DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme tr. a II-a

DRE
post 28 Jul 2003, 11:55
Post #1


Pimp inside


Group: Members
Posts: 141
Joined: 12 March 03
From: Bucuresti




Dragi tovarasi de suferintza,

Am de cateva zile o MAAARE problema: am schimbat lichidul de frana, am facut aerisirea aferenta, frana tine beton, dar am probleme la schimbarea in treapta a II-a. Pur si simplu cateodata nu imi intra, ca si cand nu as calca ambreiajul. Daca o scot si incerc din nou, intra, cu oarece efort. Imediat dupa constatarea acestui fapt m-am dus la service si i-am aerisit circuitul hidraulic al ambreiajului de 3 ori! In orice alta viteza imi intra perfect, ca unsa, in schimb intr-a doua, din cand in cand, oarecum la intervale regulate, TZEAPA! Precizez ca problema se manifesta numai la trapta a II-a, celelalte merg perfect. Cand bag intr-a doua, merge de cateva ori, chiar bine (ca unsa), dar cand mi-e lumea mai draga si ma gandesc ca "gata, a trecut", pur si simplu nu imi mai intra in viteza. Imi pare rau daca nu am fost suficient de coerent, dar sunt disperat, mi-a mancat sufletul. Ce poate fi? Multumesc!


--------------------
Audi A4 2010
Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ion73
post 28 Jul 2003, 11:58
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 December 02
From: Timisoara




posibil un defect la cutie


--------------------
"Uneori platim mult mai mult pentru lucrurile pe care le primim pe gratis. "
- Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRE
post 28 Jul 2003, 12:05
Post #3


Pimp inside


Group: Members
Posts: 141
Joined: 12 March 03
From: Bucuresti




Bine, logic ca este un defect, dar asta s-a intamplat EXACT din momentul in care am schimbat lichidul de frana (Renault, DOT4). Pana atunci nici vorba de probleme! Am tot citit despre rulmentul de presiune al ambreiejului, sau ceva de genul asta. Pe acolo cica ar putea intra aer, dar chiar asa, sa se manifeste numai intr-a doua?


--------------------
Audi A4 2010
Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ion73
post 28 Jul 2003, 12:08
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 December 02
From: Timisoara




atunci ar trebui sa se manifeste la orice treapta .meseriasii de la service ce zic?


--------------------
"Uneori platim mult mai mult pentru lucrurile pe care le primim pe gratis. "
- Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRE
post 28 Jul 2003, 12:21
Post #5


Pimp inside


Group: Members
Posts: 141
Joined: 12 March 03
From: Bucuresti




Meseriasii de la service isi freaca mainile, crezand ca e rost de o spaga grasa. Nu am incredere in diagnosticul lor (merg doar pe presupuneri, nu pe experienta). Si nu am chef sa dau motorul jos si sa imi faca o varza. Cred ca o sa ma duc la Pitesti, am auzit ca sunt super OK. Dar cum ajung (odata ajuns in Pitesti, eu sunt din Bucuresti) acolo? Stie careva?


--------------------
Audi A4 2010
Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ion73
post 28 Jul 2003, 12:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 December 02
From: Timisoara




am un amic din bucuresti care a schimbat cutia de viteza la 800Km la pitesti.nu mergea decat in tr 2.


--------------------
"Uneori platim mult mai mult pentru lucrurile pe care le primim pe gratis. "
- Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 28 Jul 2003, 13:56
Post #7


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Daca ai schimbat lichidul de frana ar trebui sa iti aerisesti circuitul de ambreiaj (asta functioneaza tot cu lichid de frana).

Cat despre faptul sa ar trebui sa nu intre in toate vit .. FALS ... sincroanele si rotile au si ele o toleranta ... daca aerul din instalatia de ambreiaj face ca in vit II sa se "loveasca" piesele inauntru asta nu inseamna ca asa va face in toate vit. .... Asa ca fa o aerisire a ambreiajului si mai vb. dupa aceea smile.gif .. BAFTA


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 28 Jul 2003, 15:39
Post #8





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Te-au tepuit. Cine te-a pus sa schimbi lichidul de frina? Din cite stiu eu se schmba o data la doi ani cel mai des. Aerisirea ti-a facut-o de mintuiala. Vezi de niste meseriasi in reglarea ambreiajului ca sigur cutia nu are nimic.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
DRE
post 29 Jul 2003, 13:49
Post #9


Pimp inside


Group: Members
Posts: 141
Joined: 12 March 03
From: Bucuresti




Hello again,

In primul rand vreau sa mentionez faptul ca mesajul lui Liviu, care sper sa fie adevarat (nu ar avea de ce sa nu fie) m-a linistit complet, deoarece chiar incepusem sa cred ca am o problema destul de grava la cutie. Oricum, am mai spus ca am aerisit ambreiajul de 3 ori, i-am exasperat pe aia de la service. Cred ca cea mai buna solutie ar fi sa fac la ALT service o aerisire, caci am impresia ca baietii asteptau sa le zic sa desfaca cutia si sa ma rupa de bani... icon_evil.gif Dar, revin cu o intrebare: ce imi puteti spune despre renumitul rulment de presiune sau asa ceva? A mai avut cineva probleme cu el? Adica l-a mai schimbat cineva si de ce? (Cum se manifesta defectul?) Multumesc!


--------------------
Audi A4 2010
Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 29 Jul 2003, 13:52
Post #10


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




A trebuit sa schimb rulmetul de presiune la un Mercedes (dar banuies ca dpdv mecanic este la fel ca la dsn/slz) .

Manifestarea este ca atunci cand apasam ambreiajul (care era hidraulic.. exact ca la dsn) incepea o fluieratura care se micsora in intensitate odata cu reducerea vitezei/turatiei motorului .. dar de intrat in viteze intra normal ...


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRE
post 29 Jul 2003, 13:59
Post #11


Pimp inside


Group: Members
Posts: 141
Joined: 12 March 03
From: Bucuresti




Cei de la service mi-au zis ca rulmentul de presiune are o garnitura care poate ceda si pe acolo intra aer in instalatie. Cica trebuie dat motorul jos (de fapt asa si este). Nasol, nu?


--------------------
Audi A4 2010
Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 29 Jul 2003, 13:59
Post #12





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Rulmentul de presiune actioneaza asupra placii de presiune care la rindul ei decupleaza sau cupleaza discul de ambreiaj. Defectiunea rulmentului de obicei se manifesta la inceput printr-un zgomot specific care se aude doar in momentul apasarii pe pedala de ambreiaj.
In cazul descris mai sus pare mai repede a fi defectiune (proasta aerisire) la cilindrul receptor de la ambreiaj sau la pompa de la pedala.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 15:35
Forum Renault