DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 78 79 80 81 82 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

tester
post 5 Oct 2009, 11:56
Post #2371


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




degeaba zici doar tu ca ti se invarte electromotorul calumea daca nu e chiar asa ca sa scoti din ecuatie bateria ori pui un multimetru pe ea ori o pornesti impinsa.
degeaba are ochi magic. eu am patito anul trecut tot in toamna sa ma lase bateria(ochi magic verde!!!) de la masina si electromotorul era invartit in draci nu se lasa, nu scadea in intensitate dar nu era deajuns incat sa imi aduca motorul la turatia de pornire.

dacia pe injectie ca sa porneasca trebuie calculatorul(eventual il poti reseta dar nu cred sa ajute) sa aibe informatii de la senzorul de turatie(nu se strica asa instant de la o pornire la alta) ca sa stie in ce moment sa iti dea scanteie, benzina ai zis ca iti aduce la injector, bujiile ai zis ca leai schimbat, dar nu ai testat daca chiar vine curent la ele, dar iarasi nu se schimba situatia de la o pornire la alta.

This post has been edited by tester: 5 Oct 2009, 11:56


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebask
post 5 Oct 2009, 12:08
Post #2372


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 August 07




daca bateria era terminata nu cred ca pornea sa o scot din curte . O sa scot si o bujie sa vad daca da scanteie . Eu cred ca e ceva electronic, imi invarte motorul ,dar asta nu reactioneaza deloc ; o sa ma mai uit la contactele electrice ; daca nu - am incucat-o ,tre sa o remorchez in B !


--------------------
dacia solenza 2004confort - b07hot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 5 Oct 2009, 12:10
Post #2373


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




de multe ori se intampla sa iti porneasca odata si la cateva secunde dupa prima pornire sa nu o mai ia din loc. incearca o pornire prin impingere ce te costa??


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebask
post 5 Oct 2009, 12:39
Post #2374


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 August 07




ai dreptate nu costa nimic , o facem si pe asta . Ma mai gandesc sa schimb intre ele cele 2 relee de pe contraripa stanga , o fi vreunul defect ?


--------------------
dacia solenza 2004confort - b07hot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 5 Oct 2009, 12:41
Post #2375


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




nu are rost sa le schimbi intre ele... daca zici ca iti vine benzina si ti se aprinde si becul din bord... pentru ca unul e pentru alimentare pompa benzina si unul e alimentare calculator.

uite un exemplu cam cu aceeasi situatie ca si a ta doar ca la logan... http://www.daciaclub.ro/Nu-porneste-t159186.html

This post has been edited by tester: 5 Oct 2009, 12:45


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oprea-st
post 5 Oct 2009, 12:46
Post #2376


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 6 March 08




tester - am mai verificat acum aprinderea. la cilindrul 4 (cel dinspre habitaclu) scot fisa si nu da nici un fel de scanteie si nici motorul nu are nici un fel de reactie. Toate celelalte merg. Din pacate nu am inbusul potrivit sa desfac bobina dar o sa incerc sa o verific.
Am atasat o poza cu acele stuturi de cae se tot vorbeste. Din cate se vede eu am un furtun care duce catre recipientul de colectare al vaporilor de benzina stiu ca unele masini au 2 dopuri. Ar merge motorul mai bine daca as astupa si eu furtunul care duce la colectorul de vapori?


aaaa da! eu am mufa cu 3 fire la bobina. si este bobina din imagine.

This post has been edited by oprea-st: 5 Oct 2009, 12:58

Attached thumbnail(s)
P1010118.JPG ( Size: 2.05mb ) Number of downloads: 749
P1010116.JPG ( Size: 2.87mb ) Number of downloads: 655


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 5 Oct 2009, 13:05
Post #2377


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




ai doar 3 fire ca ai un singur fir de alimetare si doua mase(cate una pentru fiecare pereche 1-4 si 2-3) comanda realizanduse prin punerea la masa a firelor.

daca zici ca e la cilidrul dintre habitaclu(sau dinspre baterie cum vrei tu) inseamna ca e cilindrul 1 nu 4. dar in momentul asta nu e asa de important. dupa cum se pare poti sa ai o problema ori la fisa respectiva ori bujie. incearca sa le schimbi cu alta bujie si alta fisa de la alt cilindru sa vezi daca se schimba cilindrul cu probleme. daca se schimba atunci schimbi ori setul de fise ori setul de bujii. recomandat sa le schimbi in set ca sa fie toate la fel de uzate.

in legatura cu furtumul respectiv mai bine ar fi daca iai taia un pic in capat(sau schimbi furtumul) astfel incat sa nu mai faca mizerie pe acolo.

This post has been edited by tester: 5 Oct 2009, 13:51


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebask
post 5 Oct 2009, 13:17
Post #2378


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 August 07




luam si bateria in calcul dar e dubios , imi invarte motorul la greu , am dat chei multe-daca era dusa incepea sa invarta din ce in ce mai greu motorul-ori ea duce in continuare. Daca o sa scot bujia si nu va da scantei pe cine suspectez in afara de bujie(noua) ?


--------------------
dacia solenza 2004confort - b07hot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oprea-st
post 5 Oct 2009, 13:39
Post #2379


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 6 March 08




doar ce am fost si am verificat bujiile si fisele. Nu au nimic. Pe bujia 4 nu da scanteie. Ma cam bate un gand sa caut o bobina pe la piese auto macar sa vad cat costa. Daca mai stiti ceva de verificat va ascult cu placere.


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 5 Oct 2009, 13:48
Post #2380


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@sebask: calculatorul da semnal la bobina, bobina prin fisa da curent in bujie. daca nu ai curent pe bujie o iei in ordine inversa dar cel mai clar calculatorul nu da semnal catre bobina! din cauza ca ceva e in neregula pentru pornire.

mai asteapta un pic poate totusi intra si userul variable_dinamics sa isi dea o parere... ca la cate am pe cap momentan nu imi pica fisa sad.gif

This post has been edited by tester: 5 Oct 2009, 13:50


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebask
post 5 Oct 2009, 13:56
Post #2381


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 August 07




multumesc ! maine merg iar la ea . Cine mai are sfaturi il ascult cu atentie !


--------------------
dacia solenza 2004confort - b07hot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 5 Oct 2009, 16:13
Post #2382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




saluate dinou...am desfacut azi motorasul de relanti,lam curatat prin interior de praf si am observat ca i interioru mecului aluia erau 2 cleme , normal trebuiau sa fie pozitionate pe marginea aia de plastic a melcului,la mine erau una peste alta,le-am indreptat,am pus la loc motorasu si vad ca acuma sta turata la 3000 de ture, am impresia ca nu se mai poate retrage tija aia sau am montat eu prost suportu ala de aluminiu de care sta prins motorasu..
am marcat in poza clemele care leam indreptat


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 5 Oct 2009, 19:40
Post #2383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(oprea-st @ 4 Oct 2009, 16:30)
salut!
Am o berlina pe injectie din 2001 si azi dimineata a facut niste figuri pe care nu le-a mai facut pana acum.
Masina are 30k km, reviziile facute cand trebuie cu ulei de care trebuie. Am incercat sa pornesc masina si dadea sa porneasca dar nu putea, de parca lucrau doar 2 cilindri. Pana la urma a pornit si avea relantiul foarte jos in jur de 500 in cazul in care sta cam pe la 900 in mod normal si trepida foarte rau. am tinut-o accelerata, am incercat sa ma plimb cu ea si in sarcina si la viteza constanta merge bine dar cand sta la relanti merge foare prost.
Am cauta in topicul asta cat am putut dar nu prea am gasit exact.
Daca ma puteti ajuta v-as fi recunoscator.
*




QUOTE(tester @ 4 Oct 2009, 17:23)
@oprea-st: daca zici ca ai cautat pe acest topic inseamna ca nu ai cautat calumea. din cateva clickuri aflai imediat cum se testeaza bobina, cum trebuie sa arate bujiile, cum testezi alimentarea cu benzina, cum resetezi calculatorul, cum verifici motorasul de relanti, etc.

daca zici ca o simteai ca si cum ar fi mers in doi cilindri pai verifica daca iti functioneaza bujiile si bobina pentru ca doar aprinderea e separata pe cilindri si alimentarea cu benzina e comuna(doar de asta ii zice ca e injectie monopunct). iei un patent cu maner de plastic!!! ca altfel te curentezi si dupa ce reusesti sa pornesti masina incepi si scoti pe rand cate o fisa de la bujii si daca scoti una si mersul motorului nu se schimba inseamna ca bujii/fisa respectiva nu functioneaza si tot asa pana le testezi pe toate 4. cilindrul 1 e cel de langa baterie. bine de stiut ca dupa testare sa vezi exact numarul la care iti face probleme. pentru ca aprinderea e in pereche 1 cu 3 si 2 cu 4. adica daca nu iti face aprindere la 1 si 3 sau 2 si 4 te bagi si testezi si bobina, cum se testeaza? simplu cauti in urma intrun post de al meu ca am pus un document despre bobina.

tot intrun post de al meu vezi ca e o poza despre traseul de vaccum nu ar strica sa il verifici ca poate sa ai probleme ca iti trage aer fals!

dupa ce faci cateva teste revii si dai cat mai multe detalii si vedem dupa incotro te mai indrumam daca nui dai de cap. dar nu uita cauta ca sunt toate informatiile pe acest topic, pana iti raspunde lumea de aici mai repede gasesti informatiile singurel chiar daca e un pic de munca, daca nu sar gasi atunci ar fi o problema dar asa gasesti tot ce vrei.
*




QUOTE(oprea-st @ 4 Oct 2009, 20:36)
@tester din ce ai spus tu am testat tot in afara de bobina.
bujiile au fost schimbate acum 500 km si celelalte nu erau in stare proasta deloc. inca un lucru care poate ar ajuta lucrul asta s-a intamplat noaptea nu dimineata cum am spus si dupa doar o ora in care a stat pe loc. am mers cu ea si nu a avut nici o problema. a plouat si m-am gandit si eu ca face asa din cauza aprinderii. o sa verific bobina si sa mai verific o data bujiile si sa masor distanta cu lera.
Oricum merci mult si daca va mai vine vreo idee nu ezitati sa raspundeti.
*




QUOTE(tester @ 5 Oct 2009, 13:05)
ai doar 3 fire ca ai un singur fir de alimetare si doua mase(cate una pentru fiecare pereche 1-4 si 2-3) comanda realizanduse prin punerea la masa a firelor.

daca zici ca e la cilidrul dintre habitaclu(sau dinspre baterie cum vrei tu) inseamna ca e cilindrul 1 nu 4. dar in momentul asta nu e asa de important. dupa cum se pare poti sa ai o problema ori la fisa respectiva ori bujie. incearca sa le schimbi cu alta bujie si alta fisa de la alt cilindru sa vezi daca se schimba cilindrul cu probleme. daca se schimba atunci schimbi ori setul de fise ori setul de bujii. recomandat sa le schimbi in set ca sa fie toate la fel de uzate.

in legatura cu furtumul respectiv mai bine ar fi daca iai taia un pic in capat(sau schimbi furtumul) astfel incat sa nu mai faca mizerie pe acolo.
*




QUOTE(oprea-st @ 5 Oct 2009, 13:39)
doar ce am fost si am verificat bujiile si fisele. Nu au nimic. Pe bujia 4 nu da scanteie. Ma cam bate un gand sa caut o bobina pe la piese auto macar sa vad cat costa. Daca mai stiti ceva de verificat va ascult cu placere.
*


bujiile nu cred ca sunt de vina daca spui ca masina merge bine in sarcina.daca o bujie nu merge se vede si in sarcina .


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oprea-st
post 5 Oct 2009, 20:00
Post #2384


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 6 March 08




am schimbat bobina. da scanteie si pe a 4-a bujie dar in mersul motorului nu pot sa zic ca e mare diferenta. la relanti se vede, dar la turatii mari nu prea.
oricum... trepideaza in continuare la relanti daca scade sub 1000 rpm si la fel face si in a 3-a si in a 4-a daca schimb sub 3000 rpm.
Va multumesc pentru ajutor. daca se mai gaseste vreun remedie al aestei trepidari as fi bucuros sa-l aflu.


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 5 Oct 2009, 21:31
Post #2385


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(oprea-st @ 5 Oct 2009, 13:39)
Pe bujia 4 nu da scanteie.

@oprea-st:Daca bujia 4 nu are scanteie atunci nu exista scanteie nici pe bujia 1(cilindrul 1)!Cand bujia 4 da scanteie de aprindere bujia 1 da scanteie auxiliara si invers! Deci ori nu ai comanda pe bobina pentru cilindrii 1 si 4 ori s-a deteriorat bobina si nu ai alta alternativa decat sa inlocuiesti modulul jumostatic de aprindere(adica ansamblul bobina de aprindere).
QUOTE(B-58-PTM @ 5 Oct 2009, 16:13)
am observat ca i interioru mecului aluia erau 2 cleme , normal trebuiau sa fie pozitionate pe marginea aia de plastic a melcului,la mine erau una peste alta,le-am indreptat,am pus la loc motorasu si vad ca acuma sta turata la 3000 de ture

@B-58-PTM: nu trebuia sa indrepti nimic! In realitate tu le-ai deformat! Forma pe care o aveau era pentru a asigura contactul pe cuiul pe care culiseaza acele lamele.Chiar daca cu motorasul desfacut acele lamele se atingeau, cand ai fi montat capacul, cuiul capacului le-ar fi separat.
Ti-am atasat o poza cu forma pe care trebuie sa o aiba capetele lamelelor. Singura solutie ar fi sa le "extragi" din tija si sa le refaci forma...
lamele.JPG ( Size: 207.28k ) Number of downloads: 417

Daca ai dificultati, consulta tutorialul de AICI
QUOTE(oprea-st @ 5 Oct 2009, 20:00)
am schimbat bobina. da scanteie si pe a 4-a bujie dar in mersul motorului nu pot sa zic ca e mare diferenta.

@oprea-st: Daca bobina este second-hand(ceea ce presupun ca asa e) atunci foarte probabil ca aceasta sa fie "obosita". Oricum, la turatie mai mare, aprinderea este putin deficitara.
Recomandarea mea este sa cureti toate bujiile si sa verifici distantele electrozilor bujiilor(de preferat la toate 4), in special cele de la cilindrii 1 si 4 si sa reglezi aceste distante la 0.8 mm

Spor la reparatii!
Numai bine.

LaterEdit:
QUOTE(costi2)
Dupa toata munca am observat ca nu e nevoie sa mai desfac melc si alte chestii pt.a ajunge la clemele respective, e de ajuns sa desfac ansamblu de pe masina, sa-l decapsulez si sa extrag cu penseta clemele afara.

@costi2:Data viitoare incearca sa citesti cu mai multa atentie(asta daca mi-ai citit tutirialul)
Ia uite ce ziceam eu aici:
QUOTE(variable_dynamics @ 20 Apr 2008, 04:29)
ATENTIE! Actuatorul montat dar fara capacul-fata prins in cleme va va permite manipularea lamelelor de contact FARA A MAI REDEMONTA NIMIC.
tongue.gif
Este insa o realizare ca ai rezolvat problema. Felicitarile mele pentru perseverenta.

This post has been edited by variable_dynamics: 5 Oct 2009, 21:39


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oprea-st
post 5 Oct 2009, 21:38
Post #2386


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 6 March 08




am luat o bobina noua. a fost 320. am fost si la un service si mi-au spus la fel. am verificat bujiile si sunt la distanta corecta.
cand scoteam fisa de pe bujie se auzea tacanitul de la arcul electric care il facea de a fisa pana la bujie se si vedea de fapt dar numai la bujia 4 nu facea lucrul asta si la toate celelalte bujii se simtea o schimbare in mersul motorului cand scoteam fisa.
cum am mai spus acum se aude tacanitul arcului el si la bujia a 4-a cand scot fisa dar in mersul motorului nu pot sa zic ca e asa de mare diferenta tot fara vlaga e masina.


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 5 Oct 2009, 21:43
Post #2387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(oprea-st @ 5 Oct 2009, 21:38)
cum am mai spus acum se aude tacanitul arcului el si la bujia a 4-a cand scot fisa dar in mersul motorului nu pot sa zic ca e asa de mare diferenta tot fara vlaga e masina

Posibil sa ai probleme de alimentare cu combustibil, adica sorbul pompei de benzina infundat, pompa de benzina obosita, trasee de combustibil colmatate,etc
O posibilitate ar fi si aerul fals(asta ar fi o cauza a tremuratului la ralanti) si la lipsa de putere in sarcina(amestec sarac sau problemele enumerate mai sus ale circuitului de alimentare cu benzina)

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 5 Oct 2009, 22:06
Post #2388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(sebask @ 5 Oct 2009, 13:56)
multumesc ! maine merg iar la ea . Cine mai are sfaturi il ascult cu atentie !
*


verifica si senzorul de turatie. asa am patit si eu, din cauza ca se depune mizerie pe el.
Il gasesti pe blocul motor, sub fisele de bujii, langa contactul de la becul de la ulei. are un surub de 10 parca pe care il desfaci. gasesti amanunte daca cauti mai in urma cu cateva pagini.
bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Crisescu
post 6 Oct 2009, 07:35
Post #2389


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 21 April 06




Cine ma lamureste si pe mine cum schimb burduful dreapta de la caseta de directie?...sau un link...(am dat "search burduf" si n-am gasit).Am bielete de tip nou si nu stiu cum se scot (partea dinspre caseta).Sau o improvizatie pana va fi sa mai fac geometria si-l schimb atunci la service.Sunt disperat:piese bunicele dar cauciucaraia mizerabila mad.gif Pe stanga il am pe cel original si e perfect.


--------------------
Dacia 1310LI BREAK 2004 - PH62ABG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 6 Oct 2009, 11:41
Post #2390


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Salut Crisescu,
Probleme de burdufe si alte chestii e bine sa nu le postezi la probleme injectie. E simplu de schimbat, depresezi capul de bara de pe fuzeta, slabesti contrapiulita si incepi desurubarea capului de bara dupa ax numarand turele. Tragi burduful vechi afara scotandu-i colierul cu care e fixat pe caseta. La montare ordinea inversa, tinand cont sa insurubezi capul de bara pe ax cu acelasi nr.de ture cu care l-ai desurubat. Spor la munci


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Crisescu
post 6 Oct 2009, 13:34
Post #2391


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 21 April 06




Multumesc mult costi2.Am stat si eu pe ganduri daca sa postez aici sau acolo,mai ales ca nu merita topic separat,dar am 1410LI smile.gif
Cristi


--------------------
Dacia 1310LI BREAK 2004 - PH62ABG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos09
post 6 Oct 2009, 20:43
Post #2392


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 September 09




va salut,am si eu o nelamurire.Deseori dimineata cand pornesc masina am relantiu foarte mic,dar dupa 2-3 min se ridica la normal,iar am dimineti cand atunci cand pornesc se tureaza singura pana la 1500 de ture si cand vreau sa plec moare ca si cum nu iar mai ajunge benzina.Asta se intampla numai cand se porneste si se accelereaza singura ,ca atunci cand se porneste subturata nu am nici un fal de problema,pleaca fara probleme. huh.gif


--------------------
dacia papuc 1307 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebask
post 6 Oct 2009, 21:33
Post #2393


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 August 07




multumiri pt idei lui tester si rokos. Acum am ajuns acasa. Raspunsul corect era.....apa in injector si rezervor ! Am scos apa si a plecat pe rotile ei !


--------------------
dacia solenza 2004confort - b07hot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salam_09
post 7 Oct 2009, 18:39
Post #2394


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 February 09




salutare tuturor

Am o injectata din 2001 si de cateva zile s-a ivit ocazia sa o alimentez cu o benzina de care nu stiu prea multe adica nu stiu daca e cu plumb sau fara plumb.
Ce s-ar intampla daca ar fi cu plumb si as merge asa


--------------------
dacia dacia 1310 li 1993
dacia injectie 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oprea-st
post 7 Oct 2009, 21:33
Post #2395


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 6 March 08




revin cu o problema.
cred ca s-a rupt garnitura care face legatura intre saxofon si galeria de evacuare daca este vreo garnitura acolo. se simte in mers ca baga gaze in cabina si cand deschzi capota se simte si se si aude. fasaie ingrozitor este foarte zgomotoasa la orice turatie. speram ca dacia asta pe injectie sa fie mai breaza dar la fel ca celelalte dacii cand pica ceva, pica mai multe.

aaaaa da! daca tot ati spus ca trage aer fals pe unde ar putea sa traga ca stutul acela de sub capacul injectorului este prins si sta acolo foarte bine.


si inca ceva. se incinge podeaua foarte tare chiar deasupra catalizatorului. si asta vara se incingea dar nu asa rau. la drum lung sau prin oras e mai cald in masina ca in iulie.

This post has been edited by oprea-st: 7 Oct 2009, 21:34


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 8 Oct 2009, 07:13
Post #2396


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@oprea-st: pentru aer fals verifica elementele ce apar in poza din linkul urmator: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627497990

as tinde sa cred ca problema 1 si 3 sunt conectate. catalizatorul nu se incalzeste asa de tare decat daca e infundat. daca e infundat nu mai lasa sa iasa fumul si el isi cauta al loc pe unde sa iasa si forteaza chiar langa locul de imbinare cu evacuarea cilindrilor. problema catalizatorului a mai fost discutata in urma si tot cu acelasi manifestare deci da un pic in urma pe topic si citeste si pe acolo ca erau destule indrumari. pana una alta scoti sonda lambda de pe evacuare ca fumul sa aibe pe unde sa iasa rapid. o sa fie zgomotoasa rau masina dar macar vezi daca se incalzeste sau nu catalizatorul si cum se comporta motorul in felul asta.

si daca viitoare cand vii cu o problema pe forum da absolut toate manifestarile masinii ca poate ne prindem mai repede ce si cum e. exact ca la doctor de duci ca te doare capul dar uiti sa ii mentionezi ca tia trasnit unul un par dupa cap. dry.gif


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 8 Oct 2009, 11:33
Post #2397


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Sal, am si eu o problema cu incarcarea la masina ,daca motorul este turat incarca fara probleme dar daca motorul este in relantiu si are doi consumatori mai mari cum ar fii:faza scurta + proiectoare sau faza scurta + becuri frana,linia de la acul alternator trece pe rosu si numai am curent nici pentru claxon, ceea ce nu este corect pentru chiar daca nu ar baga alternatorul ar trebuii sa mearga pe baterie, am fost la electrician am verificat bateria,alternatorul,diodele, toate sunt in stare buna, ma gandeam sa fie de la releul de incarcare dar daca era el de vina banuiesc ca nu baga nici in sarcina, a da si daca motorul e in relantiu si nu are consumatori acul este la jumatate ceea ce inseamna ca baga si in relantiu doar ca nu face fata si cu alti consumatori, la voi tot asa este?

This post has been edited by CRICOCI: 8 Oct 2009, 11:39


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 8 Oct 2009, 16:49
Post #2398


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




ce fel de becuri ai in far? ce valori ai obtinut la testarea din service? normal ar fi fost sa fie de 13,8V la relanti cu consumatori si 14.4V turat.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorel 77
post 8 Oct 2009, 23:16
Post #2399


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 30 January 08
From: Bucuresti




am si eu o problema...
se opreste brusc motorul in mers , si pe urma trebuie sa dau de mai multe ori la automat pana porneste.....


--------------------
Dacia 1310 Break 2001 - B 26 DKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Crisescu
post 9 Oct 2009, 07:16
Post #2400


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 21 April 06




CRICOCI ,electricianul ti-a verificat si incarcarea ? Cel mai probabil nu mai ai firul gros de masa intre minusul alternatorului si caroserie.


--------------------
Dacia 1310LI BREAK 2004 - PH62ABG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 78 79 80 81 82 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 21:09
Forum Renault