DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

154 Pages « < 112 113 114 115 116 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa-mi cumpar bicicleta.

Serpico
post 9 Jun 2011, 08:27
Post #3391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Existenta unor urme de ulei pe bratele furcii e un lucru bun (dar sa fie urme, nu sa curga cu galeata).

Pentru verificarea jocurilor in furca, blocheaza roata fata (cu frana fata) si misca inainte-inapoi de bicicleta (tinand de ghidon). Urmareste daca exista joc intre bratele interioare si bratele exterioare (lowers) ale furcii.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 9 Jun 2011, 09:36
Post #3392


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




Urmele de ulei erau de genu unor cercuri... banuiesc limita pana unde a lucrat furca. Doar urme... nu de genul unor dare de ulei...
Am sa probez furca asa cum mi-ai indicat, un sfat util up.gif
Schimbatoarele schimba precis, nu am observat sa se incurce deloc, franele imi plac sunt de genul single finger... tongue.gif bine... nu sunt la moda cu noutatile insa mi-au placut ca sunt ferme in utilizare si nu lasa loc de genu cablu slab intins, mi-am amintit sunt Avid single digit 5... sabotii insa au uzura medie... cred.


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 9 Jun 2011, 10:23
Post #3393


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




Din descriere furca, pare buna.

Neaparat sa verifici cu atentie cadrul (eventuale lovituri, reparatii) si butucii jantelor (zgomote suspecte, joc).


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 9 Jun 2011, 10:27
Post #3394


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




Singurul zgomot suspect mi se pare cel de aici:

QUOTE
singura chestie care am observat-o e atunci cand pedalez se aude regulat ca si cum ar cadea o bila de rulment pe o suprafata metalica tongue.gif na' ca nu am stiut cum sa reproduc sunetul mai bine in cuvinte biggrin.gif


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 9 Jun 2011, 10:28
Post #3395


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




E de la monobloc (butucul de angrenaj).
Daca e pe patrat costa putin si se schimba imediat.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 9 Jun 2011, 11:25
Post #3396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Poate fi si o pedala slabita.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 10 Jun 2011, 08:25
Post #3397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




Da, se pare ca nu am ajuns la nici o intelegere... pretul ramane batut in cuie... totusi mi se pare cam scumpa pt cei 3-4 ani pe care ii are. Mai incercam. Sunt constient ca la banii aia nu cumperi cu asemenea echipare... insa o bicicleta noua e noua smile.gif
Am ramas in discutii oricum cu omu' si vedem ce mai reusim tongue.gif , ieri am iesit iar cu bicicleta impreuna cu omu' si i-am zis ofurile pe care le am vis-a-vis de tzoacla, a zis ca se rezolva in ideea in care o iau, insa la suma de mai sus.


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausdesign
post 11 Jun 2011, 22:07
Post #3398


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 March 07




salut,
ma tot chinuieste gandul de a-mi cumpara o bicicleta, ma tot uit pe forumuri si pe alte site-uri si nu reusesc sa iau o decizie.
pana acum m-am orientat la asta:
http://www.rock-bike.ro/product.php?id_product=1783
imi dati si mie o mana de ajutor?
face banii? ce variante mai exista?



--------------------
dacia duster 2011/laureate 1.5 dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JORJ
post 13 Jun 2011, 22:49
Post #3399


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 4 January 05




Pare ok bicicleta, dar ti-as recomanda alt furnizor:

http://www.marosbike.ro/preturi_BICICLETE_..._2010-2183.html

Sau, daca esti din Constanta, poti gasi o versiune cu frana pe disc:
http://www.nichiduta.ro/detalii-produs-408...isc-limited-ed/

Bafta!

This post has been edited by JORJ: 13 Jun 2011, 22:49


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 Perla - B -XX - XXX
Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept
Nu claxonez decat daca e absolut necesar
Folosesc proiectoarele doar cand e ceata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausdesign
post 14 Jun 2011, 22:08
Post #3400


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 March 07




mersi frumos Jorj,

la aia ma orientasem si eu, dar ori au disparut de pe piata (nu mai avem in stoc) ori toti ma iau de fraier.
am luat pana la urma focus whistler 2011 cu frane pe discuri la 2100lei.
cam mult, da' am vrut sa vad cum e si-am fost fixat pe bicla noua;

minusuri:
e cam grea, ei zic 14,5kg dar nu-i cred, furca ma-ncanta (desi e pe arcuri) caci inainte am avut rigida, dar e foarte grea, saua e de doi bani insa nu mi-a rupt fundul asa cum m-asteptam, mansoanele sunt incomode (tre sa-mi iau manusi?!),

plusuri:
schimba destul de bine (atat cat ma pricep eu s-o judec), franele sunt placute in utilizare atat ca forta cat si dozaj (iarasi spun atat cat ma pricep eu sa judec), aspectul e discutabil (mie-mi place), are 9pinioane (o fi necesar?!)

in schimb n-am reusit inca sa-mi gasesc o pozitie "confortabila", ma cam dor incheieturile mainilor, o sa-ncerc sa pun ghidonul in alte pozitii. am 1,75 si bicicleta e M (echivalent 18")
nu mi s-a parut mica, iar L era cam mare pt mine (mi-as fi lasat podoabele pe cadru)

in concluzie: pana acum am scos-o in herastrau, pe poteca si pe asfalt, n-am curaj sa urc sau sa cobor trepte, deja m-am julit cu crampoanele de la pedale la o schimbare ratata (de bleg ce sunt, nu din vina ei)

acu' sunt destul de mandru de achizitie, dar nu e nici pe departe ce m-asteptam (prin comparatie cu o amarata de first bike de 6-7 ani)


Attached thumbnail(s)
focus.jpg ( Size: 608.05k ) Number of downloads: 592


--------------------
dacia duster 2011/laureate 1.5 dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 15 Jun 2011, 08:39
Post #3401


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




S-o stapanesti sanatos!
Cat despre coborat pe trepte, nu e in scopul acestei biciclete, ai chinui-o sau poate si mai rau...


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 15 Jun 2011, 08:51
Post #3402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




acum sa fim putin realisti... de ce sa nu poti cobori trepte?... totusi este pentru offroad... sunt poteci de padure care la o coborare mai rapida sunt mai solicitante decat niste trepte...


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 15 Jun 2011, 11:50
Post #3403


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Si Dusterul e ptr offroad, dar nu-l duci pe unde mergi cu Defender-ul...
Cu o bicla de DH sau FR te bagi fara sa-ti pese sa cobori scarile.
Cred ca nu se referea la a cobori 1-2 trepte, ci sa cobori pe scara cu ea, cel putin eu asa am interpretat. Iar de urcat...

This post has been edited by VladG: 15 Jun 2011, 12:06


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
#Dino
post 15 Jun 2011, 11:56
Post #3404


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.189
Joined: 10 November 07
From: Loading...




La banii astia puteai merge pe un TREK 4300 disc.....


--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G / Megane 3 1.6 16v 2013 / Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 15 Jun 2011, 13:05
Post #3405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Trek-ul e cu 250 de lei mai scump si e 8-speed (Focus-ul e 9-speed).


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
#Dino
post 15 Jun 2011, 13:17
Post #3406


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.189
Joined: 10 November 07
From: Loading...




Referitor la calitatea componentelor (comparativ) ce se poate spune?

Cred ca TREK-ul are si minim 1 kg mai putin!

This post has been edited by kissfm: 15 Jun 2011, 13:20


--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G / Megane 3 1.6 16v 2013 / Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 15 Jun 2011, 13:43
Post #3407


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Daca are vreun avantaj Trek-ul 4300 fata de Focus Whistler, atunci acela (daca exista) e la cadru, nu la componente.

La Trek eu nu am gasit greutatea. La Focus, pe site-ul Maros se spune ca ar avea 14,5kg (nu e precizat la ce marime).


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 15 Jun 2011, 13:54
Post #3408


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Și-a luat cineva un Trek d-asta. E un tanc de bicicleta la 16" mărimea cadrului, care, recunosc că-i frumușel și pare țapăn. Însă la componente e jale. Franele nu prea frânează și se dereglează. Butucii sunt Formula și pe spate, pe lângă faptul că a început să ronțăie, e pe filet cu pinioane Tourney. Roțile-s grele cu jante simple. Mai sunt și altele care nu-mi vin în minte. D-aia e bine să ai cap să-ți cumperi o biclă, nu o marcă.

This post has been edited by vis-a-vis: 15 Jun 2011, 13:55


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 15 Jun 2011, 14:07
Post #3409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Seria 4xxx de la Trek e cu pinioane pe caseta totusi. Seria 3xxx e cu pinioane pe filet (de evitat).


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JORJ
post 15 Jun 2011, 22:31
Post #3410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 4 January 05




Eu am inteles ca o diferenta intre cele doua tipuri de butuci este aceea ca ca pinionul cel mai mic poate fi mai mic la butuci cu caseta fata de cei cu filet.
Mai sunt si alte diferente notabile intre cele doua tipuri de butuci/pinioane ?

Merci.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 Perla - B -XX - XXX
Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept
Nu claxonez decat daca e absolut necesar
Folosesc proiectoarele doar cand e ceata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausdesign
post 15 Jun 2011, 22:42
Post #3411


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 March 07




mersi pt comentarii

am mai dat o tura-n parc si chiar am incercat sa urc o panta de vreo 5-6m pietris, cam multe grade da' nu stiu sa zic cate (40-45°) si m-am apucat de ea cu foaia mica, am dat de vreo trei ori din pedale si m-am dezechilibrat.

cred ca am gresit cu cadrul marimea M.

puteti sa m-ajutati sa-mi scoateti ideea asta din cap?

n-am reusit sa gasesc repere care sa m-ajute sa stiu care e dimensiunea de cadru potrivita pt mine.

Am 1,75, iar cand am incercat L mi s-a parut mare. Acu' M mi se pare incomoda.

vreau sa stiu daca L ar fi intr-adevar mare, sau a fost doar o perceptie gresita atunci cand am testat-o.

valorile pe care le-am gasit aici par sa confirme alegerea facuta:
http://www.freerider.ro/mag/cum-imi-aleg-b...ivita-6577.html

adica la lungime picior 80cm cadru de 18" adica 45cm

iar dimensiunile cadrului:
http://www.marosbike.ro/preturi_BICICLETE_..._2011-3212.html

inaltime 44cm!

please help!

sa schimb cadrul?
sa iau L? adica 48cm?

ps: nu stiu daca cei de la magazin vor accepta, dar macar sa stiu





--------------------
dacia duster 2011/laureate 1.5 dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 15 Jun 2011, 22:50
Post #3412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




O diferenta este pozitia lagarului din partea dreapta (partea cu pinioanele) a butucului de la roata spate. Sunt relativ frecvente cazurile in care se indoaie axul rotii spate la butucii cu pinioane pe filet (freewheel). La butucii cu pinioane pe caseta (freehub) nu prea vezi asa ceva.

747px-Labeled_Bicycle_Hub_Comparison-en.svg.png

Butucii de roata cu pinioane pe filet nu se mai produc decat in variante foarte ieftine, de slaba calitate.

Variantele de grupuri de pinioane disponibile pe filet sunt foarte limitate (ca numere de dinti).

Pinioanele pe filet sunt in grupuri de 5, de 6 sau de 7 pinioane. Pentru aceste combinatii, nu se mai produc manete de schimbator de calitate buna sau foarte buna. De la Shimano, doar de nivel Tourney.

In momentul de fata, la componentele de transmisie, oferta cea mai bogata (calitativ si cantitativ) este pentru componente 9-speed si 10-speed. Asta presupune obligatoriu pinioane pe caseta.

16 Jun 2011, 00:01:
QUOTE(klausdesign @ 15 Jun 2011, 23:42)
cred ca am gresit cu cadrul marimea M.

puteti sa m-ajutati sa-mi scoateti ideea asta din cap?

Am 1,75, iar cand am incercat L mi s-a parut mare. Acu' M mi se pare incomoda.

vreau sa stiu daca L ar fi intr-adevar mare, sau a fost doar o perceptie gresita atunci cand am testat-o.

Din tabel, M ar fi 17", iar L ar fi cam 19".

Doar dupa inaltime (1,75m), as fi zis ca iti trebuie un cadru de minim 17", posibil 18". Prin urmare, dintre M si L, marimea M pare alegerea mai buna la inaltimea ta, dar totusi nici 19" n-ar fi o marime categoric nepotrivita (cum ar fi de exemplu XL/20" - asta clar ti-e prea mare).

Poti sa mai incerci sa dai saua mai inspre spate si eventual o pipa mai lunga.

This post has been edited by Serpico: 15 Jun 2011, 23:01


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausdesign
post 15 Jun 2011, 23:12
Post #3413


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 March 07




mersi mult Serpico,
asteptam raspunsul tau, saua deja am dat-o la maxim in spate, iar tija (pipa?) seii e ridicata cam la 3/4 din inaltime.

pipa mai lunga? ce inseamna?
tija de la sa?

in alta ordine de idei: voiam sa-ti cunosc parerea vis a vis de cumpararea unei biciclete si n-am avut rabdare sa-ti astept raspunsul. am facut o alegere "emotionala" si m-am ales cu whistleru' asta!
cum califici alegerea?

mersi


--------------------
dacia duster 2011/laureate 1.5 dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JORJ
post 15 Jun 2011, 23:33
Post #3414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 4 January 05




Multumesc Serpico.
Este foarte sugestiva imaginea si la fel sunt si explicatiile tale privind cele doua tipuri de butuci.

Klausdesign cred ca la sfarsitul catalogului Focus gasesti unele referinte legate de dimensiunile recomandate:
http://www.focus-bikes.com/fileadmin/Media...MTB_2011_en.pdf

This post has been edited by JORJ: 15 Jun 2011, 23:33


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 Perla - B -XX - XXX
Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept
Nu claxonez decat daca e absolut necesar
Folosesc proiectoarele doar cand e ceata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 16 Jun 2011, 00:33
Post #3415


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




@klausdesign
S-a terminat eclipsa, asa ca pot sa raspund: pipa e piesa ce conecteaza ghidonul de gatul furcii. Se poate inlocui cu una mai scurta sau mai lunga, cu acelasi unghi sau cu unghi diferit. Scopul urmarit e sa aduci ghidonul in pozitia optima (si ghidoane exista cu diverse unghiuri, drepte - flat bar sau inaltate - riser bar).

Daca ai vrut neaparat o bicicleta cu frane cu disc, Focus Whistler pare o alegere acceptabila in bugetul dat, la o bicicleta cumparata din Romania, in plin sezon. Eu as fi mers pe o bicicleta cu V-Brake-uri in acest buget (sau in buget ceva mai mic).


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 16 Jun 2011, 12:33
Post #3416


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




Exista si pipe reglabile. Faptul ca-ti amortesc incheieturile mainii poate fi si din cauza ghidonului.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 16 Jun 2011, 17:58
Post #3417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




unghi de 45 de grade colegu klaus? adica panta 100%... cam greu de grezut.....

mie imi place colega de pedalat... glumesc sa o stapanesti sanatos


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausdesign
post 16 Jun 2011, 21:56
Post #3418


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 March 07




QUOTE(Serpico @ 16 Jun 2011, 01:33)
@klausdesign
S-a terminat eclipsa, asa ca pot sa raspund: pipa e piesa ce conecteaza ghidonul de gatul furcii. Se poate inlocui cu una mai scurta sau mai lunga, cu acelasi unghi sau cu unghi diferit. Scopul urmarit e sa aduci ghidonul in pozitia optima (si ghidoane exista cu diverse unghiuri, drepte - flat bar sau inaltate - riser bar).

Daca ai vrut neaparat o bicicleta cu frane cu disc, Focus Whistler pare o alegere acceptabila in bugetul dat, la o bicicleta cumparata din Romania, in plin sezon. Eu as fi mers pe o bicicleta cu V-Brake-uri in acest buget (sau in buget ceva mai mic).
*



mersi again,

am vrut initial whistler 2010, cu V-uri si deore (in toate anunturile e 1600, da' nimeni n-o are pe stoc!), n-am mai gasit si m-au ametit niste prieteni si niste vanzatori.
acu' asta e! banii-s dati

o sa-ncerc sa schimb putin pozitia ghidonului si va zic daca s-a schimbat ceva

@b76bgaarh
bine, bine nu erau 45°, da' asa pareau! urcarea la podul de cale ferata din herastrau; 30 tot sunt! biggrin.gif

mersi,



--------------------
dacia duster 2011/laureate 1.5 dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Jun 2011, 21:23
Post #3419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Am mai vazut ceva interesant azi cand am fost la Bike XCS pe Baba Novac sa-mi schimb angrenajul fata (am trecut pe foaie de 44 si se simte diferenta), si anume un Focus Blue Ridge.

Ce parere aveti, merita?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 18 Jun 2011, 21:47
Post #3420


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




QUOTE(klausdesign @ 16 Jun 2011, 23:56)

bine, bine nu erau 45°, da' asa pareau! urcarea la podul de cale ferata din herastrau; 30 tot sunt!  biggrin.gif

mersi,
*




30% = esti bun daca urci pe bicla.
30 grade (57%) = imposibil!

http://earth.unibuc.ro/articole/observaii-...ai-pe-baza-mnat


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
154 Pages « < 112 113 114 115 116 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 07:15
Forum Renault