Directie, Geometrie, va rog, trage un pic spre stanga
![]() ![]() ![]() |
Directie, Geometrie, va rog, trage un pic spre stanga
reddivision |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Attached File(s) |
||
--------------------
Dacia
1310 CTi break 1557cmc 70CP
an 2000
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#2
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ceva nu se leaga. Fuga stanga 2*20' inainte si 2* dupa. Asta inseamna ca ti-a strans tirantul pentru a micsora unghiul. Dar strangerea tirantului conduce la tragerea bratului superior catre interiorul masinii. Adica micsorarea unghiului de cadere.
Insa vad pe fisa ca unghiul de cadere a crescut dupa reglaj. Curios... O explicatie ar fi ca ai jante strambe. Trasu' intr-o parte poate fi si din cauza cauciucurilor diferite. Adica sigur e de la asta. O mica contributie poa' s-aiba si caderile diferite mult stg-dreapta. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Trage intr-o parte si de la roti cu mase inegale. Daca ai Matador si Montana..suprafetele de contact is diferite, masele precis diferite, poate si razele de rulare.
Schimba rotile pe fata intre el si vezi daca trage invers. Daca da, ai aflat. Cintareste si rotile sa vezi ce diferente ai. Apoi vad asa: Cadere cu valori mult diferite, diferenta stg-dr mai mare decit 45 minute (1gr59' fata de 0gr35') Pe stinga ti-ar trebui un brat inferior +2, pe dreapta -4 (fiecare 2 afecteaza cam 30 min) Fuga nu stiu cum ti-au facut-o, acele 2 - 4 grade sint functie de diferenta fizica dintre lonjeronul inferior si sol si punctul de prindere al tendonului spate pe caroserie si sol. Masina adica sa fie "orizontala". Ai suprainaltare pe spate, creste fuga si invers. This post has been edited by diaconuliviu: 24 Oct 2007, 12:15 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#4
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Sfatul meu este sa pui mataluta doua cauciucuri noi (ca tot ai facut geometria), de aceeasi marca, le echilibrezi si sa ai bine-nteles aceeasi presiune si apoi sa vii sa ne spui cum e
![]() |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Muttley |
![]()
Post
#5
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
roland |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(reddivision @ 24 Oct 2007, 11:51) sunt cu adevarat profesionisti Si acum, chiar dupa geometrie, trage un pic spre stanga. Iar volanul se misca un pic mai greu. In alta ordine de idei, parca nu se leaga cele doua afirmatii. Daca sunt profesionisti, te avertizau de cele doua cauciucuri diferite (daca conteaza) si nu tragea intr-o parte. Si eu am avut probleme cu reglarea directiei (nu la firma asta) si numa' profesionisti nu i-am facut... |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
110 % e din cauciuce, se intampla sa aiba si aceasi marca mase diferite, apai marci diferite, si alea cele mai eftine posibil..ce te astepti? inverseaza-le si mai vorbim.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
reddivision |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Hai ms. Da, imi zisesera ca ar trebui sa le schimb..o sa il pun pala de pe spate p fata da. Ma ideea e ca trage doar un pic....adica....aproape insesizabil. Doar ca vazusem si eu diferentele astea la unghiuri si....vroiam sa vad ce zice cineva care se pricepe. Pana la urma...ideea e ca mi-ai facut geometria prost??? sau ca de facut e facuta bine dar trebuie vazut cu piesele.....cu jantele...etc
|
--------------------
Dacia
1310 CTi break 1557cmc 70CP
an 2000
|
|
Muttley |
![]()
Post
#9
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ti-au facut-o bine. Asta din cauza ca aparatul a fost performant (stand cu 4 capete). Practic le da mura-n gura echipamentul ala.
Pe langa cauciucuri, pe viitor iti trebuie bascule corectoare pe fata (vezi postul lui diaconuliviu). |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si mie imi trebuie pe dreapta bascula corectoare, dar nu e urgent, foarte putin roade cauciucul si in interval mare de km, de genul 30 000 , si nu are legatura cu trasul.
Mai e o chestie, mie mi-au reglat fuga voit putin defazat, ca sa compenseze inclinatia drumului, pe perfect drept trage putin stanga . Cum drumuri perfect drepte nu avem, e numa' bine ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#11
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Corectarea pt rambleul drumului se face din cuplajul de pe coloana, nu din tiranti.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
crezi tu
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ursachemihai |
![]()
Post
#13
|
dasda Group: Members Posts: 245 Joined: 23 September 07 From: aici ![]() |
hai sa va zic si eu o cauza...descoperita de mine si de mecanici.
Masina poate sa traga dreapta sau stinga atunci cind bucsa de la bratul superior este moarta... in momentul plecarii de pe lor mai brusc...bratul de misca inainte sau inapoi pe bucsa...astfel modificindu-se unghiul. personal..am testat asta. imi tragea dreapta.... ca sa rezolv problema...ca eram intrafic...am dat in marsarier brusc...a facut acel clik cind s-a asezat bratu...apoi a mers struna ![]() |
--------------------
Logan
berlina
2008
- bb33ddd
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Muttley @ 24 Oct 2007, 12:45) Liviule, nu cumva e 1 grad si 24 de minute diferenta? ![]() Sau exista vreo ipoteza despre diferente mai mari de 3/4 grad? Diferenta lui este 1gr24', MAI MARE DECIT 45', cit e ADMIS. Unghiurile de cadere la Dacia sint 1.30', +/- 30', cu diferenta MAX stg-dr 45'. QUOTE(reddivision @ 24 Oct 2007, 15:15) [...]Doar ca vazusem si eu diferentele astea la unghiuri si....vroiam sa vad ce zice cineva care se pricepe. Pana la urma...ideea e ca mi-ai facut geometria prost??? sau ca de facut e facuta bine dar trebuie vazut cu piesele.....cu jantele...etc Nu ti-au facut-o prost, problema e ca trebuiau sa-ti spuna si ce e cu acele unghiuri. Al meu geometru face cit poate (cu aparate optice, tipul clasic) dupa care imi spune ce mai trebuie. Adica, ultima data mi-a facut tot, mi-a dat sarcina sa schimb bratul inferior cu unul +2 si SA REVIN sa mai facem o "minigeometrie". Si am platit 45 ron geometria si 10 revenirea. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de curiozitate, daca nu schimbi bratul, si iti trage de lonjeron, cat e garantata lucrarea? nu revina dupa un timp inapoi?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#16
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu-ti revine la loc. Da' pe tine te incanta ideea de a-ti fi ancorata masina de sol, legat lonjeronul cu lantu' si tras de el?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
csiri_biri_kodak |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() Membru linistit Group: Members Posts: 102 Joined: 14 July 07 From: Blumberg, Germania ![]() |
Cat se cere actualmente pe o reglare a geometriei rotilor?
|
--------------------
Dacia / Dacia
1300 (RIP) / Logan
1978 / 2012 ! Fiecare trebuie sa inceapa de undeva !
Creierul este un organ oarecum indispensabil capului... |
|
reddivision |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Mie mi-a l;uat 55 de lei...si au facut-o f bine.
|
--------------------
Dacia
1310 CTi break 1557cmc 70CP
an 2000
|
|
csiri_biri_kodak |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru linistit Group: Members Posts: 102 Joined: 14 July 07 From: Blumberg, Germania ![]() |
multumesc de info...
![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1300 (RIP) / Logan
1978 / 2012 ! Fiecare trebuie sa inceapa de undeva !
Creierul este un organ oarecum indispensabil capului... |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 23:00 |