solenza pe gpl, explozie toba esapament
![]() ![]() ![]() |
solenza pe gpl, explozie toba esapament
gigibecalul |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 10 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 l 1997
solenza 2004
|
|||
Aleks |
![]()
Post
#2
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Păi, măi fratele meu, nu spui (1) nici ce marcă de instalație ai, (2) nici ce tip de instalație ai, (3) nici cîți kilometri ai cu bujiile alea, (4) nici cîți kilometri ai cu fișele alea de bujii, (5) nici cîți kilometri sau de cînd ai filtrul de aer, (6) nici cîți kilometri ai de la ultimul reglaj al instalației, (7) nici cîți kilometri ai de cînd ai curățat filtrul de gaz, (8) nici cîți kilometri ai de cînd (dacă!) ai purjat vaporizatorul ...
Nu spui nimic, dar vrei răspunsuri... Ia mai încearcă o dată, să vezi că poate iese mai bine și poate capeți și niște răspunsuri. Facem așa? |
--------------------
Renault
11
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
- 126.000 km Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
Aleks |
![]()
Post
#3
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Păi, eu cred că ai avut și ai în continuare rateuri la greu pe evacuare. Astea vin de la: supapă(e) de evacuare "duse" sau "pe cale", ori de la amestec incorect, ori de la fișe/bujii/filtru de aer "duse". Meserie, nu?
![]() Btw, mai ai catalizator? Acuma, ca să fie clar: nu numai că nu "mă dau", dar chiar nici nu sunt expert in treburile astea. Spun și eu ce mi s-a spus (pot da sursa pe pm, n-am chef să fac reclamă altor site-uri și forum-uri aici) de către cei care se pricep. În plus, am văzut "pe pielea mea" că au dreptate. Deci ![]() Dacă "ești sigur" pe treburile astea și tot îți face probleme, treci la reglaje pe instalație. Și astea se fac în funcție de marcă și tip. De la tot felul de șuruburi pe furtunuri și vaporizator, la setări pe calculatorul instalației cu ajutorul "laptoapelor", soft-uri, figuri, chestii. Prin urmare, ia-o "băbește" și economicește, adică nu da buzna-n service pentru toate alea. Vezi ce și cum e mașina aia, bujiile, fișele, filtrele etc. Asta se poate face în weekend. Apoi ia-o la întrebări pe partea de reglaje, dar numai la oameni pricepuți. Dacă ești în apropierea localității Rm. Vâlcea, ești norocos. Tot pe pm îți pot spune de ce. ![]() Mai vorbim. @metrix4you: Tradiția populară spune că fișele ar cam trebui schimbate la 60.000 km sau 4 ani. Acuma, dacă-s flexibile și mașina funcționează impecabil, se poate să meargă și mai mult. Cum ți-e norocul și/sau fabricantul lor. Dacă ai avea "gaz" ai vedea că, la funcționarea pe GPL, motorul este incomparabil mai sensibil la starea fișelor și a bujiilor decît la funcționarea pe benzină. |
--------------------
Renault
11
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
- 126.000 km Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
gigibecalul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 10 May 07 ![]() |
Merci, boierule! Inseamna ca tre sa o iau de la un capat si sa merg pana la sfarsit. Asta e!
|
--------------------
dacia
1310 l 1997
solenza 2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 06:29 |