DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> aprinderea avariilor cand merg cu spatele

GARFIELD 87
post 7 Oct 2007, 17:19
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 May 07
From: ploiesti




salve , am si eu o intrebare daca ma poate lamurii cineva ,am o dacie cn 3 si vreau sa leg avariile pe lampile de marcharier , adica cand dau cu spatele sa se aprinda simultan si lampile de marcharier si avariile se poate realiza acest lucru blink.gif astept sfaturi pro si contra


This post has been edited by GARFIELD 87: 7 Oct 2007, 17:20


--------------------
dacia 1410 8 valve 1998 - ph 00 aby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 7 Oct 2007, 17:28
Post #2


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




de obicei aceaasta stiu ca tine de alarma, dar banuiesc ca se poate si altfel..cine se pricepe sa ne lumineze tongue.gif


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GARFIELD 87
post 7 Oct 2007, 17:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 May 07
From: ploiesti




s-ar putea sa ai dreptate dar poate exista si alta varianta blush.gif


--------------------
dacia 1410 8 valve 1998 - ph 00 aby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 7 Oct 2007, 18:00
Post #4


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Eu sunt contra. P-alea le pornesti si singur cand e neaparat nevoie. In general cred ca lampile sunt suficiente. Nu inteleg de ce vrei sa te mai complici. happy.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GARFIELD 87
post 7 Oct 2007, 18:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 May 07
From: ploiesti




crede-ma ca sunt mai vizibile asa si cu avariile


--------------------
dacia 1410 8 valve 1998 - ph 00 aby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 7 Oct 2007, 18:25
Post #6


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Cum stii tu. Ca fapt divers eu am lampile de mers inapoi praf, ruginite ale nabii si nu mai misca niciuna nimic, avarile scoase pentru ca-mi faceau un scurt si ramaneam fara semnalizari, si n-a intrat nimeni in mine cand am iesit din locuri de parcare cu spatele, nicaieri pe unde am fost prin tara. wink.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 7 Oct 2007, 18:37
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Si eu sunt de parere ca luminile de mers inapoi sunt suficiente.Fiind albe..atrag atentia imediat.Eu folosesc avariile cand merg cu spatele,dar asta ptr ca nu am lampi de marche-arriere.Altfel nu le-as fi folosit.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 8 Oct 2007, 13:45
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




daca pot sa folosesc topicul asta...am o intrebare...mi se aprinde faza scurta cand calc frana...stie cineva cum pot sa remediez aceasta problema ?


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 8 Oct 2007, 14:14
Post #9


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




@Garfield87 se poate,da iti trebuie fir direct dinspre schimbator(de unde vine papucu de contact pentru marche-arriere) la releu(parca asa ar trebui biggrin.gif )in asa fel in cat cand cuplezi marche-arrierul sa cupleze la releu pentru aprinderea avariilor.Nu merita chinul in niciun fel,dupa cum a zis si Merced e la o apasare de buton plus ca mai trebe si legat.mai bine iti pui o piuitoare din aia la cuplarea marche-arrierului,face mai mult.
@Paca vezi ca ai un scurt pe undeva,verifica cablaraia(contacte,sigurante,mase)


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 8 Oct 2007, 14:59
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




@:Paca: verifica pozitia becurilor la lampile de spate> Becurile de pozitie si frana, alea cu doua filamente. Daca sunt pozitionate gresit si fac contact intre circuitul de frana si cel de iluminare acolo este explicatia. Totodata verifica sa ai toate contactele la "masa" in stare buna.


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Oct 2007, 21:44
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Paca @ 8 Oct 2007, 14:45)
daca pot sa folosesc topicul asta...am o intrebare...mi se aprinde faza scurta cand calc frana...stie cineva cum pot sa remediez aceasta problema ?
*


inchide butonul de la stopurile de ceata este posibil sa ai legata ceata cu frina sa se aprinda toate 4 becuri (ce obicei acel buton are bec)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
disaster
post 9 Oct 2007, 01:13
Post #12


Membru cu detector de radar


Group: Members
Posts: 367
Joined: 31 May 04
From: UE - Bucharest




@paca: verifica becurile de la pozitii/frana, daca sunt cu un singur filament ai gasit problema wink.gif

This post has been edited by disaster: 9 Oct 2007, 01:13


--------------------
Renault Latitude 2011
Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brainie
post 9 Oct 2007, 08:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




@Paca

Nu am înțeles: se aprinde faza scurtă în faruri, sau luminile de poziție în stopurile din spate ?

În cazul 2 verifică masa în lămpile spate. La mine dacă erau stinse din manetă pozițiile, călcând frâna se aprindeau și pozițiile (spate și față). Dacă erau aprinse pozițiile din manetă, călcând frâna se stingeau toate (frâne și poziții spate și față). Cauza: lipsă masă, și circuitele de frână și poziții se închideau unul prin celălalt.

În cazul 1 poate fi o masă sau diverse contacte, în funcție de ce becuri mai sunt pe mașină.


--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 9 Oct 2007, 15:57
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




se aprinde faza scurta adik luminile fata si lampile spate...butonul de ceatza e stins...ca nu-l folosesc.Becurile la frana pe spate sunt cu un singur filament...care ar fi problema aici @disaster ?
Pare cam complicat sa depistez problema...de unde sa incep ?
Mi-a mai zis cineva ca imi face o masa undeva...poate fi si de la mufe am inteles...multumesc


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 9 Oct 2007, 19:14
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Pai pune-i cu doua filamente. de acoloe e problema. ti-am explicat mai sus ca faci "scurt" intre cele doua circuite


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Oct 2007, 21:39
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Paca @ 9 Oct 2007, 16:57)
se aprinde faza scurta adik luminile fata si lampile spate...butonul de ceatza e stins...ca nu-l folosesc.Becurile la frana pe spate sunt cu un singur filament...care ar fi problema aici @disaster ?
Pare cam complicat sa depistez problema...de unde sa incep ?
Mi-a mai zis cineva ca imi face o masa undeva...poate fi si de la mufe am inteles...multumesc
*


pune bec cu 2 filamente ,pe pozitii cel mic 5W (lumina mai putina) iar pe frina 21 W(lumina mai multa)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 10 Oct 2007, 08:38
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




o sa merg azi sau maine sa cumpar becuri cu 2 filamente...multumesc de ajutor:P


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 10 Oct 2007, 08:50
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




treaba cu aprinderea avariilor pe marsalier se poate numai ca ai nevoie de doua relee de faruri sau de un releu de faruri si o dioda. numai ca e si umpic de munca smile.gif


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GARFIELD 87
post 10 Oct 2007, 14:24
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 May 07
From: ploiesti




da, deci m-am cam lamurit cum sta treaba ms tuturor pentru sfaturi, cred ca am sa renunt wub.gif


--------------------
dacia 1410 8 valve 1998 - ph 00 aby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_bv
post 10 Oct 2007, 17:15
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 22 July 07




@garfield87:Nu e chiar atat de complicat.eu am facut la 3 masini asta,pana acum.ai nevoie de un releu cu 2 contacte normal deschise.daca te mai intereseaza da-mi un pm si iti dau un desen cu ce si unde trebuie sa legi


--------------------
Dacia/Opel nova gt/Astra 1998 - BV 52 MOV/BV10VSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 11 Oct 2007, 20:52
Post #21


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(PaulT @ 7 Oct 2007, 19:37)
Si eu sunt de parere ca luminile de mers inapoi sunt suficiente.Fiind albe..atrag atentia imediat.Eu folosesc avariile cand merg cu spatele,dar asta ptr  ca nu am lampi de marche-arriere.Altfel nu le-as fi folosit.
*



ciudat eu stiu ca sub stopuri la 1300 sunt 2 lampi mici albe pentru mers cu spatele


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin_carlan
post 11 Oct 2007, 21:17
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 1 January 07




@cristi_bv avand in vedere numele topicului, ar fi ok daca ai posta desenul de care spui si aici, pentru viitori posesori de astfel de idee. in caz in care nu vrei sa fi asaltat cu PM-uri! wink.gif
sunt curios cat de "complicat" ar fi! rolleyes.gif


--------------------
dacia 1410 L 1995 berlina - B 53 PJK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
di3g0
post 11 Oct 2007, 21:48
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 1 February 06




addriano
au fost modele de dacia 1300 facute si fara wink.gif ,dar nu e foarte compicat sa isi moteze astfel de lumini


--------------------
dacia break 1310 1987 - b 11 wji
totul incepe de la dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 12 Oct 2007, 10:03
Post #24


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




idee stupida... nu se poate face cumva, un circuit simplu folosind un buton de avarii undeva ascuns, sub bord care sa stea tot timpul "on" pe avarii.

cum sa zic... ceva de genul: atunci cand bagi in marsarier, se inchide circuitul prin contactul de la cutie, si se alimenteaza becurile de mers inapoi, nu?! ei, daca e asa, ramane de pus in paralel un buton de avarii care sa fie alimentat in paralel cu becurile de marsarier si asa ati rezolvat problema...

mama, mi-am dat o idee buna, ajung acasa dupa masa si testez... daca functioneaza postez ceva fel-forma de indicatii biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Oct 2007, 15:58
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu merge o schema ar fi cam asa man.JPG ( Size: 47.7k ) Number of downloads: 88
dar cu mentiunea ca diodele sa admita un curent de cel putin de 10 A


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 12 Oct 2007, 18:38
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(Adrianno @ 11 Oct 2007, 21:52)
ciudat eu stiu ca sub stopuri la 1300 sunt 2 lampi mici albe pentru mers cu spatele
*




Daca ai vazut la 1300,sunt montate de proprietari.Din fabrica,parca 1301 avea.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 12 Oct 2007, 18:53
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




sau cam asa

12 Oct 2007, 20:02:
sau mai simplu

This post has been edited by ceaki: 12 Oct 2007, 19:02

Attached File(s)
Attached File  untitled.bmp ( 616.76k ) Number of downloads: 48
Attached File  1.bmp ( 616.76k ) Number of downloads: 36


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_bv
post 12 Oct 2007, 19:28
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 22 July 07




schema cu releu dublu a lui ceaki am folosit-o si eu.cablarea se face destul de simplu.trbuie demontat doar capacul inferior de la volan.releul se leaga direct pe firele de la semnalizare.rosu si albastru,daca nu ma insel sant firele pentru stanga,respectiv dreapta,iar verdele este comunul.mai ramane de tras doar un fir de la sonda de marsarier la releu.spor la treaba tongue.gif


--------------------
Dacia/Opel nova gt/Astra 1998 - BV 52 MOV/BV10VSO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 12 Oct 2007, 22:35
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(tgg2k @ 12 Oct 2007, 11:03)
idee stupida... nu se poate face cumva, un circuit simplu folosind un buton de avarii undeva ascuns, sub bord care sa stea tot timpul "on" pe avarii.

Eu zic ca nu merge deoarece vei inchide cele doua circuite iar atunci cand vei semnalisa o directie vei avea ...avarii


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 13 Oct 2007, 11:40
Post #30


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(PaulT @ 12 Oct 2007, 19:38)
Daca ai vazut la 1300,sunt montate de proprietari.Din fabrica,parca 1301 avea.
*



eu stiu ca asa a luat bunicu masina din franta in 70


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 23:55
Forum Renault