dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
tester |
![]()
Post
#2371
|
||
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|||
sebask |
![]()
Post
#2372
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 August 07 ![]() |
daca bateria era terminata nu cred ca pornea sa o scot din curte . O sa scot si o bujie sa vad daca da scanteie . Eu cred ca e ceva electronic, imi invarte motorul ,dar asta nu reactioneaza deloc ; o sa ma mai uit la contactele electrice ; daca nu - am incucat-o ,tre sa o remorchez in B !
|
--------------------
dacia
solenza
2004confort
- b07hot
|
|
tester |
![]()
Post
#2373
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
de multe ori se intampla sa iti porneasca odata si la cateva secunde dupa prima pornire sa nu o mai ia din loc. incearca o pornire prin impingere ce te costa??
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
sebask |
![]()
Post
#2374
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 August 07 ![]() |
ai dreptate nu costa nimic , o facem si pe asta . Ma mai gandesc sa schimb intre ele cele 2 relee de pe contraripa stanga , o fi vreunul defect ?
|
--------------------
dacia
solenza
2004confort
- b07hot
|
|
tester |
![]()
Post
#2375
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
nu are rost sa le schimbi intre ele... daca zici ca iti vine benzina si ti se aprinde si becul din bord... pentru ca unul e pentru alimentare pompa benzina si unul e alimentare calculator.
uite un exemplu cam cu aceeasi situatie ca si a ta doar ca la logan... http://www.daciaclub.ro/Nu-porneste-t159186.html This post has been edited by tester: 5 Oct 2009, 12:45 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#2376
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
tester - am mai verificat acum aprinderea. la cilindrul 4 (cel dinspre habitaclu) scot fisa si nu da nici un fel de scanteie si nici motorul nu are nici un fel de reactie. Toate celelalte merg. Din pacate nu am inbusul potrivit sa desfac bobina dar o sa incerc sa o verific.
Am atasat o poza cu acele stuturi de cae se tot vorbeste. Din cate se vede eu am un furtun care duce catre recipientul de colectare al vaporilor de benzina stiu ca unele masini au 2 dopuri. Ar merge motorul mai bine daca as astupa si eu furtunul care duce la colectorul de vapori? aaaa da! eu am mufa cu 3 fire la bobina. si este bobina din imagine. This post has been edited by oprea-st: 5 Oct 2009, 12:58 Attached thumbnail(s) P1010118.JPG ( Size: 2.05mb ) Number of downloads: 749 P1010116.JPG ( Size: 2.87mb ) Number of downloads: 655 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
tester |
![]()
Post
#2377
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
ai doar 3 fire ca ai un singur fir de alimetare si doua mase(cate una pentru fiecare pereche 1-4 si 2-3) comanda realizanduse prin punerea la masa a firelor.
daca zici ca e la cilidrul dintre habitaclu(sau dinspre baterie cum vrei tu) inseamna ca e cilindrul 1 nu 4. dar in momentul asta nu e asa de important. dupa cum se pare poti sa ai o problema ori la fisa respectiva ori bujie. incearca sa le schimbi cu alta bujie si alta fisa de la alt cilindru sa vezi daca se schimba cilindrul cu probleme. daca se schimba atunci schimbi ori setul de fise ori setul de bujii. recomandat sa le schimbi in set ca sa fie toate la fel de uzate. in legatura cu furtumul respectiv mai bine ar fi daca iai taia un pic in capat(sau schimbi furtumul) astfel incat sa nu mai faca mizerie pe acolo. This post has been edited by tester: 5 Oct 2009, 13:51 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
sebask |
![]()
Post
#2378
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 August 07 ![]() |
luam si bateria in calcul dar e dubios , imi invarte motorul la greu , am dat chei multe-daca era dusa incepea sa invarta din ce in ce mai greu motorul-ori ea duce in continuare. Daca o sa scot bujia si nu va da scantei pe cine suspectez in afara de bujie(noua) ?
|
--------------------
dacia
solenza
2004confort
- b07hot
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#2379
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
doar ce am fost si am verificat bujiile si fisele. Nu au nimic. Pe bujia 4 nu da scanteie. Ma cam bate un gand sa caut o bobina pe la piese auto macar sa vad cat costa. Daca mai stiti ceva de verificat va ascult cu placere.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
tester |
![]()
Post
#2380
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@sebask: calculatorul da semnal la bobina, bobina prin fisa da curent in bujie. daca nu ai curent pe bujie o iei in ordine inversa dar cel mai clar calculatorul nu da semnal catre bobina! din cauza ca ceva e in neregula pentru pornire.
mai asteapta un pic poate totusi intra si userul variable_dinamics sa isi dea o parere... ca la cate am pe cap momentan nu imi pica fisa ![]() This post has been edited by tester: 5 Oct 2009, 13:50 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
sebask |
![]()
Post
#2381
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 August 07 ![]() |
multumesc ! maine merg iar la ea . Cine mai are sfaturi il ascult cu atentie !
|
--------------------
dacia
solenza
2004confort
- b07hot
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2382
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
saluate dinou...am desfacut azi motorasul de relanti,lam curatat prin interior de praf si am observat ca i interioru mecului aluia erau 2 cleme , normal trebuiau sa fie pozitionate pe marginea aia de plastic a melcului,la mine erau una peste alta,le-am indreptat,am pus la loc motorasu si vad ca acuma sta turata la 3000 de ture, am impresia ca nu se mai poate retrage tija aia sau am montat eu prost suportu ala de aluminiu de care sta prins motorasu..
am marcat in poza clemele care leam indreptat |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
mar10may |
![]()
Post
#2383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
QUOTE(oprea-st @ 4 Oct 2009, 16:30) salut! Am o berlina pe injectie din 2001 si azi dimineata a facut niste figuri pe care nu le-a mai facut pana acum. Masina are 30k km, reviziile facute cand trebuie cu ulei de care trebuie. Am incercat sa pornesc masina si dadea sa porneasca dar nu putea, de parca lucrau doar 2 cilindri. Pana la urma a pornit si avea relantiul foarte jos in jur de 500 in cazul in care sta cam pe la 900 in mod normal si trepida foarte rau. am tinut-o accelerata, am incercat sa ma plimb cu ea si in sarcina si la viteza constanta merge bine dar cand sta la relanti merge foare prost. Am cauta in topicul asta cat am putut dar nu prea am gasit exact. Daca ma puteti ajuta v-as fi recunoscator. QUOTE(tester @ 4 Oct 2009, 17:23) @oprea-st: daca zici ca ai cautat pe acest topic inseamna ca nu ai cautat calumea. din cateva clickuri aflai imediat cum se testeaza bobina, cum trebuie sa arate bujiile, cum testezi alimentarea cu benzina, cum resetezi calculatorul, cum verifici motorasul de relanti, etc. daca zici ca o simteai ca si cum ar fi mers in doi cilindri pai verifica daca iti functioneaza bujiile si bobina pentru ca doar aprinderea e separata pe cilindri si alimentarea cu benzina e comuna(doar de asta ii zice ca e injectie monopunct). iei un patent cu maner de plastic!!! ca altfel te curentezi si dupa ce reusesti sa pornesti masina incepi si scoti pe rand cate o fisa de la bujii si daca scoti una si mersul motorului nu se schimba inseamna ca bujii/fisa respectiva nu functioneaza si tot asa pana le testezi pe toate 4. cilindrul 1 e cel de langa baterie. bine de stiut ca dupa testare sa vezi exact numarul la care iti face probleme. pentru ca aprinderea e in pereche 1 cu 3 si 2 cu 4. adica daca nu iti face aprindere la 1 si 3 sau 2 si 4 te bagi si testezi si bobina, cum se testeaza? simplu cauti in urma intrun post de al meu ca am pus un document despre bobina. tot intrun post de al meu vezi ca e o poza despre traseul de vaccum nu ar strica sa il verifici ca poate sa ai probleme ca iti trage aer fals! dupa ce faci cateva teste revii si dai cat mai multe detalii si vedem dupa incotro te mai indrumam daca nui dai de cap. dar nu uita cauta ca sunt toate informatiile pe acest topic, pana iti raspunde lumea de aici mai repede gasesti informatiile singurel chiar daca e un pic de munca, daca nu sar gasi atunci ar fi o problema dar asa gasesti tot ce vrei. QUOTE(oprea-st @ 4 Oct 2009, 20:36) @tester din ce ai spus tu am testat tot in afara de bobina. bujiile au fost schimbate acum 500 km si celelalte nu erau in stare proasta deloc. inca un lucru care poate ar ajuta lucrul asta s-a intamplat noaptea nu dimineata cum am spus si dupa doar o ora in care a stat pe loc. am mers cu ea si nu a avut nici o problema. a plouat si m-am gandit si eu ca face asa din cauza aprinderii. o sa verific bobina si sa mai verific o data bujiile si sa masor distanta cu lera. Oricum merci mult si daca va mai vine vreo idee nu ezitati sa raspundeti. QUOTE(tester @ 5 Oct 2009, 13:05) ai doar 3 fire ca ai un singur fir de alimetare si doua mase(cate una pentru fiecare pereche 1-4 si 2-3) comanda realizanduse prin punerea la masa a firelor. daca zici ca e la cilidrul dintre habitaclu(sau dinspre baterie cum vrei tu) inseamna ca e cilindrul 1 nu 4. dar in momentul asta nu e asa de important. dupa cum se pare poti sa ai o problema ori la fisa respectiva ori bujie. incearca sa le schimbi cu alta bujie si alta fisa de la alt cilindru sa vezi daca se schimba cilindrul cu probleme. daca se schimba atunci schimbi ori setul de fise ori setul de bujii. recomandat sa le schimbi in set ca sa fie toate la fel de uzate. in legatura cu furtumul respectiv mai bine ar fi daca iai taia un pic in capat(sau schimbi furtumul) astfel incat sa nu mai faca mizerie pe acolo. QUOTE(oprea-st @ 5 Oct 2009, 13:39) doar ce am fost si am verificat bujiile si fisele. Nu au nimic. Pe bujia 4 nu da scanteie. Ma cam bate un gand sa caut o bobina pe la piese auto macar sa vad cat costa. Daca mai stiti ceva de verificat va ascult cu placere. bujiile nu cred ca sunt de vina daca spui ca masina merge bine in sarcina.daca o bujie nu merge se vede si in sarcina . |
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#2384
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
am schimbat bobina. da scanteie si pe a 4-a bujie dar in mersul motorului nu pot sa zic ca e mare diferenta. la relanti se vede, dar la turatii mari nu prea.
oricum... trepideaza in continuare la relanti daca scade sub 1000 rpm si la fel face si in a 3-a si in a 4-a daca schimb sub 3000 rpm. Va multumesc pentru ajutor. daca se mai gaseste vreun remedie al aestei trepidari as fi bucuros sa-l aflu. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#2385
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(oprea-st @ 5 Oct 2009, 13:39) Pe bujia 4 nu da scanteie. @oprea-st:Daca bujia 4 nu are scanteie atunci nu exista scanteie nici pe bujia 1(cilindrul 1)!Cand bujia 4 da scanteie de aprindere bujia 1 da scanteie auxiliara si invers! Deci ori nu ai comanda pe bobina pentru cilindrii 1 si 4 ori s-a deteriorat bobina si nu ai alta alternativa decat sa inlocuiesti modulul jumostatic de aprindere(adica ansamblul bobina de aprindere). QUOTE(B-58-PTM @ 5 Oct 2009, 16:13) am observat ca i interioru mecului aluia erau 2 cleme , normal trebuiau sa fie pozitionate pe marginea aia de plastic a melcului,la mine erau una peste alta,le-am indreptat,am pus la loc motorasu si vad ca acuma sta turata la 3000 de ture @B-58-PTM: nu trebuia sa indrepti nimic! In realitate tu le-ai deformat! Forma pe care o aveau era pentru a asigura contactul pe cuiul pe care culiseaza acele lamele.Chiar daca cu motorasul desfacut acele lamele se atingeau, cand ai fi montat capacul, cuiul capacului le-ar fi separat. Ti-am atasat o poza cu forma pe care trebuie sa o aiba capetele lamelelor. Singura solutie ar fi sa le "extragi" din tija si sa le refaci forma... lamele.JPG ( Size: 207.28k ) Number of downloads: 417 Daca ai dificultati, consulta tutorialul de AICI QUOTE(oprea-st @ 5 Oct 2009, 20:00) am schimbat bobina. da scanteie si pe a 4-a bujie dar in mersul motorului nu pot sa zic ca e mare diferenta. @oprea-st: Daca bobina este second-hand(ceea ce presupun ca asa e) atunci foarte probabil ca aceasta sa fie "obosita". Oricum, la turatie mai mare, aprinderea este putin deficitara. Recomandarea mea este sa cureti toate bujiile si sa verifici distantele electrozilor bujiilor(de preferat la toate 4), in special cele de la cilindrii 1 si 4 si sa reglezi aceste distante la 0.8 mm Spor la reparatii! Numai bine. LaterEdit: QUOTE(costi2) Dupa toata munca am observat ca nu e nevoie sa mai desfac melc si alte chestii pt.a ajunge la clemele respective, e de ajuns sa desfac ansamblu de pe masina, sa-l decapsulez si sa extrag cu penseta clemele afara. @costi2:Data viitoare incearca sa citesti cu mai multa atentie(asta daca mi-ai citit tutirialul) Ia uite ce ziceam eu aici: QUOTE(variable_dynamics @ 20 Apr 2008, 04:29) ATENTIE! Actuatorul montat dar fara capacul-fata prins in cleme va va permite manipularea lamelelor de contact FARA A MAI REDEMONTA NIMIC. ![]() Este insa o realizare ca ai rezolvat problema. Felicitarile mele pentru perseverenta. This post has been edited by variable_dynamics: 5 Oct 2009, 21:39 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#2386
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
am luat o bobina noua. a fost 320. am fost si la un service si mi-au spus la fel. am verificat bujiile si sunt la distanta corecta.
cand scoteam fisa de pe bujie se auzea tacanitul de la arcul electric care il facea de a fisa pana la bujie se si vedea de fapt dar numai la bujia 4 nu facea lucrul asta si la toate celelalte bujii se simtea o schimbare in mersul motorului cand scoteam fisa. cum am mai spus acum se aude tacanitul arcului el si la bujia a 4-a cand scot fisa dar in mersul motorului nu pot sa zic ca e asa de mare diferenta tot fara vlaga e masina. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#2387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(oprea-st @ 5 Oct 2009, 21:38) cum am mai spus acum se aude tacanitul arcului el si la bujia a 4-a cand scot fisa dar in mersul motorului nu pot sa zic ca e asa de mare diferenta tot fara vlaga e masina Posibil sa ai probleme de alimentare cu combustibil, adica sorbul pompei de benzina infundat, pompa de benzina obosita, trasee de combustibil colmatate,etc O posibilitate ar fi si aerul fals(asta ar fi o cauza a tremuratului la ralanti) si la lipsa de putere in sarcina(amestec sarac sau problemele enumerate mai sus ale circuitului de alimentare cu benzina) Spor la reparatii! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
rokos |
![]()
Post
#2388
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
QUOTE(sebask @ 5 Oct 2009, 13:56) verifica si senzorul de turatie. asa am patit si eu, din cauza ca se depune mizerie pe el. Il gasesti pe blocul motor, sub fisele de bujii, langa contactul de la becul de la ulei. are un surub de 10 parca pe care il desfaci. gasesti amanunte daca cauti mai in urma cu cateva pagini. bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
Crisescu |
![]()
Post
#2389
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 ![]() |
Cine ma lamureste si pe mine cum schimb burduful dreapta de la caseta de directie?...sau un link...(am dat "search burduf" si n-am gasit).Am bielete de tip nou si nu stiu cum se scot (partea dinspre caseta).Sau o improvizatie pana va fi sa mai fac geometria si-l schimb atunci la service.Sunt disperat:piese bunicele dar cauciucaraia mizerabila
![]() |
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|
costi2 |
![]()
Post
#2390
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 22 July 09 ![]() |
Salut Crisescu,
Probleme de burdufe si alte chestii e bine sa nu le postezi la probleme injectie. E simplu de schimbat, depresezi capul de bara de pe fuzeta, slabesti contrapiulita si incepi desurubarea capului de bara dupa ax numarand turele. Tragi burduful vechi afara scotandu-i colierul cu care e fixat pe caseta. La montare ordinea inversa, tinand cont sa insurubezi capul de bara pe ax cu acelasi nr.de ture cu care l-ai desurubat. Spor la munci |
--------------------
Dacia
berlina 1310 Li
2000/benzina
- B-21-VIL
|
|
Crisescu |
![]()
Post
#2391
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 ![]() |
Multumesc mult costi2.Am stat si eu pe ganduri daca sa postez aici sau acolo,mai ales ca nu merita topic separat,dar am 1410LI
![]() Cristi |
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|
Dragos09 |
![]()
Post
#2392
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 September 09 ![]() |
va salut,am si eu o nelamurire.Deseori dimineata cand pornesc masina am relantiu foarte mic,dar dupa 2-3 min se ridica la normal,iar am dimineti cand atunci cand pornesc se tureaza singura pana la 1500 de ture si cand vreau sa plec moare ca si cum nu iar mai ajunge benzina.Asta se intampla numai cand se porneste si se accelereaza singura ,ca atunci cand se porneste subturata nu am nici un fal de problema,pleaca fara probleme.
![]() |
--------------------
dacia papuc
1307
2001
|
|
sebask |
![]()
Post
#2393
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 August 07 ![]() |
multumiri pt idei lui tester si rokos. Acum am ajuns acasa. Raspunsul corect era.....apa in injector si rezervor ! Am scos apa si a plecat pe rotile ei !
|
--------------------
dacia
solenza
2004confort
- b07hot
|
|
salam_09 |
![]()
Post
#2394
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 18 February 09 ![]() |
salutare tuturor
Am o injectata din 2001 si de cateva zile s-a ivit ocazia sa o alimentez cu o benzina de care nu stiu prea multe adica nu stiu daca e cu plumb sau fara plumb. Ce s-ar intampla daca ar fi cu plumb si as merge asa |
--------------------
dacia
dacia
1310 li 1993 dacia injectie 2001
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#2395
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
revin cu o problema.
cred ca s-a rupt garnitura care face legatura intre saxofon si galeria de evacuare daca este vreo garnitura acolo. se simte in mers ca baga gaze in cabina si cand deschzi capota se simte si se si aude. fasaie ingrozitor este foarte zgomotoasa la orice turatie. speram ca dacia asta pe injectie sa fie mai breaza dar la fel ca celelalte dacii cand pica ceva, pica mai multe. aaaaa da! daca tot ati spus ca trage aer fals pe unde ar putea sa traga ca stutul acela de sub capacul injectorului este prins si sta acolo foarte bine. si inca ceva. se incinge podeaua foarte tare chiar deasupra catalizatorului. si asta vara se incingea dar nu asa rau. la drum lung sau prin oras e mai cald in masina ca in iulie. This post has been edited by oprea-st: 7 Oct 2009, 21:34 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
tester |
![]()
Post
#2396
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@oprea-st: pentru aer fals verifica elementele ce apar in poza din linkul urmator: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627497990
as tinde sa cred ca problema 1 si 3 sunt conectate. catalizatorul nu se incalzeste asa de tare decat daca e infundat. daca e infundat nu mai lasa sa iasa fumul si el isi cauta al loc pe unde sa iasa si forteaza chiar langa locul de imbinare cu evacuarea cilindrilor. problema catalizatorului a mai fost discutata in urma si tot cu acelasi manifestare deci da un pic in urma pe topic si citeste si pe acolo ca erau destule indrumari. pana una alta scoti sonda lambda de pe evacuare ca fumul sa aibe pe unde sa iasa rapid. o sa fie zgomotoasa rau masina dar macar vezi daca se incalzeste sau nu catalizatorul si cum se comporta motorul in felul asta. si daca viitoare cand vii cu o problema pe forum da absolut toate manifestarile masinii ca poate ne prindem mai repede ce si cum e. exact ca la doctor de duci ca te doare capul dar uiti sa ii mentionezi ca tia trasnit unul un par dupa cap. ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#2397
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Sal, am si eu o problema cu incarcarea la masina ,daca motorul este turat incarca fara probleme dar daca motorul este in relantiu si are doi consumatori mai mari cum ar fii:faza scurta + proiectoare sau faza scurta + becuri frana,linia de la acul alternator trece pe rosu si numai am curent nici pentru claxon, ceea ce nu este corect pentru chiar daca nu ar baga alternatorul ar trebuii sa mearga pe baterie, am fost la electrician am verificat bateria,alternatorul,diodele, toate sunt in stare buna, ma gandeam sa fie de la releul de incarcare dar daca era el de vina banuiesc ca nu baga nici in sarcina, a da si daca motorul e in relantiu si nu are consumatori acul este la jumatate ceea ce inseamna ca baga si in relantiu doar ca nu face fata si cu alti consumatori, la voi tot asa este?
This post has been edited by CRICOCI: 8 Oct 2009, 11:39 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
tester |
![]()
Post
#2398
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
ce fel de becuri ai in far? ce valori ai obtinut la testarea din service? normal ar fi fost sa fie de 13,8V la relanti cu consumatori si 14.4V turat.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
viorel 77 |
![]()
Post
#2399
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 30 January 08 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o problema...
se opreste brusc motorul in mers , si pe urma trebuie sa dau de mai multe ori la automat pana porneste..... |
--------------------
Dacia 1310
Break
2001
- B 26 DKR
|
|
Crisescu |
![]()
Post
#2400
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 ![]() |
CRICOCI ,electricianul ti-a verificat si incarcarea ? Cel mai probabil nu mai ai firul gros de masa intre minusul alternatorului si caroserie.
|
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 21:09 |