Vreau sa-mi cumpar bicicleta.
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa-mi cumpar bicicleta.
Sudsemnatu |
![]()
Post
#3641
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
fnp |
![]()
Post
#3642
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bulldog @ 6 Jun 2012, 18:41) Am mai aflat azi astea despre ea: Cantareste 10-11kg, cadrul este cro-mo de 54.(pentru o persoana de 175-185) -Manetele de la schimbator sunt SUNRACE, franele ALHONGA, Schimbator foi shimano, cel de spate Shimano Tourney, pinioane shimano. O sa-i zic sa mai trimita poze sau ma intalnesc de luni incolo cu omu si ii fac eu. Toate acestea sunt componente low cost, parerea mea este ca nu merita banii. Mai bine iei "originalul": http://www.piata-az.ro/Auto-Moto-Velo/Bici...x?AdId=4686279& Una care merita banii si-ti poti face treaba cu ea: http://www.piata-az.ro/Auto-Moto-Velo/Bici...x?AdId=4674885& Si inca ceva: intreaba de provenienta inainte de cumparare, ia ceva chitanta "de mana" de la vanzator. This post has been edited by fnp: 7 Jun 2012, 12:15 |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
corbex |
![]()
Post
#3643
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Am mari indoieli ca DHS-ul ala SH ca nou are 11 kile.
Eu zic ca oferta individului e valabila, daca bicla e in stare buna. Cind zic stare buna nu ma refer la vopsea. Orice kilogram dat jos de pe o bicicleta costa mai mult de 450 lei. This post has been edited by corbex: 7 Jun 2012, 13:53 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3644
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 6 Jun 2012, 16:22) pentru ca trebuie sa schimbi vitezele prin rasucire in jurul mansonului de ghidon, nu este cu clapete. In traficul urban, sunt momente in care ai nevoie sa retrogradezi rapid, eu de exemplu am cu 2 clapete per schimbator, una pentru "in sus" cealalta pentru "in jos". Cand ajung aproape de un semafor, de regula retrogradez din schimbatorul de foi imediat doar apasand scurt si rapid pe una din clapete. This post has been edited by Laurentziu83: 7 Jun 2012, 20:37 |
--------------------
.
.
.
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#3645
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(corbex @ 7 Jun 2012, 14:48) Am mari indoieli ca DHS-ul ala SH ca nou are 11 kile. Eu zic ca oferta individului e valabila, daca bicla e in stare buna. Cind zic stare buna nu ma refer la vopsea. Orice kilogram dat jos de pe o bicicleta costa mai mult de 450 lei. Aici va referiti la bicla din postul meu 3626? |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
corbex |
![]()
Post
#3646
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Da, la aia. Nu pare sa arate grozav, dar starea tehnica e determinanta. O bicicleta la greutatea aia e scumpa de tot.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
fnp |
![]()
Post
#3647
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Asta are 10.5 kg fara pedale:
http://www.bikefun.ro/product/merida-2012-...alb-negru-verde Nu cred ca "Specialized" -ul ala se incadreaza aici. Daca o punea pe cantar spunea greutatea exacta nu 10-11kg. Nu sunt mare specialist, dar pare un cadru normal de bicicleta de oras vopsit si scris Specialized pe el. This post has been edited by fnp: 8 Jun 2012, 12:46 |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#3648
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mai buna asta?:
http://www.piata-az.ro/Auto-Moto-Velo/Bici...x?AdId=4692280& Despre Specialized aceeasi impresie mi-am facut cand am vazut pozele. Da merg luni s-o vad. Poate e bine legata. Ca asa am fost ieri sa vad una care la telefon era superoferta, cadru aluminiu, usoara, etc. Cand am urcat pe ea sa dau o tura era TOATA stramba. Mai cerea si 500 roni. LE: parca nici asta n-arata rau: http://www.piata-az.ro/Auto-Moto-Velo/Bici...x?AdId=4692297& Acuma observ ca e acelasi om care le vinde pe amandoua. This post has been edited by Bulldog: 8 Jun 2012, 23:07 |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
Serpico |
![]()
Post
#3649
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Daca nu ai impune o limita absurda de pret, as zice ca toate bicicletele la care ai dat link-uri sunt de evitat.
Asa, singura recomandare ce o pot face este ca in primul rand sa elimini bicicletele ce nu au marimea potrivita, iar dintre cele ramase sa o cumperi pe cea care e in starea tehnica cea mai buna - lucru ce nu se poate constata din poze - (in principal sa verifici cadrul si furca sa nu fie fisurate/lovite si sa verifici tot ce are lagare - in primul rand butucii de la roti). ------- [Later Edit]: Sa verifici si alinierea dropout-urilor cadrului. Te uiti daca roata spate (janta/anvelopa) sta pe mijlocul cadrului in pozitia normala si apoi o pui invers. Trebuie sa ramana tot pe mijloc. Sau daca in pozitia normala janta/anvelopa era deplasata intr-o parte fata de axa bicicletei (ceea ce ar putea indica o simpla problema la dishing-ul rotii - adica janta nu sta la mijlocul butucului), acum (dupa ce ai pus roata invers) sa fie deplasata in cealalta parte, cu aceeasi valoare a deplasarii. O abatere acceptabila intre axa mediana a cadrului si axa mediana a dropout-urilor ar fi de maxim 2mm. Daca se poate, sub 1mm. [/Later Edit] ------- Daca si dupa aceea raman mai multe candidate, aplici urmatoarele criterii de selectie, in ordinea expusa: - Furca fara filet (desi greu gasesti asa ceva la o bicicleta de 400 de lei). - V-Brake-uri (daca are cantilever, poti trece usor la V-Brake-uri, dar te costa inca cel putin 100 de lei pentru frane, manete, cabluri si camasi - ceea ce e mult raportat la pretul bicicletei). - Pinioane pe caseta (nu pe filet) - iarasi, greu de crezut ca o sa gasesti asa ceva. - Accesorii (portbagaj, aparatori roti). Mai multe criterii nu are rost sa dau, deoarece e putin probabil sa gasesti o bicicleta care sa le indeplineasca chiar si numai pe cele de mai sus. This post has been edited by Serpico: 9 Jun 2012, 15:08 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
fnp |
![]()
Post
#3650
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bulldog @ 8 Jun 2012, 22:59) Mai buna asta?: http://www.piata-az.ro/Auto-Moto-Velo/Bici...x?AdId=4692280& Despre Specialized aceeasi impresie mi-am facut cand am vazut pozele. Da merg luni s-o vad. Poate e bine legata. Ca asa am fost ieri sa vad una care la telefon era superoferta, cadru aluminiu, usoara, etc. Cand am urcat pe ea sa dau o tura era TOATA stramba. Mai cerea si 500 roni. LE: parca nici asta n-arata rau: http://www.piata-az.ro/Auto-Moto-Velo/Bici...x?AdId=4692297& Acuma observ ca e acelasi om care le vinde pe amandoua. Cam dubioase (anunturile). A doua are niste anvelope de 100 ron bucata si el vinde toata bicicleta cu 330.... Prima e OK daca starea tehnica e buna si poate dovedi cumva provenienta. |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#3651
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Asta mi-am luat-o. Nu e tocmai cu trei roti dar na
http://www.marosbike.ro/preturi_BICICLETE_.../rosu-6204.html |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
corbex |
![]()
Post
#3652
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Asa are Zax. Mergea singura la deal.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#3653
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
badie te-ai ramolit, zax are alta marca.....
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
corbex |
![]()
Post
#3654
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Toate seamana intre ele si au doua roti.
Pentru cine are probleme cu caratul bicicletei (inclusiv cu accesul cu ea in telecabina ![]() http://www.airsoft.ro/MONTAGUE-BICICLETA-P...R--20-INCH_2309 14 kile. Intr-un portbagaj de logan incap 5-6. This post has been edited by corbex: 12 Jun 2012, 13:21 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Manuel |
![]()
Post
#3655
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Mai si costa cat un Logan. Aproape cat doua solenze.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
Markos |
![]()
Post
#3656
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(Sudsemnatu @ 12 Jun 2012, 09:49) Asta mi-am luat-o. Nu e tocmai cu trei roti dar na http://www.marosbike.ro/preturi_BICICLETE_.../rosu-6204.html Are jante Rodi Freeway, misto. |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
laur |
![]()
Post
#3657
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
Manuel |
![]()
Post
#3658
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Sunt si Logane insa iti recomand o solenza galbena (n-a facut taxi).
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
corbex |
![]()
Post
#3659
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
A facut. Daca nu s-a stricat acolo, e inextricabila.
Nu ziceati voi ca o bicicleta demna de numele asta incepe de la 1000 de E in sus? This post has been edited by corbex: 12 Jun 2012, 14:30 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#3660
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am fost azi sa vad Nakamura http://www.piata-az.ro/Auto-Moto-Velo/Bici...x?AdId=4692297& si mi s-a parut decenta la cat cerea pe ea (300 RONI).
Marime cadru 19 inci, Cr-Mo, usurel, nu ca si cele de Al, da sensibil mai usor decat fierul mort. La ochi si la mers cadrul nu parea stramb. Butuc fata shimano parallax butuc spate Deore LX cu pinioane pe caseta. Quick release la ambele roti. Frane cantilever dar tineau mai bine decat un v-brake slab. Schimbatoarele mergeau bine, poate foile aveau cam putini dinti. Si cauciucele chiar alea sunt, Conti mountain king de 2,2 rulate nu prea mult, aveau carne destula, destul de moi si fara crapaturi. Si furata nu era. Omul are un mic atelier de bicle, asta fusese a lui personala. Repara toata ziua bicle doar cu mana stanga (dreapta nu o mai are). Acum isi facea lui alta, un Focus la care mutase ambele manete de frana pe stanga. Merita aia 300 lei bicla? This post has been edited by Bulldog: 12 Jun 2012, 14:55 |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
corbex |
![]()
Post
#3661
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Merita. Si daca iei teapa, iei una de 300, nu de 3000.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#3662
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
de ce sa ia teapa?
|
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
corbex |
![]()
Post
#3663
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Nu e nici un motiv, daca o examineaza atent inainte. Parca s-ar teme, totusi.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#3664
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ma temeam ca n-o sa am bani. Da am primit finantare, maine merg s-o iau. Si voiam sa mai aud pareri
This post has been edited by Bulldog: 12 Jun 2012, 19:31 |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
fnp |
![]()
Post
#3665
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ai luat-o pana la urma?
Eu am avut un cauciuc MK aproape nou pe spate cand am luat bicicleta. La sfatul fratelui meu l-am inlocuit cu unul "all road". MK-ul este pt. offroad si pe asfalt pe langa faptul ca se toceste f. repede, aluneca mult, mai ales pe ud. Sfatul meu ar fi sa le inlocuiesti pe amandoua si sa le vinzi pe astea daca nu ai de gand sa te dai prea mult pe off-road |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#3666
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am luat-o. Merge bine. Cauciucurile le-as schimba sau vinde daca as avea cui. Pe aici nu prea sunt comunitati de biciclisti asa mari. Primul upgrade o sa fie un alt pedalier, cu dinti mai multi, deoarece cam pedalez in gol. Si e cam tocit.
Amu si la banii astia... This post has been edited by Bulldog: 14 Jun 2012, 17:41 |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
Serpico |
![]()
Post
#3667
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Daca mergi doar pe asfalt sau preponderent pe asfalt, cumpara niste anvelope slick (complet netede). Anvelopele actuale le poti pastra pentru off road sau, daca nu mergi off road, eventual le poti folosi iarna (pentru zapada, nu pentru gheata).
QUOTE(Bulldog @ 14 Jun 2012, 18:41) Aproape sigur ca nu este necesar sa pui foi mai mari (cu mai multi dinti), ci problema este ca nu pedalezi corect. Cand pedalezi nu trebuie sa te simti ca la sala de forta, de parca ai impinge greutati cu picioarele. Incearca sa mentii o cadenta de macar 80, preferabil 90 (rotatii complete ale angrenajului pe minut). |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3668
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
O cadenta de 80-90 nu e cam mult? Eu la ture lungi (cateva zeci de kilometri), practic o cadenta de 50-60.
La vechiul MTB, cand am trecut de la anvelope de teren la slick-uri, am simtit imediat nevoia unei transmisii mai mari. Cum cel mai mic pinion avea 13 dinti si nu puteam sa-i pun mai mare (pinioane pe filet), i-am pus foi mai mari. Si aici a fost o problema, pentru ca nu puteam sa-i pun decat foi de 44, dar s-a dovedit suficient. MTB-urile (sau, ma rog ce se vinde la noi majoritar in materie de biciclete) sunt penalizate de faptul ca au transmisia scurta (de regula 42 de dinti la foi), practic prin oras mergi tot timpul in ultimul raport, si simti de multe ori ca ar mai trebui ceva in plus, ceea ce e destul de aiurea. Eu la a mea de acum (avand si roti de 28), folosesc la regim normal transmisia in foaia medie si pinionul cel mai mic, de 11, doar cand vreau viteze mai mari trec pe foaia mare si folosesc pinioanele pe la mijloc sau spre cel mai mic, practic am tot timpul o rezerva. Pentru conditiile de la noi din orase, cel mai bine s-ar preta o bicicleta cu roti de 26, slick-uri (dar nu foarte slick, mai sunt si portiuni cu nisip unde sunt penalizate la stabilitate), foi de 44, pinion mic de 11, un cadru cat mai usor si aparatori de noroi pe o suprafata cat mai mare a rotii. Apoi ar mai fi suspensii pe fata (avantaj ca amortizeaza din gropi, dezavantaj ca sunt mai grele), pe spate nu-i musai. Am zis roti de 26 pentru ca bicla sa fie cat mai usoara (a mea e relativ grea), si sa incapa in lift. Poate parea un moft, dar esti mult mai motivat sa folosesti bicicleta daca nu trebuie sa te chinui cu ea pe scari. Chiar nu ma prind de ce producatorii de "petarde" (alea de sunt 300 de lei in hipermarketuri), in banii astia iti pun suspensii fata-spate, cauciucuri de teren (cand crampoanele alea sunt utile doar la urcari si coborari), in loc sa le faca mai usoare si mai fiabile. This post has been edited by Laurentziu83: 15 Jun 2012, 09:11 |
--------------------
.
.
.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#3669
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Nu e prea mare o cadenta de 80-90, mai ales cand vorbim de drumuri lungi pe asfalt.
Cu o bicicleta cu roti de 26", cu foaia mare de 42 de dinti si pinionul cel mai mic de 14 dinti, la o cadenta 90rpm o sa aiba o viteza de deplasare de 33 km/h. Pentru 44/11, tot la 90rpm, viteza de deplasare a bicicletei va fi de 44 km/h. QUOTE(Laurentziu83 @ 15 Jun 2012, 10:07) Chiar nu ma prind de ce producatorii de "petarde" (alea de sunt 300 de lei in hipermarketuri), in banii astia iti pun suspensii fata-spate, cauciucuri de teren (cand crampoanele alea sunt utile doar la urcari si coborari), in loc sa le faca mai usoare si mai fiabile. E unul din misterele economiei de consum. Eu am incetat sa ma mai mir. Asta cere lumea, asta ofera vanzatorii. This post has been edited by Serpico: 15 Jun 2012, 09:35 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#3670
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
O sa caut iapa in gura sa vad cati dinti are.
|
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 15:08 |