Ce sa-mi cumpar?, golf2 sau tico?
![]() ![]() ![]() |
Ce sa-mi cumpar?, golf2 sau tico?
Uncle-Sam |
![]()
Post
#31
|
||
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|||
driverx |
![]()
Post
#32
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
La ce preturi aberante is la masinile vechi din rromania, eu parca nu m-as baga la un G3 cu 2000E....
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#33
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
recomand golf 2 1,6 diesel 54 cp cutie in 5.prinde 160km/h.si e super masina;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
tarzy |
![]()
Post
#34
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 15 Oct 2007, 19:58) Tico sau Matiz cu un mic efort. Eu zic ca 500 de euro in plus (2800 eu) merita pentru un Matiz, care e mai mare, mai nou, mai finisat, mai puternic decat Tico. ......... bre .... nu stiu ce-o scrie in acte .... da matizul e mult mai puturos decat un Tico .... si din cate stiu eu au fix acelasi motor numa ca matizul mai are ceva Kg in plus QUOTE(Laurentziu83 @ 15 Oct 2007, 21:15) Nu stiu cum e cu tico, dar la Matiz stabilitatea e mult peste dacie, si asta datorita suspensiei mult mai avansate. In curbele in care cu Matizul intram cu viteza constanta, la dacie cam trebuie sa franez. ................ or fi suspensiile mai avansate dar .... cred ca nu dam acelasi sens cuvantului stabilitate tot respectul ptr matiz da .... la stabilitate sta prost spre foarte prost poate dacia aia de ai mers tu o fi fost ultima rapciuga .... ptr ca fosta mea berlina se descurca tot la fel de bine sau mai bine decat Tico in curbe .... iar daca tu spui ca matizul e mai stabil decat Tico te trimit in generala sa mai studiezi un pic manualul de fizica |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
deconectat |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Matiz nu are acelasi motor ca pe tico; are chiar si un cilindru in plus!
![]() Tico e un pic mai stabil decat matiz, dar niciuna nu e masina de curse. Oricare din ele te duce unde vrei sa ajungi daca nu abuzezi de ea, dar atat. |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
adica vrei sa zici ca tico are doar doi cilindrii ?
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
cristi_vb |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 July 05 From: Bucuresti ![]() |
In afara de faptul ca si motorul de tico si cel de matiz are 3 cilindrii si 796 cmc nu mai exista nicio legatura intre ele.
|
--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi
Daewoo Matiz
2006 / 2004 Fericitul castigator al unui loz necastigator.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#38
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu eu, motorul este identic, 800 cmc, in 3 cilindri.
La Tico, alimentarea era pe carburatie, pana la introducerea obligatorie a normei de poluare Euro 2, atunci a trecut pe injectie. Matizul a preluat acest motor, pe injectie si i s-a marit putin puterea. Motorul de 1l, nu stiu sa fi echipat Matizul fabricat in Romania. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
cristi_vb |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Tico nu a avut niciodata motor pe injectie. Intradevar a avut catalizator dar tot pe carburatie a fost facut. Motorul matizului a fost reproiectat plecand probabil de la cel de tico dar cu modificari majore. Coreenii au corectat problema submotorizarii matizului introducand motorul de 1l si 4 cilindrii. Doar idiotii de romani au ramas cu motorasul ala de ascutitoare. Tico e muuult mai sprinten ca matizul. In conditiile in care la matiz se foloseste si AC-ul iti vine sa o iei pe jos. Si tico e mult mai fiabil. Parerea mea.
|
--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi
Daewoo Matiz
2006 / 2004 Fericitul castigator al unui loz necastigator.
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
si muult mai nesigur la impact decat matiz.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
cristi_vb |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 July 05 From: Bucuresti ![]() |
asta cam asa e.... Sunt convins ca fiabilitatea mai redusa a matizului se datoreaza faptului ca matizul a fost facut la noi.
|
--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi
Daewoo Matiz
2006 / 2004 Fericitul castigator al unui loz necastigator.
|
|
tarzy |
![]()
Post
#42
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
nu neaparat ... si tico a fost produs la noi
pba este ca ptr matiz au adoptat solutii constrcutive mai moderene ..... mai complicate si-n plus ..... moartea lor ..... ptr amarastenia aia de motor au sporit greutatea masini |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
cristi_vb |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Oricum ideea e ca intre golf 2 si tico eu unul as alege tico pentru ca ambele sunt masini relativ vechi (golful e vechi rau) si imi pun problema intretinerii care la tico e mult mai ieftina.
|
--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi
Daewoo Matiz
2006 / 2004 Fericitul castigator al unui loz necastigator.
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
matizul e clar mai lenes ca tico si consuma si mai mult
e si mai greu cu vreo 200 kg..se intelege golf 3 la 2000 de euro? acte are ? ![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 16 Oct 2007, 12:13) ![]() ![]() ![]() Lasa-ne frate cu rasnita aia, ca era sa pierd un prieten intr-o curba unde cu dacia intra cu 100 si cu matizu la 70 a iesit in decor. Daca va fi unica masina, mi-as lua Golf... as cauta unul cu tabla buna, ca restul de piese se gasesc pe toate drumurile. Daca ar fi masina doar pt oras, Tico. Probabil avea anvelopele si amortizoarele franjuri. Pe sosea ma simt mult mai sigur cu Matizul decat cu dacia. Iar "rapciuga" de care spuneti e dacia din 1998 a tatalui meu, cu 60 de mii de km la bord cu suspensia fata reparata. Conduc acum ocazional un Matiz E AC LPG cumparat acum o luna si pot sa zic ca se tine onorabil pe sosea, bine nu precum Clio, dar la 110-120 se descurca foarte bine. Cu dacia la 110-120 dupa un sfert de ora deja vad cum urca acul la temperatura, in afara de faptul ca stau crispat cu ambele maini pe volan. QUOTE(cristi_vb @ 17 Oct 2007, 17:55) Tico nu a avut niciodata motor pe injectie. Intradevar a avut catalizator dar tot pe carburatie a fost facut. Motorul matizului a fost reproiectat plecand probabil de la cel de tico dar cu modificari majore. Coreenii au corectat problema submotorizarii matizului introducand motorul de 1l si 4 cilindrii. Doar idiotii de romani au ramas cu motorasul ala de ascutitoare. Tico e muuult mai sprinten ca matizul. In conditiile in care la matiz se foloseste si AC-ul iti vine sa o iei pe jos. Si tico e mult mai fiabil. Parerea mea. La Matiz tine-l mai sus in ture, porneste mai des AC-ul si nu vei avea probleme. Eu cand vreau agilitate, schimb a 4-a si la 70 la ora, a 5-a obligatoriul la peste 100 si asta din cauza catalizatorului euro 4 pe care nu vrea colegul sa-l dea jos. Multi se plang de Matiz ca e lenes deoarece il conduc subturat, cauta sa ajunga in treapta superioara cat mai repede, ceea ce nu se recomanda. Nu zic ca as avea ceva cu Golful, dar, din 87 e cam vechitura, are 20 de primaveri, au si iesit la pensie o parte din cei ce au lucrat la el, totusi. This post has been edited by Laurentziu83: 18 Oct 2007, 14:18 |
--------------------
.
.
.
|
|
tarzy |
![]()
Post
#46
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 18 Oct 2007, 14:16) .......... Conduc acum ocazional un Matiz E AC LPG cumparat acum o luna si pot sa zic ca se tine onorabil pe sosea, bine nu precum Clio, dar la 110-120 se descurca foarte bine. Cu dacia la 110-120 dupa un sfert de ora deja vad cum urca acul la temperatura, in afara de faptul ca stau crispat cu ambele maini pe volan. .......... in primul rand dacia nu e masina care sa mearga cu mai mult de 110-120 Km/ h decat pe autostrada - da ma rog adevarul ca am vazut multi viteji care depaseau aceasta limita .... si din pacate ... pe zi ce trece vad din ce n ce mai multe cruci pe marginea drumului 2. la dacie daca acul de la apa urca la viteza mare atunci e clar ca ai grave probleme la sistemul de racire .... in general la viteze mari se intampla fenomenul inevers dar asta cu conditia ca totul sa fie OK 3. nu cred nici batut ca se poate folosi ca si etalon al stabilitatii Clio. am condus 3 ani un exemplar ..... eu cu mai mult de 130 Km / h in linie dreapta nu am avut curaj sa merg |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
b!ack |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 March 05 From: Bucuresti ![]() |
apropo de golful 3 de care zicea unchiu sam,e un pic peste 2500 si intr-adevar mai multe detalii nu se stiu momentan...topicul a fost deschis din dorinta de a afla mai multe pareri din moment ce el e innebunit dupa tico dar eu sunt de parere ca un golf 2 isi merita mai mult banii decat cutiuta aia pe 4 roti...
gasisem un golf 2 la 2.300 de 1,6 ,intr-adevar cam multicei km,alarma,inchidere,cd player,instalatie gpl...si din poze cel putin,tabla arata superb...nu a vrut nici macar sa mearga sa il vada personal,daca as avea 2.300-2.500 mi-as lua golf2...e vechi dar din punctul meu de vedere isi merita banii mai mult decat tico-o spun "din experienta" |
--------------------
kia
sephia
1996
- B xx LXM Daca o pasarica ti-a soptit ceva.....atunci inseamna ca ai inebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc.
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#48
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am luat Tico!!!
![]() |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
driverx |
![]()
Post
#49
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Yeahhh.
Pozne.... This post has been edited by driverx: 8 Nov 2007, 13:23 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#50
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Diseara ca abia am ajuns la servici. Mai am sa-i fac identificarea si sa merg cu toate actele la Udriste
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
driverx |
![]()
Post
#51
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Pret? Are AC?
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#52
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
8200 ron, fara ac, anul fabricatiei 1999, km parcursi 74.000, verde, alarma si inchidere centralizata, sistem audio 4 boxe + tweetere, mp3 player, distributie, toba, rulmenti, pivoti, ulei, toate schimbate de curand in service autorizat, ITP facut anul acesta
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
StefanT |
![]()
Post
#53
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
S-o alergi sanatos
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
argon |
![]()
Post
#54
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
mi se pare foarte scump, oricum sa-l folosesti cu placere.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Merced |
![]()
Post
#55
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Bunicel pretul sa zicem, insa si eu astept o poza pentru a vedea exact si starea masinii.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#56
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Merci
![]() Nu mi se pare un pret exagerat, tinand cont de ce harburi am vazut timp de 2 saptamani. Ca mai sunt unele mai bune si mai ieftine, asta tine de noroc, dar credeti-ma ca sunt foarte rare si se vand in cateva zile |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
argon |
![]()
Post
#57
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu neaparat ca e mult pentru un Tico, e mult pentru o masina de clasa mini non euro veche de aproape 9 ani
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Merced |
![]()
Post
#58
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Loleanu. Tico si GPL. Eu nu consider ca merita investitia, decat daca ai de gand sa faci kilometri multi cu el de-acum incolo, ca sa amortizezi costul instalatiei. Pe benzina si tot consuma infim, daca e motorul intretinut.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
argon |
![]()
Post
#59
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Adica iti este tot una ca platesti jumatate pe carburant?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Merced |
![]()
Post
#60
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Sunt eu antigaz de mai demult, nu e vorba de logica mea.
![]() Cat naibii are o butelie d-aia de Tico volum? |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 19:30 |