1,5 dci...asa face toate?!, am pilituraaaa....
![]() ![]() ![]() |
1,5 dci...asa face toate?!, am pilituraaaa....
einstein1984 |
![]()
Post
#361
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
EUGEN2008 |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
stai linistit ca pica la toate intr-un anumit procent! Intrebarea e alta: De ce pica in special la cei care ocolesc de multe ori statile peco? De ce daca ai masina de firma si alimentezi cu cardul ca asa vrea patronul si masina are 5 soferi si trece usor de 200.000 km iar la persoane fizice cad sistemele pana in 50.000 km? O fii coincidenta?
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#363
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Mie si aia de la pompa mi se pare proasta, inclusiv benzina.
Din ce am mai observat, cine merge cu dCi-ul mai turat, nu are probleme. Cine merge subturat ca sa fac economie, nu prea face ... This post has been edited by IRONICK: 23 Nov 2009, 10:20 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
gpgabi2000 |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 1 December 05 From: Craiova ![]() |
ma intreb daca exista si se folosea in continuare motorina euro 3, cate injectoare de pe motoarele de 65cp mai picau deoarece in carnetul de garantie apare "pentru motoarele diesel din gama de vehicule DACIA se va utiliza numai motorina EURO-DIESEL(EN 590/1999).Nu se va folosi sub nici o forma alt carburant sau amestecuri de carburanti....."
Ps: Continut de sulf : Euro 3 : 350 ppm adica 350 mg/kg Euro 4 : 50 ppm adica 50 mg/kg Euro 5 : 10 ppm adica 10 mg/kg This post has been edited by gpgabi2000: 24 Nov 2009, 18:06 |
--------------------
- Dacia Logan -
Laureate 1.5dCI
Dec. 2005
- DJ 07 XXX Realitatea este o iluzie creata de lipsa de alcool
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#365
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
continutul de sulf nu are nicio relevanta in aceasta chestiune. proprietatile de lubrifiere sunt cele care ridica probleme+o posibila lipsa de fiabilitate a sistemului mecanic (desi in acest ultim caz ar trebui sa avem caderi pe mai mult de 80% din masini) ceea ce nu cred ca se intampla.
cert e ca fenomenul exista, si ca producatorul "se trage pe fese" daca imi este permisa exprimarea ... |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#366
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.549 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Logan DCI 1.5, 85 CP luat in Mai 2009, cod pompa 8200057225, cine stie de care este aceasta????
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#367
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Hmm, cred ca nu aia e referinta piesei.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
licrimon2002 |
![]()
Post
#368
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
bogdanbiciusca,
uite-te cateava randuri mai in spqate si ai sa vezi ca si in 2006 tot ceeasi pompa era ca si in 2001-2002 pe kango! |
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#369
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
mai 2009 ? e ala din dreapta sus codul (vezi in poza) cu 450 in coada.
Attached thumbnail(s) pompa_inj.JPG ( Size: 91.61k ) Number of downloads: 1069 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
MariusWsW |
![]()
Post
#370
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 ![]() |
Sa scuzati dintr-u inceput ideile mele...imi dau si io cu parerea, na!
Am fost atent la ceea ce s-a scris pana acum si nu am inteles daca o pompa ce produce pilitura e musai sa cada sau merge asa mult si bine. Teoretic ar fi sa cada repede pt ca pilitura aia e produsa de macinarea a ceva, nu stiu ce, dar intreb. Am fost atent din nou la faptul ca in repartitorul de motorina intra o conducta, tur, din pompa de presiune. La cat sunt eu de inventiv incerc ideea de a schimba conducta cu una de cupru ( daca se poate, normal, nu dati cu parul) cu alta mai lunga la mijlocul careia sa se monteze un filtru cu plasa tot de cupru, respectiv tesatura de cupru folosita la cele mai fine filtre care din cand in cand sa fie curatate in felul acesta motorina este filtrata si inainte de injectie. Greu nu e de realizat, problema e daca nu cumva scade presiunea datorita compresiei unui volum mai mare de motorina ceea ce ar duce inevitabil la scaderea presiunii. Nu va ganditi la un filtru imens, ceva de genul 50/10mm care poate fi usor construit din teava de cupru....o idee.... Sau mai simplu, infiletarea unui filtru facut bine la strung in pompa de presiune in care sa intre apoi conducta care duce la repartotor, alta idee... This post has been edited by MariusWsW: 3 Dec 2009, 19:30 |
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
adiya |
![]()
Post
#371
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(EUGEN2008 @ 23 Nov 2009, 09:11) stai linistit ca pica la toate intr-un anumit procent! Intrebarea e alta: De ce pica in special la cei care ocolesc de multe ori statile peco? De ce daca ai masina de firma si alimentezi cu cardul ca asa vrea patronul si masina are 5 soferi si trece usor de 200.000 km iar la persoane fizice cad sistemele pana in 50.000 km? O fii coincidenta? Eu am bagat un an din canistra si nu am probleme (mai depinde si provenienta canistrei) QUOTE(IRONICK @ 23 Nov 2009, 10:19) Mie si aia de la pompa mi se pare proasta, inclusiv benzina. Din ce am mai observat, cine merge cu dCi-ul mai turat, nu are probleme. Cine merge subturat ca sa fac economie, nu prea face ... Aceeasi "coincidenta" si in blocul in care locuiesc. Un vecin deja a reparat 4 injectoare (doua la 24000 km iar celelalte la nici 45000 km). Mentionez ca timp de 12 luni am "beneficiat" de aceeasi canistra. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#372
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(MariusWsW @ 3 Dec 2009, 20:18) .... Sau mai simplu, infiletarea unui filtru facut bine la strung in pompa de presiune in care sa intre apoi conducta care duce la repartotor, alta idee... De ce sa fii scuzat? Intrebarea e alta! De ce produce mizeria dracului pilitura? Tu in loc sa tratezi cauza, vrei sa impiedici efectele. Nu stiu cat e de aplicabila ideea, pare buna dar, dupa cum am spus, dupa pompa NU AR TREBUI SA EXISTE impuritati. Mai precis inaintea ei, ca de aia e filtrul ala acolo ... QUOTE(adiya @ 3 Dec 2009, 21:19) Eu am bagat un an din canistra si nu am probleme (mai depinde si provenienta canistrei) Aceeasi "coincidenta" si in blocul in care locuiesc. Un vecin deja a reparat 4 injectoare (doua la 24000 km iar celelalte la nici 45000 km). Mentionez ca timp de 12 luni am "beneficiat" de aceeasi canistra. A schimbat injectoarele datorita piliturii? Si daca da, ce legatura are asta cu stilul de conducere? Merci ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
adiya |
![]()
Post
#373
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu sunt sigur...La 24000 km am luminat cu lanterna in rezervor si stralucea mai ceva ca un brad de craciun (in tot volumul de motorina) insa nimic metalic pe fund. La a doua reparatie parca nu mai era aceeasi "stralucire" si iarasi nu era nimic in rezervor care sa interactioneze cu un magnet.
Nu stiu daca are vreo legatura cu stilul de condus. Era doar o confirmare a observatiei lui Ironick. This post has been edited by adiya: 3 Dec 2009, 22:30 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
licrimon2002 |
![]()
Post
#374
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 10 May 05 ![]() |
MariusWsW,
nu cred ca este posibil ca practic sa realizezi asemenea filtru care sa reziste la 1800 bar (asa am inteles ca e presiunea scoasa de inalta). Cum bine a spus si un anteforumist, problema care trebuie rezolvata e inlocuirea pompei cu una mai fiabila. Alte pareri spun ca pompele mai noi ar fi facute mai bine si nu mai produc acest span (....sau nu au proba timpului...) Asa ca nu ne ramane decat sa ne obisnuim cu gandu ca la 100 000 pompa trebuie schimbata! Se pare ca mersul turat (2000-2500 ture) centreaza mai bine componentele pompei, impiedicandu-le intr-o oarecare masura apropierea de perete si frecare. La fel de adevarat este ca distanta mica dintre paletele si peretii pompei poate produce span in caz de impuritati ale motorinei. |
--------------------
DACIA
1310 L
(1994) si LOGAN (2006 1.5 dci)
- xx xx xxx
|
|
MariusWsW |
![]()
Post
#375
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 ![]() |
inseamna ca din nou ajungem la concluzia CA CAlitatea motorinei este jalnica. Va spun cu riscul de a ma repeta ca nu alimentez decat din canistra.Merg la pompa, pun in canistra si cand ajung acasa o pun cu palnia sau, daca e liber, pun direct din pompa prin palnie. Este mizerabila, am gasit scame de toate culorile, nisip, pietris, fire de par, niste chesti din cauciuc transparent (un fel de silicon) si cam atat. Ultima oara dupa 25 litri de motorina nu a mai vrut sa curga. Am sters-o cu un servetel, am scos mizeria si am continuat procedeul de strecurare....
Am inteles de la un angajat apropiat de la la o benzinarie cu P fara V ca un filtru de pompa de benzinarie costa foarte foarte mult si de cele mai multe ori el este dar e curatat in stil romanesc, nu schimbat, sau cel mai probabil lipseste. Oricum la inspectii scapa mai ieftin decat sa le cumpere.Acum mirati-va. Eu am cu sandero 17mii si pana acum nimicgrav, doar ca a doua zi , aveti cuvatul meu, m-a lasat pe la 1100/h turbina.Nu a mai tras neam. Cauza? Electrovana pilotare turbo - un fleac, vreo 120euro. Tot in ziua aia m-am intors cu masina( abia mergand) si am dus-o la dr. Reparatia intr-un minut.Acum e OK This post has been edited by MariusWsW: 4 Dec 2009, 09:00 |
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
X@by |
![]()
Post
#376
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 8 June 08 From: Tg Mures ![]() |
Am si eu o intrebare dar va rog sa nu-mi sariti in cap. La loganurile noastre ii pus pompa delphi. Intrebarea mea este: nimeni nu a inlocuit pompa cu bosh sau alta marca sau nu a incercat nimeni??
|
--------------------
DACIA
LOGAN/SOLENZA
2008,Preference 1.5DCI 90CP/2003,Clima 1.4MPI GOD IS MY CO-PILOT!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#377
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai bine citeai tu ca sa vezi ca nu se poate?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
X@by |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 8 June 08 From: Tg Mures ![]() |
Scuze dar erau 12 pagini dar am sa citesc. Mersi!
|
--------------------
DACIA
LOGAN/SOLENZA
2008,Preference 1.5DCI 90CP/2003,Clima 1.4MPI GOD IS MY CO-PILOT!
|
|
bogo4all |
![]()
Post
#379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 879 Joined: 9 July 06 ![]() |
Am pus alte injectoare, de pe un alt dci, masina porneste acum ceea ce nu facea inainte, dar:
1. A doua zi dimineata am vrut sa o pornesc si nu a pornit la prima cheie si mi-a dat mesajul INJECTION A CONTROLER, injectoarele sunt ok, nu scapa pe retur/ Acum ce e de facut? trebuie scrise in calculator sau mai sunt si alte probleme la masina? Tin sa precizez ca masina trage mai slab decat tragea inainte, e moale pedala fata de cum era inainte, chiar nu stiu care mai poate fi problema. Se poate sa fie mai lenta din cauza ca s-a mers subturat cu cealalta masina sau stiu eu?Cateodata masina porneste la sfert de cheie si dupa ce sta cateva ore, dar cateodata invarte mai multe, am observat ca nu stiu din ce motive, scapa putina motorina pe conducta, un mecanic imi spunea ca poate fi si din pompita de amorsaj aceasta scapare, acuma nu stiu va rog sa ma lamuriti si pe mine. Multumesc |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Mpi
2004 Laureate
|
|
X@by |
![]()
Post
#380
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 8 June 08 From: Tg Mures ![]() |
Scrie codurile de la injectoare in calculator si ar trebui sa revina la normal.
This post has been edited by X@by: 14 Dec 2009, 21:45 |
--------------------
DACIA
LOGAN/SOLENZA
2008,Preference 1.5DCI 90CP/2003,Clima 1.4MPI GOD IS MY CO-PILOT!
|
|
maximus78 |
![]()
Post
#381
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 17 September 06 ![]() |
Ca o idee , daca se baga un magnet in rezervor(si lasat acolo) ca sa atraga eventuala pilitura.
In felul asta ce vine pe retur sti sigur ca ramane in rezervor nu mai pleaca spre motor. This post has been edited by maximus78: 15 Dec 2009, 08:33 |
--------------------
Renault
Megane Dci 82 Cp
Fab 2006 BUCURESTI Vand Furnici
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#382
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Si cu ce te ajuta magnetul ala? Ca pilitura din pompa ajunge in injectoare prima data si dupa aia ajunge si in rezervor. De acolo daca pleaca spre motor se opreste in filtru oricum.
|
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
dupa ce se satura injectoarele de halit span sa haleasca si magnetul ceva
![]() |
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#384
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Stai linistit, o patesc altii cu pompe care nu dau pilitura si alimenteaza numai cu cea mai scumpa motorina din Franta (unde e mai curata ca la noi). Daca e sa pice, tot pica.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
laurentiuvincze |
![]()
Post
#385
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 16 March 08 ![]() |
Nu e neaparat nevoie sa fie codate injectoarele. Motorul se regleza singur dupa noile injectoare. Senzorul de detonatie din motor face corectiile necesare. Dupa 2-3 minute motorul trebuie sa toarca ca si o pisica.
This post has been edited by laurentiuvincze: 16 Dec 2009, 01:25 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#386
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sau iti da defecte de rateu de combustie pe toti 4 cilindri.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
MariusWsW |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 ![]() |
Ultima noutate! Ce-i drept nu am patit pana acum in 18k de km! Am plecat de acasa sa alimentez de la un rompetrol de pe Luica/buc.BUN. De acolo alimentez tot timpul, de fapt numai din statia aia, ca mi-e in drum si de aia am chef. Scot sfanta de palnie, o infig in rezervor si ma gandesc cat de mult o sa imi ia sa infig 50 litri de motorina in rezervor cu palnia...cam 20 min...zic eu. Ma inarmez cu rabdare, timp am berechet, era ora 4 dimineata. Stang de pompa, isi da drumul in palnie si surpriza, intra un litru si ceva si gata, nu mai trece prin palnie. Se umple palnia, curge pe masina, injur, o scot o vars pe jos, iar injur, ma uit in ea...nimic. Sterg cu un servetel sita, alimentez din nou. Mai trece un litru, iar se umple, iar da pe afara, iar o vars iar injur. Scot un bidon de 5 l de apa pe care il aveam si umplu bidonul, baremi sa nu raman fara motorina.
Cand ajung acasa iau sita la control la lumina. Nu am intalnit nici la mare asa nisip fin ce era in palnia aia, aproape ca nici la degete nu se simtea. Iau bidonul, il trec pe tot in alt bidon cu palnia amestecand mereu pe fundul sitei.Dupa 5 litri, am curatat si am starns cam 3mm cubi de nisip, nu stiu sa apreciez la greutate, nisip, foarte foarte fin. Acum mirare de ce face aia span. Pai daca se umple filtrul ala si mai scapa cateva grame de nisip, si o ia pompa la amestecat, frecat si bagat pe tevi si injectoare ganditi-va ce iese...deci sfanta palnie cu adevarat sfanta este. Si nu m-am potolit, din aceiasi statie si de la aceiasi pompa alimentez si atunci a fost singura data cand s-a intamplat. Azi am alimentat din nou 50 litri si nu am gasit decat foarte putina mizerie. Succesuri si sarbatori cu bine sa aveti! |
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#388
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
SI le-ai zis si alora din statie ce ai gasit in carburantul lor? Cu tot cu Q protectul lor cu tot?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#389
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MariusWsW @ 23 Dec 2009, 05:17) Dupa 5 litri, am curatat si am starns cam 3mm cubi de nisip, nu stiu sa apreciez la greutate, nisip, foarte foarte fin. Acum mirare de ce face aia span. Pai daca se umple filtrul ala si mai scapa cateva grame de nisip, si o ia pompa la amestecat, frecat si bagat pe tevi si injectoare ganditi-va ce iese...deci sfanta palnie cu adevarat sfanta este. Pai sa mai zic si eu ce am gasit in plutitorul ala (sau cum ii zice) din rezervor cind am fost in service si am verificat joja? Era plin de pamânt/praf/nisip exact asa cum ai descris tu. Se mirau si aia din service si nu intelegeau de unde... Era un strat cam de 2-3mm pe toata suprafata fundului/vasului acelui plutitor. Combustibili scumpi si plini de <rahat>, asta bagam in rezervoare... |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
adiya |
![]()
Post
#390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Si ii acuzati pe cei care toarna de la galeata
![]() This post has been edited by adiya: 23 Dec 2009, 10:10 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 04:25 |