pornire dimineata, fara sa ma mut la ecuator
![]() ![]() ![]() |
pornire dimineata, fara sa ma mut la ecuator
slaiciprian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
scoate si tu furtunul de la filtrul de aer, care intra in carburator si accelereaza o data sa vezi daca scuipa ceva benzina. In felul asta verifici macar daca ai benzina. Daca zici ca-ti invarte bine demarorul, poti sa scoti o fisa, s-o tii apropiata (0,5 - 1 cm) de ceva metalic si sa dai la cheie sa vezi daca ai si scanteie. Scanteia tb sa fie cat mai albastra. Daca e galbuie inseamna ca ai probleme cu aprinderea, sau bateria desi invarte, nu mai are putere pt bobina. Incearca sa pornesti masina impinsa. Daca zici ca pornea la sfert, atunci o s-o ia imediat.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#3
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
eu nu prea inteleg intrebarile... ai fiert bateria "un pic"?! cam cat vrea sa insemne asta?
hai sa incerc sa-ti raspund la intrebari: 1. in principiu poti adauga cama la pompa de benzina dar nu prea ai de unde sa cumperi cama separat. cel mai simplu ar fi sa iei o pompa din dezmembrari. 2. circuitul de racire sa fie aerisit bine, iar amestecul apa distilata+antigel sa fie in proportii cat de cat normale (nu pui 1 L antigel la 4 de apa) 3. de modificat/schimbat/adaugat poti modifica tot ![]() PS. ce ai curatat la aprindere? ce ulei ai pus in ea? |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
am fiert-o destul de mult. cand m-am prins ca ceva nu e in regula? era sarit capacul de la ea. am adaugat 2LITRI! de distilata pana la normal (totusi pornea la cheie- rombat cyclon- 66ma- noua). apoi am fiert-o inca de doua ori, dupa am mers cu bornele scoase, pana am gasit pe cineva sa-i dea de capat. oricum, cauza era ridicola, cerculetul ala din capatul firului de la masa alternatorului se asezase in jurul surubului de la caroserie, fara sa mai faca contact. acum ochiul ei magic e verde, lichid are.
ma duc duminica in targul de masini sa cumpar o pompa veche, sa-i pun cama. tot trebuie sa cumpar si o maneta de frana de mana. (a sarit butonasul si nu mai functioneaza. ![]() am antigel curat, fara sa mai pun apa. ce ulei sa pun in aprindere? te referi la cele cateva picaturi de ulei ars de la motor care le-am pus in pasla aceea? |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
tgg2k |
![]()
Post
#5
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
![]() CONDUC IAR! am dus bujiile in casa, le-am pus pe ochiul de la aragaz, le-am incalzit aproape la incadenscenta, le-am curatat cu peria de sarma, le-am pus la loc, si a pornit la sfertul obisnuit. aratau jalnic, nici nu stiu cum mergeau de atata fum si mizerie. 1. ce ai curatat la aprindere? am smirgheluit platina si capacul delcoului. am pus picaturi de ulei in pasla aceea si pe axul acela mai patratos. 2. ce ulei ai pus in motor panther 15w40, ceva facut de texaco, la 440mii/4litri. consuma mult (1l/1000km), la completari pun castrol de 180mii sau esso de 140mii, dar la schimb m-am zgarcit. nu pot sa comentez nimic, produce bani masina caci transport marfa cu ea. nu consumul e suparator, mai mult faptul ca fac mia aia de km in maxim o saptamana. oricum, nu o segmentez. nu am curaj sa desfac un surub la motor, mai bine de atat nu cred ca poate merge. |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#7
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
"am antigel curat, fara sa mai pun apa."Vrei sa zici ca umblii cu antigel fara gram de apa???
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
PaulT |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Probabil are antigel gata preparat.
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
QUOTE(PaulT @ 22 Oct 2007, 19:53) ![]() omul cat traieste invata. nu am stiut ca nu e bun numai el. am pus 3 litri de antigel curat (scria pe el 1/1 = -35grade, 1/2 = -15grade) radiatorul e mic, a mai ramas cred ceva antigel vechi, am pus cei trei litri, la aerisire mai voia, am pus apa ca nu mai aveam antigel, a mai intrat aproape un litru de apa cu ce a mai luat motorul din borcan in prima zi. trebiue sa mai scot????? |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
tgg2k |
![]()
Post
#10
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
lasa, nu mai scoate nimic ca e bine asa. bujiile si platina eu iti recomand sa le schimbi... nu costa mult: pana in 20 lei un set de bujii bune si 2-3 lei o platina, sau daca vrei ceva de calitate, eu iti recomand (daca gasesti in botosani) platina doduco... e 18 lei dar eu sunt foarte multumit de ea. am 2500 km cu platina asta si nu are nici cea mai mica urma de uzura.
sfat: data viitoare, nu mai curata bujiile cu peria de sarma ca numai le distrugi cu mana ta. eu, daca am nevoie sa curat bujiile (daca sunt in mijlocul drumului sau nu am bani) eu folosesc smirghel cu o granularitate de macar 1500, dar niciodata cu peria de sarma. cand le cureti cu peria de sarma le faci niste santuri mici, care, mai devreme sau mai tarziu, vor face ca nujia sa nu dea o singura scanteie buna ci mai multe scantei slabe. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 23:51 |