DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu consumul si cu pornirea

ebaltam
post 26 Nov 2007, 20:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 26 November 07




Salutare la toata lumea!
Am o Dacia 1310 Berlina din 1987 si am cateva probleme cu ea:

1.Consuma cam mult, nu stiu de ce, a mai consumat mult cam acum o luna si i-am schimbat jicloarele si consuma normal cum trebuie. De vreo saptamana iar a inceput sa consume mult si nu stiu de ce, am schimbat si delcoul cu capacul si cu platina, am reglat avansul, am schimbat membrana de la pompa de benzina dar tot consuma mult.

2. Dimineata porneste cam greu si cu soclul tras, uneori porneste greu si cand e cald motorul, dau la cheie dar nu porneste, ca si cum nu ar avea benzina, tre sa stau dimineata sa incalzesc bine motorul ca daca e rece se opreste motorul daca iau piciorul de pe acceleratie si soclul e impins si masina trepideaza cand e motorul rece si daca nu incalzesc bine motorul si plec cu motorul mai rece, cand tre sa mai reduc putin viteza se opreste motorul si tre sa dau de cateva ori la cheie ca sa porneasca ca nu mai porneste din prima dupa ce s-a oprit, e ca si cum nu ar avea benzina.

Scuze pentru felul in care m-am exprimat dar am incercat sa ma fac cat mai inteles.

Multumesc.

This post has been edited by ebaltam: 26 Nov 2007, 20:20


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 26 Nov 2007, 20:21
Post #2


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




1. Umbla vorba ca e frig afara. Tu ce stii?
2. Mizerii in carburator. Curata-l cu atentie.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Nov 2007, 20:23
Post #3


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




vezi aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...0&#entry1140856 am explicat in mare si nu mai schimba jiglerele sunt bune si cele vechi .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ebaltam
post 26 Nov 2007, 20:25
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 26 November 07




QUOTE(vijelie @ 26 Nov 2007, 20:21)
1. Umbla vorba ca e frig afara. Tu ce stii?
2. Mizerii in carburator. Curata-l cu atentie.
*


1. Dar masinile vecinilor pornesc repede si nici nu prea sta sa mai incalzeasca motorele, sta vreo 30 de secunde si e de ajuns.
Am uitat ca sa zic ca a doua zi porneste greu si daca e vara.

QUOTE(djasu82 @ 26 Nov 2007, 20:23)
vezi aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...0&#entry1140856 am explicat in mare si nu mai schimba jiglerele sunt bune si cele vechi .
*


Jicloarele vechi aveau gaurile alea mari.

This post has been edited by ebaltam: 26 Nov 2007, 20:55


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Nov 2007, 20:29
Post #5


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Atunci ce e de facut in prima faza dai jos carburatorul si il speli il sufli cu aer comprimat sub presiune verifici cum lucreaza si cuiul pontano cum arunca si ciocul de papagal si treci la montat pe masina .Dupa aceea cumperi doua filtre de benzina unu decantor il montezi in fata pompei pe tur si al doilea un filtru cu hartie care se duce la carburator. Treci la reglaje daca e prea scarc ati va consuma si mai mult daca e prea bogat in amestec la fel .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ebaltam
post 26 Nov 2007, 20:32
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 26 November 07




Ar putea fi si de la bujii? Ca ma gandeam sa schimb si bujiile ca sunt cam vechi.

This post has been edited by ebaltam: 26 Nov 2007, 20:54


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Nov 2007, 20:55
Post #7


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Daca nu ai aprindere electronica se pun eletrozi la buji la 0.7 mm e standart sau 0.6mm . Verifica si bobina de inductie daca e slaba ai si scanteea slaba implicit amestecul e ars prost , porneste greu consum mare.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ebaltam
post 26 Nov 2007, 21:28
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 26 November 07




O sa incerc sa fac ce am fost sfatuit. Va multumesc mult.

27 Nov 2007, 12:23:
Am uitat sa va zic ca daca vreau sa scot benzina cu pompa de benzina si cu motorul pornit masina scoate doar jumatate de litru. De ce asa de putin?

This post has been edited by ebaltam: 27 Nov 2007, 12:23


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 27 Nov 2007, 12:25
Post #9


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Juma' de litru, dar cum? Adica cu benzina ramasa in carburator apuca sa iasa 0.5L de benzina pana se opreste motorul?


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ebaltam
post 27 Nov 2007, 12:50
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 26 November 07




QUOTE(Merced @ 27 Nov 2007, 12:25)
Juma' de litru, dar cum? Adica cu benzina ramasa in carburator apuca sa iasa 0.5L de benzina pana se opreste motorul?
*


Da, doar jumatate de litru si apoi se opreste motorul.

This post has been edited by ebaltam: 27 Nov 2007, 12:59


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 27 Nov 2007, 13:09
Post #11


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Pai bineinteles ca se opreste motorul daca nu mai este alimentat cu combustibil ,ti-a consumat restul de benzina care il mai aveai in CNC si apoi nemaiavand benzina s-a oprit ,ii normal si pompa are debit bun ,verifica cuiul poantou ,plutitorul ,si pompa de sprit ,si mai ales gaurile de progresiune sa nu fie infundate ,bafta !!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ebaltam
post 27 Nov 2007, 13:11
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 26 November 07




QUOTE(Minel @ 27 Nov 2007, 13:09)
Pai bineinteles ca se opreste motorul daca nu mai este alimentat cu combustibil ,ti-a consumat restul de benzina care il mai aveai in CNC si apoi nemaiavand benzina s-a oprit ,ii normal si pompa are debit bun ,verifica cuiul poantou ,plutitorul ,si pompa de sprit ,si mai ales gaurile de progresiune sa nu fie infundate ,bafta !!!
*


Stiu ca este normal sa se opreasca dar scoate prea putina benzina, doar jumatate de litru.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 27 Nov 2007, 13:34
Post #13


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




De ce ti se pare ca 0,5L de benzina este putin ??? huh.gif , depinde de nivelul din CNC si cum este reglat ,daca ai mai multa benzina in camera ii clar ca motorul va continua sa functioneze mai mult timp si pompa va debita mai multa benzina,
Acum depinde si de starea membrarei de la pompa de benzina ,de tija membranei (ii afecteaza cursa si viata membranei )si de cama pompei ,daca toate sunt in regula inseamna ca pompa are debit bun si ti-as recomanda sa cauti in alta parte problema ii special la carburator sa nu iti traga aer fals ,verfica planeitatea corpurilor carburatorului ,refa-o daca este necesar,schimba-i bucsa de teflon de la clapeta de acceleratie (si pe acolo poate sa traga aer fals ),garniturile de la talpa carburatorului,bafta si multa rabdare !!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ebaltam
post 27 Nov 2007, 13:45
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 26 November 07




QUOTE(Minel @ 27 Nov 2007, 13:34)
De ce ti se pare ca 0,5L de benzina este putin ??? huh.gif , depinde de nivelul din CNC si cum este reglat ,daca ai mai multa benzina in camera ii clar ca motorul va continua sa functioneze mai mult timp si pompa va debita mai multa  benzina,
Acum depinde si de starea membrarei de la pompa de benzina ,de tija membranei (ii afecteaza cursa si viata membranei )si de cama pompei ,daca toate sunt in regula inseamna ca pompa are debit bun si ti-as recomanda sa cauti in alta parte problema ii special la carburator sa nu iti traga aer fals ,verfica planeitatea corpurilor carburatorului ,refa-o daca este necesar,schimba-i bucsa de teflon de la clapeta de acceleratie (si pe acolo poate sa traga aer fals ),garniturile de la talpa carburatorului,bafta si multa rabdare !!!
*


Masinile prietenilor scot aproape un litru jumate si dasta mi se pare ca scoate putina benzina masina mea. Membrana de la pompa de benzina am schimbat-o dar degeaba.

This post has been edited by ebaltam: 27 Nov 2007, 13:48


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLUM
post 27 Nov 2007, 17:26
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 August 07




unde gasesc un mecanic bun sa imi faca masina ca imi vine sa pun bata pe ea. 0766 273 667


--------------------
dacia 1410 berlina 1997 - GR 05 MAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2007, 17:37
Post #16


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cu cat ati scoate mai multa benzina intr-un timp mai scurt cu atata motorul ati haleste benzina si e prost reglat . Asadar pui in CNC benzina 0.5L pornesti pornesti motorul si daca in stila ati varsa un litru care e afacerea??? asadar papa mai mult la relanti . Se revine asupra reglajului de la plutiror si asupra reglajului amestecului. Un avans mare iar nu e bine tot la fel se duce benzina acuma voi decideti.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 17:44
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




consum la relanti. de 3 litri a mers masina cu aeroterma pornita aproape 3 ore jumate.

aveam nevoie ca sa usuc inauntru tongue.gif


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ebaltam
post 27 Nov 2007, 17:49
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 26 November 07




QUOTE(djasu82 @ 27 Nov 2007, 17:37)
Cu cat ati scoate mai multa benzina intr-un timp mai scurt cu atata motorul ati haleste benzina si e prost reglat . Asadar pui in CNC benzina 0.5L pornesti pornesti motorul si daca in stila ati varsa un litru care e afacerea??? asadar papa mai mult la relanti . Se revine asupra reglajului de la plutiror si asupra reglajului amestecului. Un avans mare iar nu e bine tot la fel se duce benzina acuma voi decideti.
*


Pana la urma cum e mai bine? Sa scoata mai multa benzina sau mai putin? Si cat trebuie sa scoata normal si cam in cat timp?

This post has been edited by ebaltam: 27 Nov 2007, 17:53


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 18:00
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




daca scoti turul din carburator si o pornesti doar cu ce mai are in CNC, la un reglaj corect, ar trebui motorul sa stea pornit 90 de secunde, fara sa o accelerezi si pe tur ar trebui sa scoata cam 800gr de benzina.

dar asa verifici doar alimentarea , nu si consumul.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2007, 18:55
Post #20


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




De obicei se verifica cu doua sticle de benzina una de 1 litru alta de 5 litri prima sticla de 1 litru o incarcai cu benzina si furtunul de la carburator il bagai la fundul sticlei iar ce-a dea doua la stutiul pompei plecai cu masina pe un drum intins si vedeai cat te tine 1 litru de benzina la 2000 de ture treapta a 5 cred ca era in jur la 15-20 km drumul parcurs . Sincer nu am inecercat doar am auzit.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 18:58
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




am facut eu ceva de genul la drum intins.

la 2 litri de benzina am mers 35-36km, asta ar veni un consum de 5.5-5.7%

eu zic ca e bine.acum il am mai mare sad.gif


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ebaltam
post 27 Nov 2007, 19:05
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 26 November 07




Pai mie la 20 km imi consuma aproape 2 litri. Dasta ziceam mai sus ca imi consuma mult.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 20:08
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




e mult.

vezi ca si clapeta sa o reglezi din cuiul de ralanti.cobori din acel cui si maresti din avans.

oricum, eu am scos 5.5 la drum intins dar daca-l fac iar, scot mai mult.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2007, 20:11
Post #24


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Poti scoate 5 iar daca ai aprindere buna si talpica preincazitoare modificata cum a realizat DODO si ceilati ma numar si eu poti scoate si 4,5 la suta daca mergi cu 90-100.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 20:13
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




pata calda nu o am sad.gif, am o simpla elice in 4 palete.ca daca o lasam in 8 cum e ea, nu reuseam sa trec de 90km/h


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Nov 2007, 20:42
Post #26


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




De ce nu cumperi o pata calda sti despre ce vorbeasc aceea care vine sub carburator si intra apa calda prin ea si mai trage aer prin carburator din acel teu. Acela e uis darea denumiri modificate .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Nov 2007, 20:45
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




il stiu UIS-ul cu turbinator si tot ansamblul.

pata calda la mine e pe post de distantier.asa am lasat-o si asa merg.

si asa ca am o gramada de furtune de apa.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Nov 2007, 20:45
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




La tine e multa risipa.Porneste greu daca inunda(si daca-i bobina proasta). La relanti clapeta trebuie sa fie uscata si inchisa total.Pune jicloare vechi dar perechi: 1,35 cu 1,70 . In capac sunt doua care trebuie sa fie egale (majoritatea carb. au pe cel de benzina mai mare - eu le micsprez din1990 iar in 2003 am intalnit carb. nou asa cum faceam eu de atatia ani) . Gascanul trebuie sa nu picure atata timp cat clapeta nu se misca, daca picura , nu-i tine bila de la rijlag (supapa). Scoate-i plumbul si pune un arc foarte finut deasupra bilei ,asa fel incat sa nu poti sufla cu gura dar membrana pompei de sprit, sa o poata deschida. Il poti face din rezistenta de la TV de 100 ohmi la 10 W. Te asigur ca vei scoate 5,7% afara.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo9hrb
post 27 Nov 2007, 20:55
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 12 December 06
From: Ploiesti




Prietene, termostat mai ai?


--------------------
Dacia MCV/Sandero 2008 - PH-10-DBV, PH-10-PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ebaltam
post 27 Nov 2007, 21:08
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 26 November 07




QUOTE(PH-06-BOA @ 27 Nov 2007, 20:45)
La tine e multa risipa.Porneste greu daca inunda(si daca-i bobina proasta). La relanti clapeta trebuie sa fie uscata si inchisa total.Pune jicloare vechi dar perechi: 1,35 cu 1,70 . In capac sunt doua care trebuie sa fie egale (majoritatea carb. au pe cel de benzina mai mare - eu le micsprez din1990 iar in 2003 am intalnit carb. nou asa cum faceam eu de atatia ani) . Gascanul trebuie sa nu picure atata timp cat clapeta nu se misca, daca picura , nu-i tine bila de la rijlag (supapa). Scoate-i plumbul si pune un arc foarte finut deasupra bilei ,asa fel incat sa nu poti sufla cu gura dar membrana pompei de sprit, sa o poata deschida. Il poti face din rezistenta de la TV de 100 ohmi la 10 W. Te asigur ca vei scoate 5,7% afara.
*



Pentru cine spui astea? Pentru mine sau pentru @apollo?

QUOTE(yo9hrb @ 27 Nov 2007, 20:55)
Prietene, termostat mai ai?
*


Daca intrebarea mi se adreseaza mie, raspunsul este DA, am termostat.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 16:35
Forum Renault