DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1,5 dci...asa face toate?!, am pilituraaaa....

klaus
post 16 Nov 2007, 13:34
Post #91


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Sa nu exageram totusi, ca nu e sala de operatie de spital in fiecare service...
Mai avem sa dam injectoarele si cu dezinfectant ca sa nu raceasca.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Nov 2007, 13:39
Post #92


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Si o plapumioara sa le fie bine, sa nu suporte socuri termice.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geox16v
post 16 Nov 2007, 13:46
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




Eu cred ca e vrajeala Nu au cum sa fie in punga vidata (ca doar nu e cafea) Poate doar sigilata Probabil pe cutie scrie ''ambalat in atmosfera protectoare'' biggrin.gif


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TIulian
post 16 Nov 2007, 13:56
Post #94


Metode de seducție cu cărămida..


Group: Members
Posts: 197
Joined: 27 March 07




produs 100% natural (nu contine conservanti); chestiile alea din manual au si ele rostul lor, ca te fac sa fii mai atent cu ele, dar cand o face fabrica motoare in camera vidata, sau cand o purta mecanicu manusi chirurgicale si masca sterila cand schimba injectoru, ma las de orice meserie si ma apuc de vandut seminte prajite biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1816 SLR
Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 16 Nov 2007, 14:54
Post #95


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Sunt fabrici in care lucreaza roboti, dar nu la noi ..smile.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pohariu
post 16 Nov 2007, 16:26
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 10 April 06
From: Braila




Cum poate sa apara pilitura care se presupune ca provine de la pompa de inalta presiune in filtrul de motorina? Acest filtru nu se afla inainte de pompa de inalta presiune? Exista cumva retur de la pompa de inalta presiune in rezervor? Si daca da cum se face trecerea de la inalta presiune la joasa presiune?


--------------------
DACIA LOGAN, TOYOTA Laureate 1,5 DCI, YARIS D 4D 2006,2007 - BR 91 POH, B 71 PJX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TIulian
post 16 Nov 2007, 16:57
Post #97


Metode de seducție cu cărămida..


Group: Members
Posts: 197
Joined: 27 March 07




Daca citeai topicul, realizai ca s-au detaliat multe chestii. Pilitura se duce si pe retur.. da' ia mai pune mana si citeste ba nene; ce rahat, vreti toti mura-n gura !! mai citeste si tu pe aici daca tot te intereseaza asa tare..


--------------------
Dacia 1300 1816 SLR
Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pohariu
post 16 Nov 2007, 17:41
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 10 April 06
From: Braila




Ma dar destepti mai sunt cate unii pe aici (vezi raspunsul de mai sus), de le crapa capul! Eu am vrut sa va luminez putin dar daca nu vreti, ramaneti asa cu problemele voastre false. Ce poti invata de pe un topic in care unii (ca cel de mai sus) care se cred foarte priceputi dar de fapt experienta lor nu face nici doua parale?
TIulian cred ca mai intai trebuie sa intri pe forumuri de bune maniere si apoi aici! Eventual ceva cultura tehnica nu ti-ar strica!


--------------------
DACIA LOGAN, TOYOTA Laureate 1,5 DCI, YARIS D 4D 2006,2007 - BR 91 POH, B 71 PJX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 16 Nov 2007, 17:45
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




QUOTE(pohariu @ 16 Nov 2007, 16:26)
Cum poate sa apara pilitura care se presupune ca provine de la pompa de inalta presiune in filtrul de motorina? Acest filtru nu se afla inainte de pompa de inalta presiune? Exista cumva retur de la pompa de inalta presiune in rezervor? Si daca da cum se face trecerea de la inalta presiune la joasa presiune?
*



De la presiunea inalta se trece in joasa printr-o valva de retur. Tu crezi ca e hidrant de pompieri acolo? Ca idee, nu stiu daca e la fel la dacia, cand treci de la diametru mic la diametru mare (pe teava), volumul se mareste si presiunea scade.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pohariu
post 16 Nov 2007, 17:54
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 10 April 06
From: Braila




Multumesc pt informatie Liviu P. In lipsa de manual de service nu m-am apucat inca sa urmaresc toate tevile de pe la motor (mai ales ca acesta functioneaza ireprosabil de aproape doi ani) si de aceea am intrebat si eu.. Bineinteles ca am priceput acum ca exista retur in rezervor precum la daciile vechi.


--------------------
DACIA LOGAN, TOYOTA Laureate 1,5 DCI, YARIS D 4D 2006,2007 - BR 91 POH, B 71 PJX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 16 Nov 2007, 19:26
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(TIulian @ 16 Nov 2007, 13:56)
produs 100% natural (nu contine conservanti); chestiile alea din manual au si ele rostul lor, ca te fac sa fii mai atent cu ele, dar cand o face fabrica motoare in camera vidata, sau cand o purta mecanicu manusi chirurgicale si masca sterila cand schimba injectoru, ma las de orice meserie si ma apuc de vandut seminte prajite biggrin.gif
*


Vezi cum divaghezi. Nimeni nu a spus ca trebuie camera vidata insa am spus ca daca se desigileaza si stau mult timp la aer sunt afectate. Acum fiecare face cum doreste. Nu stiu ce inseamna pompe duze. Ai castigat pariul.

L.E. Asi dori sa aflu daca nu va deranjez prea tare care este diferenta intre injectie directa si common rail.

This post has been edited by adiya: 16 Nov 2007, 19:34


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 16 Nov 2007, 19:58
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Cam nici una zic eu. Amandoua injecteaza direct in cilindru. Pompa duza e un injector care isi face singur presiune inalta prin actionarea unei axe cu came, in capul injectorului.

This post has been edited by Liviu P: 16 Nov 2007, 19:59


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TIulian
post 16 Nov 2007, 20:26
Post #103


Metode de seducție cu cărămida..


Group: Members
Posts: 197
Joined: 27 March 07




injectie directa = injectie mecanica (adica aia pe care o gasesti si pe bartranul aro) - aste e termenu care se foloseste prin serviceu unde am lucrat; nu iti descriu si procesele de reglare de debit a injectoarelor, ca banuiesc ca esti familiarizat (sistemu ala cu cremaliera, stii tu..) wink.gif common rail = rampa comuna - pompa de inalta presiune impinge carburant intr-o singura rampa, si injectoarele sunt actionate electronic.

Cred ca deja s-au batut campii destul, probabil ar fi bine sa se stearga anumite (multe) posturi (inclusiv asta), ca nu mai gaseste lumea explicatia la cum ajunge pilitura in filtru.. biggrin.gif

This post has been edited by TIulian: 17 Nov 2007, 09:08


--------------------
Dacia 1300 1816 SLR
Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 16 Nov 2007, 21:26
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Intrebarea e: Asa face toate sau nu?
Eu zic sa faceti un poll daca nu e deja. smile.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 16 Nov 2007, 23:23
Post #105


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Uite o idee buna !


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neanae
post 17 Nov 2007, 14:43
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 November 07




Evident ca filtrul de motorina se gaseste inaintea pompei de injectie si in general a oricarei pompe; cum ajunge pilitura totusi in filtru? pai datorita existentei returului injectoarelor! mellow.gif


--------------------
Dacia Logan 1,5 dci 2007, ABS PLUS - AG 08 XPJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Nov 2007, 17:57
Post #107


fan Dacia


Group: Members
Posts: 20.513
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(TIulian @ 16 Nov 2007, 21:26)
injectie directa = injectie mecanica (adica aia pe care o gasesti si pe bartranul aro) - aste e termenu care se foloseste prin serviceu unde am lucrat; nu iti descriu si procesele de reglare de debit a injectoarelor, ca banuiesc ca esti familiarizat (sistemu ala cu cremaliera, stii tu..) wink.gif common rail = rampa comuna - pompa de inalta presiune impinge carburant intr-o singura rampa, si injectoarele sunt actionate electronic.

Cred ca deja s-au batut campii destul, probabil ar fi bine sa se stearga anumite (multe) posturi (inclusiv asta), ca nu mai gaseste lumea explicatia la cum ajunge pilitura in filtru.. biggrin.gif
*


Si common rail are camera de vartej sau ce? Esti pe dinafara rau de tot, nu ar trebui sa vorbesti din auzite..... Injectoarele sunt comandate electronic, dar actionate hidraulicm exact ca cele de ARO sau RABA.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TIulian
post 17 Nov 2007, 20:07
Post #108


Metode de seducție cu cărămida..


Group: Members
Posts: 197
Joined: 27 March 07




da mai, nu vorbesc pe din afara, cuiu e impins de presiunea motorinei din tur, si comanda electronica face ca actiunea presiunii sa deschida sau sa inchida injectorul (impinge cuiu dintr-o parte sau din cealalta). Common rail mai are si ansamblu de senzori pe rampa care citesc presiunea si temperatura carburantului, si daca ma mai gandesc nitel, mai scot niste blah blah.. da' nu cred ca intereseaza pe nimeni daca eu (sau altu) demonstrez ca stiu sau nu stiu ceva.


--------------------
Dacia 1300 1816 SLR
Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geox16v
post 17 Nov 2007, 22:05
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




Super tare intrebarea ''Care e diferenta intre injectie directa si common rail'' E la fel ca diferenta intre soseta si pantof laugh.gif motorul common rail are injectie directa la fel si tdi-ul si tdipd La common rail (rampa comuna) presiunea din rampa e la facuta de pompa de inalta si injectoarele sunt pilotate electronic la fel ca la motoarele pe benzina La PD (pumpe-duse injector pompa) presiunea este facuta la nivelul fiecarui injector in parte cu ajutorul axului cu came Pilitura din pompa se intoarce prin retur in filtru cit timp motorina e rece dupa care cind s-a incalzit pleaca spre rezervor si mai departe tot asa dute vino Problema e ca din pompa ajunge direct in injectoare ptr ca din rezervor se opreste in filtru


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 17 Nov 2007, 23:46
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Geox16v @ 17 Nov 2007, 22:05)
Super tare intrebarea ''Care e diferenta intre injectie directa si common rail''
*



Pai tu de ce crezi ca a fost pusa?

QUOTE(TIulian @ 16 Nov 2007, 20:26)
injectie directa = injectie mecanica (adica aia pe care o gasesti si pe bartranul aro) - aste e termenu care se foloseste prin serviceu unde am lucrat
*



Evident pentru un raspuns ca acesta.

This post has been edited by adiya: 17 Nov 2007, 23:49


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 18 Nov 2007, 00:22
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Cum naiba vine asta? Injectie directa, aia de la aro. Cum e directa? Eu inteleg directa adica se injecteaza direct in cilindru. Are Aro asa ceva?
Daca injecteaza inainte de valvele de admisie, pai atunci nu mai vad sa fie directa.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 18 Nov 2007, 09:26
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Injectia indirecta:
http://www.nelmes.fsnet.co.uk/paxman/cometc2.gif

Motoarele au in chiulasa o precamera de combustie legata de camera principala unde se baga doar aer. Motorina se injecteaza aici si tot aici se afla si bujia incadescenta in ideea ca fiind spatiu mai mic se aprinde mai usor.

Genul asta de injectie se gaseste pe motoare generatie mai veche. Tot ce e TDI, TDIPD, common rail e cu injectie directa. Bujiile si injectorul sunt direct in camera de combustie. Injectie indirecta gasim la vechile motoare TD la VW de exemplu.

Atat la direct cat si la indirect, motorina se injecteaza in cilindru. Diferenta o face forma chiulasei.

This post has been edited by litza: 18 Nov 2007, 09:28


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 18 Nov 2007, 10:41
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Stai asa, citez: Injectia indirecta, Motoarele au in chiulasa o precamera de combustie, Motorina se injecteaza aici. Atat la direct cat si la indirect, motorina se injecteaza in cilindru.
Pana la urma?
Si aro cum are, directa sau indirecta?


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 18 Nov 2007, 11:13
Post #114


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




QUOTE(nh1980ro @ 16 Nov 2007, 21:26)
Intrebarea e: Asa face toate sau nu?
*



Cu siguranta NU! Am la munca cdi-uri care au trecut lejer de 300 mii si nici urma de pilitura. Una a fost exploatata chiar in dusmanie. Nu cred ca are vre-o importanta ca sunt din prima mie de diesele puse pe piata.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 18 Nov 2007, 17:18
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




QUOTE(Liviu P @ 18 Nov 2007, 12:41)
Stai asa, citez: Injectia indirecta, Motoarele au in chiulasa o precamera de combustie, Motorina se injecteaza aici. Atat la direct cat si la indirect, motorina se injecteaza in cilindru.
Pana la urma?
Si aro cum are, directa sau indirecta?
*



Scuze pentru exprimarea. Era de dimineata si cafeaua nu si-a facut efectul.

Uite aici o poza pentru injectia directa:
http://www.energy.ca.gov/afvs/images/clean...sel_LCM-PRO.gif

Exista o singura camera principala de combustie (acolo unde se misca pistonul si face presiune) in care se injecteaza atat aer cat si motorina la momentul oportun si care se autoaprinde. Injectia se face in capul pistonului.

La injectia indirecta exista o precamera mai mica in chiulasa in care se injecteaza motorina. Aceasta precamera comunica cu camera principala printr-un canal. Tot pistonul face presiune si aici, dar injectia are loc in precamera, nu direct in capul pistonului. Vezi poza de mai sus.

La Aro habar nu am, ti-am zis la VW, TD-urile vechi de 1.6l erau cu injectie indirecta, tot ce e dupa 94-95 (TDI,SDI 1.9) e cu injectie directa.

This post has been edited by litza: 18 Nov 2007, 17:21


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 18 Nov 2007, 18:06
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Deci mi-ai confirmat ceea ce stiam. Dar sa ma scuze TIulian precum ca "injectie directa = injectie mecanica (adica aia pe care o gasesti si pe bartranul aro)". Nu pot sa cred ca Aro, batranul Aro, avea injectie directa.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Nov 2007, 18:44
Post #117


fan Dacia


Group: Members
Posts: 20.513
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Dar poti sa crezi ca Raba, batrana Raba si Saviemul, batranul Saviem aveau injectie directa? E drept ca era pe perete dupa procedeul MAN si nu in volum, dar totusi injectie directa.
Cat priveste faza cu asa face toate.... ei bine nu. Ca daca asa faceau toate, le chemau renault inapoi sa le schimbe inainte sa apara pilitura (era maiieftin sa schimbi doar pompa si nu tot sistemul de alimentare).


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TIulian
post 18 Nov 2007, 20:29
Post #118


Metode de seducție cu cărămida..


Group: Members
Posts: 197
Joined: 27 March 07




Eu stiu in felul urmator : un motor diesel comprima numai aer, motiv pentru care are raport de compresie mult mai mare ca benzinarele, si ca injectia se face in momentul in care compresia este maxima, direct in camera de ardere. Un motor diesel nu poate comprima amestec de aer si carburant deoarece carburantii diesel nu sunt volatili, si pentru ca nu s-ar mai putea atinge rapoartele de compresie fara de care un motor diesel nu ar fi eficient sau nu ar putea functiona in siguranta. Injectia indirecta presupune injectia carburantului in afara camerei de ardere, si admisia in cilindru a amestecului aer-carburant - pana acum nu am vazut asa ceva decat la benzina; la diesel, pana si la aro, raba, tractor, etc. functionarea motorului este : admisie aer -> compresie (aer) -> injectie / aprindere -> evacuare. Am luat nota de trecere ? (vad ca ne masuram orgoliile..)
QUOTE
in care se injecteaza atat aer cat si motorina

aerul nu este "injectat", aerul este tras de vacuumul creat de piston, prin supapa (supapele) de admisie, ca daca era injectat si aerul, nu mai avea nevoie supape de admisie smile.gif inca astept sa imi arate cineva un sistem de injectie diesel indirecta; recunosc ca din poza postata de litza habar nu am de reprezinta al doilea injector, si acel "combustion chamber for disturbance" - nimeni nu se naste invatat; dar se poate observa usor "jetul (ceață i se spune)" injectat de injectoru ala "principal" direct in camera de ardere..
QUOTE
La injectia indirecta exista o precamera mai mica in chiulasa in care se injecteaza motorina. Aceasta precamera comunica cu camera principala printr-un canal. Tot pistonul face presiune si aici, dar injectia are loc in precamera, nu direct in capul pistonului. Vezi poza de mai sus.

Dupa cum am spus, in poza de mai sus se vede clar cum injectorul perpendicular injecteaza direct in camera de ardere - al doilea injector habar nu am ce reprezinta - poate ne explici..

This post has been edited by TIulian: 19 Nov 2007, 10:42


--------------------
Dacia 1300 1816 SLR
Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 19 Nov 2007, 10:43
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Injectia directa implica toate sistemele in care camera de ardere nu este divizata, si poate fi de 3 feluri:
-injectie linistita intilnita la motoare mari de turatie mica
-injectie cu duze cu orificii multiple si aer turbionar Intilnit la tractoarele U650 si parca si la ARO am vazut.
-injectie de tip MAN - ardere distribuita pe pereti

Injectia indirecta se intilneste la motoare de capacitati mici si turatii mari, adreseaza problema vitezei de formare a amestecului, si a coeficientului de utilizare a aerului. Exista:
-injectie in camera turbionara (camera aproape sferica ce are ~50% din volumul total de compresie, si comunica cu cu camera de ardere principala printr-un orificiu ingust orientat spre centrul pistonului)
-injectie in antecamera (o camera plasata aproape central fata de camera principala, are 25-35% din volumul total de compresie)

Din cite stiu eu, common-rail, se preteaza la injectie directa.

Acum, partea cu raportul de compresie mai mare la diesel, din cauza ca se comprima doar aer, nu si carburant, este cam neadevarata, sa nu zic altfel. Raportul de compresie, este dat de dimensiunile fizice ale pistonului, chiuloasei, si cursa pistonului.
De asemenea, NU exista diesel la care sa se injecteze motorina inainte de intrarea aerului in cilindru.

Numai bine!


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TIulian
post 19 Nov 2007, 11:00
Post #120


Metode de seducție cu cărămida..


Group: Members
Posts: 197
Joined: 27 March 07




Multumesc pentru clarificari (dupa cum am spus, nimeni nu se naste invatat - sunt unele chestii pe care chiar nu le stiam) ! smile.gif
Cand am spus de chestia ca motoarele diesel au rapoarte de compresie mai mari din cauza ca comprima doar aer, ma refeream strict la motoare alimentate cu carburanti care se gasesc la toate benzinariile; exista, intradevar si motoare cu aprindere prin scanteie care functioneaza cu carburanti cu cifra octanica foarte mare, care comprima amestecul aer-carburant la rate apropiate cu cele de pe motoarele diesel, dar un motor pe benzina chiar si din aia de 3 brazi (130 parca) nu cred ca ajunge la raport de compresie de diesel..


--------------------
Dacia 1300 1816 SLR
Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th September 2024 - 18:40
Forum Renault