DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

238 Pages « < 50 51 52 53 54 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

tester
post 28 Dec 2008, 13:09
Post #1531


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




QUOTE(Kaboom @ 28 Dec 2008, 13:58)
@tavikbt: Eu tot motorasul pas cu pas inclin sa cred ca e... ai incercat sa il deconectezi si sa vezi daca iti face la fel? Si, daca poti, ia un spray de curatat contactele si curata contactele de la calculator, motorasul pas cu pas, potentiometru si de la sonda lambda. eu asta recomand...
Ah si aveam o intrebare... daca, sa zicem, las bateria deconectata peste noapte (ambele borne) nu ar echivala (cumva  blink.gif ) cu o resetare de calculator?  huh.gif
*


scoate borna de minus atat! si iti garantez ca se reseteaza... dar la fel de important ca si scosul bornei de minus is primele 5 minute de mers la relanti... altfel vei merge mult si bine pana cand se va stabiliza... e ultima data cand zic asta! si nu o sa o mai repet... eu fac asa la mine si merge perfect...

28 Dec 2008, 14:13:
QUOTE(djasu82 @ 28 Dec 2008, 14:03)
uite eu am documentatia si scrie 0.15 admisie si 0.20 evacuare reglaj la rece.
*


ai documentatia la dacie berlina pe injectie? daca da pune pagina cu pricina o poza ceva.


This post has been edited by tester: 28 Dec 2008, 13:13


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 28 Dec 2008, 13:39
Post #1532


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




pt tester, si nu numai:

"la relanti se aprinde becul? da mai multe detalii legate de momentele in care se aprinde... situatii in care sa aprins
daca pui in momentul asta pe tester masinia 100% vor aparea erori legate de pozitia potentiometru corp clapeta... in cate ture ramane masina primele doua secunde de la pornirea ta cu spritz?"



la pornire se aprinde normal becul. cand se stinge dau la cheie, plus spritz ca nu am motoras pas cu pas si porneste. alea 2 secunde de care zici tu: mototul parca se ineaca, dar isi revine si ramane pe la 500 ture cu un zgomot nu tocmai placut.


cand mi se aprinde becul: pai am facut cu ea un drum bucuresti buzau dus intors, si cand am ajuns in bucuresti mi s-a aprins becul de injectie in mers. am oprit motorul in parcare si am zis sa il mai pornesc odata. am pus contact si becul de injectie nu se mai stingea deloc mellow.gif . am luat contactul si l-am pus iar si becul a functionat normal: a incarcat pompa si apoi a pornit. am stat 5 minute la relanti pana s-a stabilizat la 800 ture si am plecat cu ea la plimbare, mergand economic (la 2000 schimbat si nu mai mult de viteza a 4-a). dupa 5 km s-a aprins iar. am tras pe dreapta, am pornit iar motorul si am mers mai tare cu ea(schimbat numai la 2500 sau peste) si nu s-a mai aprins.



ma gandesc iar la o resetare, dar astept si sugestii sad.gif

This post has been edited by B-84-DPD: 28 Dec 2008, 13:40


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 28 Dec 2008, 14:01
Post #1533


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




motorasul pas cu pas pe langa faptul ca actioneaza acel soc si pisca acceleratia pentru un relanti bun asigura si faptul ca motorul nu coboara sub o anume turatie de default... calculatorul nu mai aplica corectiile corect sub 750 rpm... cu motorasul la locul lui functionand corect se asigura aceasta conditie. la fel o limitare este pusa si pentru cealalta extrema... acea ciuperca de sub pedala de acceleratie... daca se da talpa pe loc se observa cum urca turatia inspre 5500-5600 lejer (la fel face si in treapta 1) in timp ce schimbati treptele de viteza turatia maxima pe care o poate atinge scade din cauza ca motorul primeste un feedback agresiv de opunere astfel incat cu ciuperca sub pedala de acceleratie in treapta a 5-a se atinge abia aproape 3700 parca(nu mai stiu exact), cat e pentru 125-130 pe vitezometru. daca se scoate ciuperca de sub acceleratie... se poate accelera spre 5500 si obtinandu-se turatia maxima 5500-5600 si viteza maxima constructiva. deci cum se vede motorasul pas cu pas si banala ciuperca de sub pedala de acceleratie au rolul lor bine definit. ceea ce va recomand eu la toti e sa verificati calumea motorasul pas cu pas cu unul de imprumut... si o sa vedeti ca motorul isi va reveni miraculos... si va avea un relanti calumea... iar partea cu curatatul lui e frectie la piciorul de lemn.

@B-84-DPD de asta ai si relantiul ala pacatos de care mentionezi. filtrul de aer de cand e pe masina? temperatura apei cum era? ce temperatura era afara? intreb astea pentru ca daca calculatorul simte o temperatura mare la apa si lipsa motoras pas cu pas semnalizeaza defectiune... pentru ca incearca sa retreaga actiunea motorasului iar aceasta nu raspunde. si poti face o resetare cum am explicat de cateva ori bune in urma si dupa stabilizare baga o tura cu mers batranesc sa vezi ca nu comenteaza motorul pentru o vreme. ca daca mai repeti figura adik opresti masina cu motorul ajuns la o temperatura cat mai buna si il pornesti din nou iarasi se va comporta la fel si va semnaliza prin aprinderea becului.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 28 Dec 2008, 14:48
Post #1534


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




QUOTE(tester @ 28 Dec 2008, 14:01)


@B-84-DPD de asta ai si relantiul ala pacatos de care mentionezi. filtrul de aer de cand e pe masina? temperatura apei cum era? ce temperatura era afara? intreb astea pentru ca daca calculatorul simte o temperatura mare la apa si lipsa motoras pas cu pas semnalizeaza defectiune... pentru ca incearca sa retreaga actiunea motorasului iar aceasta nu raspunde. si poti face o resetare cum am explicat de cateva ori bune in urma si dupa stabilizare baga o tura cu mers batranesc sa vezi ca nu comenteaza motorul pentru o vreme. ca daca mai repeti figura adik opresti masina cu motorul ajuns la o temperatura cat mai buna si il pornesti din nou iarasi se va comporta la fel si va semnaliza prin aprinderea becului.
*




filtru de aer aer cam 750-1000 km maxim. totul s-a intamplat ieri in bucuresti, cand erau ceva in jurul a 0 grade celsius. ca temperatura a apei, indicatorul imi sta intre prima si a doua linie la jumatate( acolo sta cel mai sus pe reme de iarna)


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kaboom
post 28 Dec 2008, 15:51
Post #1535


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 December 08




ok... revin cu detalii: am incercat metoda de resetare prin scoaterea bornei negative de la baterie si se pare ca da rezultate. acum porneste la prima cheie si sta undeva pe la 1300-1500 rpm, iar motorasul impinge clapeta (adica socul). in schimb, din cauza prostiei mele, nu imi vine sa tin masina pornita mai mult de un minut pentru ca am scapat degripant de suruburi pe galeria de evacuare si dupa 1 minut, daca opresc motorul, iese fum de pe galerie de la degripant... stiu ca acum o sa fiu offtopic, dar cu ce naiba pot sa curat acel degripant, sau cum se face sa scap de el... am citit (adevarul e, cam tarziu) ca acest degripant contine 40%kerosen, 40% vaselina si restul de 20% diverse porcarii... problema mea (sufleteasca) este ca mi-e frica sa nu imi ia ceva foc pe acolo... imi pare rau daca enervez pe cineva... :|


--------------------
Dacia 1310 Li 2001 Hyundai Accent 2008 Da' tot Dacia ramane piesa de rezistenta :D - B-27-NXF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionutz_TM
post 28 Dec 2008, 17:19
Post #1536


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 December 07
From: Timisoara




curata cu alcool tehnic.


--------------------
DACIA 1310 Li 2001 - --//--//---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 28 Dec 2008, 18:57
Post #1537


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@Kaboom: poti curata f bine si cu apa si un pic de detergent de vase ca ala sigur nu face alte minuni pe acolo... doar grija pe la fire sa nu oxideze in rest spalta bine lasa la uscat si gata.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex90
post 28 Dec 2008, 22:08
Post #1538


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 December 08




salut. Eu sunt nou pe aici. Am si eu o dacie pe injectie din 2003 pe GPL.
Problema e atunci cand incerc sa o trec pe benzina se mai tureaza putin si moare. La fel e si cu pornitu pe benzina, porneste foarte bine si dupa aceea moare. putin ajutor as vrea daca se poate....


--------------------
Dacia 1310Li 2003 Berlina - HD07BPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 28 Dec 2008, 22:31
Post #1539


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




incearca din cand in cand in functie de cat de des faci trecerea benzina/gaz sa mai faci cate un resetare cum am zis eu un pic mai sus.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Dec 2008, 22:39
Post #1540


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




ati resetat calculator chiar sunt curios biggrin.gif nu am pe latop datele cu modelul injectie e pe unitatea cealata si momentan nu am monitor! Cand fac rost voi pune toata documentatia pe forum.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex90
post 29 Dec 2008, 15:14
Post #1541


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 December 08




am incercat si cu resetare si tot la fel face. E posibil sa se fi stricat calcuatorul, cum imi pot da seama?


--------------------
Dacia 1310Li 2003 Berlina - HD07BPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmaniu
post 29 Dec 2008, 19:59
Post #1542


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 29 December 08




probleme la instalatia electrica

Am o dacie berlina din 2003 si sunt foarte multumit de ea. Pana acum n-am intampinat decat probleme minore, nesemnificative. Acu' doua zile, mergeam, aveam aeroterma pornita pe pozitia 3, si la un moment dat s-a oprit. Am oprit masina, si primul lucru pe care l-am facut, m-am uitat sa vad integritatea sigurantelor. Toate sigurantele in perfecta stare. Ulterior am constatat ca nici bricheta nu functioneaza si nici lampile de frana. Nu stiu ce poate fi. Precizez ca toate celelalte dispozitive electrice (injectia, semnalizarea, avaria, pozitii, faza lunga si scurta inclusiv lampile din spate corespunzatoare, mers inapoi, lampi ceata spate, plafoniere) functioneaza. Din pacate am citit cu atentie forum-ul si nu am gasit vreo schema electrica pt modelul meu, cele vechi nu se potrivesc. V-as ruga sa-mi dati si mie cateva sugestii vizavi de problema mentionata.

Va multumesc anticipat.


--------------------
Dacia Berlina 2003 / 1310Li (injectie) - IS-04-URZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 29 Dec 2008, 20:40
Post #1543


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Pentru lumini stop, ventilator climatizare si stergator-spalator parbriz responsabila cu protectia este siguranta F2 (a doua de sus in jos), de 15A.
Vezi ca eu am gasit sigurante cu fuzibilul fisurat f fin pe mijloc (probabil de la vibratii) care la o verificare vizuala fara o sursa de lumina puternica pareau OK.


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex90
post 29 Dec 2008, 21:15
Post #1544


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 28 December 08




am avut si eu aceasi problema, verifica siguranta si misca putin de ea.


--------------------
Dacia 1310Li 2003 Berlina - HD07BPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 30 Dec 2008, 10:59
Post #1545


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




QUOTE(cmaniu @ 29 Dec 2008, 19:59)
probleme la instalatia electrica

Am o dacie berlina din 2003 si sunt foarte multumit de ea. Pana acum n-am intampinat decat probleme minore, nesemnificative. Acu' doua zile, mergeam, aveam aeroterma pornita pe pozitia 3, si la un moment dat s-a oprit. Am oprit masina, si primul lucru pe care l-am facut, m-am uitat sa vad integritatea sigurantelor. Toate sigurantele in perfecta stare. Ulterior am constatat ca nici bricheta nu functioneaza si nici lampile de frana. Nu stiu ce poate fi. Precizez ca toate celelalte dispozitive electrice (injectia, semnalizarea, avaria, pozitii, faza lunga si scurta inclusiv lampile din spate corespunzatoare, mers inapoi, lampi ceata spate, plafoniere) functioneaza. Din pacate am citit cu atentie forum-ul si nu am gasit vreo schema electrica pt modelul meu, cele vechi nu se potrivesc. V-as ruga sa-mi dati si mie cateva sugestii vizavi de problema mentionata.

Va multumesc anticipat.
*




si eu am avut aceeasi problema si am schimbat cu totul panoul de sigurante si sigurantele ( 50ron toata manopera cu tot cu panoul, sigurante aveam eu).

iti recomand sa faci la fel.


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 30 Dec 2008, 11:15
Post #1546


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




QUOTE(cmaniu @ 29 Dec 2008, 19:59)
probleme la instalatia electrica

Am o dacie berlina din 2003 si sunt foarte multumit de ea. Pana acum n-am intampinat decat probleme minore, nesemnificative. Acu' doua zile, mergeam, aveam aeroterma pornita pe pozitia 3, si la un moment dat s-a oprit. Am oprit masina, si primul lucru pe care l-am facut, m-am uitat sa vad integritatea sigurantelor. Toate sigurantele in perfecta stare. Ulterior am constatat ca nici bricheta nu functioneaza si nici lampile de frana. Nu stiu ce poate fi. Precizez ca toate celelalte dispozitive electrice (injectia, semnalizarea, avaria, pozitii, faza lunga si scurta inclusiv lampile din spate corespunzatoare, mers inapoi, lampi ceata spate, plafoniere) functioneaza. Din pacate am citit cu atentie forum-ul si nu am gasit vreo schema electrica pt modelul meu, cele vechi nu se potrivesc. V-as ruga sa-mi dati si mie cateva sugestii vizavi de problema mentionata.

Va multumesc anticipat.
*



Mie imi face figuri ansamblul aeroterma/stop frana/stergatoare, caci toate sunt pe aceeasi siguranta, de la contact. Are un joc foarte foarte mic cheia in contact cand e motorul pornit si daca nu merg cele sus mentionate misc 1 mm cheia in contact inspre inapoi si incep sa functioneze. Va trebuie sa schimb contactul.

Vezi la tine sa nu fie din aceeasi cauza.

This post has been edited by maryus_83: 30 Dec 2008, 11:16


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 30 Dec 2008, 12:51
Post #1547


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




QUOTE(maryus_83 @ 30 Dec 2008, 11:15)
Mie imi face figuri ansamblul aeroterma/stop frana/stergatoare, caci toate sunt pe aceeasi siguranta, de la contact. Are un joc foarte foarte mic cheia in contact cand e motorul pornit si daca nu merg cele sus mentionate misc 1 mm cheia in contact inspre inapoi si incep sa functioneze. Va trebuie sa schimb contactul.

Vezi la tine sa nu fie din aceeasi cauza.
*


nuj carei faza cu contactu ca la mine cu motorul pornit scot cheia din contact si merge normal biggrin.gif tongue.gif


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 31 Dec 2008, 15:19
Post #1548


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Salut. Acum două săptămâni am cumpărat o Dacie Break din 2004 (64000 km) de la o firma de scafandri din portul Constanța. Mașina o știam, știam cum a fost exploatată. Sunt foarte încântat de ea, dar fiind mașină de firmă a fost puțin neglijată.
Așadar mă confrunt cu niște probleme :
1) Relantiul este foarte ridicat (nu am turometru), dar după ureche consider că este MARE. Am citit pe aici despre motorul pas-cu-pas dar nu am găsit nicăieri despre cum se reglează relantiul (sunt sigur că este scris pe undeva, dar nu am găsit). Precizez că mașina are toba mică spartă; poate fi acesta motivul pentru care are relanti-ul mare ? (mă gândesc că sonda lamda citește ceva eronat).
2) Mașina a stat 4 ani în curtea inteprinderii, la 20 de metri de silozuri, și este PLINA de resturi de siloz. Am curățat-o eu prin interior, dar de fiecare dată când pornesc aeroterma îmi umple bordul de resturi. Asta nu ar fi vreo problemă, că se vor termina ele o dată și o dată, dar mă gândesc că acele resturi au mai intrat prin toate locșoarele posibile, și aici mă refer filtre (de aer) și alte locuri. Îmi puteți spune ce să încerc să curăț (sau să schimb) ?
3) Cutia de viteze are un fluierat puternic în treapta 5-a, care începe de la aproximativ 80 km/h și crește în intensitate o dată cu viteza. Am crezut inițial că nu are suficient ulei în cutie, dar când am vrut să bag ulei, când am deschis acel șurub de pe cutia de viteze pe unde se bagă uleiul, a început să curgă (deci era cumva peste nivel). Trebuia să încerc această operațiune fără ca în prealabil să pornesc mașina ? (am pornit-o cât să merg cu ea la rampă, cam 10 minute de funcționare)
4) După ce merg cu ea la viteze mai mari (90-100 km/h), când opresc mașina, parcă miroase ceva a încins de sub ea. Tot pe lipsa de ulei în cutie am cășunat prima dată ... Mirosul nu intră în mașină, doar se simte când cobori din ea.

Plus alte „probleme” minore, pe care le voi rezolva pe parcurs; deocamdată prioritate au problemele sus menționate.

Mulțumesc.


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 31 Dec 2008, 15:54
Post #1549


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




faceti-va montajul de mai jos sau cumparati un vumetru cu leduri si il cuplati cain schema de mai jos la sonda lambda pentru a vedea daca amestecul e ok sau nu de aici puteti sa va faceti un mic diagnostic. Iar intr-o schema de mai jos puteti pacali calculatorul masini dand alte semnale in locul sondei lambda pentru a avea un consum mult mai mic de benzina dar cu riscul cresteri noxelor infunctie de reglaj !

Attached thumbnail(s)
mixer_combustibil.jpg ( Size: 48.76k ) Number of downloads: 1168
lambda_20sensor_20simulator.jpg ( Size: 85.15k ) Number of downloads: 1273


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 1 Jan 2009, 16:02
Post #1550


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.456
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




1. vezi sa nu fie tensionat cablul de acceleratie. Verifica prinderea lui (cu o siguranta) de pe capacul tachetilor. Incearca sa resetezi calculatorul (scoti borna de la baterie 10 minute), poate-si revine relantiul.

2. demonteaza grila cu stropitoarele de parbriz si curata toate frunzele de acolo. In alta parte nu au unde sa intre.

3. cred ca trebuia sa astepti mai mult dupa ce ai mers si ai verificat uleiul in cutie. Incearca eventual sa schimbi tot uleiul si sa vezi daca se mai aude zgomotul.

4. probabil miroase catalizatorul (se incinge foarte tare in timpul functionarii, ar trebui sa simti si podeaua ca e incinsa). E normal.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctoru13
post 1 Jan 2009, 20:49
Post #1551


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 1 January 09




dimineta can pornesc masina nu porneste pana nu o accelerez iar motorasul nu functioneaza pana nu apas pe arcul acela culisant si este si nou,am fost cu ia la servis si au zis ca masina nu are nimic mai ales ca dupa ce se incalzeste are si o fluctuatie la motor

1 Jan 2009, 21:34:
am si eu probleme cu relantiul am schimbat motorasul pas cu pas am fost cu ea la tester si tot nu merge.adica dimineata nu porneste daca nu o accelerez si daca iau piciorul de pe acceleratie moare?dar daca apas pe arcul de la motoras merge perfect se tureaza.

This post has been edited by doctoru13: 1 Jan 2009, 21:34


--------------------
dacia dacia break cli 2000 injectie - DB-06-ZGM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kaboom
post 1 Jan 2009, 23:42
Post #1552


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 December 08




ok...
pentru faza cu pornitul si cu acceleratul: verifica bujiile... ca eu le-am verificat pe ale mele (din curiozitate mai mult) si erau negre tuci cu depuneri pe ele... asa ca le-am schimbat cu un set de bosch wr8bc si acum nu mai am problema cu pornirea... acum nu stiu de ce dar ii da prea multa benzina... sad.gif ma gandesc sa nu fie cumva arcul de la camera de nivel constant

This post has been edited by Kaboom: 1 Jan 2009, 23:44


--------------------
Dacia 1310 Li 2001 Hyundai Accent 2008 Da' tot Dacia ramane piesa de rezistenta :D - B-27-NXF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gr_03_fix
post 3 Jan 2009, 15:58
Post #1553


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 28 December 08




Salut prieteni sint nou pe aici, am si eu o problema cu dacia mea imi afuma bujia la pistonul 2 si 3 , ce credeti ca are .Treaba ie ca motorul merge frumos dar la relanti scoate fum alb ,cind merg la drum cu 100 -120 nu mai scoate fum cum o reduc dupa citeva minute scoate iar, ce credeti?


--------------------
dacia 1310 Li dacia 130 Li 2002 ,CN,2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gr_03_fix
post 3 Jan 2009, 16:28
Post #1554


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 28 December 08




Salut . Ajutatima cu o problema am o dacie pe injetie 1310 li si nu stiu ce sai mai fac imi afuma bujia la 2si3 dar motoru merge frumos la relanti scoate un fum alburiu dar in mers la 100 120 nu mai scoate doar cind reduc dupa citeva minute incepe iar.
Ma gindesc sa nu fie de la incarcare ca am observat ca la relanti se micsoreaza luminile si poate nu mai da scintee suficienta,bujiile lucreaza ca iam scos fisa la fiecare si intrerupe.


--------------------
dacia 1310 Li dacia 130 Li 2002 ,CN,2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kaboom
post 3 Jan 2009, 16:49
Post #1555


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 December 08




ok... fratilor... eu nu ii mai dau de cap... i-am scos bujiile, le-am curatat, le-am pus la loc... dupa care am incercat sa o pornesc... si ... nu a pornit... dupa care am vrut sa le verific dinnou... si surpriza... erau negre iar... :-o ... si eu nu am idee ce sa ii mai fac...

asa ca iar se pare ca am nevoie de ajutorul vostru


--------------------
Dacia 1310 Li 2001 Hyundai Accent 2008 Da' tot Dacia ramane piesa de rezistenta :D - B-27-NXF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 3 Jan 2009, 16:53
Post #1556


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




verifica bobina.... poate e dusa si nu isi face treaba calumea catre bujii.

This post has been edited by tester: 3 Jan 2009, 16:53


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miculgombos
post 3 Jan 2009, 17:13
Post #1557


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 January 09
From: Targu Mures




Ii reglata bine aprinderea? Pentru ca si eu am avut astfel de probleme cu Dacia mea, am dus-o la un mecanic de al meu a reglat-o si dupa aia nu mai am avut probleme. Daca e bine reglata uita-te la fise, poate ca fisele nu sunt bune.
Fumul alb care iese din esapament, dupa parerea mea e condenzul.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 - MS 07 XHL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bandit 81
post 3 Jan 2009, 17:16
Post #1558


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 2 January 09




pt gr-o3-fix pt faza cu luminile verifica toate firele puse la masa sar putea sa fie un cu contact imperfect asta intr-un caz fericit daca nu la alternator vreo dioda arsa Pt buji afumate scoate una de la 2 sau3 puneo la masa si dai la automat vezi daca are scanteie

3 Jan 2009, 17:23:
B-58-PTM incearca sa pornesti cu o surubenlita daca merge inseamna ca partea mecanica a contactului este distrusa Bordul tu l-ai facut



This post has been edited by Bandit 81: 3 Jan 2009, 17:23


--------------------
Dacia 1310 injectie Dacia 1310 injectie 2002 Injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 3 Jan 2009, 17:27
Post #1559


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@miculgombos: masina initiatorului e din aia injectata deci nu prea poate aplica sfatul cu aprinderea.
@initiator: discutia despre injectate are loc in topicul despre dacii pe injectii care is alta natie.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 3 Jan 2009, 17:35
Post #1560


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@gr_03_fix: pentru problema cu bujiile eu zic sa verifici fisele. chiar daca zici ca ai testat cu scosul fiselor si intrerupe poate fi ca nu transmit puterea maxima la bujii ori e dusa bobina.
pentru faza cu fumul sansa foarte mare e sa fie condens care pe vreme rece e normal. in clipa in care incepe sa scoata fum mergi frumusel in spate la toba si pune mana in fum entru cateva secunde sa vezi cum e: uscat,umed, miroase a altceva in afara de benzina, curge ceva pe toba de esapament?
ce iti zice indicatorul din bord de la incarcare? in ce zona se afla acul? cu consumatori si fara
eventual arunca o privire si la legaturile la masa, contacte imperfecte pentru faza cu becurile.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
238 Pages « < 50 51 52 53 54 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th June 2024 - 01:04
Forum Renault