DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 75 76 77 78 79 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

catalin_85
post 16 Sep 2009, 15:00
Post #2281


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




La disc m-am gandit si eu credeam ca are altceva si mai ieftin smile.gif


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 16 Sep 2009, 15:12
Post #2282


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




He he... cand e gatuita si nu se tureaza se mai poate intampla sa fie si catalizatorul. Dar nu e cazul tau, caci a ta se tureaza.
Nu stiu care e mai ieftin, asa ca priveste partea buna.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 16 Sep 2009, 15:35
Post #2283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Daca se tureaza si nu prinde viteza discul e cu siguranta , nu e chiar scump numai ca e mai dificil de schimbat , trebuie data jos cutia sau motorul.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 16 Sep 2009, 16:28
Post #2284


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




Exact CGDBZ nu prinde viteza,accelerez si se tureaza in gol.


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 16 Sep 2009, 16:43
Post #2285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Totusi ar fi bine de verificat si cablul de ambreiaj , sa nu fie prea strans (asta nu se intampla decat daca la strans cineva sau daca sau rupt cateva spire si ramane blocat) . Oricum daca ai mers ceva cu ea patinand discul el trebuie schimbat ,la un amic de-al i se blocase cablul (se rupsese cateva spire) dar el a mers ceva vreme asa (si ia patinat ambreiaju) , iam schimbat cablul dar discul de ambreiaj se uzase deja si a trebuit schimbat . Sa verifici cablul , daca nu are nici un pic de joc trebuie sa-l schimbi , daca are joc trebuie sa schimbi discul de ambreiaj si nu mai merge cu ea asa poate scapi numai cu batut de ferodouri .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 16 Sep 2009, 16:52
Post #2286


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




Nu am mers mult cu ea sa zicem cam 8-9 km(in trafic am patit-o) si pedala de ambreiaj este tare asa a fost de cand am luat masina in 2007(ex: pedala de ambreiaj la logan este fulg pe langa a mea),mai multi mi-au zis ca am pedala tare.


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 16 Sep 2009, 17:00
Post #2287


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Tare poate sa fie din mai multe cauze dar trebuie sa aive putin joc , asta verifici la cutie , la furca ambreiajului , tragi de cablul de ambreiaj in sus si vezi jocul , daca nu are nici-un pic de joc sau are dar merge greu trebuie sa-l schimbi si apoi sa verifici daca iti mai patineaza discul de ambreiaj .Sa nu schimbi discul de ambreiaj pana nu verifici cablul .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
novice57
post 16 Sep 2009, 21:49
Post #2288


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 13 September 09
From: Targu Mures




Bine v-am gasit! Cer ajutorul vostru intr-o poblema discutata cu ani in urma, si anume lipsa colierului ce fixeza saxofonul de motor. Din pacate imaginea din discutiile purtate in vremea respectiva nu se poate vizualiza, iar pe viu, sub masina nu am putut localiza locul de prindere al colierului respectiv. Ma puteti ajuta cu imagini sau sfaturi? Multumesc


--------------------
Dacia Berlina 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 17 Sep 2009, 08:21
Post #2289


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Daca spui ca problema cu patinatul s-a intamplat de-odata eu zic ca ai fisura in placa de presiune. Discul tocit sau lipsa jocului la cablu nu se intampla peste noapte.Cu batutul ferodourilor pe disc sunt patit...A tinut treaba 5000Km si apoi s-au spart in bucati ferodourile de au zburat pana pe radiator. In comert nu gasesti decat Fermituri care sunt ordinare si nu merita munca si cheltuielile de manopera. M-am carpit mult la viata mea dar am ajuns la concluzia ca la ambreiaj e bine sa schimbi tot kitul cand umblii la el. Pe mine m-a ajutat ydaniel de pe forum,mi-a adus rulment si disc original mai ieftin ca-n magazin. Verifica totusi intai cablul si lasa-i o cursa libera si vezi cum se comporta


"nu am putut localiza locul de prindere al colierului respectiv."
Din cate imi amintesc e o gaura de 6 sub electromotor in care intra surubul ce fixeaza colierul respectiv. O sa verific diseara la motorul lui tata ca e in fata usii mele.

This post has been edited by costi2: 17 Sep 2009, 08:25


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 17 Sep 2009, 10:32
Post #2290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




QUOTE(novice57 @ 16 Sep 2009, 22:49)
Bine v-am gasit! Cer ajutorul vostru intr-o poblema discutata cu ani in urma, si anume lipsa colierului ce fixeza saxofonul de motor. Din pacate imaginea din discutiile purtate in vremea respectiva nu se poate vizualiza, iar pe viu, sub masina nu am putut localiza locul de prindere al colierului respectiv. Ma puteti ajuta cu imagini sau sfaturi? Multumesc
*


Si eu sunt interesant de un raspuns la aceasta intrebare , nici la mine nu e prins acel colier , este pe saxofon dar nu e prins de nimic , unde se prinde ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 18 Sep 2009, 09:29
Post #2291


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Colierul cu pricina se fixeaza cu surub si piulita de bratul metalic care face legatura intre tamponul dreapta fata al motorului si partea dreapta-jos a cutiei de viteze( o sa vedeti o gaura de 6 sau 7 pe bratul respectiv). Atentie! La unele Dacii la care diversi si-au bagat nasul nu mai exista acei suporti. Din comoditate, dupa schimbul unui ambreiaj de pilda, unii socot ca nu ar mai fi necesari acei suporti si nu-i mai pun la loc, in acest caz nu aveti cum prinde colierul saxofonului.


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 18 Sep 2009, 10:19
Post #2292


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Multumesc de raspun ,costi2 , cred ca la mine nu este acel suport (stiu despre ce suport este vorba , la a lui taicamiu este ) , cand m-am uitat nu puteam prinde acel colier decat de motor care era cam departe si nici nu avea nimic de prindere , cautam eu mult si bine de ce sa-l prind .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudoseady
post 19 Sep 2009, 08:56
Post #2293


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 22 August 09




QUOTE(tudoseady @ 24 Aug 2009, 23:33)
salut
Va rog sa ma scuzati daca nu am postat unde trebuie sau cum trebuie .
Este prima data cand postez pe un forum.Detin si eu de vreo luna de zile o berlina pe injectie din 2000 si am observat o problema la ea .Are oscilatii de turatie atit in relanti cat si in turati mai mari(cam pana la 2000-2500 rpm)dupa aceea nu mai sunt sesizabile,in concomitent cu acestea are fluctuatii si la sistemul de iluminare(filfiie becurile in bord).Tin sa mentionez ca aceste fluctuatii au cat de cat o anumita regularitate.
Am schimbat releul de incarcare,chiar si alternatorul, dar fara nici un rezultat .
Daca m-ati putea ajuta cu ceva v-as ramane profund recunoscator .
*


In mare parte am rezolvat problema , merci pentru poze TESTER, intradevar nu aveam supapa care mi-ai aratat-o tu . dar acum am alta problema.Acu 3 zile ma lasat rulmentul de presiune,nimic ciudat pentru ca facea figuri de cand am luat masina. Am dat jos motorul am schimbat rulmentul(ieftin 20 lei),si daca tot aveam motorul dat jos am schimbat si semeringul de la palier pentru ca curgea.Totul a decurs bine, am pus motorul inapoi pe masina,l-am echipat, iar cand l-am pornit surpriza.Merge ca dracu bate,pufaie pe evacuare parca ar fi tn,imi trepideaza toata masina ,relantiul este foarte mare si intrerupe de mama focului parca as avea supapele facute praf .Acum la mine sa cam terminat meseria si va cer ajutorul voua


--------------------
dacia berlina 2000 1410li - ph 23 acs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 19 Sep 2009, 17:02
Post #2294


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Salut,
Ai verificat daca ai pus la loc toate mufele la fel ca inainte sa dai motorul jos?
Poate ai pus o mufa gresit sau ai uitat sa o pui, verifica mai intai treaba asta.
Ah, alta chestie, sa nu fi deteriorat senzorul de pe cutie. Ar fi o explicatie, ca el spune calc cum sa de scanteie.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudoseady
post 19 Sep 2009, 17:23
Post #2295


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 22 August 09




bineinteles ca am pus toate mufele caci le-am verificat de mai multe ori ,iar in legatura cu senzorul nici macar nu l-am dat jos de pe carcasa


--------------------
dacia berlina 2000 1410li - ph 23 acs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 19 Sep 2009, 18:10
Post #2296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Daca motorul mergea bine inainte sa-l dai jos ar trebui sa mearga .Trebuie sa controlezi bine toate firele , sa nu fi ciupit vreunul sau sa nu fi ramas vreunul nebagat la locul lui , este unul care vine intr-o sonda pe saxofon , fara acela nu merge motorul (cel putin asa stiu eu ) , mai verifica strangerea galeriei pe chiuloasa , trebuie sa fie ceva , cauta cu atentie .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady.cernea
post 20 Sep 2009, 09:34
Post #2297


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 September 09




am rezolvat problema cu scurgerea de benzina desi nimeni nu ma indrumat,de ce am vrut mai multi cp?plec la servici la7 dimineata ieri de pilda a mers masina ca nebuna astazi,azi de parca jumate din hergelie ar fi in somaj ,nu am raspuns,am curatat catalizatorul desi nu era infundat,am buji sport ngk curate luna ,filtru sport curat,presiune buna de benzina,etc,am doar 40 000 DE KM total ,nu am ideie ce poate fi problema???o observatie daca se poate !!!observ ca doar cei din partea de sud atari se ajuta,am urmarit mai multe topicuri,nu e corect,daca se poate un pic de ajutor!!!


20 Sep 2009, 09:34:
am rezolvat problema cu scurgerea de benzina desi nimeni nu ma indrumat,de ce am vrut mai multi cp?plec la servici la7 dimineata ieri de pilda a mers masina ca nebuna astazi,azi de parca jumate din hergelie ar fi in somaj ,nu am raspuns,am curatat catalizatorul desi nu era infundat,am buji sport ngk curate luna ,filtru sport curat,presiune buna de benzina,etc,am doar 40 000 DE KM total ,nu am ideie ce poate fi problema???o observatie daca se poate !!!observ ca doar cei din partea de sud atari se ajuta,am urmarit mai multe topicuri,nu e corect,daca se poate un pic de ajutor!!!


This post has been edited by ady.cernea: 20 Sep 2009, 09:34

Attached thumbnail(s)
Cars_TOYOTA_SUPRA_TWIN_TURBO_RZ_tuned_by_VEILSIDE_SHOW_CAR_DRIFT_Drifting_tuning_skyline_mk_iv_Rear___My_Special_Car_Show_2007_Rimini_Italy___www.turbodreams.it_Special_Car_Imp.JPG ( Size: 388.17k ) Number of downloads: 494


--------------------
dacia berlina 2001 tuning - sm 06 xzx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudoseady
post 20 Sep 2009, 11:37
Post #2298


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 22 August 09




M-am gandit si eu la faza cu galeria,cred ca o sa o desfac din nou si o sa ii pun o alta garnitura.In rest nu stiu ce sa ii mai fac.Firele cred ca leam verificat devreo zece ori pina acum.Apropos stie careva pentru ce sunt cele doua mufe(una pe partea stanga amotorului sub cele doua relee iar cealalta sub filtrul de aer)care nu au pereche?La mine cea din stinga este completa dar din ea nu iese nici un fir,are gaurile de iesire astupate cu dopuri de cauciuc,iar cea din dreapta este desperecheata si strinsa pe firele care duc la elecromotor cu un colier din plastic


--------------------
dacia berlina 2000 1410li - ph 23 acs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 21 Sep 2009, 09:16
Post #2299


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Buna dimineata la toata lumea. Se pare ca totusi problema cu ralantiul la mine nu a fost din sonda de apa, acum am sonda noua si are alta buba: ca sa o pornesc la rece, cand dau la demaror trebuie sa tin pedala de acceleratie apasata jumatate ca altfel sta turatia sub 500 si moare. Dupa faza asta sta la 1100 de n-ai treaba, ori din cate stiu la injectie dupa ce se stinge becul si dai la cheie nu e nevoie de nici un spritz...Si mai e ceva, pana nu e calda bine daca accelerez, chiar si intr-a-ntaia, da in bot si chiar moare motorul. La cald e mai binisor ca inainte, oscilatii de turatie la cald tot sunt. Mai e vre-un senzor de schimbat pe-acolo, ca deja ma doare capul! Poate fi ala dupa carcasa ambreiajului sau cititorul de pedala de vina?


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 21 Sep 2009, 16:26
Post #2300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Mie mi se comporta asa cand am dat jos motorasul de relanti pentru al repara(pornea subturata , nu am turometru dar se vedea ca se invarte incet motorul si tremura rau , pana se incalzea dadea in nas ) .Tu spui ca la tine nu e de la el , ca ai verificat , totusi ar fi bine daca ai gasi la cineva unul sa faci o proba (poate chiar de pe masina , se schimba foarte usor) ca sa-l scoti din schema .Altceva nu stiu ce sa-ti spun , sunt cam incepator in ale injectiei dar stiu ca daca nu se accelereaza la pornire este or motorasul ori alta componenta care se ocupa de comanda acestui motoras (calculator , sonda temperatura apa ...) .Practic la tine se comporta ca si cum nu ai motorasul (sau poate aceste simptome coincid si cu alt defect pe care eu nu-l cunosc) .
Pentru cei ce regleaza jocul supapelor eu am gasit in cartea masinii jocul la rece ca fiind 0.15 cu 0.20 nu cum spuneau cativa colegi de forum :0.20 cu 0.25 .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 21 Sep 2009, 17:49
Post #2301


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@costi2: incearca ca inainte de a porni masina sa ii faci presiune calumea pe turul de benzina(pui contactul si astepti pana se stinge becul de la injectie, si nu pornesti masina ci doar iei contactul si repeti figura de vreo 4 ori si abia atunci o pornesti) si vezi cum se comporta asa masina. Nu e recomandat deloc sa calci pedala de acceleratie pentru ca pot aparea probleme. Calculatorul isi controleaza turatia optima pentru pornire, scanteie si benzina, tu daca intervii in acest proces nu e bine ca atunci el nu reuseste combinatia buna pentru pornire.
Apropo sonda noua era in cutie albastra sigilata? ce valori scoate? restul de sonde nu influenteaza mersul motorului(aici ma refer la ulei, apa cu un fir si lambda) doar cea de aer e importanta dar aia nu reprezinta o problema pentru ca sa dovedit de departea cea mai fiabila dintre toate sondele daciei pe injectie.

@CGDBZ: nu esti primul care a descoperit america, multi citesc valorile din cartea pentru carburatia si le aplica repede si pentru injectie ca deh is motoarele la fel!!!! eu atat iti zic valorile corecte is 0.2 cu 0.25 daca vrei sa iesi bine. de ce anume is valorile astea nu stau acuma sa scriu si sa explic ca oricum nu cred ca o sa inteleaga multa lume si nu are rostul discutia asta aici. Plus astea is valorile de reglaj cu care venea berlina din uzina, si tot asa is prezente si in manualul de reparatie pentru DACIA PE INJECTIE!!!.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 21 Sep 2009, 17:55
Post #2302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu am citit valorile din cartea masinei mele , o Dacie pe injectie 2003 , acolo scrie 0.15 cu 0.20 , deci repet DACIA INJECTIE .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 22 Sep 2009, 07:33
Post #2303


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Sonda e de la reprezentanta Dacia in cutie albastra sigilata. De masurat nu am masurat-o, dar daca facea figuri la rece nu statea relantiul nici dupa spritzul din acceleratie. Motorasul de relanti mi se pare OK, la cald am reusit s-o fac sa stea la 750rpm din surubul ala de plastic care tine clapeta de acceleratie, era macelarit filetul si incet-incet, iesea in afara si imi scadea turatia la cald( am rezolvat-o cu super glue Bison). Azi cand am plecat cu ea aceeasi figura la rece, cum incepe acul sa se apropie de normal merge brici. Ma gandesc totusi ca vine iarna si o sa fie tot mai greu. O sa incerc si figura cu contactul de 3-4 ori, poate o fi ceva pe la pompa de benzina. Stiti ce e curios? Acum vre-o 3 ani lucram la o firma pe un Break pe injectie cu 110 000Km la bord si figura cu datul in nas cand o acceleram o facea in schimb la cald. Am fost cu el la Auto Marcus, mi l-a citit pe calculator si mi-a zis ca-i OK. Mi-a demontat ceva la injector, au scos un arculet de-acolo si l-au mai intins cu mana cica sa apese mai bine. Rezultatul...? Ca-nainte.


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 22 Sep 2009, 08:14
Post #2304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




CGDBZ, manualul e copy-paste de la ala de carburatie in multe locuri. DA, in manual scrie 0.15 cu 0.20 dar in toate service-urile care au treaba cu Dacia injectie se stie ca reglajul e 0.20 cu 0.25. Tu faci cum vrei, dar nu o sa mearga bine asa cum scrie in manualul de utilizare.

ady.cernea, filtrul de benzina e ok? Poate e ceva mizerie (sau prin rezervor) si iti infunda turul partial, din cand in cand. Ar fi dragutz de verificat debitul de benzina cand masina merge prost, comparativ cu cel cand merge bine.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 22 Sep 2009, 08:27
Post #2305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




roland multumesc de informatii , am sa ma interesez la un service Dacia .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 22 Sep 2009, 15:54
Post #2306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Eu stiu de faza asta de cand am fost la un mecanic (care nu stia cum se regleaza). Dupa ce a reglat-o "ca la carte" a inceput sa tremure toata. Atunci am inceput sa ma interesez despre faza asta...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 23 Sep 2009, 07:46
Post #2307


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




In legatura cu reglatul culbutorilor, mai toata lumea spune ca se regleaza 0.15 0.20 , si poate asa o fii ca nu ma pricep dar cert este ca merge mult mai bine cand e reglata 0.20 0.25, in primul rand cand o reglezi la 0.15 0.20 ai un tremurat in relantiu si asta nu numai la masina mea am 3 prieteni care au si ei dacia Li si de cand au reglat culbutorii 0.20 0.25 toti au ajuns la parerea ca merge mult mai bine , parerea mea CGDBZ mai bine regleaza i odata si tu cum spun unii colegi smile.gif si vorbim dupa.

This post has been edited by CRICOCI: 23 Sep 2009, 07:47


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 23 Sep 2009, 11:50
Post #2308


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Am pus contactul de 4 ori dimineata si tot asa. Cred ca totusi se intepeneste motorasul si pana nu misc clapeta ca sa nu mai apese arcul ala pe el nu-si da drumul. In legatura cu culbutorii, cand am luat masina i-am facut 0.15/0.20 si nu prea am fost multumit, acum am 0.20/0.25 si mi se pare ca e OK, nu tacane, nu tremura, mai ales ca vine iarna si jocu la rece se va micsora. Am testat treaba asta, valorile unui reglaj facut la 20 grade afara nu mai sunt aceleasi la -15 grade.


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady.cernea
post 23 Sep 2009, 18:00
Post #2309


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 September 09




pt.roland.filtrul de benzina a fost schimbat in martie,rezervorul a fost schimbat de 2 ani,curgeasi vechiul proprietar a luat unul nou(am masina de 2 ani)o observatie!bujiile sunt curate dar sunt albe la ardere nu caramizii cum se spune,porneste la prima cheie,nu moare motorul,nu zmiceste,am fost la tester(vecinul viv a vis de mine are tester)totul e in regula,am fost la baieti de la dacia servis din satu mare au spus ca totul e ok,dar e lenesa fata de alte dacii li pe care le-am testat de la prieteni!mersi pt raspuns! biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
Picture_280.jpg ( Size: 47.45k ) Number of downloads: 601


--------------------
dacia berlina 2001 tuning - sm 06 xzx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 23 Sep 2009, 21:45
Post #2310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




A crapat de tot motorasul de la clapeta de aceleratie si fortat fiind am cumparat unul fabricat 'nicaieri' la pretul de 120 roni .Motorul merge frumos cu noul motoras si relantiul e destul de bun (chiar daca supapele sunt reglate la 0.15/0.20 ).Sa vedem cat ma tine acest motoras caci lam cumpat cu inima indoita , cam la noroc .
Nu vad de ce sa fie masina ta mai lenesa , poate nu ai bujii corespunzatoare-bujii pentru injectie sau poate ai nimerit bujii contrafacute , eu am nimerit unele sinterom contrafacute , mergea prost masina dupa ce am schimbat bujiile , mergea mai bine cu cele vechi - sau poate ai ceva uzura la motor .

This post has been edited by CGDBZ: 23 Sep 2009, 22:15


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 75 76 77 78 79 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:38
Forum Renault