dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
maryus_83 |
15 Mar 2008, 00:18
Post
#1081
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov |
|
||
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|||
dyogenes |
15 Mar 2008, 00:35
Post
#1082
|
Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 |
Ionutz_TM, cel mai probabil ai senzorul de temperatura a motorului defect sau cu contact electric prost. Senzorul acela e infiletat in chiulasa. La Peugeot e langa corpul termostatului, nu stiu unde e la Dacie. Nu il confunda cu bulbul de temperatura, care aprinde un bec in bord cand se supraincalzeste motorul.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
Ionutz_TM |
15 Mar 2008, 08:34
Post
#1083
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara |
da stiu unde e senzorul ... cred ca te referi la cel de apa, dar care e legat la computer, este pe blocul motor fix in fata bateriei, langa sonda clasica, care aprinde becul de apa. Il voi schimba sa vad daca se amelioreaza situatia ... am intrebat deja cat costa, si e 15 lei parca.
|
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
mar10may |
15 Mar 2008, 19:27
Post
#1084
|
Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia |
cu o chiuloasa fabricata intre 2000 2004 este imposibil sa mergi pe gaz f multi km.am auzit si eu de taximetristi ca ar lua chiuloase de la dezmembrari ,de pe masini mai vechi si ca ar fi mult mai bune.dar eu lucrez in distributie de 7 -8 ani si fac peste 5 mii de km pe luna si am avut destule masini.in afara de dacie pe carburator nici una nu merge pe gaz foarte mult fara sa aiba porobleme.
15 Mar 2008, 19:39: referitor la senzorul de apa am avut si eu probleme odata dar s a manifestat altfel.ramanea aprins dupa ce mergeai putin cu masina,adica se incalzea putin motorul.imitial am crezut ca se incalzise prea tare dar apa nu fierbea si chiar am dat jos termostatul,dar becul tot se aprindea 15 Mar 2008, 20:20: daca spui ca ai 30 000 de km pe gpl si ca ai gasit mereu un culbutor cu joc mare inseamna deci ca ai umblat de cateva ori la reglat culbutor.altfel cum ti ai dat seama? vad ca ai o dacie din 2000 si ai numai 30 000 de km pe gaz .am zis si eu.la daciile din 2000-2001reglam mai rar culbutori(chiuloasa e mai buna).dar o sa vezi pana la urma ca va ceda(nu cred ca va tine 360 000 de km.e bine sa ne expunem aici ce am patit,mai putin ce am auzit la altii.(aceste lucruri au un grad mai mic de credibilitate) This post has been edited by mar10may: 15 Mar 2008, 20:20 |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
rokos |
15 Mar 2008, 20:32
Post
#1085
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI |
eu am gaz din 2002 pe dacie din acelasi an...culbutorii au fost reglati de 2 ori de atunci, cu chiuloasa nu am avut treaba, pun ulei 15w40 de la DaciaOil recomandat in cartea service, masina are 100.000km...mototul merge ca-n prima zi si pe benzina si pe gaz.
deci nu cred ca este o regula prin care s-ar justifica deteriorarea motorului mai rapida pe gaz...eu va dovedesc contrariul.. |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
mar10may |
15 Mar 2008, 21:09
Post
#1086
|
Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia |
se pare ca ai fost mai norocos.si eu am tot o dacie din 2002.fara gpl.si nici nu sunt interesat de asa ceva.nu mai vreau sa aud de gpl cat oi trai indeferent ca mi ar garanta cineva ca rezista masina si 500 000 de km.ce vroiam sa te intreb eu.spui ca folosesti ulei 15 w 40 recomandat de dacia.e vorba de recomandare pt dacia din 2002 sau pentru modelele mai noi?unde ai gasit aceasta recomandare ma refer.eu am vazut ca se recomanda pe atunci 20w40 si 20 w 50 pe atunci de aia te intreb
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
Ionutz_TM |
15 Mar 2008, 22:46
Post
#1087
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara |
Am rezolvat problema .... si turatia, si becul de la injectie .. funtioneaza perfect acum
Am cumparat senzor nou, .... 15 lei ... si l-am montat pe motor, a trebui si completata putina apa in borcan ... Dupa montare am constatat cu stupefactie ca unul din cele 2 fire de pe cupla e ... rupt Practic mai statea umpic agatat .. de acolo si comportamentul haotic al masinii. Am taiat mufa complet jos, am desfacut-o, si am adaugat fire noi, lipite cu pistolul, dupa care le-am interconectat cu firele originale, printr-o rigleta cu 2 conectori cu surub. Rezultatul e ca la pornire martorul de injectie se stange ( motor rece ) iar turatia sta cam la 1200 de rpm pt cateva minute, dupa care scade la 900 rpm si sta constant fara sa se ambaleze singura. Am umblat deja azi de cateva ori cu masina in oras si totul e perfect Merci de sfaturi si sanatate maxima. |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
dyogenes |
15 Mar 2008, 23:53
Post
#1088
|
Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 |
"Ionutz_TM, cel mai probabil ai senzorul de temperatura a motorului defect sau cu contact electric prost."
Daca verificai intai contactele, scapai probabil fara sa schimbi senzorul. Oricum, nu e scump, mai bine unul nou. De altfel, atat timp cat e ermetic, acel senzor se sefecteaza in sine destul de greu, e doar un termistor care isi modifica rezistenta odata cu temperatura, nu are nici un element in miscare, care sa se uzeze mecanic. De obicei contactele sale fac probleme... Ca si la tine. Ma bucur ca s-a rezolvat. "nu mai vreau sa aud de gpl cat oi trai indeferent ca mi ar garanta cineva ca rezista masina si 500 000 de km" mar10may, nu te obliga nimeni sa-ti pui GPL, dar parerea ta ramane parerea ta, nu incerca sa convigi pe toata lume ca este neaparat cea corecta. Stiu o gramada de oameni care merg cu GPL de ani buni, si merg. Eu unul nu cred in mituri din astea. Daca instalatia GPL e bine reglata si amestecul nu e prea sarac, masina nu cred ca va avea pre mult de suferit. Pana la urma, sa zicem ca la 100 000 Km, cand faci setul, schimbi si chiulasa. Si ce? 600 RON e un set motor nou, o chiulasa noua cat e? Iti scoti banii oricum in 6 luni de zile, si acei 100 000 Km sigur nu ii faci in 6 luni. Iar povestile ca merge incet, ca nu trage, ca nu face si nu drege, sunt povesti pe care la vara pe gatul clientilor service-urile care nu au chef sa bibileasca la reglaje. Asta e dom'le, ce vrei, e pe gaz... Eu unul, am montat singur instalatia (Marini) iar stutul oferit de producator pentru a fi montat in carb. era cert subdimensionat (chiar si pentru motorul meu de 1100 cmc). 2 zile m-am chinuit sa aflu de ce nu merge masina calumea, pana cand am bagat direct furtunul din vaporizator in injector (de fapt langa injector, intre acesta si peretele "carburatorului"). Deodata masina mea tragea ca racheta. Am facut eu un stut dintr-o teava de cupru de 10mm, pe care am plasat-o imediat deasupra clapetei. Conteaza enorm locul unde pui stutul, trebuie pus spre jumatatea clapetei care urca cand accelerezi, astfel incat buza clapetei care se deschide sa formeze un soi de "palnie" care sa traga gaz din stut si nu aer din corpul injectorului. Sant multe smecherii care trebuiesc respectate daca vrei calitate si consum redus. Altfel, obtii doar o alta masina pe GPL care va merege "ca pe GPL dom'le..." Actualmente consumul e de 6l/100Km, drum cu multe dealuri si curbe nasoale, motorul e de 1100 cmc iar pentru prietena mea 110 Km/h in zonele de drum drept est o viteza uzuala. Maxim cat am prins pe gaz a fost 130 Km/h, cu pedala la fund. Pe benzina am mers maxim 155 Km/h. Probabil ca daca as deschide robinetul de gaz ar merge si mai tare, dar nu cred ca merita sa sacrific cei 6 l/100Km. In plus, cu o masina de 650 Kg sa mergi peste 130 mi se pare palpitant. This post has been edited by dyogenes: 16 Mar 2008, 00:03 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
knife |
16 Mar 2008, 00:46
Post
#1089
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 27 October 07 |
Salut ..injectorul cum ar trebui sa pulverizeze benzina la relanti ?in reprize sau incontinuu ?
|
--------------------
Dacia
Nova
GTI 1999
|
|
maryus_83 |
16 Mar 2008, 11:25
Post
#1090
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov |
Stie cineva, e vreo problema dpdv al injectiei daca pun chiuloasa de 1.3?
|
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
Ionutz_TM |
16 Mar 2008, 19:13
Post
#1091
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara |
QUOTE(dyogenes @ 15 Mar 2008, 23:53) "Ionutz_TM, cel mai probabil ai senzorul de temperatura a motorului defect sau cu contact electric prost." Da asa e, doar ca am verificat mufa initial .. nu am tras cu putere de fire ... pt ca vizibil erau conectate la cupla. Doar dupa ce noul senzor era prins pe motor, cand am dat sa bag cupla in mufa am ramas cu unul din fire in mana .... Bine ca sa rezolvat. |
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
dyogenes |
16 Mar 2008, 20:29
Post
#1092
|
Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 |
knife, practic chiar si la ralanti iti va fi foarte greu sa vezi ca pulverizarea e dsicontinua, dar este. Daca asculti cu atentie injectorul (eventual cu un stetoscop) vei auzi ca deschide ritmic. Si pe jetul de pulverizare se observa discret ca e discontinuu.
maryus_83, nu este nici o legatura intre sistemul propriu-zis de injectie si chiulasa, toata chestia e SA TI SE POTRIVEASCA MECANIC. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
mar10may |
16 Mar 2008, 20:51
Post
#1093
|
Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia |
din ce reiese din datele tehnice ale masinii tale se pare ca nu ai o dacie 1310 pe injectie cu gpl,iar a doua la mana se pare ca te pricepi la mecanica daca spui ca ti ai montat singur instalatia de gaz si ai si reglat o destul de bine.dar din pacate cazuri din astea sunt unu la o mie poate.restul nu pot face asta daca asa cum spui si tu mecanicii sunt mai comozi si nu stau sa chitibuseasca prea mult la reglaje"ce vrei dom'le,asa e pe gaz"
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
dyogenes |
16 Mar 2008, 22:25
Post
#1094
|
Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 |
Asa este, nu am dacie, am avut un 1310 din 98 pe carburatie dar am vandut-o si mi-am luat actuala masina, un Peugeot 405 de 1900 cmc pe benzina. Am spus de la inceput ca instalatia de gaz am pus-o pe Peugeot-ul 205 al prietenei mele, echipata cu injectie Bosch MonoJetronic, foarte asemanatoare cu MonoMotronic-ul de pe dacie. De priceput la mecanica, eu zic ca nu ma pricep nu stiu ce... asa, in mare le stiu... Instalatia de gaz insa este super simplu de montat, practic iti dau kit complet, ai inclusiv coliere pentru furtune in cutia aia. Nu trebuie decat sa fixezi rezervorul, sa tragi conductele si sa pui stutul langa injector.
Ceea ce am scris despre chiulasa, facea referire directa la Peugeot 205, dar ce naiba de aluminiu puteau sa puna cei de la Dacia sa se uzeze asa de repede pe gaz? sigur, daca amestecul e prea sarac si avansul mare, temperatura de ardere creste si uzura va fi mai mare, de aceea insist pe necesitatea reglarii corecte a instalatiei. Iar aici pe forum s-a descris de cateva ori modul de reglare a unei instalatii GPL. Eu raman fara rezerve adeptul GPL si nu doar pentru economicitate. Sincer, motorul merge mai "lin" pe gaz decat pe benzina. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
maryus_83 |
17 Mar 2008, 15:43
Post
#1095
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov |
QUOTE(dyogenes @ 16 Mar 2008, 20:29) maryus_83, nu este nici o legatura intre sistemul propriu-zis de injectie si chiulasa, toata chestia e SA TI SE POTRIVEASCA MECANIC. Se potriveste mecanic dar va creste putin raportul de compresie si eram curios daca e vreo problema dpdv al injectiei. |
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
dyogenes |
17 Mar 2008, 20:23
Post
#1096
|
Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 |
Nu are cum sa fie vreo problema legata de sistemul de injectie, eventual va trebui sa bagi benzina mai de calitate sa nu apara autoaprinderi, dar nu cred... Pe gaz cert nu vor aparea autoaprinderi, GPL-ul este mult mai rezistent la autoaprindere decat benzina.
This post has been edited by dyogenes: 17 Mar 2008, 20:25 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
florinel_lva |
21 Mar 2008, 12:38
Post
#1097
|
membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt |
tocmai ma gandeam sa pun gpl pe berlina mea pe injectie din 2001, dar vad ca s-ar putea sa apara probleme.
stau pe ganduri... cine mai are berlina pe injectie si cu GPL poate sa imi dea un sfat? This post has been edited by florinel_lva: 21 Mar 2008, 12:44 |
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
rba |
21 Mar 2008, 13:40
Post
#1098
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 |
salut,
cam ce sfat vrei?? eu am ajuns sa consum un plin de GPL la 4 (patru) zile si nu fac taximetrie. consum in bucuresti 10.5(cand e extra mega lejer traficul si meg mai mult noaptea) pana la 13 - 13.5 (iarna, mai ales e traficul infernal sau gerul de -20grC) cu un plin fac intre 380 si 470km, in functie de consum. in afara orasului fac 600-650km cu un plin, depinde cat de tare o ard. referitor la efecte nocive, ei bine, daca vrei sa ajungi cu motorul la 300.000km pe gaz.... hmm eu nu cred ca e posibil (fara nici un fel de interventii), pe benzina ar fi posibil (dar si aici destul de greu). ca sa spulberam mitul referitor la mancatul scunelor de supapa, recomand ca la mersul utilizand GPL sa nu se depaseasca in mod frecvent ~3000rpm, adica recomand un mers mai batraneste, in loc de mers sportiv cu accelerari in blana. in caz de necesitate, un condus mai "sustinut" (adica nu ca melcu, da nici cox la cauciucuri) si un regim uzual de turatii in plaja 1600(1800) - 2500(2800)rpm. nu discutam de cazuri extreme gen depasiri la limita sau alte situatii de acest gen. aici NU mai conteaza daca faci motorul tzandari sau nu, conteaza sa scapi cu viata si sa nu provoci alte evenimente. cu stima, rba |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
tgeanin |
21 Mar 2008, 18:55
Post
#1099
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 15 January 08 |
Salutari la toata lumea!
Am si eu o problema si am nevoie de ajutor. Am un break din 2000 pe injectie cu motor de 1600 si intr-un timp mi-a cedat motorasul pas cu pas dar eu zic ca am reusit sa il repar dupa ce toata lumea mi-a zis ca nu se repara ci se schimba. acum de curind pornesta super frumos, ca atunci ind erea noua, turata, rotund, ce sa mai iti e drag sa asculti motoru, dar cind o accelerezi finut asa se tureaza motoru dar daca calci acceleratia mai agresiv un pic da sa moara fenomen care se intimpla si in mers atunci cind schimb vitezele. Vreau sa stiu cam de pe unde ar fi ca am verificat si para verificat de nici eu nu mai stiu. M-as duce cu ia la servis da aia iau cit iti iei alta pentru ca am mai fost sa cer sfaturi si miau zis ca tre sa schimb motorasu pas cu pas 300 ron, injectoru 600 ron si cu catalizatoru 1000 Euroi. aaaa am deconectat sonda de la catalizator pentru ca daca o conectez se opreste motoru. [/B]Asa ca help pls!!!!!!!!!!!!!!! 21 Mar 2008, 18:58: Salutari la toata lumea! Am si eu o problema si am nevoie de ajutor. Am un break din 2000 pe injectie cu motor de 1600 si intr-un timp mi-a cedat motorasul pas cu pas dar eu zic ca am reusit sa il repar dupa ce toata lumea mi-a zis ca nu se repara ci se schimba. acum de curind pornesta super frumos, ca atunci ind erea noua, turata, rotund, ce sa mai iti e drag sa asculti motoru, dar cind o accelerezi finut asa se tureaza motoru dar daca calci acceleratia mai agresiv un pic da sa moara fenomen care se intimpla si in mers atunci cind schimb vitezele. Vreau sa stiu cam de pe unde ar fi ca am verificat si para verificat de nici eu nu mai stiu. M-as duce cu ia la servis da aia iau cit iti iei alta pentru ca am mai fost sa cer sfaturi si miau zis ca tre sa schimb motorasu pas cu pas 300 ron, injectoru 600 ron si cu catalizatoru 1000 Euroi. aaaa am deconectat sonda de la catalizator pentru ca daca o conectez se opreste motoru. Asa ca help pls!!!!!!!!!!!!!!![SIZE=7] This post has been edited by tgeanin: 21 Mar 2008, 18:58 |
--------------------
Dacia
break
2000/1600 break
- TR 03 LWE
|
|
rba |
21 Mar 2008, 19:07
Post
#1100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 |
salut,
1. cumpara alta sonda lambda si monteaza-o in locul celei scoase. 2. masoara presiunea benzinei pe turul injectorului. dupa ce intreprinzi acestea, revii cu noutati cu stima, rba |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
florinel_lva |
21 Mar 2008, 20:33
Post
#1101
|
membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt |
alte impresii de la dacioti cu motoare pe injectie si cu GPL nu mai vin?
ca aveam de gand sa pun si eu o instalatie pe berlina mea din 2001, dar am auzit ca ar fi chiulasele proaste la astea pe injectie si ca nu rezista. nu e nimeni pe aici care are gpl pe berlina pe injectie si sa aiba mai multi Km sa ne spuna e adevarat ce se spune sau nu? ce naiba sunt mai proaste chiulasele mai noi decat la alea pe carburatie? ca nu as vrea sa stric motorul care are 40000km si merge f bine. This post has been edited by florinel_lva: 21 Mar 2008, 20:33 |
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
mar10may |
21 Mar 2008, 21:27
Post
#1102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia |
sincer nu ti as recomanda gpl pe dacia ta decat daca faci cu ea un nr mai mare de km pe zi.daca faci o medie a banilor pe care ii scutesti ,nu te gandi ca este de 50 la suta,cat reiese din diferenta de pret dintre benzina si gaz.aceasta diferenta este cam de 25 la suta,tinand cont ca periodic mai e cate ceva de facut la motor din cauza gazului.dar daca spui ca dacia ta este din 2001 si ai 40 000 de km,inseamna ca mergi relativ putin cu ea.deci stai linistit in privinta gpl.gpl-ul renteaza in taximetrie,scoala de soferi ,distributie ,etc acolo unde masina este folosita mai mult,eventual se fac bani dupa urma ei si chiar se vinde masina dupa cativa ani
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
florinel_lva |
21 Mar 2008, 21:32
Post
#1103
|
membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt |
masina o am de 1 an si 2 luni eu.am luat-o cu 28000km
eu fac cam 14-15000 pe an. |
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
rba |
22 Mar 2008, 09:21
Post
#1104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 |
florinel,
nu mai cere pareri aici, ca vine user-ul mar10may si te convinge ca nu merita si ca ti se distruge masina. ganddeste-te si hotaraste-te dupa cum crezi tu. cu stima, rba |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
florinel_lva |
22 Mar 2008, 17:53
Post
#1105
|
membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt |
eu cred ca o sa ii pun gpl pana la urma
a mai avut tata o dacia pe carburatie si pe gpl si mergeam numai pe gaz si nu avea nici pe d...u. m-am saturat sa tot pun benzina de cate 50-100 de ron si sa nu inteleg nimic din ea inca ceva sa va mai intreb: in timpul mersului pe gpl pompa de benzina din rezervor mai functioneaza sau este decuplata? trecerea se face automat la o anumita turatie,nu?de pe benz pe gpl. si altceva: MARINI sau BRC? This post has been edited by florinel_lva: 22 Mar 2008, 18:09 |
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
mar10may |
22 Mar 2008, 21:06
Post
#1106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia |
ce iti pot spune in aceasta privinta,daca te ai hotarat sa montezi gpl,instalatia care va fi pe masina ta,indiferent de marca,va fi una care cu care tu vei hotari pe ce fel de combustibil mergi sau chiar pornesti.are trei posibilitati.instalatia are un comutator de unde tu hotarasti cum mergi.situatia 1.masina merge numai pe gaz si la fel si porneste.tot pe gaz.2 masina porneste pe benzina,iar cand ajunge la aproximativ 2000 rot\min trece automat pe gpl.dupa ce opresti motorul masina porneste tot pe gpl3 masina merge si porneste numai pe benzina.acest tip de imstalatie echipeaza cam toate daciile pe care le am vazut.este diferit fata de alte instalatii,de exemplu cele pe daewoo(cielo,matiz)care trec singure pe gpl,dar nu cand motorul e turat,trec singure atunci cand motorul ajunge la o anumita temperatura.aceasta masina va porni numai pe benzina.daca nu mai ai benzina,masina nu mai porneste.in legatura cu pompa de benzina , ce iti pot spune din proprie experienta(am avut pe gpl 4 dacii pe injectie,la 2 din ele am schimbat pompa de benzina.pompa mai functioneaza numai atunci cand pornesti motorul,dupa aceea ,in mers,nu mai functioneaza.deci daca te ai hotarat sa montezi gpl te as sfatui sa pornesti numai pe benzina,sa lasi motorul; sa se incalzeasca dupa care sa treci pe gpl,iar din cand in cand sa mergi si pe benzina cativa km.de exemplu,la logan cu gpl,producatorul recomanda ca dupa 5000 km parcursi sa se mearga cativa km numai pe benzina.deci daca pompa de benzina nu mai functioneaza o vreme,pot aparea probleme.in ceea ce priveste daciile pe injectie versus carburator e o diferenta in ceea ce priveste gpl.ai sa vezi singur.nu mai iti spun nimic in aceasta privinta.ca sa nu mai spun ca intre dacia pe injectie model 2000 2004 si peugeot diferenta este .....si mai mare.eu iti doresc sa nu patesti nimic din ce am patit eu de alungul a numai catorva sute de mii de km(60 000 pe an) din cauza gpl
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
C a t a l i n |
22 Mar 2008, 21:14
Post
#1107
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
O întrebare: Care parte din ceea ce scrie mai jos nu ați înțeles-o? Aici se vorbește de problemele legate de injecție, nu de GPL !!! Pentru GPL, pe injecție sau carburație, există pagini dedicate...
This post has been edited by MAERSK: 22 Mar 2008, 21:14 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mar10may |
23 Mar 2008, 18:20
Post
#1108
|
Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia |
au legatura mai mare cu injectia sfaturile despre aerul fals
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
C a t a l i n |
23 Mar 2008, 18:53
Post
#1109
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Au, pentru că pot fi legate de corp clapetă.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
knife |
23 Mar 2008, 20:51
Post
#1110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 27 October 07 |
stie cineva cat costa o bobina de inductie pentru nova gti ?a schimbat-o cineva? ceva cauze pentru care se poate defecta stiti ?poate fi o problema aparuta de la calculator ?
|
--------------------
Dacia
Nova
GTI 1999
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
Reguli topic / Topic rules
Post
#
|
Mesaj automat |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2024 - 17:06 |