DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

154 Pages « < 113 114 115 116 117 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa-mi cumpar bicicleta.

vis-a-vis
post 18 Jun 2011, 21:55
Post #3421


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Mai pe scurt, rampa de 10% e cand parcurgand 100 de metri, urci 10. La 30% urci 30 in 100 de metri, dar mai mult ca sigur centrul de greutate este in spatele axului rotii spate si te dai peste cap.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 19 Jun 2011, 14:40
Post #3422


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ok. Niste intrebari legate de intretinere, In ultima vreme din cauza unor probleme personale nu am mers mult cu bicicleta, desi chiar ieri am bagat tura de 30km.

Idea e ca bibicleta are peste 150 km rulati. Lantul, pare murdar, pe degete imi lasa ceva urme negre. Voi cam la ce perioada curatati complet lantul si il ungeti din nou?

Frane. Nu abuzez de ele, dar ieri le-am "fiert" putin pe Taietura Turcului (pt cei care stiu ce panta e acolo) apoi dupa o coborare lunga, frana de urgenta de la 53 km / h pentru ca un idiot, dupa ce m-a vazut ca vin, a considerat ca e mai bine sa intre el incet incet in intersectie. Poate se plictisise sa mai dea prioritate.

La saboti e usor de verificat gradul de uzura. La placute ce fac? Dau jos etrieru' ?

Bicicleta se poate spala toata sub dus? Chiar si in zona foilor, a pinioanelor? Dar furca are sanse sa ia apa pe la amortizoare?

Poza cu acaretu'....ca de mult vroiam sa pun poza smile.gif

This post has been edited by driverx: 19 Jun 2011, 14:40

Attached thumbnail(s)
IMG_20110527_062225.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 1221


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Jun 2011, 16:14
Post #3423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu ung lantul cand incepe sa scartaie...daca se strica, asta e, paguba de 30 ron.

Bicicleta teoretic se poate spala toata sub dus, cu conditia sa o gresezi dupa aceea. Ori ca o bagi sub dus, ori ca mergi cu ea la o tura de noroaie, tot aia e.

De frane nu stiu ce sa zic, am V-Brake-uri. biggrin.gif

Oricum, de acum, pe parte de intretinere, revizii, etc, prefer sa o duc la un atelier specializat, pentru 50 de lei nu merita sa ma murdaresc pe maini si nici sa nu iasa cum trebuie.

This post has been edited by Laurentziu83: 19 Jun 2011, 16:15


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 19 Jun 2011, 16:38
Post #3424


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Eu nu atat pentru lant ma stresez, ca iau altu, dar sa nu prinda joc, sa se lungeasca si sa imi manance foile si pinioanele. Mai ales ca eu deoseori pornesc in forta, deci lantul sigur nu o duce prea bine acolo smile.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Jun 2011, 16:42
Post #3425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@driverx: sincer ma indoiesc ca mergi industrial cu bicicleta ca sa ajungi sa termini lant, pinioane, etc. Cei care termina piese in timp scurt la bicicleta de regula fac downhill cu ele, ture de zeci de km prin noroaie, etc, etc, profesionistii adica.
Eu dupa 1 an si 1000 de km de-abia am terminat butucul de la angrenaj, si asta pentru ca la deal prefer sa ma catar pe pedale decat sa urc pe foaie mica. Iar la mine intretinerea se rezuma la a da cu spray curatitor de frane pe lant, apoi gresajul cu spray de lant de motocicleta, si asta il fac cand incepe sa scartaie lantul. Daca nu face nici un zgomot, eu zic ca nu-i nici o problema.

This post has been edited by Laurentziu83: 19 Jun 2011, 16:44


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 19 Jun 2011, 17:56
Post #3426


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




QUOTE(driverx @ 19 Jun 2011, 17:38)
Eu nu atat pentru lant ma stresez, ca iau altu, dar sa nu prinda joc, sa se lungeasca si sa imi manance foile si pinioanele. Mai ales ca eu deoseori pornesc in forta, deci lantul sigur nu o duce prea bine acolo smile.gif
*


Verifici periodic "alungirea" lantului. Daca trece de 0,7%-1%, inlocuiesti lantul.

Cat de des sa cureti si sa ungi lantul - depinde care sunt conditiile de utilizare (cat praf, noroi, apa, etc). Chiar daca nu da semne ca ar trebui uns, ar fi bine totusi sa o faci macar la fiecare 500km.

Ce este important, e sa nu il ungi fara sa il cureti inainte.

Periodic poti sa il stergi cu o carpa.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Jun 2011, 18:00
Post #3427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




La conditiile de la noi, mie incepe sa-mi scartaie dupa maxim 2-300 de km, asta din cauza prafului, asadar nu-mi fac griji ca fac 500 de km cu el neuns.

La lant, ideal este sa il poti demonta usor de pe bicicleta, sa il pui direct in diluant, si sa il montezi apoi gata uns. Altfel, risti sa mai murdaresti si altele cand il ungi.

La mine zona pinioanelor arata ca o troaca de porci, ca sa nu mai zic de praful strans la partea inferioara a bicicletei, dar macar stau linistit, cand o leg pe la marketuri pe langa Cube-uri stralucitoare stiu ca nimeni nu va fura ratusca cea urata.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausdesign
post 19 Jun 2011, 18:57
Post #3428


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 March 07




QUOTE(vis-a-vis @ 18 Jun 2011, 22:55)
Mai pe scurt, rampa de 10% e cand parcurgand 100 de metri, urci 10. La 30% urci 30 in 100 de metri, dar mai mult ca sigur centrul de greutate este in spatele axului rotii spate si te dai peste cap.
*



sunt 100% de acord cu tine
d'aia am luat-o la picior
acolo parcurgi cam 7-8m si urci vreo 3

n-am zis ca ma pricep la biciclete, ba dimpotriva, iar ca biciclist mtb sunt probabil jalnic.
ti-am zis ca ma "antrenez" prin parcuri rolleyes.gif ... am mtb si caut asfaltul...
inca putin si va arat eu ce pot! radmasa.gif








--------------------
dacia duster 2011/laureate 1.5 dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 29 Jun 2011, 10:02
Post #3429


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Deci am o problema cu Univega mea.

Cand franez mai tare incepe sa vibreze bicicleta. Mai ales la franare mai puternica si viteza mica cand cobor o panta. La ultima tura am vazut ca furca are o miscare pe lungimea bicicletei de vreo 5 mm.

Oare ce ar putea fi? Joc in furca?

2) Discul fata, pe exterior, suprafata e perfecta, chiar in zona gaurilor ovale din suprafata de franare, dar pe interior (spre spite), daca dau cu degetul, simt mici bavuri rezultate probabil in urma prelucrarii. Chestia asta am observat-o de la inceput, dar nu i-am dat atentie pentru ca ma asteptam ca dupa un timp sa se uzeze. Dar am facut peste 170 km intre timp si tot asa e...

Detalii tehnice: http://www.marosbike.ro/preturi_BICICLETE_..._2011-3255.html


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 Jun 2011, 21:20
Post #3430


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




Am mai intalnit situatia ta,probabil ai joc in rulmentul dintre furca si cadru.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 2 Jul 2011, 08:48
Post #3431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Laurentziu83 @ 11 Jul 2010, 22:23)
Am luat deja "obiectul", un MTB X-fact Extreme Pro, negru mat, frane v-brake, cadru de aluminiu de 19, schimbatoare Shimano Acera, furca SR Suntour, si cam atat. A fost 999 ron si sper sa-si faca treaba de banii dati.
Am mai echipat-o cu un cric X-fact, o minipompa de umflat rotile si un cablu spirala antifurt la vreo 50 de lei, care sper sa mi-o protejeze cat de cat.
Mai urmeaza aripi de plastic cum are vis-a-vis, un far si o lampa spate. Poate si un portbagaj, dar ma mai gandesc daca merita intr-adevar, tinand cont ca trebuie sa o car pe scari pana la etajul 4.
Cum Hervis-ul e in incinta Carrefour Varsatura iar bicicleta am adus-o pe rotile ei, rezulta ca am deja vreo 30 si ceva de km cu ea. Cum n-am mai pedalat de ani de zile, se cam resimte efortul. Cei 30 de km i-am facut intr-o ora si 40 de minute, destul de decent zic eu. Cel mai greu mi-a fost la intrarea in Galati, cand am luat-o de coarne si am urcat dealul perpedes. A, si am mai consumat si 1.5 litri de Nestea cu ocazia asta, costandu-ma mai mult drumul de intors acasa cu bicicleta fata de drumul de dus pana acolo cu maxi-taxi. Ca durata, a fost aproximativ la fel, intrucat a trebuit sa astept sa se umple maxi-taxi sa pot pleca.
Pun si o poza cu obiectul muncii.
*


Astazi X-Fact-ul meu pleaca de la mine, culmea, tot la Galati, la un prieten, la aproape un an de la cumparare. Am demontat roata fata si am adus-o aseara in Galati.
Pot sa zic ca, de 999 ron cat am dat pe ea, si-a facut treaba onorabil, din pacate eu simt de acum nevoie unei biciclete mai de sosea, sa pot sa fac Bucuresti-Ploiesti, Bucuresti-Slobozia, eventual si un Bucuresti-Constanta intr-o zi, iar cadrul de MTB cu roti de 26 nu era cel mai potrivit.
Ca si fiabilitate, am mai schimbat eu destule pe ea, se datoreaza si unui stil ceva mai agresiv. Primele care au plecat de pe ea au fost anvelopele Kenda Kwick, niste mizerii care permiteau si spinilor de trandafiri sa intre, schimbate cu alte anvelope de teren si, din aceasta primavara, cu Vittoria Randonneur.
Apoi au venit aparatorile de noroi, absolut necesare daca nu vrei sa te faci ca porcu' pe spinare cand mergi pe strada dupa ce s-a spalat strada. Apoi am schimbat pedalele din plastic (cine a fost boul care a crezut ca poti tine un om de 70-80 de kg in pedale de plastic?), apoi seaua ingusta si inconfortabila, cu una mai lata, cu care nu am mai avut probleme. Far, lumina spate, pompa, trusa de petice, surubelnita, imbusi, leviere, ciclocomputer, fara astea nu am plecat niciodata la o tura. De curand i-am schimbat angrenajul de foi, am trecut de la 42 la 44 de dinti pe foaia mare, si pot sa zic ca e suficient pentru MTB de 26, butucul de la angrenaj, ca era pe duca (dupa cca 1500 de km), lantul si pinioanele pe spate. Cam de astea imi aduc aminte acum.

Contrar a ceea ce s-a spus pe aici referitor la biclele din supermarket, eu am fost multumit de ea, nu m-a lasat niciodata in drum (nu includ penele de cauciuc), rotile nu s-au descentrat (desi cand trec peste liniii de tramvai in trafic tin mai mult la viata mea decat la roti), nu mi s-a spart nici un rulment, doar mi s-a rupt o sufa la schimbatorul de foi, din prostia mea ca am strans-o prea tare la un moment dat si a cedat. Ca pentru mine nu mai ajungea, la fel cum nu poti sa faci 10 mii de km lunar cu o dacie 1310, pentru ca ii dublez valoarea in scurt timp, asta a fost, dar pentru un regim acasa-servici eu zic ca e ok.
Pot sa zic ca am invatat cat de cat cu ce se mananca ciclismul si ce am nevoie de la el, a fost ok pentru inceput, cea mai lunga tura am facut-o saptamana trecuta din Salajan, Bucuresti, pana la gara Ploiesti Sud, vreo 70 de km, am facut de multe ori ture de 50-60 de km pe zi, si am prins microbul.

Tot ce pot sa zic pentru cei care vor sa-si cumpere o bicicleta si nu au experienta, sa nu mearga imediat pe ideea "ia MTB", pentru ca in 99% din cazuri nu se va merge pe mai mult de 1 metru de noroi in toata viata ei, ci sa se orienteze spre ceva cu roti subtiri, de asfalt, pentru a consuma cat mai putina energie, un cadru cat mai suplu, angrenaje care sa permita mentinerea unei viteze medii decente (pana la Ploiesti am avut medie de 19 km/h, viteza metinuta in mod normal de 24-25 km/h, ceea ce e decent pt MTB, sper la urmatoarea sa urc macar pana la 30 km/h), o sea confortabila, nu cele inguste de prin magazine, ca nu toata lumea e Marco Pantani, fara suspensii spate, ci cel mult pe fata.

Urmatoarea probabil va fi asta
Bicicleta_Focus_Cariboo_Peak_2011_6256_0.jpg ( Size: 215.11k ) Number of downloads: 1151


This post has been edited by Laurentziu83: 2 Jul 2011, 08:49


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 3 Jul 2011, 10:52
Post #3432


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ce tare-i poza, e .png cu fundal transaprent... daca o maresti parca te plimbi cu bicla prin monitor ras hohote.gif
































This post has been edited by vis-a-vis: 3 Jul 2011, 10:52


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DjurdjaK
post 12 Jul 2011, 19:50
Post #3433


Member of ..


Group: Members
Posts: 170
Joined: 7 October 04
From: Bucuresti




Vreau sa-mi iau o bicicleta noua si nu pot sa ma hotarasc. Am de ales intre 3 biciclete si nu stiu la care sa ma opresc. Tin sa mentionez ca o sa fie folosita in proportie de 90% in oras.
Merida Crossway tfs 100 2010-1560 RON
Merida Crossway 20 MD - 1600 RON
Cross Gravito disc-1331 RON are inclus si un far cu smd si un stop cu leduri

Ultima am ales-o deoarece e cam cea mai ieftina echipare decenta in categoria de hardtail si imi pare mie cea mai rezistenta la drumurile din Bucuresti.

Si acum intrebarile :

Merita sa dau aproape 300 ron in plus pentru una din cele doua merida?
Merita franele pe disc pentru o bicicleta care va circula in marea majoritate a timpului in oras?

Nu pot sa aleg sh, pentru ca trebuie sa platesc cu un card.





--------------------
Renault Megane 2007 1.5 dCi 85CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 12 Jul 2011, 19:53
Post #3434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




QUOTE(DjurdjaK @ 12 Jul 2011, 19:50)

Merita franele pe disc pentru o bicicleta care va circula in marea majoritate a timpului in oras?

*


Da !


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 12 Jul 2011, 19:56
Post #3435


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Pentru oras am luat si eu, acum vreo doua luni. Vine si cu far si stop, ambele pe baterii. Am cautat ceva pe la 300 de euro, ca nu-s vreun urmas de-al lui Romascanu. Pana una-alta, sunt multumit de ea.

le: Ce mi-a placut la astia de la btwin e ca au accesorii ieftine. O pompa (cu care chiar am reusit sa mai umflu rotile) e 15 lei - are si suport pt bicla. Un suport metalic pentru bidon e 20 de lei, un bidon e 10 lei, samd. P-astea le-am luat cu vaucerul primit la cumpararea biclei.

This post has been edited by Markos: 12 Jul 2011, 20:27


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 12 Jul 2011, 22:11
Post #3436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cum boii de la CEB nu vor sa-mi mareasca limita de creditare la cardul avantaj, sa pot sa-mi iau Focus-ul Cariboo Peak in rate, se pare ca va trebui sa ma reorientez spre ceva mai ieftin, adica maxim 2000 ron.
Cerinte:
-sa fie de sosea;
-sa pot parcurge intr-o zi cat mai mult (ideal ar fi chiar un Bucuresti-Constanta, dar macar 100-150 de km intr-o zi tot sa fac);
-sa aiba roti de 28 (desi cred ca se subantelege);
-sa ii pot monta aparatori de noroi, suport de bidon, portbagaj;
-sa nu se descompuna sub mine;
-sa aiba pinioane pe caseta, solutii tehnice cat mai noi (nu sa strambe din nas cei de la service ca de ce sunt pinioanele pe filet, angrenajul pe patrat si axul angrenajului atipic, cum am patit la X-Fact)
-banuiesc ca trebuie sa tai de pe lista franele pe disc si sa raman la V-Brake-uri, intrucat la franele pe disc trebuie musai si circuit hidraulic.

Cam ce mi-ati recomanda?

A, si exclud SH-urile din calcul, sunt ghinionist la SH-uri.

Mentionez ca as fi putut sa imi iau si asa ceva mai bun, insa nu as fi vrut sa raman chel de bani pentru restul verii.

This post has been edited by Laurentziu83: 12 Jul 2011, 22:12


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 12 Jul 2011, 22:18
Post #3437


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(Laurentziu83 @ 12 Jul 2011, 23:11)
-sa pot parcurge intr-o zi cat mai mult (ideal ar fi chiar un Bucuresti-Constanta, dar macar 100-150 de km intr-o zi tot sa fac);
*


Nu sunt ironic, dar.. chiar ti-ai propus Buc-Cta într-o singura zi?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 12 Jul 2011, 22:29
Post #3438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




QUOTE(DjurdjaK @ 12 Jul 2011, 20:50)
Vreau sa-mi iau o bicicleta noua si nu pot sa ma hotarasc. Am de ales intre 3 biciclete si nu stiu la care sa ma opresc. Tin sa mentionez ca o sa fie folosita in proportie de 90% in oras.
Merida Crossway tfs 100 2010-1560 RON
Merida Crossway 20 MD - 1600 RON
Cross Gravito disc-1331 RON are inclus si un far cu smd si un stop cu leduri


Dintre cele 3, clar prima (Merida Crossway TFS 100-Rigid 2010), cu conditia sa mai gasesti marimea potrivita pentru tine.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 12 Jul 2011, 22:30
Post #3439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Daca asta, la 40 si ceva de ani, cu un DHS de 4 milioane cu roti de 27 a putut...

Mersi Serpico, ma mai uitasem si la un Focus Arriba, insa recunosc ca sunt paralel la partea de echipare, sa pot sa zic care merita mai mult sau nu.

Focusul vad ca are cadrul ceva mai subtire...

This post has been edited by Laurentziu83: 12 Jul 2011, 22:36


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 12 Jul 2011, 22:41
Post #3440


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(Serpico @ 12 Jul 2011, 23:29)
Dintre cele 3, clar prima (Merida Crossway TFS 100-Rigid 2010), cu conditia sa mai gasesti marimea potrivita pentru tine.
*


si sa fie 1560 de lei, nu 1750.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DjurdjaK
post 12 Jul 2011, 23:08
Post #3441


Member of ..


Group: Members
Posts: 170
Joined: 7 October 04
From: Bucuresti




Este la 1560, cu marimea cadrului de 52 sau 54 , nu mai tin minte exact. Pe tfs pusesem si eu ochii.



--------------------
Renault Megane 2007 1.5 dCi 85CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Jul 2011, 19:58
Post #3442


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cred ca voi ramane pe Focus Blue Ridge 2010.

Intrebare: se poate ulterior trece la frane pe disc hidraulice?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 13 Jul 2011, 20:40
Post #3443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Cadrul pare sa aiba prinderi pentru etrier pe chainstay. Furca are si ea prinderi pentru etrier. Butucii de la roti insa cred ca nu au prinderi pentru disc de frana, deci ar trebui sa ii inlocuiesti.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Jul 2011, 20:51
Post #3444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ehh, asta e, la o adica butucii cred ca pot sa-i vand mai apoi, oricum nu intentionez anul asta sa trec la frana pe disc. Cum am mers pana acum 1500 de km cu V-brake-uri, voi merge si vara aceasta (sper ca tot atat biggrin.gif).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 21 Jul 2011, 13:21
Post #3445


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 4 Aug 2011, 10:09
Post #3446


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Scuzați-mi eventuala indolență de a nu fi citit tot topicul.
Vreau și eu o bicicletă de oraș (adică nu neapărat să merg cu ea pe drumuri forestiere), cât de cât solidă și fiabilă care să reziste la cele 115..120Kg și 1,90m ai mei.
Scopul folosirii ei: ieșirea în natură pentru mișcare fizică.
Buget: maxim 400€.
Vă mulțumesc.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 4 Aug 2011, 10:17
Post #3447


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Am un coleg de serviciu care a incercat sa treaca la sportul asta, dar nu prea l-a prins. Are o bicla potrivita ptr ce vrei tu sa faci, cu uzura minima, ca a iesit de putine ori cu ea:
http://www.decathlon.ro/RO/b-twin-7-155791973/
Marimea L.
Plus un portbagaj de 140lei, inclus.

Pretul 850lei.

Oricum chiar daca nu o iei pe asta, spre una cu roti de 28" ar trebui sa te indrepti, si poti renunta la suspensia spate.

This post has been edited by VladG: 4 Aug 2011, 10:21


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 4 Aug 2011, 10:41
Post #3448


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Poti sa-ti iei un DHS ieftin, daca faci numai plimbari. Pe la 5-600 sute. De restul iei aspirine. Combat febra musculara.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 4 Aug 2011, 10:57
Post #3449


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Nu sunt familiarizat cu domeniul, am uitat să spun: orice link către produse e apreciat în mod deosebit.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 4 Aug 2011, 11:38
Post #3450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Inteleg ca vrei o bicicleta de oras/plimbari pe drumuri asfaltate.

Aici apare ca ar mai fi in stoc o Kona Dew 2010 la 1.480 lei, cu cadru de 58cm (care cred ca ti-ar fi destul de potrivit la 1,90 m inaltime). Greu gasesti ceva mai bun (bicicleta noua, nu second hand) in banii astia.

This post has been edited by Serpico: 4 Aug 2011, 11:40


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
154 Pages « < 113 114 115 116 117 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 00:01
Forum Renault