Vreau sa-mi cumpar bicicleta.
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa-mi cumpar bicicleta.
Serpico |
![]()
Post
#3391
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|||
dan22y |
![]()
Post
#3392
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Urmele de ulei erau de genu unor cercuri... banuiesc limita pana unde a lucrat furca. Doar urme... nu de genul unor dare de ulei...
Am sa probez furca asa cum mi-ai indicat, un sfat util ![]() Schimbatoarele schimba precis, nu am observat sa se incurce deloc, franele imi plac sunt de genul single finger... ![]() |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
zanzie |
![]()
Post
#3393
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
Din descriere furca, pare buna.
Neaparat sa verifici cu atentie cadrul (eventuale lovituri, reparatii) si butucii jantelor (zgomote suspecte, joc). |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
dan22y |
![]()
Post
#3394
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Singurul zgomot suspect mi se pare cel de aici:
QUOTE singura chestie care am observat-o e atunci cand pedalez se aude regulat ca si cum ar cadea o bila de rulment pe o suprafata metalica tongue.gif na' ca nu am stiut cum sa reproduc sunetul mai bine in cuvinte biggrin.gif |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
zanzie |
![]()
Post
#3395
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
E de la monobloc (butucul de angrenaj).
Daca e pe patrat costa putin si se schimba imediat. |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
Manuel |
![]()
Post
#3396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Poate fi si o pedala slabita.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
dan22y |
![]()
Post
#3397
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Da, se pare ca nu am ajuns la nici o intelegere... pretul ramane batut in cuie... totusi mi se pare cam scumpa pt cei 3-4 ani pe care ii are. Mai incercam. Sunt constient ca la banii aia nu cumperi cu asemenea echipare... insa o bicicleta noua e noua
![]() Am ramas in discutii oricum cu omu' si vedem ce mai reusim ![]() |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
klausdesign |
![]()
Post
#3398
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 29 March 07 ![]() |
salut,
ma tot chinuieste gandul de a-mi cumpara o bicicleta, ma tot uit pe forumuri si pe alte site-uri si nu reusesc sa iau o decizie. pana acum m-am orientat la asta: http://www.rock-bike.ro/product.php?id_product=1783 imi dati si mie o mana de ajutor? face banii? ce variante mai exista? |
--------------------
dacia
duster
2011/laureate 1.5 dci 110cp
|
|
JORJ |
![]()
Post
#3399
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
Pare ok bicicleta, dar ti-as recomanda alt furnizor:
http://www.marosbike.ro/preturi_BICICLETE_..._2010-2183.html Sau, daca esti din Constanta, poti gasi o versiune cu frana pe disc: http://www.nichiduta.ro/detalii-produs-408...isc-limited-ed/ Bafta! This post has been edited by JORJ: 13 Jun 2011, 22:49 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
klausdesign |
![]()
Post
#3400
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 29 March 07 ![]() |
mersi frumos Jorj,
la aia ma orientasem si eu, dar ori au disparut de pe piata (nu mai avem in stoc) ori toti ma iau de fraier. am luat pana la urma focus whistler 2011 cu frane pe discuri la 2100lei. cam mult, da' am vrut sa vad cum e si-am fost fixat pe bicla noua; minusuri: e cam grea, ei zic 14,5kg dar nu-i cred, furca ma-ncanta (desi e pe arcuri) caci inainte am avut rigida, dar e foarte grea, saua e de doi bani insa nu mi-a rupt fundul asa cum m-asteptam, mansoanele sunt incomode (tre sa-mi iau manusi?!), plusuri: schimba destul de bine (atat cat ma pricep eu s-o judec), franele sunt placute in utilizare atat ca forta cat si dozaj (iarasi spun atat cat ma pricep eu sa judec), aspectul e discutabil (mie-mi place), are 9pinioane (o fi necesar?!) in schimb n-am reusit inca sa-mi gasesc o pozitie "confortabila", ma cam dor incheieturile mainilor, o sa-ncerc sa pun ghidonul in alte pozitii. am 1,75 si bicicleta e M (echivalent 18") nu mi s-a parut mica, iar L era cam mare pt mine (mi-as fi lasat podoabele pe cadru) in concluzie: pana acum am scos-o in herastrau, pe poteca si pe asfalt, n-am curaj sa urc sau sa cobor trepte, deja m-am julit cu crampoanele de la pedale la o schimbare ratata (de bleg ce sunt, nu din vina ei) acu' sunt destul de mandru de achizitie, dar nu e nici pe departe ce m-asteptam (prin comparatie cu o amarata de first bike de 6-7 ani) Attached thumbnail(s) focus.jpg ( Size: 608.05k ) Number of downloads: 592 |
--------------------
dacia
duster
2011/laureate 1.5 dci 110cp
|
|
VladG |
![]()
Post
#3401
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
S-o stapanesti sanatos!
Cat despre coborat pe trepte, nu e in scopul acestei biciclete, ai chinui-o sau poate si mai rau... |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#3402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
acum sa fim putin realisti... de ce sa nu poti cobori trepte?... totusi este pentru offroad... sunt poteci de padure care la o coborare mai rapida sunt mai solicitante decat niste trepte...
|
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
VladG |
![]()
Post
#3403
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Si Dusterul e ptr offroad, dar nu-l duci pe unde mergi cu Defender-ul...
Cu o bicla de DH sau FR te bagi fara sa-ti pese sa cobori scarile. Cred ca nu se referea la a cobori 1-2 trepte, ci sa cobori pe scara cu ea, cel putin eu asa am interpretat. Iar de urcat... This post has been edited by VladG: 15 Jun 2011, 12:06 |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
#Dino |
![]()
Post
#3404
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
La banii astia puteai merge pe un TREK 4300 disc.....
|
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
Serpico |
![]()
Post
#3405
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Trek-ul e cu 250 de lei mai scump si e 8-speed (Focus-ul e 9-speed).
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
#Dino |
![]()
Post
#3406
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
Referitor la calitatea componentelor (comparativ) ce se poate spune?
Cred ca TREK-ul are si minim 1 kg mai putin! This post has been edited by kissfm: 15 Jun 2011, 13:20 |
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
Serpico |
![]()
Post
#3407
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Daca are vreun avantaj Trek-ul 4300 fata de Focus Whistler, atunci acela (daca exista) e la cadru, nu la componente.
La Trek eu nu am gasit greutatea. La Focus, pe site-ul Maros se spune ca ar avea 14,5kg (nu e precizat la ce marime). |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#3408
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Și-a luat cineva un Trek d-asta. E un tanc de bicicleta la 16" mărimea cadrului, care, recunosc că-i frumușel și pare țapăn. Însă la componente e jale. Franele nu prea frânează și se dereglează. Butucii sunt Formula și pe spate, pe lângă faptul că a început să ronțăie, e pe filet cu pinioane Tourney. Roțile-s grele cu jante simple. Mai sunt și altele care nu-mi vin în minte. D-aia e bine să ai cap să-ți cumperi o biclă, nu o marcă.
This post has been edited by vis-a-vis: 15 Jun 2011, 13:55 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#3409
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Seria 4xxx de la Trek e cu pinioane pe caseta totusi. Seria 3xxx e cu pinioane pe filet (de evitat).
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
JORJ |
![]()
Post
#3410
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
Eu am inteles ca o diferenta intre cele doua tipuri de butuci este aceea ca ca pinionul cel mai mic poate fi mai mic la butuci cu caseta fata de cei cu filet.
Mai sunt si alte diferente notabile intre cele doua tipuri de butuci/pinioane ? Merci. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
klausdesign |
![]()
Post
#3411
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 29 March 07 ![]() |
mersi pt comentarii
am mai dat o tura-n parc si chiar am incercat sa urc o panta de vreo 5-6m pietris, cam multe grade da' nu stiu sa zic cate (40-45°) si m-am apucat de ea cu foaia mica, am dat de vreo trei ori din pedale si m-am dezechilibrat. cred ca am gresit cu cadrul marimea M. puteti sa m-ajutati sa-mi scoateti ideea asta din cap? n-am reusit sa gasesc repere care sa m-ajute sa stiu care e dimensiunea de cadru potrivita pt mine. Am 1,75, iar cand am incercat L mi s-a parut mare. Acu' M mi se pare incomoda. vreau sa stiu daca L ar fi intr-adevar mare, sau a fost doar o perceptie gresita atunci cand am testat-o. valorile pe care le-am gasit aici par sa confirme alegerea facuta: http://www.freerider.ro/mag/cum-imi-aleg-b...ivita-6577.html adica la lungime picior 80cm cadru de 18" adica 45cm iar dimensiunile cadrului: http://www.marosbike.ro/preturi_BICICLETE_..._2011-3212.html inaltime 44cm! please help! sa schimb cadrul? sa iau L? adica 48cm? ps: nu stiu daca cei de la magazin vor accepta, dar macar sa stiu |
--------------------
dacia
duster
2011/laureate 1.5 dci 110cp
|
|
Serpico |
![]()
Post
#3412
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
O diferenta este pozitia lagarului din partea dreapta (partea cu pinioanele) a butucului de la roata spate. Sunt relativ frecvente cazurile in care se indoaie axul rotii spate la butucii cu pinioane pe filet (freewheel). La butucii cu pinioane pe caseta (freehub) nu prea vezi asa ceva.
747px-Labeled_Bicycle_Hub_Comparison-en.svg.png Butucii de roata cu pinioane pe filet nu se mai produc decat in variante foarte ieftine, de slaba calitate. Variantele de grupuri de pinioane disponibile pe filet sunt foarte limitate (ca numere de dinti). Pinioanele pe filet sunt in grupuri de 5, de 6 sau de 7 pinioane. Pentru aceste combinatii, nu se mai produc manete de schimbator de calitate buna sau foarte buna. De la Shimano, doar de nivel Tourney. In momentul de fata, la componentele de transmisie, oferta cea mai bogata (calitativ si cantitativ) este pentru componente 9-speed si 10-speed. Asta presupune obligatoriu pinioane pe caseta. 16 Jun 2011, 00:01: QUOTE(klausdesign @ 15 Jun 2011, 23:42) cred ca am gresit cu cadrul marimea M. puteti sa m-ajutati sa-mi scoateti ideea asta din cap? Am 1,75, iar cand am incercat L mi s-a parut mare. Acu' M mi se pare incomoda. vreau sa stiu daca L ar fi intr-adevar mare, sau a fost doar o perceptie gresita atunci cand am testat-o. Din tabel, M ar fi 17", iar L ar fi cam 19". Doar dupa inaltime (1,75m), as fi zis ca iti trebuie un cadru de minim 17", posibil 18". Prin urmare, dintre M si L, marimea M pare alegerea mai buna la inaltimea ta, dar totusi nici 19" n-ar fi o marime categoric nepotrivita (cum ar fi de exemplu XL/20" - asta clar ti-e prea mare). Poti sa mai incerci sa dai saua mai inspre spate si eventual o pipa mai lunga. This post has been edited by Serpico: 15 Jun 2011, 23:01 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
klausdesign |
![]()
Post
#3413
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 29 March 07 ![]() |
mersi mult Serpico,
asteptam raspunsul tau, saua deja am dat-o la maxim in spate, iar tija (pipa?) seii e ridicata cam la 3/4 din inaltime. pipa mai lunga? ce inseamna? tija de la sa? in alta ordine de idei: voiam sa-ti cunosc parerea vis a vis de cumpararea unei biciclete si n-am avut rabdare sa-ti astept raspunsul. am facut o alegere "emotionala" si m-am ales cu whistleru' asta! cum califici alegerea? mersi |
--------------------
dacia
duster
2011/laureate 1.5 dci 110cp
|
|
JORJ |
![]()
Post
#3414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
Multumesc Serpico.
Este foarte sugestiva imaginea si la fel sunt si explicatiile tale privind cele doua tipuri de butuci. Klausdesign cred ca la sfarsitul catalogului Focus gasesti unele referinte legate de dimensiunile recomandate: http://www.focus-bikes.com/fileadmin/Media...MTB_2011_en.pdf This post has been edited by JORJ: 15 Jun 2011, 23:33 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
Serpico |
![]()
Post
#3415
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
@klausdesign
S-a terminat eclipsa, asa ca pot sa raspund: pipa e piesa ce conecteaza ghidonul de gatul furcii. Se poate inlocui cu una mai scurta sau mai lunga, cu acelasi unghi sau cu unghi diferit. Scopul urmarit e sa aduci ghidonul in pozitia optima (si ghidoane exista cu diverse unghiuri, drepte - flat bar sau inaltate - riser bar). Daca ai vrut neaparat o bicicleta cu frane cu disc, Focus Whistler pare o alegere acceptabila in bugetul dat, la o bicicleta cumparata din Romania, in plin sezon. Eu as fi mers pe o bicicleta cu V-Brake-uri in acest buget (sau in buget ceva mai mic). |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
zanzie |
![]()
Post
#3416
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
Exista si pipe reglabile. Faptul ca-ti amortesc incheieturile mainii poate fi si din cauza ghidonului.
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#3417
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
unghi de 45 de grade colegu klaus? adica panta 100%... cam greu de grezut.....
mie imi place colega de pedalat... glumesc sa o stapanesti sanatos |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
klausdesign |
![]() ![]()
Post
#3418
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 29 March 07 ![]() |
QUOTE(Serpico @ 16 Jun 2011, 01:33) @klausdesign S-a terminat eclipsa, asa ca pot sa raspund: pipa e piesa ce conecteaza ghidonul de gatul furcii. Se poate inlocui cu una mai scurta sau mai lunga, cu acelasi unghi sau cu unghi diferit. Scopul urmarit e sa aduci ghidonul in pozitia optima (si ghidoane exista cu diverse unghiuri, drepte - flat bar sau inaltate - riser bar). Daca ai vrut neaparat o bicicleta cu frane cu disc, Focus Whistler pare o alegere acceptabila in bugetul dat, la o bicicleta cumparata din Romania, in plin sezon. Eu as fi mers pe o bicicleta cu V-Brake-uri in acest buget (sau in buget ceva mai mic). mersi again, am vrut initial whistler 2010, cu V-uri si deore (in toate anunturile e 1600, da' nimeni n-o are pe stoc!), n-am mai gasit si m-au ametit niste prieteni si niste vanzatori. acu' asta e! banii-s dati o sa-ncerc sa schimb putin pozitia ghidonului si va zic daca s-a schimbat ceva @b76bgaarh bine, bine nu erau 45°, da' asa pareau! urcarea la podul de cale ferata din herastrau; 30 tot sunt! ![]() mersi, |
--------------------
dacia
duster
2011/laureate 1.5 dci 110cp
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3419
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Am mai vazut ceva interesant azi cand am fost la Bike XCS pe Baba Novac sa-mi schimb angrenajul fata (am trecut pe foaie de 44 si se simte diferenta), si anume un Focus Blue Ridge.
Ce parere aveti, merita? |
--------------------
.
.
.
|
|
VladG |
![]()
Post
#3420
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klausdesign @ 16 Jun 2011, 23:56) bine, bine nu erau 45°, da' asa pareau! urcarea la podul de cale ferata din herastrau; 30 tot sunt! ![]() mersi, 30% = esti bun daca urci pe bicla. 30 grade (57%) = imposibil! http://earth.unibuc.ro/articole/observaii-...ai-pe-baza-mnat |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 07:15 |