DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1310 - Se opreste motorul, Extrem de ciudat

500
post 26 Oct 2007, 07:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 12 March 06




Pe scurt am o problema cu dacia mea din '87:

Se opreste motorul in mers atunci cand apas pedala de ambreiaj pentru a retrograda treptele de viteza. Concomitent se aprind becurile de avertizare din bord pentru presiune ulei si apa. La relanti motorul merge relativ OK dar cele 2 becuri se aprind intermitent. Daca apas pedala de ambreiaj in timp ce masina stationeaza atunci cele 2 becuri de avertizare stau aprinse atat timp cat pedala e apasata. Daca turez foarte putin motorul becurile de avertizare ulei/apa nu se mai aprind.
Acest fenomen se intampla doar la cald. Cu motorul rece nu exista probleme de functionare.
Ma ajuta si pe mine cineva?


--------------------
dacia 1310 break - cenzurat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 26 Oct 2007, 08:00
Post #2


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Din ce scri tu reiese ca motorul functioneaza ok cand ii rece indiferent daca ,calci ambreiajul sau nu ,iar la cald doar cand calci abreiajul se opreste motorul concomitent cu aprinderea becurilor de avertizare apa-ulei ; se opreste si in relanti sau/ si la schimbarea vitezelor din inferioara in superioara ???,practic cand calci ambreiajul,motorul revine la relanti si acolo apare problema ,posibil sa fie bobina, incerca cu o alta bobina de la un prieten ,daca nu se mai manifesta la fel atunci ai gasit "buba".


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
500
post 26 Oct 2007, 08:43
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 12 March 06




La rece nu am nici o problema cu motorul chiar porneste destul de bine dimineata cand e frig. La shimbarea vitezelor dintr-o treapta inferioara in una superioara nu se manifesta acest fenomen indiferent daca motorul e cald sau rece. La relanti cu motorul rece motorul nu se opreste si merge uniform. La relanti cu motorul cald tinde sa se opreasca dar foarte rar se opreste.
O sa incerc cu bobina de inductie sa vedem ce va iesi!
Ca si idee daca e important motorul are cam 20000 kilometrii de cand a fost facut.



--------------------
dacia 1310 break - cenzurat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 26 Oct 2007, 10:52
Post #4


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Are cumva oscilatii ale turometrului si rateuri in evacuare cand tinde sa se opreasca sau ??


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 26 Oct 2007, 11:43
Post #5


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Rateurile in evacuare au legatura cu bobina? Nu dau cu piatra, chiar intreb, si pe mine ma macina ceva si tot pe bobina imi vine sa dau vina. Pentru ca tot pe la cald se intampla mai des. sad.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:07
Forum Renault