Probleme iara cu carburatorl
![]() ![]() ![]() |
Probleme iara cu carburatorl
MRM_Roby |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 19 August 07 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Se poate sa nu dea suficienta benzina. Verifica pompa de sprit, daca nu ai vre-un furtun spart din alea doua care vin in T-ul carburatorului sau daca iti functioneaza avansul vacuumatic.
Ar mai putea fi si filtrul sau camera de nivel constant plina cu gunoaie. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
vi_escu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Pe langa problemele de carburatie, poate sa fie puturoasa si daca ai avansul prea mic.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
neajiji |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Daca problema asta ti se intampla cu motorul rece e normal, mai ales acum iarna. Daca ai temperatura optima (80c) si presiunea ok (intre 2-3) si tot nu se infige verifica jiglerul de relanti, pompa de spritz etc etc pot fi multe cauze.
LE: am acelasi model din acelasi an cu a ta. Si am vazut ca iti da in nas daca pleci cu ea de pe loc. Solutie: socul la jumate si mergi mai incet cu ea, nu-i da blana imediat ca se poate duce garnitura de chiuloasa daca ai tendinte de rally cu motorul rece. This post has been edited by neajiji: 18 Nov 2007, 17:16 |
--------------------
X
Y
Z
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cel mai frumos e sa astepti barim un minut sa se incalzeasca motorul putin si dupa aceea sa rulezi in treapta a doua cu 2000 de ture si fara soc dupa 200 m v-a sta la relanti.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vladutz9 |
![]()
Post
#6
|
![]() Dinamovist Group: Members Posts: 22 Joined: 9 June 07 From: Dulcele targ al Iasi-lor ![]() |
Aceeasi problema am si eu. dimineata sau cand o las mai mult de 6 ore oprita parca numai vrea sa o ia din loc. La fel fac si eu pornesc numai cu soc-ul ca altfel mi se opreste motorul sau apar trepidatii puternice in masina. Dupa ce merg cam 3 minute cu ea pot sa decuplez socul si numai simt aceste probleme. am sa ma duc azi sa iau un decarburol sa curat carburatorul, jigloarele si ce mai este pe acolo asta daca gasesc vreun tutorial pe aci cum se curata carburatorul.
|
--------------------
dacia
1310
1999/berlina
- VS-67-HLP
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Si unde e neregula? Pornirea cu motorul rece se face cu soc care se impinge pe masura ce motorul se incalzeste. E ceva NORMAL la o carburata cu soc manual.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ady21blaga |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 28 November 06 ![]() |
socul nu trebuie tras la maxim! atentie de aceea se fac trepidatii puternice, socul trebuie tra un pi c mai mult de jumatate, sau tras spre maxim la contact si imediat redus spre jumate.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- SB 02 EAU
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu am inteles alceva:ca si la cald iti face la fel.Cauza amestec sarac si pompa de sprit.Jiglerul principal infundat ,nivel prea mic, plosca de la servofrana si bobina de inductie
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
brynkey |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 May 07 ![]() |
QUOTE(MRM_Roby @ 17 Nov 2007, 17:15) Am o dacie 1300 si banuiesc ca, carburatorul imi face probleme. Cand dau sa plec de pe loc imi da sa moara motorul. De ex daca bag in viteza 1 tre sa o tin din sprituri ca sa nu moara motorul, pentru ca daca o accelerez normal sa plec cu ea de pe loc moare. Alta problema este faptul ca si in alte viteze la fel face, de ex daca in viteza a 2-a sau a 3-a o calc blana merge foarte incet si isi ia viteza foarte greu adica in vre-o 500 metrii isi ia viteza normala. Astept lamuriri Aceasi problema am avut-o si eu!am rezolvato cu 20 de ron,am scos carburatorul l-am bagat la decarburol curatat bine,am schimbat jiglerele,membrana de la pompa de sprit si garnitura dintre corpuri!L-am reglat bine si merge tutz! Apropo verifica si aprinderea toata! ![]() |
--------------------
dacia
1310
an 1987/motor 1.400/5 trepte
- VN 99 SXY
|
|
tdm |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 December 07 ![]() |
eu tind sa cred ca e din aprindere, avansul , platina , bijiile, verificale si apoi vezi de carburator
|
--------------------
dacia
break
1999
- ot-81-tdm
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ady21blaga @ 19 Nov 2007, 13:03) socul nu trebuie tras la maxim! atentie de aceea se fac trepidatii puternice, socul trebuie tra un pi c mai mult de jumatate, sau tras spre maxim la contact si imediat redus spre jumate. de unde e teoria asta? din manualul de utilizare? ![]() la a mea daca o pornesc la -10 grade cu socul tras la maxim, si pana se incalzeste un pic o tin fara sa imping socul...si apoi il imping brusc, merge perfect, fara tendinta de a da in nas ![]() |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca motorul e reglat ca la carte(cu volanta la semn pentru avans, platina la 0,4, culbutorii la 0,15A 0,2E, avansul vacumatic reglat corect, si al fel si relantiul si socul) nu vad de ce ar da in nas.....
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Din tot ce ai enumerat tu sus nu ai mentionat bobina de inductie fise si ce scantee poti avea la rece in cilindrii. Din cate stiu nu se pleaca in demaraj la rece , motorul trebuie sa se incalzeasca cel putin un minut si totusi nu se pleaca cu demaraj cum multii procedeaza .
This post has been edited by djasu82: 5 Dec 2007, 22:32 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
aalinte |
![]()
Post
#15
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
Si care e problema? Sincer nu vad nimic in neregula.Face parte din ciclul "asa face toate" pentru ca este foarte normal!De ce? Pentru ca motorul este rece si benzina se vaporizeaza mai greu,iar in momentul in care accelerezi brusc este dozata o cantitate mare de benzina care nu reuseste sa se vaporizeze in totalitate datorita temperaturii scazute si motorul are tendinta de a se inneca.NU mai schimbati jicloarele asa aiurea pentru ca riscati sa va consume mai mult si sa va mearga motorul mai prost din cauza ca sunt facute de toate srl-urile si nu mai sunt respectate cotele indicate de producator.Jicloarele se curata in decarbusolv sau pur si simplu le suflati cu aer comprimat.Este aproape imposibil ca acestea sa se decaibreze in timp.
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Eu am avut o problema asemanatoare mai demult. A trebuit sa schimb nu stiu ce garnitura pe sub carburator, pe unde tata zicea ca trage aer fals.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(aalinte @ 6 Dec 2007, 00:34) [...]NU mai schimbati jicloarele asa aiurea [...]Este aproape imposibil ca acestea sa se decaibreze in timp. Ai mare dreptate. Pe un site in care era vorba de Solex (VW forum sau altceva legat de VW) scria ca trebuie "jdemii" de galoane de benzina circulata prin jicloare ca acestea sa se uzeze prin abraziune. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca ar fi jiclere simple toate de acord, ati uitat de cele cu bila.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Alea sint supape...alta mincare de pesti.
Doua la numar. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 16:39 |