demontare aeratoare centrale si plastic kilometraj, mare bai
![]() ![]() ![]() |
demontare aeratoare centrale si plastic kilometraj, mare bai
dadu221 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|||
luciank |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
Ai scos butonul de reglaj al farurilor ? Din cate imi amintesc, eu am tras de el cu patentul cand am demontat chenarul acela din jurul sticlei de la aparatele indicatoare din bord.
|
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
madkat |
![]()
Post
#3
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
plasticul ala negru este prins si de butonul de reglaj faruri
scoti butonul de plastic - si o sa gasesti doua suruburi langa axul acestuia - le desfaci si o sa iasa apoi si rama neagra a - si reglajul volanului trebuie sa fie la minim in jos |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
am incercat sa trag dar fiind plastice de supernova ... am fost mai timid. Oricum maine bag umarul la treaba! va multumesc foarte mult!
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
luciank |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
Daca reusesti sa ajungi la calorifer, te rog sa ne faci si noua un tutorial despre ce si cum se face. Suntem mai multi pe forum care cautam asa ceva si nu am gasit.
|
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
ai nevoie de multa rabdare , nervi de fier si : un patent, o surubelnita in cruce , cheie de 10 , cheie de 13 cheie de 18 .
1) se desface torpedoul (cu nerfi la mufele de la casetofon), consola centrala cu nergi la comenzile climatizarii, plasticul de la frana de mana, plasticul dintre stalp stg si consola centrala (cel din care face parte usita de la sigurante) 2. se demonteaza capacul de la filtrul de aer eventual scoti si corpul clapeta pt mai mult spatiu 3. se scoate antigelul pe la radiator partea stg jos (la mine nu a fost nevoie ca am gaz pe ea si pe parcurs au fost puse niste T-uri si nu a mai fost nevoie sa golesc radiatorul). se debranseaza furtunele de la tevile caloriferului (in partea stg a masini).. si aici ceva nervi plus pozitia incomoda 4) se desface grupul de climatizare care e prins in 4 suruburi de 10 (cate 2 p fiecare parte) 5) scoateti racordurile de la aeratoare care fac legatura cu grupul de climatizare 6) demontati bara de fier dintre volan si podea si scoateti mufa de la aeroterma (una alba) 7) cu dumnezeu inainte si rabdare trageti cu bagare de seama de grupul de climatizare urmarind sa scoateti si tevile de la calorifer din caroserie. 8) dupa ce ati scos tot grupul climatizare impreuna cu caloriferul si aeroterma desfaceti cele 2 suruburi de la calorifer si avand grija la clemele care il tin scoateti afara caloriferul 9) dupa inlocuire urmeaza partea cea mai grea REMONTAREA pt ca fiind dacie ... cam atat ce pot face sa va ajut in privinta asta , poze nu am posibilitatea sa fac, daca aveti drum in pl sau bv va ajut cu mare drag. Succes! ps... va puteti risca sa incercati cu stop leak iar de nu .. va sugerez cu caldura sa mergeti in service din motive de garantie si gratuitate manopera in garantie tinand cont de calitatea caloriferelor care pe drept cuvant SUNT ULTRA PATETICE SI JALNICE ... plus ca permit schimb de fluid intre tur si retur... jalnic. pentru eventuale nelamuriri .. pot detalia |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
Urs |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 31 December 06 From: Siret ![]() |
Multumim frumos Dadu221 !
![]() Din explicatiile tale mi-am dat seama ca e de desfacut o juma' de masina ca sa ajungi la prapaditul ala de radiator.... Deocamdata nu am in planificare aceasta operatiune, dar daca o sa mai am surprize cu nivelul lichidului de racire, imi bag coarnele si ma apuc de desfacut. Ce-o fi o fi.... sper sa nu-mi ramana piese pentru inca o masina..... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 tce 2019
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
atentie pe unde iti pui suruburile ca sa le gasesti atunci cand tre sa remontezi totul. eu unul am facut-o mai mult de curiozitate dar parerea mea este ca se merita sa mergi in service pentru o operatiune ca asta.
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#9
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Dadu221 , trebuia sa ma chemi sa te ajut sa facem niste poze eventual
![]() |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
jake |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 24 May 04 ![]() |
QUOTE 4) se desface grupul de climatizare care e prins in 4 suruburi de 10 (cate 2 p fiecare parte) Pe cei care-i doare inima de masina lor nu stati linga masina in service cind se face operatia descrisa mai sus. Lasati-o acolo si luati-o cind e gata ![]() Si daca o faceti singuri tot la solutia asta se pare ca se ajunge vrind-nevrind . |
--------------------
Corolla 2.0 DTD
- B-0xxxxx
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
jake , am cheia de roti pregatita .. stiu despre ce e vb daca il vad ca imi forteaza vreun surub aiurea ii umplu chiloteii de suturi si daca face gargara il intimidez cu cheia mai sus amintita
![]() alinREHAU, esti baiat de nota 10 si iti multumesc pt tot ajutorul pe care mi l-ai dat pana acum.. saptamana asta schimb si pompa de benzina si daca nu e nici asta vand masina. In legatura cu pozele .. nu mai sunt in bacau , m-am mutat cu munca in bv iar operatiunea am facut-o acasa , in ploiesti. |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#12
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Veneam la Brasov
![]() |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
Urs |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 31 December 06 From: Siret ![]() |
Mult succes !
Poate n-o sa ai parte de-un service unde nu se accepta prezenta langa mecanic, ci se recomanda calduros "veniti maine sa o luati...." Si atentie cu cheia de roti, nu da in locurile unde raman urme..... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 tce 2019
|
|
luciank |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
QUOTE(dadu221 @ 1 Sep 2007, 20:38) ai nevoie de multa rabdare , nervi de fier si : un patent, o surubelnita in cruce , cheie de 10 , cheie de 13 cheie de 18 . 1) se desface torpedoul (cu nerfi la mufele de la casetofon), consola centrala cu nergi la comenzile climatizarii, plasticul de la frana de mana, plasticul dintre stalp stg si consola centrala (cel din care face parte usita de la sigurante) 2. se demonteaza capacul de la filtrul de aer eventual scoti si corpul clapeta pt mai mult spatiu 3. se scoate antigelul pe la radiator partea stg jos (la mine nu a fost nevoie ca am gaz pe ea si pe parcurs au fost puse niste T-uri si nu a mai fost nevoie sa golesc radiatorul). se debranseaza furtunele de la tevile caloriferului (in partea stg a masini).. si aici ceva nervi plus pozitia incomoda 4) se desface grupul de climatizare care e prins in 4 suruburi de 10 (cate 2 p fiecare parte) 5) scoateti racordurile de la aeratoare care fac legatura cu grupul de climatizare 6) demontati bara de fier dintre volan si podea si scoateti mufa de la aeroterma (una alba) 7) cu dumnezeu inainte si rabdare trageti cu bagare de seama de grupul de climatizare urmarind sa scoateti si tevile de la calorifer din caroserie. 8) dupa ce ati scos tot grupul climatizare impreuna cu caloriferul si aeroterma desfaceti cele 2 suruburi de la calorifer si avand grija la clemele care il tin scoateti afara caloriferul 9) dupa inlocuire urmeaza partea cea mai grea REMONTAREA pt ca fiind dacie ... cam atat ce pot face sa va ajut in privinta asta , poze nu am posibilitatea sa fac, daca aveti drum in pl sau bv va ajut cu mare drag. Succes! ps... va puteti risca sa incercati cu stop leak iar de nu .. va sugerez cu caldura sa mergeti in service din motive de garantie si gratuitate manopera in garantie tinand cont de calitatea caloriferelor care pe drept cuvant SUNT ULTRA PATETICE SI JALNICE ... plus ca permit schimb de fluid intre tur si retur... jalnic. pentru eventuale nelamuriri .. pot detalia Scuze ca am reprodus intregul post al lui @dadu221, dar merita pus in rama, e super-exact. Ieri am fost la service pentru schimbarea caloriferului si am stat langa mecanic pe toata perioada operatiunii. Totul e scris ca la carte. Dar de unul singur nu m-as incumeta. Cateva observatii: - nu a golit radiatorul de racire si totusi nu s-a pierdut foarte mult antigel - cu aceasta ocazie au fost recuperate din compartimentul acela al aerotermei, 3 pixuri si cinci monede ![]() - foarte greu s-au lasat scoase furtunele de cauciuc de pe tevile caloriferului, specificate mai sus la punctul 3, a fost nevoie sa se sparga acele tevi de platic. Atentie sa nu ramana bucati de plastic inauntru si s-o ia la sanatoasa prin sistemul de racire. Am recurs la varianta service pt. a beneficia de garantie dar... surprize... surprize... dadeau garantie doar 6 luni pt. calorifer si 3 luni pt. manopera ![]() Oficial ar fi cam asa: 130 Ron caloriferul, 70 Ron Manopera, 25 Ron 1 l antigel. Mi-a mai pus si claxonul, schimbat vre-o 2 becuri prin bord, asa ca am lasat acolo 250 de Ron. Am renuntat la garantie, oricum in 6 luni nu cred sa crape caloriferul. Si uite asa am scapat de baia de antigel din interiorul masinii, aburii uleiosi care se puneau pe geamuri si zgomotul acela de apa care trece prin niste tevi care se auzea in partea dreapta. Ca sa nu mai vorbim de completatul cu antigel care nu e chiar ieftin. |
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:04 |