dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
tester |
![]()
Post
#1531
|
||
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|||
B-84-DPD |
![]()
Post
#1532
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
pt tester, si nu numai:
"la relanti se aprinde becul? da mai multe detalii legate de momentele in care se aprinde... situatii in care sa aprins daca pui in momentul asta pe tester masinia 100% vor aparea erori legate de pozitia potentiometru corp clapeta... in cate ture ramane masina primele doua secunde de la pornirea ta cu spritz?" la pornire se aprinde normal becul. cand se stinge dau la cheie, plus spritz ca nu am motoras pas cu pas si porneste. alea 2 secunde de care zici tu: mototul parca se ineaca, dar isi revine si ramane pe la 500 ture cu un zgomot nu tocmai placut. cand mi se aprinde becul: pai am facut cu ea un drum bucuresti buzau dus intors, si cand am ajuns in bucuresti mi s-a aprins becul de injectie in mers. am oprit motorul in parcare si am zis sa il mai pornesc odata. am pus contact si becul de injectie nu se mai stingea deloc ![]() ma gandesc iar la o resetare, dar astept si sugestii ![]() This post has been edited by B-84-DPD: 28 Dec 2008, 13:40 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
tester |
![]()
Post
#1533
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
motorasul pas cu pas pe langa faptul ca actioneaza acel soc si pisca acceleratia pentru un relanti bun asigura si faptul ca motorul nu coboara sub o anume turatie de default... calculatorul nu mai aplica corectiile corect sub 750 rpm... cu motorasul la locul lui functionand corect se asigura aceasta conditie. la fel o limitare este pusa si pentru cealalta extrema... acea ciuperca de sub pedala de acceleratie... daca se da talpa pe loc se observa cum urca turatia inspre 5500-5600 lejer (la fel face si in treapta 1) in timp ce schimbati treptele de viteza turatia maxima pe care o poate atinge scade din cauza ca motorul primeste un feedback agresiv de opunere astfel incat cu ciuperca sub pedala de acceleratie in treapta a 5-a se atinge abia aproape 3700 parca(nu mai stiu exact), cat e pentru 125-130 pe vitezometru. daca se scoate ciuperca de sub acceleratie... se poate accelera spre 5500 si obtinandu-se turatia maxima 5500-5600 si viteza maxima constructiva. deci cum se vede motorasul pas cu pas si banala ciuperca de sub pedala de acceleratie au rolul lor bine definit. ceea ce va recomand eu la toti e sa verificati calumea motorasul pas cu pas cu unul de imprumut... si o sa vedeti ca motorul isi va reveni miraculos... si va avea un relanti calumea... iar partea cu curatatul lui e frectie la piciorul de lemn.
@B-84-DPD de asta ai si relantiul ala pacatos de care mentionezi. filtrul de aer de cand e pe masina? temperatura apei cum era? ce temperatura era afara? intreb astea pentru ca daca calculatorul simte o temperatura mare la apa si lipsa motoras pas cu pas semnalizeaza defectiune... pentru ca incearca sa retreaga actiunea motorasului iar aceasta nu raspunde. si poti face o resetare cum am explicat de cateva ori bune in urma si dupa stabilizare baga o tura cu mers batranesc sa vezi ca nu comenteaza motorul pentru o vreme. ca daca mai repeti figura adik opresti masina cu motorul ajuns la o temperatura cat mai buna si il pornesti din nou iarasi se va comporta la fel si va semnaliza prin aprinderea becului. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#1534
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(tester @ 28 Dec 2008, 14:01) @B-84-DPD de asta ai si relantiul ala pacatos de care mentionezi. filtrul de aer de cand e pe masina? temperatura apei cum era? ce temperatura era afara? intreb astea pentru ca daca calculatorul simte o temperatura mare la apa si lipsa motoras pas cu pas semnalizeaza defectiune... pentru ca incearca sa retreaga actiunea motorasului iar aceasta nu raspunde. si poti face o resetare cum am explicat de cateva ori bune in urma si dupa stabilizare baga o tura cu mers batranesc sa vezi ca nu comenteaza motorul pentru o vreme. ca daca mai repeti figura adik opresti masina cu motorul ajuns la o temperatura cat mai buna si il pornesti din nou iarasi se va comporta la fel si va semnaliza prin aprinderea becului. filtru de aer aer cam 750-1000 km maxim. totul s-a intamplat ieri in bucuresti, cand erau ceva in jurul a 0 grade celsius. ca temperatura a apei, indicatorul imi sta intre prima si a doua linie la jumatate( acolo sta cel mai sus pe reme de iarna) |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
Kaboom |
![]()
Post
#1535
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 20 December 08 ![]() |
ok... revin cu detalii: am incercat metoda de resetare prin scoaterea bornei negative de la baterie si se pare ca da rezultate. acum porneste la prima cheie si sta undeva pe la 1300-1500 rpm, iar motorasul impinge clapeta (adica socul). in schimb, din cauza prostiei mele, nu imi vine sa tin masina pornita mai mult de un minut pentru ca am scapat degripant de suruburi pe galeria de evacuare si dupa 1 minut, daca opresc motorul, iese fum de pe galerie de la degripant... stiu ca acum o sa fiu offtopic, dar cu ce naiba pot sa curat acel degripant, sau cum se face sa scap de el... am citit (adevarul e, cam tarziu) ca acest degripant contine 40%kerosen, 40% vaselina si restul de 20% diverse porcarii... problema mea (sufleteasca) este ca mi-e frica sa nu imi ia ceva foc pe acolo... imi pare rau daca enervez pe cineva... :|
|
--------------------
Dacia 1310 Li 2001
Hyundai Accent 2008
Da' tot Dacia ramane piesa de rezistenta :D
- B-27-NXF
|
|
Ionutz_TM |
![]()
Post
#1536
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 December 07 From: Timisoara ![]() |
curata cu alcool tehnic.
|
--------------------
DACIA
1310 Li
2001
- --//--//---
|
|
tester |
![]()
Post
#1537
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@Kaboom: poti curata f bine si cu apa si un pic de detergent de vase ca ala sigur nu face alte minuni pe acolo... doar grija pe la fire sa nu oxideze in rest spalta bine lasa la uscat si gata.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
alex90 |
![]()
Post
#1538
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 December 08 ![]() |
salut. Eu sunt nou pe aici. Am si eu o dacie pe injectie din 2003 pe GPL.
Problema e atunci cand incerc sa o trec pe benzina se mai tureaza putin si moare. La fel e si cu pornitu pe benzina, porneste foarte bine si dupa aceea moare. putin ajutor as vrea daca se poate.... |
--------------------
Dacia
1310Li
2003 Berlina
- HD07BPG
|
|
tester |
![]()
Post
#1539
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
incearca din cand in cand in functie de cat de des faci trecerea benzina/gaz sa mai faci cate un resetare cum am zis eu un pic mai sus.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#1540
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ati resetat calculator chiar sunt curios
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
alex90 |
![]()
Post
#1541
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 December 08 ![]() |
am incercat si cu resetare si tot la fel face. E posibil sa se fi stricat calcuatorul, cum imi pot da seama?
|
--------------------
Dacia
1310Li
2003 Berlina
- HD07BPG
|
|
cmaniu |
![]() ![]()
Post
#1542
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 December 08 ![]() |
probleme la instalatia electrica
Am o dacie berlina din 2003 si sunt foarte multumit de ea. Pana acum n-am intampinat decat probleme minore, nesemnificative. Acu' doua zile, mergeam, aveam aeroterma pornita pe pozitia 3, si la un moment dat s-a oprit. Am oprit masina, si primul lucru pe care l-am facut, m-am uitat sa vad integritatea sigurantelor. Toate sigurantele in perfecta stare. Ulterior am constatat ca nici bricheta nu functioneaza si nici lampile de frana. Nu stiu ce poate fi. Precizez ca toate celelalte dispozitive electrice (injectia, semnalizarea, avaria, pozitii, faza lunga si scurta inclusiv lampile din spate corespunzatoare, mers inapoi, lampi ceata spate, plafoniere) functioneaza. Din pacate am citit cu atentie forum-ul si nu am gasit vreo schema electrica pt modelul meu, cele vechi nu se potrivesc. V-as ruga sa-mi dati si mie cateva sugestii vizavi de problema mentionata. Va multumesc anticipat. |
--------------------
Dacia
Berlina
2003 / 1310Li (injectie)
- IS-04-URZ
|
|
nelu |
![]()
Post
#1543
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Pentru lumini stop, ventilator climatizare si stergator-spalator parbriz responsabila cu protectia este siguranta F2 (a doua de sus in jos), de 15A.
Vezi ca eu am gasit sigurante cu fuzibilul fisurat f fin pe mijloc (probabil de la vibratii) care la o verificare vizuala fara o sursa de lumina puternica pareau OK. |
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
alex90 |
![]()
Post
#1544
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 December 08 ![]() |
am avut si eu aceasi problema, verifica siguranta si misca putin de ea.
|
--------------------
Dacia
1310Li
2003 Berlina
- HD07BPG
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#1545
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(cmaniu @ 29 Dec 2008, 19:59) probleme la instalatia electrica Am o dacie berlina din 2003 si sunt foarte multumit de ea. Pana acum n-am intampinat decat probleme minore, nesemnificative. Acu' doua zile, mergeam, aveam aeroterma pornita pe pozitia 3, si la un moment dat s-a oprit. Am oprit masina, si primul lucru pe care l-am facut, m-am uitat sa vad integritatea sigurantelor. Toate sigurantele in perfecta stare. Ulterior am constatat ca nici bricheta nu functioneaza si nici lampile de frana. Nu stiu ce poate fi. Precizez ca toate celelalte dispozitive electrice (injectia, semnalizarea, avaria, pozitii, faza lunga si scurta inclusiv lampile din spate corespunzatoare, mers inapoi, lampi ceata spate, plafoniere) functioneaza. Din pacate am citit cu atentie forum-ul si nu am gasit vreo schema electrica pt modelul meu, cele vechi nu se potrivesc. V-as ruga sa-mi dati si mie cateva sugestii vizavi de problema mentionata. Va multumesc anticipat. si eu am avut aceeasi problema si am schimbat cu totul panoul de sigurante si sigurantele ( 50ron toata manopera cu tot cu panoul, sigurante aveam eu). iti recomand sa faci la fel. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
maryus_83 |
![]()
Post
#1546
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
QUOTE(cmaniu @ 29 Dec 2008, 19:59) probleme la instalatia electrica Am o dacie berlina din 2003 si sunt foarte multumit de ea. Pana acum n-am intampinat decat probleme minore, nesemnificative. Acu' doua zile, mergeam, aveam aeroterma pornita pe pozitia 3, si la un moment dat s-a oprit. Am oprit masina, si primul lucru pe care l-am facut, m-am uitat sa vad integritatea sigurantelor. Toate sigurantele in perfecta stare. Ulterior am constatat ca nici bricheta nu functioneaza si nici lampile de frana. Nu stiu ce poate fi. Precizez ca toate celelalte dispozitive electrice (injectia, semnalizarea, avaria, pozitii, faza lunga si scurta inclusiv lampile din spate corespunzatoare, mers inapoi, lampi ceata spate, plafoniere) functioneaza. Din pacate am citit cu atentie forum-ul si nu am gasit vreo schema electrica pt modelul meu, cele vechi nu se potrivesc. V-as ruga sa-mi dati si mie cateva sugestii vizavi de problema mentionata. Va multumesc anticipat. Mie imi face figuri ansamblul aeroterma/stop frana/stergatoare, caci toate sunt pe aceeasi siguranta, de la contact. Are un joc foarte foarte mic cheia in contact cand e motorul pornit si daca nu merg cele sus mentionate misc 1 mm cheia in contact inspre inapoi si incep sa functioneze. Va trebuie sa schimb contactul. Vezi la tine sa nu fie din aceeasi cauza. This post has been edited by maryus_83: 30 Dec 2008, 11:16 |
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#1547
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
QUOTE(maryus_83 @ 30 Dec 2008, 11:15) Mie imi face figuri ansamblul aeroterma/stop frana/stergatoare, caci toate sunt pe aceeasi siguranta, de la contact. Are un joc foarte foarte mic cheia in contact cand e motorul pornit si daca nu merg cele sus mentionate misc 1 mm cheia in contact inspre inapoi si incep sa functioneze. Va trebuie sa schimb contactul. Vezi la tine sa nu fie din aceeasi cauza. nuj carei faza cu contactu ca la mine cu motorul pornit scot cheia din contact si merge normal ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#1548
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Salut. Acum două săptămâni am cumpărat o Dacie Break din 2004 (64000 km) de la o firma de scafandri din portul Constanța. Mașina o știam, știam cum a fost exploatată. Sunt foarte încântat de ea, dar fiind mașină de firmă a fost puțin neglijată.
Așadar mă confrunt cu niște probleme : 1) Relantiul este foarte ridicat (nu am turometru), dar după ureche consider că este MARE. Am citit pe aici despre motorul pas-cu-pas dar nu am găsit nicăieri despre cum se reglează relantiul (sunt sigur că este scris pe undeva, dar nu am găsit). Precizez că mașina are toba mică spartă; poate fi acesta motivul pentru care are relanti-ul mare ? (mă gândesc că sonda lamda citește ceva eronat). 2) Mașina a stat 4 ani în curtea inteprinderii, la 20 de metri de silozuri, și este PLINA de resturi de siloz. Am curățat-o eu prin interior, dar de fiecare dată când pornesc aeroterma îmi umple bordul de resturi. Asta nu ar fi vreo problemă, că se vor termina ele o dată și o dată, dar mă gândesc că acele resturi au mai intrat prin toate locșoarele posibile, și aici mă refer filtre (de aer) și alte locuri. Îmi puteți spune ce să încerc să curăț (sau să schimb) ? 3) Cutia de viteze are un fluierat puternic în treapta 5-a, care începe de la aproximativ 80 km/h și crește în intensitate o dată cu viteza. Am crezut inițial că nu are suficient ulei în cutie, dar când am vrut să bag ulei, când am deschis acel șurub de pe cutia de viteze pe unde se bagă uleiul, a început să curgă (deci era cumva peste nivel). Trebuia să încerc această operațiune fără ca în prealabil să pornesc mașina ? (am pornit-o cât să merg cu ea la rampă, cam 10 minute de funcționare) 4) După ce merg cu ea la viteze mai mari (90-100 km/h), când opresc mașina, parcă miroase ceva a încins de sub ea. Tot pe lipsa de ulei în cutie am cășunat prima dată ... Mirosul nu intră în mașină, doar se simte când cobori din ea. Plus alte „probleme” minore, pe care le voi rezolva pe parcurs; deocamdată prioritate au problemele sus menționate. Mulțumesc. |
--------------------
r
m
2
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#1549
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
faceti-va montajul de mai jos sau cumparati un vumetru cu leduri si il cuplati cain schema de mai jos la sonda lambda pentru a vedea daca amestecul e ok sau nu de aici puteti sa va faceti un mic diagnostic. Iar intr-o schema de mai jos puteti pacali calculatorul masini dand alte semnale in locul sondei lambda pentru a avea un consum mult mai mic de benzina dar cu riscul cresteri noxelor infunctie de reglaj !
Attached thumbnail(s) mixer_combustibil.jpg ( Size: 48.76k ) Number of downloads: 1171 lambda_20sensor_20simulator.jpg ( Size: 85.15k ) Number of downloads: 1276 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Ov |
![]()
Post
#1550
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
1. vezi sa nu fie tensionat cablul de acceleratie. Verifica prinderea lui (cu o siguranta) de pe capacul tachetilor. Incearca sa resetezi calculatorul (scoti borna de la baterie 10 minute), poate-si revine relantiul.
2. demonteaza grila cu stropitoarele de parbriz si curata toate frunzele de acolo. In alta parte nu au unde sa intre. 3. cred ca trebuia sa astepti mai mult dupa ce ai mers si ai verificat uleiul in cutie. Incearca eventual sa schimbi tot uleiul si sa vezi daca se mai aude zgomotul. 4. probabil miroase catalizatorul (se incinge foarte tare in timpul functionarii, ar trebui sa simti si podeaua ca e incinsa). E normal. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
doctoru13 |
![]()
Post
#1551
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 1 January 09 ![]() |
dimineta can pornesc masina nu porneste pana nu o accelerez iar motorasul nu functioneaza pana nu apas pe arcul acela culisant si este si nou,am fost cu ia la servis si au zis ca masina nu are nimic mai ales ca dupa ce se incalzeste are si o fluctuatie la motor
1 Jan 2009, 21:34: am si eu probleme cu relantiul am schimbat motorasul pas cu pas am fost cu ea la tester si tot nu merge.adica dimineata nu porneste daca nu o accelerez si daca iau piciorul de pe acceleratie moare?dar daca apas pe arcul de la motoras merge perfect se tureaza. This post has been edited by doctoru13: 1 Jan 2009, 21:34 |
--------------------
dacia
dacia break cli
2000 injectie
- DB-06-ZGM
|
|
Kaboom |
![]()
Post
#1552
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 20 December 08 ![]() |
ok...
pentru faza cu pornitul si cu acceleratul: verifica bujiile... ca eu le-am verificat pe ale mele (din curiozitate mai mult) si erau negre tuci cu depuneri pe ele... asa ca le-am schimbat cu un set de bosch wr8bc si acum nu mai am problema cu pornirea... acum nu stiu de ce dar ii da prea multa benzina... ![]() This post has been edited by Kaboom: 1 Jan 2009, 23:44 |
--------------------
Dacia 1310 Li 2001
Hyundai Accent 2008
Da' tot Dacia ramane piesa de rezistenta :D
- B-27-NXF
|
|
gr_03_fix |
![]()
Post
#1553
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 December 08 ![]() |
Salut prieteni sint nou pe aici, am si eu o problema cu dacia mea imi afuma bujia la pistonul 2 si 3 , ce credeti ca are .Treaba ie ca motorul merge frumos dar la relanti scoate fum alb ,cind merg la drum cu 100 -120 nu mai scoate fum cum o reduc dupa citeva minute scoate iar, ce credeti?
|
--------------------
dacia 1310 Li
dacia 130 Li
2002 ,CN,2002
|
|
gr_03_fix |
![]()
Post
#1554
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 December 08 ![]() |
Salut . Ajutatima cu o problema am o dacie pe injetie 1310 li si nu stiu ce sai mai fac imi afuma bujia la 2si3 dar motoru merge frumos la relanti scoate un fum alburiu dar in mers la 100 120 nu mai scoate doar cind reduc dupa citeva minute incepe iar.
Ma gindesc sa nu fie de la incarcare ca am observat ca la relanti se micsoreaza luminile si poate nu mai da scintee suficienta,bujiile lucreaza ca iam scos fisa la fiecare si intrerupe. |
--------------------
dacia 1310 Li
dacia 130 Li
2002 ,CN,2002
|
|
Kaboom |
![]()
Post
#1555
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 20 December 08 ![]() |
ok... fratilor... eu nu ii mai dau de cap... i-am scos bujiile, le-am curatat, le-am pus la loc... dupa care am incercat sa o pornesc... si ... nu a pornit... dupa care am vrut sa le verific dinnou... si surpriza... erau negre iar... :-o ... si eu nu am idee ce sa ii mai fac...
asa ca iar se pare ca am nevoie de ajutorul vostru |
--------------------
Dacia 1310 Li 2001
Hyundai Accent 2008
Da' tot Dacia ramane piesa de rezistenta :D
- B-27-NXF
|
|
tester |
![]()
Post
#1556
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
verifica bobina.... poate e dusa si nu isi face treaba calumea catre bujii.
This post has been edited by tester: 3 Jan 2009, 16:53 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
miculgombos |
![]()
Post
#1557
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 January 09 From: Targu Mures ![]() |
Ii reglata bine aprinderea? Pentru ca si eu am avut astfel de probleme cu Dacia mea, am dus-o la un mecanic de al meu a reglat-o si dupa aia nu mai am avut probleme. Daca e bine reglata uita-te la fise, poate ca fisele nu sunt bune.
Fumul alb care iese din esapament, dupa parerea mea e condenzul. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
- MS 07 XHL
|
|
Bandit 81 |
![]()
Post
#1558
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 2 January 09 ![]() |
pt gr-o3-fix pt faza cu luminile verifica toate firele puse la masa sar putea sa fie un cu contact imperfect asta intr-un caz fericit daca nu la alternator vreo dioda arsa Pt buji afumate scoate una de la 2 sau3 puneo la masa si dai la automat vezi daca are scanteie
3 Jan 2009, 17:23: B-58-PTM incearca sa pornesti cu o surubenlita daca merge inseamna ca partea mecanica a contactului este distrusa Bordul tu l-ai facut This post has been edited by Bandit 81: 3 Jan 2009, 17:23 |
--------------------
Dacia 1310 injectie
Dacia 1310 injectie
2002 Injectie
|
|
tester |
![]()
Post
#1559
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@miculgombos: masina initiatorului e din aia injectata deci nu prea poate aplica sfatul cu aprinderea.
@initiator: discutia despre injectate are loc in topicul despre dacii pe injectii care is alta natie. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
tester |
![]()
Post
#1560
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@gr_03_fix: pentru problema cu bujiile eu zic sa verifici fisele. chiar daca zici ca ai testat cu scosul fiselor si intrerupe poate fi ca nu transmit puterea maxima la bujii ori e dusa bobina.
pentru faza cu fumul sansa foarte mare e sa fie condens care pe vreme rece e normal. in clipa in care incepe sa scoata fum mergi frumusel in spate la toba si pune mana in fum entru cateva secunde sa vezi cum e: uscat,umed, miroase a altceva in afara de benzina, curge ceva pe toba de esapament? ce iti zice indicatorul din bord de la incarcare? in ce zona se afla acul? cu consumatori si fara eventual arunca o privire si la legaturile la masa, contacte imperfecte pentru faza cu becurile. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 20:22 |