DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mazda Taiki

apollo
post 29 Oct 2007, 22:48
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Noul concept pe care Mazda la prezentat la Salonulul Auto de la Tokyo este al patrulea din seria de concepte nonconformiste a ultimilor ani și propune o nouă generație a motorului rotativ.

Mazda Taiki se dorește un benchmark pentru automobilele sport ale viitorului, care adopta configurația motor față - propulsie spate. Deși nu pare, Taiki este "înrudit" estetic cu seria de concepte de până acum, Nagare, Ryuga și Hakaze, dar, față de acestea, accentul cade mai mult pe tehnologiile de serie actuale și din viitorul apropiat.



Datorită designului extravagant pe care-l aduce conceptul, un desen care exprimă mișcarea aerului, Mazda Taiki se poate mândri cu un coeficient aerodinamic de 0,25, ceea ce se poate traduce în performanțe dimanice net superioare datorită rezistenței reduse a aerului la înaintare. Noutatea în materie de propulsie pe care o aduce aste concept este evoluția motorului rotativ. Noul propulsor Renesis promite îmbunătățiri la capitolul performanțe, în contextul diminuării noxelor emise în atmosferă.

This post has been edited by apollo: 29 Oct 2007, 22:49


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata87
post 30 Oct 2007, 01:06
Post #2


membru alb-violet


Group: Members
Posts: 590
Joined: 4 January 07
From: Timisoara




prea futurist...mie imi plac masinile astea ale momentului...,volan,cutie manuala wub.gif ,turometru....n-as vrea sa merg intr-o masina in care singuru lucru e sa invart de volan si sa apes pe pedale numai,sau mai rau numai sa invart de volan...sau mai rau,sa nu trebuiasca sa fac nimic,masina sa mearga singura


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 30 Oct 2007, 09:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Spatele e de mare exceptie! radmasa.gif
Daca te loveste unul in spate, te-ai scos!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 30 Oct 2007, 09:39
Post #4


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Nu stiu daca stiti melodia The Buggles - Video Killed The Radio Star


....da' ma tem ca o sa apara ceva similar: Drive by wire Killed The Driving Pleasure

Personal. NU imi place. Stiu ca e doar un exercitiu de design, dar din pacate unele prostii din joaca unora intr-un fel sau altul ajung intr-o forma sau alta sa se materializeze fiind prezentate ca "noi directii in materie de design auto".....

This post has been edited by driverx: 30 Oct 2007, 09:39


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 30 Oct 2007, 09:47
Post #5


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Asteptam cu interes, Tazda Maichii tongue.gif

Eu cred ca-i o mare placere ca de la 130 in sus sa nu se auda suierat de vant si sa huruie ca Loganu', parerea mea...
Conceptul are o forma foarte fluida, sunt exact trasele liniilor intr-un tunel aerodinamic.
dpdv mecanic, puntea spate mi se pare cam subreda si irealizabila... planetarele vad ca nu au prea mult loc de deplasare, la fel si rotile.

This post has been edited by vis-a-vis: 30 Oct 2007, 10:00


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 30 Oct 2007, 10:39
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Nu mai fac alt topic includ tot aici.

Marca de lux a grupului GM inca trebuie sa lanseze versiunea sportiva a lui CTS, CTS-V, insa, pana cand testele de pe Nurburgring vor fi incheiate, ea va mai indulci putin asteptarea cu un concept numit CTS Sport, ce va fi prezentat la SEMA.

De data aceasta, americanii s-au abtinut de la decorarea caroseriei cu tot soiul de tinichele stralucitoare, preferand sa evoce latura dinamica a sedan-ului cu o vopsea ce imita fibra de carbon.

In afara de aceasta operatiune – al carei rezultat, fie vorba intre noi, arata excelent – constructor ii au montat un bodykit agresiv, cu un spoiler frontal nou, in care au fost decupate doua prize de aer uriase, o capota de motor modificata si aripi cu extractoare din fibra de carbon.

Masina “sta” pe roti cu jante cromate de 20 de inch – practic singura pata de culoare in intreg ansamblul designului exterior – in spatele carora se ascund discurile de frana generos dimensionate.

Propulsia masinii este asigurata de versiunea de serie a motorului V6 de 3,6 litri si injectie directa, capabil de 306 CP; asteptati-va insa ca CTS-V sa fie mult, mult mai puternic...

____________________________________________________________________



Interesantul concept Nissan Mixim va sosi la ultimul mare salon al anului cu o propunere apetisanta pentru tinerii soferi: o masina cu un design extrem de spectaculos, cu un interior mai futuristic decat decorurile din Star Wars.

In plus, masina face parte din Nissan Green Program, ceea ce inseamna ca pune pret in egala masura pe protectia mediului inconjurator.

Inainte de toate insa nu ai cum sa nu remarci caroseria cu panouri slefuite precum fetele unui diamant, evidentiate de cele doua prize de aer din spatele usilor si de farurile cu tehnologie LED, dar si de geamurile laterale triunghiulare.

Tema se repeta in habitaclul chiar mai spectaculos, unde soferul are in stanga si in dreapta inca doua locuri (o configuratie similara cu a lui McLaren F1), iar panoul de bord si volanul sunt sustrase parca din cele mai dulci vise ale unui impatimit de Need For Speed.

Futurstica este insa si tehnologia ce sta la baza propulsiei lui Mixim, el fiind motorizat de doua agregate electrice (cate unul pentru fiecare punte, astfel incat masina sa se poata lauda ca are tractiune integrala), alimentate de la o baterie litiu-ion.

Date fiind dimensiunile si masa mica a conceptului (la 3.700 mm lungime si 950 kg, el este mai scurt si mai usor decat un Micra), ne asteptam ca acesta sa se dovedeasca destul de rapid, insa ne-am fi bucurat si mai mult daca Nissan adopta asemenea filozofii de design pentru anostele Note si Tiida.

Attached thumbnail(s)
Cadillac_CTS_1.jpg ( Size: 480.96k ) Number of downloads: 18
Cadillac_CTS_Sport_1.jpg ( Size: 20.86k ) Number of downloads: 19
Cadillac_CTS_Sport_1_.jpg ( Size: 20.17k ) Number of downloads: 13
cts01.jpg ( Size: 88.72k ) Number of downloads: 25
Nissan_Mixim_Concept.jpg ( Size: 19.87k ) Number of downloads: 23
Nissan_Mixim_Concept_4_2_.jpg ( Size: 18.8k ) Number of downloads: 11
Nissan_Mixim_Concept_5.jpg ( Size: 19.54k ) Number of downloads: 24
Nissan_Mixim_Concept_6.jpg ( Size: 42.18k ) Number of downloads: 15
Nissan_Mixim_Concept_7_2_.jpg ( Size: 24.3k ) Number of downloads: 16
Nissan_Mixim_Concept_8.jpg ( Size: 14.34k ) Number of downloads: 14


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 21:03
Forum Renault