Echilibrare volanta in Timisoara,unde ?
![]() ![]() ![]() |
Echilibrare volanta in Timisoara,unde ?
troll |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 12 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
Ford
GT90
- TM05RYX
|
|||
B-34-SGM |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Daca polizai botul electromotorului pana ajungeai aproape de bucsa de bronz, apoi foloseai un distantier de forma celui de dacie pe injectie(dar cu 2 mm mai gros) Ar fi mers la fix fara sa strunjesti dintii de la cititor. In cel mai rau caz strunjeai 1 mm pe raza din ei.
Sau puneai volanta de renault 18 cu motor de 1.4, cu tot cu cacasa de ambreiaj, si mergea la mare fix ![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
emircea |
![]()
Post
#3
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Asta nu-ti echilibreaza volanta, dar iti inlocuieste platina:
- il contactezi pe PM pe gotronic si-i comanzi un senzor ce inlcuieste platina+aprinderea aferenta; folosesti tot delcoul de dacie, fara alte chestii complicate. Nu stiu daca fratii Somoghi de la Dinamo te pot ajuta cu echilibratul... This post has been edited by emircea: 15 Oct 2007, 12:03 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Complicate si nu la fel de eficiente sunt solutiile cu senzori optici sau magnetici care inlocuiesc platina. Gandeste-te la jocurile din distributie si pinionul intermediar. Plus ca avansul este modificat tot mecanic.
Cea mai buna solutie este cea cu cititor pe volanta. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
emircea |
![]()
Post
#5
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Asa este.
Varianta cu senzorul era pentru cazul in care vrea doar sa uite de grija platinei si atat. Oricum, dupa cate scrie, s-a chinuit destul cu transplantul. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 15 Oct 2007, 12:13) Cea mai buna solutie este cea cu cititor pe volanta. Corect, dar acel modul de aprindere de pe R5 1,4 o avea aceleasi curbe de avans ca Dacia? Daca da, solutia ta de mai sus era cea mai buna. Daca nu.. solutia cu microcontroler; au fost postate pe net N variante, unele si cu sursa programului. Adapteaza la Dacia si gata. Acel PIT facut cu mihai1677 functioneaza foarte bine, chiar daca preia semnalul din delco; are avantajul a 2-3 curbe, te "joci" cu ele pina obtii optimul. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Exista modul de aprindere de Renault 18 cu motor de 1.4 identic DACIA, deci in mod cert are aceleasi curbe de avans.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 14:51 |