiuni", ne-a declarat ing. Cristian Duica, director general adjunct la CNADNR. Ambele pasaje, din care unul este deja finalizat, la celalalt lucrarile fiind in curs, sunt realizate inainte de intersectia cu Aleea Privighetorilor (continuata spre Gradina Zoologica cu str. Erou Iancu Nicolae). Aceste amplasamente au fost alese, conform explicatiilor specialistilor de la MT, datorita faptului ca Planul de Urbanism General (PUG) al Capitalei prevede construirea unui drum de legatura de la intersectia Iancu Nicolae cu pasajul al doilea. "Planul de Urbanism Zonal prevede un semiinel de legatura intre zona Voluntari, pentru partea de nord-est, cu Damaroaia, pentru partea de nord-vest. Acest semiinel care se va realiza prin artera Iancu Nicolae va avea legatura cu DN1, prin pasajul al doilea, continuand cu str. Jandarmeriei, catre soseaua Ionescu Sisesti, ce va face jonctiunea cu Buftea si Damaroaia", a precizat ing. Dan Scrieciu, sef serviciu Implementare Contracte Executie Lucrari din cadrul CNADNR. Actualul semafor de la intersectia Aleea Privighetorilor cu soseaua Bucuresti-Ploiesti va fi desfiintat.

Pasajul subteran
Constructia pasajului subteran de la Baneasa va incepe in urmatoarele zile. O mare parte din lucrare realizandu-se subteran, pe durata iernii nu se va intrerupe lucrul, estimandu-se ca in primavara-vara anului viitor pasajul sa fie terminat. Tot proiectul constand din cele doua pasaje supraterane si pasajul suprateran are estimat ca termen de finalizare data de 1 iulie 2008. "Pe ansamblu, lucrarea nu a putut fi realizata decat pe portiuni, deoarece nu putea fi intrerupt traficul. Poate daca am fi lucrat nonstop la tot proiectul deodata am fi terminat totul in 6-7 luni. Rezultatele finale, fluidizarea traficului, deci niste efecte vizibile, nu se vor vedea concret decat dupa terminarea totala a lucrarii", a mentionat Duica. Toata lucrarea de fluidizare a traficului de pe DN1 cuprinde reabilitarea si modernizarea portiunii cuprinse intre Podul Baneasa si pana la pasajul de la Otopeni, din dreptul soselei de centura.

Sursa: http://www.urbannews.ro/stiri/RO/5172/Fara...sti+si+Ploiesti


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 15 Oct 2007, 16:09
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Sper. Si astept nerabdator sa vad aceste lucruri functionale smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 15 Oct 2007, 16:12
Post #3


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




In 6 luni? HAHAHA...


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 15 Oct 2007, 16:17
Post #4


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




Constructia pasajului subteran de la Baneasa va incepe in urmatoarele zile. O mare parte din lucrare realizandu-se subteran, pe durata iernii nu se va intrerupe lucrul, estimandu-se ca in primavara-vara anului viitor pasajul sa fie terminat. Tot proiectul constand din cele doua pasaje supraterane si pasajul suprateran are estimat ca termen de finalizare data de 1 iulie 2008. "Pe ansamblu, lucrarea nu a putut fi realizata decat pe portiuni, deoarece nu putea fi intrerupt traficul. Poate daca am fi lucrat nonstop la tot proiectul deodata am fi terminat totul in 6-7 luni.


Daca termina aia pasajul subteran la 1 iulie 2008, ma duc cu o lada de bere si le fac eu personal cinste!
Promit solemn asta!


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cocojambo
post 15 Oct 2007, 17:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 795
Joined: 4 May 06
From: Bucuresti




daca termina alde Vindeanu asti, aia pe 1 iulie 2008vin si eu cu bere si o dam de un bairam ceva....

dar ma indoiesc


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.5dci 2006 - B-86-...
-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 15 Oct 2007, 17:34
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Intreb si eu: acu se sta la coada la semaforul ala de la aeroport, si e coada pana dincolo de podul nou construit. Pasajul ala subteran, in afara de a muta coada cu 500m mai incolo ce rol mai are? Ca eu cred ca tot la fel de mult se va sta...


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreic
post 15 Oct 2007, 17:37
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 18 January 05
From: Bucuresti




Daca termina tot asa de repede cu pasajul subteran cum au terminat cu cele supraterane mai stam pana la 01 iulie 2222.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 mpi - B-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 15 Oct 2007, 20:00
Post #8


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Fiti siguri ca se va lucra ca la nebuni, doar la anul avem alegeri, remember?

Eu am trecut ieri prin Otopeni si am ramas uimit cat de repede s-au miscat la pasajul 2, era ridicat aproape complet, mai au de intarit pe laterale si apoi de turnat straturile de asfalt.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 16 Oct 2007, 01:02
Post #9


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(AlexC @ 15 Oct 2007, 21:00)
Eu am trecut ieri prin Otopeni si am ramas uimit cat de repede s-au miscat la pasajul 2, era ridicat aproape complet, mai au de intarit pe laterale si apoi de turnat straturile de asfalt.
Sa dea Dumnezeu sa nu se intample cu el ce s-a intamplat langa statia de metrou pipera, pe str. n. constantinescu, unde s-a pravalit un perete intreg al unei fundatii (sau cofrag? o gaura in pamant, oricum) dupa 3 zile de ploaie continua. Au surpat si strada, de atunci nu se mai circula pe acolo intre dimitrie pompei si f-ca de glucoza. Niste terminati.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 16 Oct 2007, 15:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.217
Joined: 29 May 06




QUOTE(DFA @ 15 Oct 2007, 18:06)

Pasajul subteran
Constructia pasajului subteran de la Baneasa va incepe in urmatoarele zile. O mare parte din lucrare realizandu-se subteran, pe durata iernii nu se va intrerupe lucrul, estimandu-se ca in primavara-vara anului viitor pasajul sa fie terminat. Tot proiectul constand din cele doua pasaje supraterane si pasajul suprateran are estimat ca termen de finalizare data de 1 iulie 2008. Sursa:


Mare realizare, intr-adevar. Acum si-au dat seama ca iarna de poate lucra in subteran?
Probabil ca acum au reusit sa cada la pace in ceea ce priveste comisioanele care se vor imparti.
Interesul public, ce-i aia?
Lasa-i pe fraerii care platesc taxe sa stea ca la stop daca vor sa iasa din Bucuresti.
Si cum s-a mai zis: a dracu' coincidenta: pasajul va fi gata chiar atunci cand vor fi alegerile locale.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 16 Oct 2007, 15:50
Post #11


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.727
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




Daca nu desfiintau semaforul de la Academia de Politie cred ca ii linsa lumea. Iar despre pasajul subteran cu lucrari fara sa afecteze traficul...sa fim seriosi (a se vedea lucrarile pentru metrou). O sa vedem pe pielea noastra. Concluzionand, pot sa imi fac pastele 2042 la Sinaia. O sa ajung intr-o ora... radmasa.gif

This post has been edited by OVIDIUS: 16 Oct 2007, 15:51


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 16 Oct 2007, 16:07
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




o sa fie gata si pasajul subteran, si reabilitarea tramvaiului de pe stefan cu zona obor cu tot, si o sa se mai faca ceve ceva pana in vara. daca va fi buleala sau nu vom videanu ..... .
la anu' sunt alegeri asa ca pompeaza oamenii, ca bani este, licitatiile sunt castigate, trebuie sa iasa cu ceva pe interval la alegeri, nu ?


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 16 Oct 2007, 16:24
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.217
Joined: 29 May 06




Aiurea ii linsa lumea.
Am fi stat ca prostii la coada, cum facem si acum.
Si pana una alta, stai sa vedem noi semaforul ala desfiintat, ca eu nu mai pun botu' la vrejeala lor.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminescu0
post 21 Oct 2007, 14:57
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 September 04
From: Colentina, inima strazii




stati putin ca eu n-am inteles corect.
eu credeam ca pasajul suprateran 2 va trece peste intersectia diabolica de la academie. vad ca nu se intampla asta si nu-i mai inteleg rostul acestui al doilea pasaj. cum nu inteleg de ce nu au facut un singur pasaj lung in loc de 2 mai mici. al doilea incepe chiar cand primul coboara.

deci cum rezolva intersectia de la academie ca n-am inteles ?

in plus nu inteleg de unde pana unde se va intinde pasajul subteran. luminati-ma va rog!


--------------------
Reno Megane I hatch
If you can't convince 'em, confuse 'em.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 21 Oct 2007, 16:02
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.217
Joined: 29 May 06




@ eminescu0
Ce n-ai inteles?
Tu chiar indraznesti sa critici deciziile autoritatilor competente in domeniu?
Ar trebui sa-ti fie rusine!
De ce sa treaca cel de-al doilea pasaj peste intesectia de la Acad de Politie?
Ce, tu chair ai pretentia ca investitiile sa se faca in folosul cetetenilor, adica al fraerilor care stau la coada in trafic?
Tu te crezi in tarile civilizare?
Acele 2 pasaje au fost facute din bani publici ca sa faciliteze accesul la proprietati private. Atat. Vezi ca am detaliat cateva posturi mai sus.
Acum serios, revenind la intrabarea ta: oficial cica semaforizarea din acea intersectie se va desfiinta, adica cei care vin dinspre Otopeni nu vor mai putea face stanga catre Acad de Politie, ci se vor duce pana la pasarela si vor trece pe sub ea, vor intra pe langa Metro si de acolo este o strada care iese dupa Acad de Politie. In sens invers vor proceda cei care vin dinspre Gradina Zoologica si vor sa mearga spre Bucuresti.
cam asta-i varianta oficiala, insa, eu pana nu vad acel semafor desfiintat nu pun botu' la vraja lor.
Pasajul subteran, cica va incepe undeva prin fata Aeroportului Baneasa si va iesi in fata la Antena 1. Cel putin asa stiu eu.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 21 Oct 2007, 16:22
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Eu cred ca este imposibil de realizat pasajul subteran in 6 luni ...cel putin un an o sa le ia, indiferent de cata spaga se da si cat se grabesc alesii pentru alegeri. Poate va amintiti cat a durat o reabilitare a pasajului marasesti, ca nici nu mai tin minte. Iara ma enervez cand vad cum arata lucrarile astora smile.gif la vara sa va pregatiti ca iara se asfalteaza podul grant, s-au facut niste valuri ca pe centura.


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blazzaj
post 22 Oct 2007, 09:59
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 7 March 07
From: Bucuresti




Au facut ei pasajul marasesti in 2 ani cu 3 mil de euro si nu e gata in loc de 1 an si 1 mil euro. Inseamna ca s-au descurcat. Si vineri era acolo cosmar, am stat 20 min pe loc si abia am putut sa ma intorc prin pasaj sa scap de acolo ca innebuneam. Si cine a raspuns pentru asta. Afara exista termene cu penalizari drastice pentru depasire de termene. Orice se poate intampla chiar catastrofe dar nu se depaseste termenul d executie(exista asigurari pentru asta nu). Si alege pe criteriul termen scurt, nu pe spaga mare si fals pret mic. Cum e scris si mai sus, de ce nu sa putut face un pasaj suprateran pan dincolo de intersectia cu acad de politie, ca sa mai dea intre timp domnii nisste amenzi. Pentru ce au trebuit 2 pasaje construite?


--------------------
Renault Clio 3 2007 1.2 Dinamique
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianMC
post 22 Oct 2007, 11:41
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 29 March 06
From: Bucuresti




@eminescu0
"...iar la pasajul subteran lucrarile vor incepe in curand de la Podul Baneasa pana la Aeroportul Baneasa."
Intersectia de la Academia de Politie se va muta - banuiesc ca vor face un sens giratoriu sub al II-lea pod (in acest sens deja se lucreaza)

This post has been edited by AdrianMC: 22 Oct 2007, 11:41


--------------------
- - -- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dead666Ghost
post 22 Oct 2007, 22:49
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 15 October 07




se zvoneste ca pe jos p-acolo sunt fostele tuneluri ceausiste .. tot videanu anuntase acum cateva zile ca face metrou .. si intrebarea lu mircea badea a fost de ce nu se foloseste de acelea ? se stie sigur ca ies la aeroport.. are cam multe promisiuni anuntate deja .. se cam risca deci cred ca va folosi tunelurile de pe acolo de jos ca altfel nu are cum sa le termine asa repede. da si daca le termina eu il votez biggrin.gif
si oricum aglomeratie tot va fi .. cand intri in bucuresti n-ai pe unde fugi la casa presei si cand iesi ..cand se va iesi in masa sigur se vor pocni pe autostrada.. cand lucram de trebuia sa fug pana la o firma la iesirea spre ciorogarla .. intalneam in fiecare dimineata accidente ..daca in partea e asa acolo imi imaginez ca e la fel ..


--------------------
nu am vandut 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminescu0
post 22 Oct 2007, 23:06
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 September 04
From: Colentina, inima strazii




parca se vorbea si de metrou usor spre aeroport.


--------------------
Reno Megane I hatch
If you can't convince 'em, confuse 'em.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dead666Ghost
post 23 Oct 2007, 01:22
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 15 October 07




metrou subteran..asta spusesem si eu wink.gif


--------------------
nu am vandut 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 18:31
Forum Renault