DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce sa-mi cumpar?, golf2 sau tico?

Uncle-Sam
post 17 Oct 2007, 12:07
Post #31


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Gasit Golf3 negru in doua usi pe la 2000 si ceva de euro. Alte detalii n-am, dar o sa sun sa intreb


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 17 Oct 2007, 12:09
Post #32


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




La ce preturi aberante is la masinile vechi din rromania, eu parca nu m-as baga la un G3 cu 2000E....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 17 Oct 2007, 15:06
Post #33


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




recomand golf 2 1,6 diesel 54 cp cutie in 5.prinde 160km/h.si e super masina;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 17 Oct 2007, 16:18
Post #34


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(Andy_ACS @ 15 Oct 2007, 19:58)
Tico sau Matiz cu un mic efort. Eu zic ca 500 de euro in plus (2800 eu) merita pentru un Matiz, care e mai mare, mai nou, mai finisat, mai puternic decat Tico.
.........
*



bre .... nu stiu ce-o scrie in acte .... da matizul e mult mai puturos decat un Tico .... si din cate stiu eu au fix acelasi motor numa ca matizul mai are ceva Kg in plus



QUOTE(Laurentziu83 @ 15 Oct 2007, 21:15)
Nu stiu cum e cu tico, dar la Matiz stabilitatea e mult peste dacie, si asta datorita suspensiei mult mai avansate. In curbele in care cu Matizul intram cu viteza constanta, la dacie cam trebuie sa franez.
................
*




or fi suspensiile mai avansate dar .... cred ca nu dam acelasi sens cuvantului stabilitate

tot respectul ptr matiz da .... la stabilitate sta prost spre foarte prost

poate dacia aia de ai mers tu o fi fost ultima rapciuga .... ptr ca fosta mea berlina se descurca tot la fel de bine sau mai bine decat Tico in curbe .... iar daca tu spui ca matizul e mai stabil decat Tico te trimit in generala sa mai studiezi un pic manualul de fizica


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 17 Oct 2007, 16:35
Post #35


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Matiz nu are acelasi motor ca pe tico; are chiar si un cilindru in plus! biggrin.gif
Tico e un pic mai stabil decat matiz, dar niciuna nu e masina de curse. Oricare din ele te duce unde vrei sa ajungi daca nu abuzezi de ea, dar atat.


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 17 Oct 2007, 16:36
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




adica vrei sa zici ca tico are doar doi cilindrii ?


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_vb
post 17 Oct 2007, 16:44
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 29 July 05
From: Bucuresti




In afara de faptul ca si motorul de tico si cel de matiz are 3 cilindrii si 796 cmc nu mai exista nicio legatura intre ele.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi Daewoo Matiz 2006 / 2004
Fericitul castigator al unui loz necastigator.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 17 Oct 2007, 16:45
Post #38


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Din cate stiu eu, motorul este identic, 800 cmc, in 3 cilindri.
La Tico, alimentarea era pe carburatie, pana la introducerea obligatorie a normei de poluare Euro 2, atunci a trecut pe injectie. Matizul a preluat acest motor, pe injectie si i s-a marit putin puterea.
Motorul de 1l, nu stiu sa fi echipat Matizul fabricat in Romania.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_vb
post 17 Oct 2007, 16:55
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 29 July 05
From: Bucuresti




Tico nu a avut niciodata motor pe injectie. Intradevar a avut catalizator dar tot pe carburatie a fost facut. Motorul matizului a fost reproiectat plecand probabil de la cel de tico dar cu modificari majore. Coreenii au corectat problema submotorizarii matizului introducand motorul de 1l si 4 cilindrii. Doar idiotii de romani au ramas cu motorasul ala de ascutitoare. Tico e muuult mai sprinten ca matizul. In conditiile in care la matiz se foloseste si AC-ul iti vine sa o iei pe jos. Si tico e mult mai fiabil. Parerea mea.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi Daewoo Matiz 2006 / 2004
Fericitul castigator al unui loz necastigator.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 17 Oct 2007, 16:57
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




si muult mai nesigur la impact decat matiz.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_vb
post 17 Oct 2007, 16:59
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 29 July 05
From: Bucuresti




asta cam asa e.... Sunt convins ca fiabilitatea mai redusa a matizului se datoreaza faptului ca matizul a fost facut la noi.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi Daewoo Matiz 2006 / 2004
Fericitul castigator al unui loz necastigator.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 17 Oct 2007, 17:05
Post #42


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




nu neaparat ... si tico a fost produs la noi

pba este ca ptr matiz au adoptat solutii constrcutive mai moderene ..... mai complicate

si-n plus ..... moartea lor ..... ptr amarastenia aia de motor au sporit greutatea masini


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_vb
post 17 Oct 2007, 17:14
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 29 July 05
From: Bucuresti




Oricum ideea e ca intre golf 2 si tico eu unul as alege tico pentru ca ambele sunt masini relativ vechi (golful e vechi rau) si imi pun problema intretinerii care la tico e mult mai ieftina.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi Daewoo Matiz 2006 / 2004
Fericitul castigator al unui loz necastigator.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 17 Oct 2007, 17:20
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




matizul e clar mai lenes ca tico si consuma si mai mult
e si mai greu cu vreo 200 kg..se intelege

golf 3 la 2000 de euro? acte are ? radmasa.gif


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Oct 2007, 14:16
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(vis-a-vis @ 16 Oct 2007, 12:13)
radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
Lasa-ne frate cu rasnita aia, ca era sa pierd un prieten intr-o curba unde cu dacia intra cu 100 si cu matizu la 70 a iesit in decor.

Daca va fi unica masina, mi-as lua Golf... as cauta unul cu tabla buna, ca restul de piese se gasesc pe toate drumurile. Daca ar fi masina doar pt oras, Tico.
*


Probabil avea anvelopele si amortizoarele franjuri. Pe sosea ma simt mult mai sigur cu Matizul decat cu dacia. Iar "rapciuga" de care spuneti e dacia din 1998 a tatalui meu, cu 60 de mii de km la bord cu suspensia fata reparata.
Conduc acum ocazional un Matiz E AC LPG cumparat acum o luna si pot sa zic ca se tine onorabil pe sosea, bine nu precum Clio, dar la 110-120 se descurca foarte bine. Cu dacia la 110-120 dupa un sfert de ora deja vad cum urca acul la temperatura, in afara de faptul ca stau crispat cu ambele maini pe volan.


QUOTE(cristi_vb @ 17 Oct 2007, 17:55)
Tico nu a avut niciodata motor pe injectie. Intradevar a avut catalizator dar tot pe carburatie a fost facut. Motorul matizului a fost reproiectat plecand probabil de la cel de tico dar cu modificari majore. Coreenii au corectat problema submotorizarii matizului introducand motorul de 1l si 4 cilindrii. Doar idiotii de romani au ramas cu motorasul ala de ascutitoare. Tico e muuult mai sprinten ca matizul. In conditiile in care la matiz se foloseste si AC-ul iti vine sa o iei pe jos. Si tico e mult mai fiabil. Parerea mea.
*


La Matiz tine-l mai sus in ture, porneste mai des AC-ul si nu vei avea probleme. Eu cand vreau agilitate, schimb a 4-a si la 70 la ora, a 5-a obligatoriul la peste 100 si asta din cauza catalizatorului euro 4 pe care nu vrea colegul sa-l dea jos.
Multi se plang de Matiz ca e lenes deoarece il conduc subturat, cauta sa ajunga in treapta superioara cat mai repede, ceea ce nu se recomanda.

Nu zic ca as avea ceva cu Golful, dar, din 87 e cam vechitura, are 20 de primaveri, au si iesit la pensie o parte din cei ce au lucrat la el, totusi.

This post has been edited by Laurentziu83: 18 Oct 2007, 14:18


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 18 Oct 2007, 15:08
Post #46


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 18 Oct 2007, 14:16)
..........
Conduc acum ocazional un Matiz E AC LPG cumparat acum o luna si pot sa zic ca se tine onorabil pe sosea, bine nu precum Clio, dar la 110-120 se descurca foarte bine. Cu dacia la 110-120 dupa un sfert de ora deja vad cum urca acul la temperatura, in afara de faptul ca stau crispat cu ambele maini pe volan.
..........
*



in primul rand dacia nu e masina care sa mearga cu mai mult de 110-120 Km/ h decat pe autostrada - da ma rog adevarul ca am vazut multi viteji care depaseau aceasta limita .... si din pacate ... pe zi ce trece vad din ce n ce mai multe cruci pe marginea drumului

2. la dacie daca acul de la apa urca la viteza mare atunci e clar ca ai grave probleme la sistemul de racire .... in general la viteze mari se intampla fenomenul inevers dar asta cu conditia ca totul sa fie OK

3. nu cred nici batut ca se poate folosi ca si etalon al stabilitatii Clio. am condus 3 ani un exemplar ..... eu cu mai mult de 130 Km / h in linie dreapta nu am avut curaj sa merg






--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b!ack
post 18 Oct 2007, 20:55
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 3 March 05
From: Bucuresti




apropo de golful 3 de care zicea unchiu sam,e un pic peste 2500 si intr-adevar mai multe detalii nu se stiu momentan...topicul a fost deschis din dorinta de a afla mai multe pareri din moment ce el e innebunit dupa tico dar eu sunt de parere ca un golf 2 isi merita mai mult banii decat cutiuta aia pe 4 roti...
gasisem un golf 2 la 2.300 de 1,6 ,intr-adevar cam multicei km,alarma,inchidere,cd player,instalatie gpl...si din poze cel putin,tabla arata superb...nu a vrut nici macar sa mearga sa il vada
personal,daca as avea 2.300-2.500 mi-as lua golf2...e vechi dar din punctul meu de vedere isi merita banii mai mult decat tico-o spun "din experienta"


--------------------
kia sephia 1996 - B xx LXM
Daca o pasarica ti-a soptit ceva.....atunci inseamna ca ai inebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 8 Nov 2007, 13:16
Post #48


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Mi-am luat Tico!!! biggrin.gif


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 8 Nov 2007, 13:23
Post #49


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Yeahhh.

Pozne....

This post has been edited by driverx: 8 Nov 2007, 13:23


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 8 Nov 2007, 13:27
Post #50


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Diseara ca abia am ajuns la servici. Mai am sa-i fac identificarea si sa merg cu toate actele la Udriste


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 8 Nov 2007, 13:28
Post #51


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pret? Are AC?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 8 Nov 2007, 13:44
Post #52


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




8200 ron, fara ac, anul fabricatiei 1999, km parcursi 74.000, verde, alarma si inchidere centralizata, sistem audio 4 boxe + tweetere, mp3 player, distributie, toba, rulmenti, pivoti, ulei, toate schimbate de curand in service autorizat, ITP facut anul acesta


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 8 Nov 2007, 13:45
Post #53


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




S-o alergi sanatos smile.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Nov 2007, 13:45
Post #54


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




mi se pare foarte scump, oricum sa-l folosesti cu placere.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 8 Nov 2007, 13:46
Post #55


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Bunicel pretul sa zicem, insa si eu astept o poza pentru a vedea exact si starea masinii. icon_mrgreen.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 8 Nov 2007, 14:02
Post #56


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Merci biggrin.gif
Nu mi se pare un pret exagerat, tinand cont de ce harburi am vazut timp de 2 saptamani. Ca mai sunt unele mai bune si mai ieftine, asta tine de noroc, dar credeti-ma ca sunt foarte rare si se vand in cateva zile


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Nov 2007, 14:17
Post #57


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu neaparat ca e mult pentru un Tico, e mult pentru o masina de clasa mini non euro veche de aproape 9 ani blush.gif Pentru un Tico bun 100% sa zicem ca e bun pretul pentru zona Bucuresti. Eu maine i-as pune GPL in locul tau wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 8 Nov 2007, 14:30
Post #58


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Loleanu. Tico si GPL. Eu nu consider ca merita investitia, decat daca ai de gand sa faci kilometri multi cu el de-acum incolo, ca sa amortizezi costul instalatiei. Pe benzina si tot consuma infim, daca e motorul intretinut. wink.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Nov 2007, 14:34
Post #59


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Adica iti este tot una ca platesti jumatate pe carburant? wacko.gif Nu-ti inteleg logica. O instalatie pentru Tico e 6-7 milioane.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 8 Nov 2007, 14:38
Post #60


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Sunt eu antigaz de mai demult, nu e vorba de logica mea. biggrin.gif
Cat naibii are o butelie d-aia de Tico volum?


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 19:30
Forum Renault