DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia utilitara drop side, Diagnosticare

dly_04_tm
post 25 Oct 2007, 21:45
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 25 October 07




Salutare!Am probleme cu o dacie utilitara diesel cu motor F8Q-632 si nu mai porneste.Mi-am cumparat un soft de diagnosticare DDT2000 si i-am facut un test.La test imi da eroarea "pierde control bucla debit".Aveti idee ce ar putea fii?Am montat o pompa de injectie noua si la fel face si acelasi defect imi apare la diagnoza.Aveti cumva o schema electrica a conexiunilor din calculator la pompa de injectie?e posibil sa fie calculatorul de injectie?


--------------------
mitshubishi colt 1994 - tm 09 her
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 25 Oct 2007, 23:16
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Ai incercat sa verifici cutia unde intra cablul de acceleratie? Acolo ai si o mufa, verifica daca sunt curati contactii, daca sunt oxidati trebuiesc curatati.Acea cutie din cate stiu eu comanda debitul de motorina din pompa de injectie. Ar putea fi chear defecta. Totodata verifica si continuitatea firelor de pe instalatie, sunt extrem de subtiri si se intrerup foarte usor, mai ales daca speli motorul de mai multe ori.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dly_04_tm
post 26 Oct 2007, 05:23
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 25 October 07




QUOTE(didosdoru @ 25 Oct 2007, 23:16)
Ai incercat sa verifici cutia unde intra cablul de acceleratie? Acolo ai si o mufa, verifica daca sunt curati contactii, daca sunt oxidati trebuiesc curatati.Acea cutie din cate stiu eu comanda debitul de motorina din pompa de injectie. Ar putea fi chear defecta. Totodata verifica si continuitatea firelor de pe instalatie, sunt extrem de subtiri si se intrerup foarte usor, mai ales daca speli motorul de mai multe ori.
*



Adevarul este ca la mufa de la potentiometrul de acceleratie erau dezizolate un pic firele(nu stiu de ce) si se atingeau intre ele.Am remediat acest defect ,am inlocuit si acest potentiometru si degeaba,defectul persista


--------------------
mitshubishi colt 1994 - tm 09 her
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 06:55
Forum Renault