DSN turbo, se poate?
![]() ![]() ![]() |
DSN turbo, se poate?
IronMike1982 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 October 06 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero II
Stepway 2013
|
|||
miki |
![]()
Post
#2
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.211 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca au nemtii motor de 1.4 supralimentat..... 170 CP!
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#3
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: Bucureºti ![]() |
miki
Vezi ca au nemtii motor de 1.4 supralimentat..... 170 Serios ? Eu am vazut ca au scos din 1400 cm 700 cp ... chiar daca au schimbat cam tot in motor:D |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
pastrama |
![]()
Post
#4
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
IronMike1982 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 October 06 From: Pitesti ![]() |
Nu vreau sa fac asa ceva pe masina mea.....
Intrebam si eu....Imi dau seama ca trebuie modificate multe lucruri la motor, in primul rand daca se pune o turbina, aceasta ar trebui pusa in concordanta cu caracteristicile motorului, deoarece aceasta ar creste presiunea din interiorul motorului, prin itroducerea unei cantitati mai mari de aer decat cel folosit la un motor non-turbo. Acest lucru, bineinteles ca ar duce la o uzura sporita a motorului, daca cilindrii si pistoanele acestuia nu au fost facute sa reziste la o presiune ridicata. De asemenea turbina ar intra in functiune la o anumita turatie a motorului, in functie de caracteristica constructiva a acesteia. Astfel, exista si unele motoare care folosesc doua turbine, una mai mare(functioneaza la turatii ridicate) si una mai mica(functioneaza la turatii scazute), si separate printr-un sistem de valve. De asemena, cresterea presiunii aerului duce si la cresterea temperaturii acestuia, in conformitate cu o lege a termodinamicii (presiune*volum/temperatura = constant), deci aerul care va intra in motor va avea o temperatura mai ridicata, lucru ce poate cauza probleme. De aceea ar trebui folosit si un interooler pentru a raci aerul care intra in motor. In concluzie, pentru a face un motor din normal alimentat in turbo este nevoie de multa documentatie, multi bani, si nu se merita..... Am pus intrebarea deoarece am citit acum ceva timp pe un forum despre un individ care voia sa puna o turbina pe o dacie 1300....si ma gandeam ca poate a incercat careva si pe un motor de 1.4 de DSN asa ceva.... Sunt destul de multi obsedati de liniute si ma gandeam ca poate......dar se pare ca nu e nimeni asa de nebun..... PS: cat despre scrierea cu "k" in loc de "ca" imi cer scuze....nu am fost atent la tot ce scria in regulament..... This post has been edited by IronMike1982: 11 Oct 2006, 10:17 |
--------------------
Dacia
Sandero II
Stepway 2013
|
|
Xplode |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 5 January 05 ![]() |
Cred ca cel mai simplu ar fi inlocuirea motorului cu unul turbo. De ex Renault 5 turbo.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureat
- B-77-xxx Logan=Renult vs Logan=Dacia
|
|
lucius |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca ti se pare cam acelasi lucru 1.4 facut turbo cu 1.6 (nova) facut turbo ... ei bine a facut cineva asta. Si chiar tine. Motorul trebuie decomprimat . Variantele sunt garnitura de chiuloasa mai groasa si pistoane scobite .
|
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
djtzeava |
![]()
Post
#8
|
![]() membru bosorog :D Group: Members Posts: 349 Joined: 23 October 02 From: beler ![]() |
in principiu eu zic ca ar mere turbo pe 1.4 dar de 0.5 bari si asa motorul are compresie 8 bar pe cilindru
nu cred ca ar trebui decomprimat ci o axa cu came mai solida |
--------------------
dacia /bmw/vw
supernova europa/318/passat 2.0tdi
11-01, 06-98, 04-07 b27upz,b28wpz,b280wpz
|
|
lucius |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Axa de aspirat reglata corespunzator este considerata upgrade fata de cea de turbo .
|
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
nik |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca pusese cineva compresor pe motorul de supernova si pe unul de megane 1. Dai si tu un search.
This post has been edited by nik: 27 Oct 2006, 23:44 |
--------------------
Dacia
Nova R 523
1997 No one needs you to be smart, I need you to be smarter. altFEL
|
|
melomanuu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 600 Joined: 10 March 07 From: Timisoara ![]() |
Am citit pe aici si totusi chiar ma bate gandu rau de tot sa incerc sa pun turbo. Problema nu ar fi atat de turbo cat ar fi de soft, ca ma gandesc ca trebe si alt soft daca nu chiar alte injectoare. La o presiune relativ mica in turbo ma gandesc ca ar rezista pistoanele de pe masina. Am vazut poze cu un motor de logan pe care era pus turbo. Dati si voi un sfat, cei care stiti cate ceva in domeniu asta
|
--------------------
dacia
super nova
2001 clima
- TM86SRG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:42 |