DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 81 82 83 84 85 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

salam_09
post 27 Oct 2009, 08:02
Post #2461


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 February 09




Salutare, am o dacie papuc 2004 la munca si o dacie personala 2001, dacia personala 2001 am pornito azi dimineata si s-a turat la 2000 dupa care a scazut la 900 dupa ce s-a incalzit iar la papuc nu am turometru dar o simt ca atunci cand o pornesc nu se tureaza ca dacia mea se tureaza mai putin si scade mai repede la turatia normala intrebarea mea este de ce una se tureaza mai mult si alta mai putin precizez ca le-am pornit pe amandoua fiind una langa alta adica la aceeasi temperatura de afara


--------------------
dacia dacia 1310 li 1993
dacia injectie 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 28 Oct 2009, 13:03
Post #2462


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




salam_09, schimba intre ele senzorii de temperatura, apoi mai verifica inca odata daca fac la fel, poate e de la senzorul de temperatura.
Mai mult nu ma pricep biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 28 Oct 2009, 13:16
Post #2463


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@CRICOCI: nu cred ca a avut vreo influenta ambreiajul... mai bine as da vina pe gaz, eventual bujii.

@salam_09: un senzor din sistemul de injectie difera: aer sau apa. la fel patesc eu si cu un vecin de bloc, a mea din 2000 a lui din 2004. a mea scade relatiul mai repede decat a lui la pornire. ambele masini merg impecabil fara nici un fel de problema. deci nici nu neam batut capul, ceea ce te sfatuiesc si pe tine, lasa masinile in pace cat timp merg altfel o patesti mai rau(a se vedea necazul peste care a dat bozzo).

PS: scuze ca am raspuns abia acuma dar noroc cu bozzo ca a readus topicul mai in fata ca uitasem de el.

This post has been edited by tester: 28 Oct 2009, 13:16


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salam_09
post 28 Oct 2009, 18:16
Post #2464


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 February 09




Multumesc frumos tester pentru raspuns, vroiam sa intreb inca ceva am tinut acceleratia la maxim se tura la 5000 si dadea mici rateuri. Am mai observat inca o chestie la mine in parcare am o bordura potrivita pe care trebuie sa o urc ca sa parchez masina si daca o urc incet fara sa-i fac balans masina nu are putere da sa moara motorul si nu pot sa o urc decat daca o accelerez tare si ii fac balans. Intrebarea mea oare trebuiesc schimbate bujiile?


--------------------
dacia dacia 1310 li 1993
dacia injectie 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 28 Oct 2009, 18:32
Post #2465


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




numai tu iti poti raspunde la intrebarea despre bujii... de ce? simplu pentru ca le scoti din locasul lor si le verifici vizual si cu lera. distanta bujiilor trebuie sa fie 0.8mm daca e mai mare nu dau scantie puternica, marirea distantei se poate obtine prin terminarea materialului din care este facut electrodul. deci le verifici si daca nu sunt in regula atunci le schimbi.
uitate un pic in urma si parca a mai pus un user niste poze cu bujiile sale terminate, ca sa iti faci o idee cand is gata. eventual ar fi bine daca ai sti de cat timp is pe masina si ce marca sunt. pentru ca niste bujii de calitate te duc maxim 30.000 de km. eu le schimb la 20.000 mai bine mai devreme decat sa merg cu ele distruse.
nici o bordura nu se urca lin decat daca stii sa dozezi ambreiajul si acceleratia perfect. dar recomandat e, daca esti in situatia sa urci o bordura, sa o faci cu un mic balans. nici cu balansul nu e recomandat sa exagerezi ca ajungi sa strici altceva.

L.E.: uite aici poza cu o bujie terminata... http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2053071

This post has been edited by tester: 28 Oct 2009, 18:34


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 29 Oct 2009, 12:28
Post #2466


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Sal, mai are cineva dacie injectie pe gaz?,si daca da poate imi spune ti si mie ce consum aveti si daca va miroase a gaz pe teava de esapament ca la mine miroase tare.
,,tester'' : problema cu tremuratul am rezolvat o ai avut dreptate nu era de la disc, era de la o mufa de sub injector nu face bine contact, multumesc pentru rasuns.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 29 Oct 2009, 16:32
Post #2467


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




eu am gpl pe dacie cu injectie.
consumul depinde de multi factori: orasul in care te afli, pompa de la care alimentezi, calitatea gazului, temperatura exterioara, regalje, stil de condus, bujii, filtru aer etc etc.
Consumul meu este urmatorul:
oras: 12%
exterior: 8.5%
Iarna consumul poate creste cu 0.5%, vara scade cu 0.5%.
In oras, adica in traficul mediu din Iasi.
Daca iti miroase puternic a gaz pe la esapament poate fi din mai multe cauze: catalizator nefunctional sau reglaj defectuos. Daca ai si consumul marisor, probabil trebuie sa vezi reglajul.
De asemenea, vezi ca trebuie sa cureti cam la 10-15.000km filtrul de gaz si cam la 35-40.000 km pulmonul. La 100.000 km schimbi membranele din pulmon, sau pulmonul cu totul.
Vara lasi filtrul de aer complet liber, iarna lasi sa traga doar aer cald, obturand gaura dinspre radiator. .
Consumul il calculezi cel mai bine facand un plind si vazand cat mergi cu el. Dimineata ponesti pe benzina si dupa ce se incalzeste apa treci pe gaz.

Numai bine!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 29 Oct 2009, 17:00
Post #2468


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Eu stiam ca la injectie (da, am avut berlina pe injectie) trage tot timpul aer rece. Nu mai exista clapeta aia, ca la carburatie.

Se fac modificari in acest sens cand se pune si gaz?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 29 Oct 2009, 20:51
Post #2469


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




intr-adevar nu mai exista acea clapeta ca la carburatie.
filtrul se poate obtura dupa "preferinte":
-> daca iarna trage prea mult aer rece relantiul va scadea si motorul va tremura. Va trebui crescut relantiul din surubul de pe pulmon => consum marit inutil.
-> vara merge cu filtrul neobturat, ca sa se asigure o racire mai buna.

Din experimentari diverse am observat ca daca obturez filtrul cel putin la o "gura" consumul va scadea cu pana la 1%.
Cu filtrul liber consumul creste putin, dar mototul va trage mai bine, asta am observat cand merg extra-urban.

De asemenea, am observat o diferenta sesizabila la comportamentul motorului pe gaz functie de bujii:
-> cu bujii Bosh nu trage la fel de bine precum cu bujii rc24s de la eyquem. Ambele reglate la 0.8mm.
Sunt sigur ca aceste constatri nu sunt valabile la toate injectatele. Dar eu asta am constatat in 125.000 km pe gpl , din 2002.

numai bine!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brainie
post 30 Oct 2009, 08:37
Post #2470


Membru autentic


Group: Members
Posts: 464
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(roland @ 29 Oct 2009, 18:00)
Eu stiam ca la injectie (da, am avut berlina pe injectie) trage tot timpul aer rece. Nu mai exista clapeta aia, ca la carburatie.
*


La fosta mea limuzină (1310 LI) exista clapeta din gâtul carcasei filtrului de aer. An de fabricație 2000. Probabil că mai pe urmă au eliminat clapeta.


--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 30 Oct 2009, 09:12
Post #2471


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




Am nova pe injectie din 2000 am clapeta din gatul filtrului de aer, as dori sa pot face un mecanism gen actuator sa-i pot schimba pozitia - aer cald/aer rece - de la buton din bord sau cel putin prin vreo metoda tot din compartimentul motor dar sa nu mai desfac carcasa filtrului de aer.
Ideea e sa beneficiez de incalzirea rapida a motorului, fac drumuri mixte, scurte zilnic dar mai si ies din localitate de mai multe ori pe saptamana si am nevoie de aer rece sa fuga motorul.
Momentam clapeta de aer e pozitionata ca motorul sa traga 2/3 aer rece si 1/3 aer cald ca sa am beneficii la drumurile mixte.
De exemplu am observat la un prieten cu lupo din 2001 cand a dat jos carcasa filtrului de aer ca aceasta are loc pe unde sa traga aer cald de pe galerie si aer rece dar nu are de unde sa actioneze vreo clapeta deci electronica decide in functie de temperatura motorului si cea ambientala cand trece pe aer rece, banuiesc ca la pornire e direct pe aer cald, daca stie cineva cum functioneaza treaba asta la masinile mai moderne sa ne lumineze cum se face, ar fi bine sa putem beneficia de acest avantaj intrun mod mai optim, cine stie poate asa e si loganu...

This post has been edited by danciusergiu84: 30 Oct 2009, 09:25


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 30 Oct 2009, 10:57
Post #2472


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Salutare
Amea consuma GPL cam 9-10l in afara (la drum lung merg 100-110 km/h) si 11-12 in oras dar motorul nu este intr-o stare perfecta , consuma ceva ulei.La filtru de aer nu am nici o clapeta , ia mereu aer rece.Bujii eyquem (in cutie albastre Dacia pentru injectie) reglate la 0.7 mm , asa le-am si lasat.Ce nu-mi place mie este trecerea pe gaz , cand e frig afara si motorul rece trebuie sa o accelerez mai tare ca sa treaca pe gaz (fata de normal) altfel se opreste motorul iar apoi porneste mai greu.Pentru a nu pati asta si nevrand sa o accelerez tare cand e rece o trec pe benzina (din comutator) si merg pana incepe sa bage caldura in masina si apoi o trec pe gaz (din comutator si apoi aceelerez putin si trece pe gaz) , asa fac si ale voastre ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 30 Oct 2009, 20:47
Post #2473


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




QUOTE(rokos @ 29 Oct 2009, 16:32)
De asemenea, vezi ca trebuie sa cureti cam la 10-15.000km filtrul de gaz si cam la 35-40.000 km pulmonul. La 100.000 km schimbi membranele din pulmon, sau pulmonul cu totul.

*



Am facut in jur de 15000km si nu am schimbat nimic,spune mi si mie te rog care este filtru de gaz , si am cam umblat eu la reglaj si din tulumba si din regulatorul de pe furtunul respectiv, bujiile le am bosch reglate 0.8 ,dar de observat este faptul ca oricum o reglez nu se schimba decat mersul adica trage mai greu sau mai bine dar consumul e tot ala si in oras si pe afara, iar de mirosit miroase foarte tare a gaz,mai precizez ca am motorul in foarte buna stare, a da sa nu uit pe gaz daca o accelerez brusc cand slabesc pedala de acceleratie acul de la turometru scade brusc la aproape 0 turatii de da motorul sa moare dupa care isi revine imediat. P.S Am o problema si cu incarcarea cand motorul se afla in relanti (mie imi sta la 800 ture fix) si am 2 consumatori de exemplu faza scurta+dezaburire spate acul imi sta pe rosu , si numai are curent nici pentru claxon, a fost verificat alternatorul , diodele , schimbat de proba releul,aceasi problema,bateria invurte f bine indiferent de cat de rece este, daca motorul este turat alternatorul baga indiferent de cati consumatori am,(becurile le am de 55w )

This post has been edited by CRICOCI: 30 Oct 2009, 20:50


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 30 Oct 2009, 23:21
Post #2474


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




filtrul de gaz depinde de modelul instalatiei. este recomandat sa-l schimbi la un service autorizat. te uiti pe unde vin conductele dinspre rezervorul de gaz in motor, si pe acest traseu undeva inainte de pulmon il gasesti. la mine se afla fix sub filtrul de aer, prins in 2 suruburi pe contraaripa dreapta. acolo se afla si o electrovalva, care opreste gazul cand desfaci filtrul de exemplu, sau daca ai pierderi pe acest traseu. filtrul in sine este dintr-un fel de panza/textolit. se poate inlocui sau curata cu un pistol cu aer de la vulcanizare. eu personal il curat de cateva ori si apoi il mai schimb cu unul nou care costa 23 ron.
sfatul meu este sa mergi undeva sa-l schimbi prima data si vezi cum se face. poti acolo sa-ti refaci si reglajele. cred ca surubul de pe pulmon e deschis prea mult.

bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George-Cosmin
post 30 Oct 2009, 23:55
Post #2475


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 October 09




Salut. Am si eu o problema... mi se opreste masina in mers, iar dupa ce mi se opreste si incerc sa o pornesc are momente cand porneste din prima si are momente cand nu mai vrea sa porneasca. Stie cineva ce are sau de la ce poate fi? Mersi anticipat.


--------------------
Dacia 1400 break injectie 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 31 Oct 2009, 10:40
Post #2476


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




da si tu mai multe detalii despre conditiile in care se opreste.
sunt o multime de cauze care pot duce la oprirea motorului in mers.


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George-Cosmin
post 31 Oct 2009, 14:55
Post #2477


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 October 09




Se opreste cand are ea chef...
Imi puteti spune si mie care din sigurante sunt pentru pompa de benzina? Cele din bord sau de la motor? mersi anticipat.

This post has been edited by George-Cosmin: 31 Oct 2009, 16:43


--------------------
Dacia 1400 break injectie 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 31 Oct 2009, 19:11
Post #2478


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@George-Cosmin: in primul rand... alimentarea pompei de benzina se face prin intermediul releului din compartimentul motor... cum il bypassezi afli din topic... cum testezi pompa afli din topic...
in al doilea rand da toate detaliile!... se opreste la relanti? cand apesi ambreiajul? frana? consumatori multi? daca nu dai detalii nu te putem indrum corect
si nu il ultimul rand pune mana si citeste topicul asta ca nu are atatea pagini degeaba! ai jos o casuta pentru filtrare continut si scoti si citesti doar posturile referitoare la problema ta... dar na e mai usor sa ceri sa ti se zica ce si cum... daca nu dai detalii frumos ce si cum eu unul nu mai zic nimic... nu de alta dar o sa te indrum total aiurea si o sa dai vina repede pe mine ca tiam zis o trasnaie...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 31 Oct 2009, 19:13
Post #2479


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




pe contraaripa stanga ai cele 2 sigurante de 10A pentru pompa de benzina si pentru sonda de oxige. De asemenea, langa ele gasesti releul pentru sonda oxigen&pompa benzina si alt releu pentru calculator de injectie&martor injectie.
daca se opreste motorul cand pui frana poti suspecta servofrana.
bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George-Cosmin
post 31 Oct 2009, 19:15
Post #2480


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 October 09




se opreste cand merg normal cu ea.... sau cand vreau sa depasesc....


--------------------
Dacia 1400 break injectie 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 31 Oct 2009, 19:27
Post #2481


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




care e nivelul minim de benzina cu care mergi in rezervor? la ce turatie tinde sa moara? cum faci depasirile? etc...
sunt intrebari de pun simt pe care ar fi trebuit sa ti le fi pus singurel si urmarit un pic... dupa veneai cu detaliile si discutam altfel.
dar na hai ca zicem ca esti incepator si te iertam dar data viitoare...

poti sa schimbi intre ele sigurantele si releele din compartimentul motor, cu o verificare atenta a conectorilor unde vin aceastea montate. dupa nu ar strica sa verifici conexiunea firelor din portbagaj de sub scutul metalic ce ascunde rezervorul. dupa ce ai facut asta masoara debitul pompei... scoti furtumul de tur si o alimentezi pe "direct"(bypassand releeul de alimentare pompa) normal ar fi sa scoata aproximativ 1 litru pe minut. apropo cum se comporta la relanti pe vreme rece masina? cand ai schimbat ultima data filtrul de benzina?


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George-Cosmin
post 1 Nov 2009, 12:03
Post #2482


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 October 09




In general nivelul benzinei in rezervor este peste jumatate. Nu am turometru, iar de oprit se opreste in orice viteza.... se acclelereaza normal si deodata simt ca nu mai trage pentru ca s-a oprit motorul.Faza cu depasirile.... am spus cand vroiam sa depasesc, nu cand eram in depasire ( deci tot cand mergeam normal).Filtrul de benzina este de curand schimbat( dupa ce au inceput probleme cu opritul masinii)
O sa incerc sa fac ce mi-ai spus legat de pompa de benzina si am sa ma uit la firele din portbagaj.

This post has been edited by George-Cosmin: 1 Nov 2009, 12:05


--------------------
Dacia 1400 break injectie 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 1 Nov 2009, 18:36
Post #2483


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




rokos, revin cu probleme am scos bujiile si erau 3 negre in cap, le am schimbat cu niste briskuri bune pentru gaz, motorul in mers merge bine , in relantiu e problema a scazut relantiul sub 800 si are un tremurat pe gaz, ca sa mearga mai bine am deschis mai mult de jumatate robinetul de la gaz, dar tot in relantiu face fite, ce am mai observat cand am obturat filtru de aer in partea dinspre radiator nu simtea nimic , dar cand opturez partea cealalta care e in jos creste turatia , da si chestia cand eliberez acceleratia da s moara dupa care isi revine, ai ceva idei?
problema asta cred ca a inceput de cand a schimbat discul, cred ca are o legatura, eu am vazut cand au dat cutia jos era o mufa care ducea la aprinderea de la bujii poate acolo o fi o problema nu stiu ce zic, maine ma duc sa reglez culbutorii cu toate ca nu am facut doar 3500 km de la ultimul reglaj.P.S poate e gazul prost si nu are destul propan ma duc s alimentez din alta parte maine, altceva nu stiu ce sa mai fac, si nu inteleg de ce erau bujiile negre pana acum nu am mai avut probleme cu bujiile.

This post has been edited by CRICOCI: 1 Nov 2009, 18:40


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 1 Nov 2009, 21:27
Post #2484


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




daca ai gasit bujiile negre e clar ca nu ai reglajul facut corespunzator.
cauta pe forumul cu probleme tehnice cum se face reglajul. din surubul de pe pulmon reglez relantiul si de pe furtunul ce duce la injector reglezi debitul de gaz, adica cat de tare vrei sa "fuga". verifica sa nu traga aer fals pe undeva, sa ai filtrul de aer curat. sfatul meu e sa obturezi gura de aer dinspre radiator, astfel incat sa traga aer cald pe timp de iarna.
pe benzina merge bine?
eu am avut o problema mai ciudata cu ceva timp in urma: se defectase bobina si doar pe gaz mergea intrerupt, pe benzina n-avea nimic. Am schimbat atunci bobina si merge brici. Cum am depistat-o? Am mers la un nene ce avea un multimetru mai sofisticat si a masurat fiecare fisa de la bujii: 2 erau spre 0. P e gaz am inteles ca e mai "sensebil" motorul, in sensul ca trebuie sa fie pusa la punct partea de aprindere.
alta pista: verifica motorasul de relanti. vezi daca lucreaza bine.
ce consum ai pe gaz in oras?

bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 1 Nov 2009, 22:19
Post #2485


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




pe benzina merge mai bine, iar consumul meu este 12-13 in oras , eu nu prea merg prin afara orasului, de obicei ce consum are o dacie injectie pe benzina in oras?, ca la 2,1 lei gazu si consum mare + reglari culbutori la 2 3 luni si mers mai prost, cred ca o bag pe benzina tinand cont ca nu sunt navetist

This post has been edited by CRICOCI: 2 Nov 2009, 07:14


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 2 Nov 2009, 09:16
Post #2486


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




eu zic sa verifici ce ti-am spus mai sus intai si dupa mai vedem ce si cum.
clubutoarii eu ii reglez la 30-35.000km. nu culbutorii sunt problema acum.

numai bine!



--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 2 Nov 2009, 10:02
Post #2487


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




deocamdata pana ma duc sa o reglez la un service o sa merg pe benzina, ca nu vreau sa mi mai bag eu nasul, problema e ca la mine in oras nu regleaza nimeni gpl ul, am bagat azi de 70 ron benzina si am sa vad cat consuma, problema e ca totusi si pe benzina imi tremura in relantiu dar nu la acelasi nivel, tocmai de aceia banuiesc culbutorii,sau ceva la aprindere , in mers merge ok, momentan vreau sa curat bujiile bosch ca parca am mai multa incredere de cat in briskuri(nr15silver)
iar ce sa ti spun cu reglajul la culbutorii la 35000km chiar e foarte bine, eu cand i am reglat ultima oara trecusa cam 4500 km si deja erau f stransi, poate conteaza si stilul de condus.


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 2 Nov 2009, 15:19
Post #2488


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




La injectie trebuie sa iei Brisk NR 17YC.


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 2 Nov 2009, 19:05
Post #2489


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




am fost si reglat culbutorii, unu era foarte strans, ceilalti erau si ei strnsi dar nu tare, am bagat boshurile inapoi, merge mai bine dar nu foarte bine ceva are, da nu stiu ce,tremura in relantiu, pe teava de esapament cand e motorul caldut adica nu cald la temperatura optima scoate fum in suturi (adica nu are continuitate), iar daca ii dau mai sportiv cand schimmb vitezele face ca si cum ar da in nas, si pe urma isi ia demaraj, in rest merge normal daca merg batraneste, si o chestie ciudata am resetat calculatorul dar a ramas turata la 1200 rpm si nu si mai revenea dupa un timp, am pus mana pe toate mufele poate avea un contact imperfect,si si a revenit singura acum imi sta relantiul la 800 fix, aveti idee ce ar putea sa aiba? daca ar fi clapeta de vina ar putea tremura motorul? , a da si pe gaz tot numi merge o sa ma duc la un service specializat pe Gpl. Multumesc anticipat!.

This post has been edited by CRICOCI: 2 Nov 2009, 19:08


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 2 Nov 2009, 21:17
Post #2490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




eu suspectez bobina din cate zici tu...dar inainte fa un reglaj corespunzator al gpl-ului. Din ce oras esti apropo? poate s-ar gasi vre-un coforumist sa te ajute. Daca ai drum prin Iasi te-as ajuta cu placere. smile.gif


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 81 82 83 84 85 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 14:00
Forum Renault