DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme mari cu pornirea, nu merge la relanti si nu vrea sa traga

Ionutzz
post 23 Oct 2007, 13:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 26 March 07




De duminica cand am venit de la tara la Suceava, un drum cam de 40 de km m-a lasat masina in drum. Cu o zi inainte mergea cumva in suturi, la orice viteza, daca o calcam mai putin, adica la turatie mai mica merge mai bine (asta find sambata) si uneori se oprea motorul la relanti, uneori.
Dar duminica cand m-a lasat in drum a facut si mai rau, deci mergea in suturi la o panta pe care de obicei o urcam cu a 5-a, acuma abea am reusit s-o urc cu a 2-a, asta pana s-a oprit si n-a mai mers deloc. Eram cu un prieten am ridicat capota, am zis sa schimbam bujiile si platinile, ca era un peco prin apropiere, am schimbat si filtru de benzina, am curatat jiglorul, dupa ce am schimbat am dat sa pornim, a pornit la fel foarte greu, dar totusi am plecat, mai aveam cam 10 km pana la suceava si mergea tot putin in suturi si motorul facea destul de urat, la relantiu tot se oprea motorul, si am reusit sa-i dau chiar si 100 la ora pana la Suceava, dar odata ajuns in suceava trebuia sa urc o panta mare pana la bloc si acolo iar s-a oprit, nu a vrut sa traga nici macar cu 1-a, panta care de obicei o urcam lejer cu a-3-a. Am oprit, am scos iar bujiile care le-am schimbat cu 10 km mai inainte si le-am curatat ca erau afumate, dupa ce le-am pus la loc tot asa mergea rau. Dar pana la urma cu 1-a la maxim a pornit si am ajuns, dar la fel motorul mergand in suturi cu zgaltaieri si am ajuns, cand am ajuns am vazut ca si frana era slabita....
Oricum daca stie cineva sa-mi spuna ce are si ce pot sa-i fac... Masina e o dacie papuc din 1999 cu motor de 1.6, pe carburator de 1.4....


--------------------
Dacia 1307 1999
Dacia 1307, 1557cmc, 50KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 23 Oct 2007, 14:55
Post #2


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Cumva a inceput sa faca asa dupa ce ai alimentat undeva cu benzina?


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutzz
post 23 Oct 2007, 16:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 26 March 07




Alimentarea cu benzina am facuto de unde fac de obicei mai tot timpu si am alimentat din 3 locuri diferite de sambata pana atunci. Dar eu cred k e posibil sa-mi intre apa in rezervor, pentruca azi am incercat iar s-o pornesc dar nimic si cand am scos bujiile erau putin ude,ori de la apa ori din cauza ca s-o fi inecat cu benzina. Si mi-am adus aminte ca duminica cand am schimbat platina.cea veche era inpuscata,platina cea fixa,doar atat.


--------------------
Dacia 1307 1999
Dacia 1307, 1557cmc, 50KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marco9
post 23 Oct 2007, 22:09
Post #4


Membru de nevoie


Group: Members
Posts: 8
Joined: 14 October 07




Salut, am patit si eu la fel ca tine...pana mi-am dat seama ce era: BENZINA.
Probabil apa in benzina sau cel care gestioneaza benzinaria s-a gandit sa faca ceva bani pe spinarea noastra.
Au mai fost cazuri in care s-au descoperit alte substante in benzina.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 23 Oct 2007, 22:16
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




s-ar putea sa fie de vina bobina . incearca cu alta. nu cred sa fie benzina mai ales ca ai alimentat din trei locuri diferite. daca zici ca bujiile erau ude inseamna ca ai ceva probleme la aprindere.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutzz
post 23 Oct 2007, 22:47
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 26 March 07




Nu zic ca este benzina rea, zic doar ca e posibil sa-mi fi intrat apa in rezervor, ca la mine cotul de plastic de la buson pana la rezervor e crapat si l-am lipit eu asta vara si e posibil sa fi crapat iara pe acolo si sa fi intrat putina apa, dar nu stiu. Mai inainte cam vreo ora am curatat iara bujiile si le-am bagat sa pornesc, la fel nu pornea si cand le-am scos erau ude. Oare din cauza asta ca ar fi apa? daca e asa cum pot rezolva problema?


--------------------
Dacia 1307 1999
Dacia 1307, 1557cmc, 50KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Oct 2007, 23:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




schimba condesatorul ( de la delco) cu unu nou


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminus
post 24 Oct 2007, 06:18
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 18 September 07




capac delco fisurat, aceiasi problema


--------------------
Dacia Berlina 2004i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 24 Oct 2007, 09:56
Post #9


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




daca nu porneste dimneatza, posibil cauzele de mai sus.

daca merge ok la relanti si cand o accelerezi moare motorul, atunci e jiglerul de relanti infundat. asta e o concluzie si a faptului ca asa face dintr-o data. solutia: il scoti, il suflii si il pui la loc... ar trebui sa fie ok.


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 24 Oct 2007, 10:21
Post #10


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.278
Joined: 24 June 07




Nu neaparat. Eu pateam o chestie similara, daca motorul nu era incalzit bine si bagam pe loc de doua-trei ori piciorul in acceleratie nu revenea la relanti, ci se oprea. Era prea mare duza aia de aer dintr-un furtun al carburatorului.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 24 Oct 2007, 11:46
Post #11


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




@Merced da, ai dreptate smile.gif


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutzz
post 24 Oct 2007, 13:37
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 26 March 07




Deci la mine nu porneste deloc, indiferenta ca e dimineaza sau in timpul zilei. Astazi am verificat daca da scanteie. Am scos o bujie si cu fisa bagata am verificat daca da scanteie, am tinut-o pe alternator si cineva a dat la cheie si nu dedea nimic nici o scanteie, apoi am scos fisa care vine din bobina de inductie in delcou, la fel am pus-o pe alternator si cineva a dat la cheie dar nimic, nici cea mai mica scanteie nu venea din bobina.. Oare sa fie bobina de vina ?


--------------------
Dacia 1307 1999
Dacia 1307, 1557cmc, 50KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Oct 2007, 14:11
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




verifica platina apoi condesatorul (prin inlocuire cu unul bun sau nou) si daca pe bobina de inductie ai alimentare

24 Oct 2007, 15:15:
daca ai injectie verifica senzorul de turatie de pe volanta eventual curara-l si alimentarea la calculator

This post has been edited by bygy007: 24 Oct 2007, 14:15


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 24 Oct 2007, 15:13
Post #14


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




desfaci contactele de pe bobina....le cureti, masori rezistenta intre piciorusele pe unde vin firele de alimentare, si rezistenta dintre piciorusul unde vine firul de la delco si gaura unde se baga fisa centrala
pui firele la loc si le fixezi bine

pui contactul, si verifici cu un aparat de masura daca ai tensiune pe borna de +
daca nu, imprumuta o bobina...daca nici cu aia nu merge incepi sa schimbi pe la delco...
prin imprumutarea unei bobina gasesti mai usor problema..nu dai bani sa schimbi piese....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st May 2025 - 03:46
Forum Renault