dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Ov |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|||
llaure |
![]()
Post
#272
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 4 July 05 ![]() |
A mea pleaca la fix. Si iarna. Da' mi-e necaz. Ca pleaca turata si linia de arbori este totusi de Dacia. Si cuzinetii la fel. Si pompa de ulei la fel. Si uleiul la fel. Sunt curios cum o sa ias arborele cotit la prima reparatie. Asa ca pun butonul de pornire pe gaz pe liber si-i dau la cheie pina se amorseaza circuitul de ungere.
|
--------------------
Dacia
Break
- b25xlk
|
|
Alex2k4 |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 11 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine demarorul cred ca are o mica buba...adica dupa ce poneste, imediat ce iau mana de pe cheie,parca mai lucreaza o fractiune de secunda in plus desi masina a pornit.
Despre partea de pornire pe gaz, mi-e aia care mi-au montat-o mi-au zis sa trec pe gaz doar cand s-a incalzit macar un 30 de grade apa si cum asta insemana sa merg cam 1km max 2 pe benzina nu vad de ce as risca sa scurtez durata de viata a instalatiei. |
--------------------
Dacia
1310 Li
- B-xx-KIR Dacia 1310 Li - 2000
|
|
Ov |
![]()
Post
#274
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alex2k4 @ 6 Dec 2005, 23:42) Si la mine demarorul cred ca are o mica buba...adica dupa ce poneste, imediat ce iau mana de pe cheie,parca mai lucreaza o fractiune de secunda in plus desi masina a pornit. asa face si a mea si papucul de la serv (care e tot pe inj), dar nu tot timpul, ci doar cateodata |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
valiman |
![]()
Post
#275
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 October 05 ![]() |
QUOTE(Ov @ 7 Dec 2005, 11:33) asa face si a mea si papucul de la serv (care e tot pe inj), dar nu tot timpul, ci doar cateodata Idem Dacia injectie 2001. |
--------------------
Daewoo
Cielo
1996 GLE/AC
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#276
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
idem berlina inj 2002
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#277
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
mdea, se profileaza un "asa face toate"
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
diesel2002 |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 9 February 04 From: Galati ![]() |
si deci pana la urma ce fac cu dacia mea??
O mai pot repara sau nu??? Stie cineva ce sa-i fac?? ![]() |
--------------------
Toyota Auris
1,6 dual VVT-i, 124cp - 2007
...si un amarat de Logan..adica doua..si un Guster
|
|
dragos.a |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 04 ![]() |
In legatura cu pornirile acestea oare nu ar trebui sa luam in calcul si amperajul pe care il au bateriile in special curentul debitat la pornire si gradul de vascozitate al uleiurilor?La mine porneste cam dupa 2 ture si am ulei 20w-50 indiferent de anotimp.
In alta ordine de idei aveam o mare problema cu masina si anume:seara cand aveam consumatorii dati drumul...faza scurta + aeroterma in relanti indicatorul bateriei era pe rosu dar totul se intampla cand motorul era cald la temperatura optima de 86 grade al termostatului,mentionand ca instalatia electrica este foarte bine pusa la punct.Remedierea a constat in schimbarea termostatului vechi de 86 grade cu unul de 78 grade luat la comanda de la Paneuro de pe Titulescu,dupa care acum cu aceeasi consumatori dati drumul acul sta aproape de mijloc,iar acul de la apa sta exact sub linia alba si am in continuare acelasi debit de caldura.Nelamurirea mea este ce legatura a avut termostatul cu partea electrica a masinii?? |
--------------------
dacia 1310
berlina injectie
2000 4x4 dacia papuc injectie 2002
|
|
Ov |
![]()
Post
#280
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
la mine cu termostatul de 86 pe care-l aveam pe masina, temperatura statea la jumatatea distantei dintre minim si liniuta de la mijloc. Acum am pus termostat de 89 si sta exact sub liniuta.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
aliovi |
![]()
Post
#281
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 November 05 ![]() |
Referitor la faptul ca da masina in nas. Si eu am patit-o. Daca vroiam sa accelerez in special sub 2000 rpm dadea in nas. La al doilea service la care am fost mi-a scos putina benzina si au constatat ca avea un miros ciudat. Mi-au spus sa merg cu ea pana raman in pana si dupa aia sa alimentez din nou si a mers. Sper ca ti-am fost de folos. Iar benzinaria de la care am bagat era Luck oil.
This post has been edited by aliovi: 9 Dec 2005, 21:10 |
--------------------
dacia
logan
2006 laureat
- B xx xxx
|
|
julen |
![]()
Post
#282
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 December 05 ![]() |
am si eu o problema !
ma intereseaza ce tensiuni si ordinea la mufa pt. diagnosticare |
--------------------
dacia
1310
- dj 76 fds
|
|
diosrl |
![]()
Post
#283
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 March 05 ![]() |
Salutare!
Masina: Nova GTI 2000/63.000km. Problema: ieri mi s-a aprins becul de baterie, toata ziua cred ca am mers doar pe ea. Astazi nada, bateria descarcata ![]() In acest caz, cum pot identifica si izola problema cat mai repede (trebuie sa vand masina si aceasta tre' sa fie in stare foarte buna). Daca trebuie schimbat alternatorul, cat costa (nu pare deloc ieftin)... sau poate fi reparat? Va multumesc anticipat. This post has been edited by diosrl: 14 Dec 2005, 09:35 |
-------------------- Accord 2.0i VTEC 2005. Megane 2 1.5dci 100cp 2006.
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#284
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
Berlina injestie 2002: am schimbat acum 2 luni toba de mijloc, cea mica.
Fiind schimbata in fata blocului, nu am putut s-o etansez cum trebe' si mai pierdea ceva gaze pe la intrare/iesire. Deasemenea, teava de la noua toba avea o crestatura pe care cea originala nu o avea. Weekendul trecut am urcat masina pe elevator, i-am dat cateva ciocane si am strans din nou colierele + ceva pasta izolatoare. In concluzie nu mai pierde gaze aiurea pe la nici o imbinare. Insa, dupa plecarea din service am constatat ca traseul de evacuare si-a modificat cumva pozitia, astfel incat acum, la orice groapa sau vibratie a evacuarii (frana de motor de ex), precum si la introducerea in marchaliere (cand trebuie apasat pe schimbator), capatul de jos al schibmatorului atinge evacuarea, care bineinteles vibreaza si transmite zgomot + vibratii in schimbator + caroserie. Asta e traseul normal al evacuarii, nu stiu de ce inainte nu atingea. Cineva mi-a sugerat cateva ciocane in teava, in dreptul schimbatorului, insa nu-mi vine sa turtesc teava aiurea. Ma gandesc ca o faceau turtita daca trebuia. Mentionez din nou ca m-am uitat sub masina si e un spatiu foarte mic intre evacuare si levierul schimbator, asa era si inainte. Ceva sugestii?? |
-------------------- |
|
gti98 |
![]()
Post
#285
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(diosrl @ 14 Dec 2005, 19:31) Salutare! Masina: Nova GTI 2000/63.000km. Problema: ieri mi s-a aprins becul de baterie, toata ziua cred ca am mers doar pe ea. Astazi nada, bateria descarcata ![]() In acest caz, cum pot identifica si izola problema cat mai repede (trebuie sa vand masina si aceasta tre' sa fie in stare foarte buna). Daca trebuie schimbat alternatorul, cat costa (nu pare deloc ieftin)... sau poate fi reparat? Va multumesc anticipat. Ai verificat, banuiesc existenta curelei ( tampita propozitie, dar s-au mai vazut cazuri...) Becul aprins indica faptul ca generatorul nu debiteaza; Cauze posibile: in primul rand lipsa excitatiei. Adica fie nu se alimenteaza regulatorul (de obicei incorporat, dar are un fir pe care vine tensiune cand e pus contactul; acolo nu mai e tensiune), fie nu ajunge curentul la rotor (aici prima tinta pot fi periile, cel mai probabil cu probleme de blocare in ghidaje ca la 63k nu ar trebui sa fie prea uzate. Mult mai rar se poate intrerupe rotorul, caz in care trebuie schimbat) Nu e prea complicat, dar trebuie sa te pricepi si sa ai jumate de zi libera si un oarecare elan (sau garaj incalzit). Ultima posibilitate ar fi defectarea regulatorului in sensul ca el regleaza bine dar indica aiurea, dar asta e cam tot atat de putin probabila ca intreruperea rotorului. Iar daca bateria ti s-a descarcat e clar ca nu esti in situatia asta. Faptul ca ti se aprinde becul nu exclude lipsa alimentarii din cheie, deoarece releul incorporat se alimenteaza direct din borna plus a generatorului (care e legata si la plusul bateriei), firul din cheie are doar rol de comanda, nu mai este singura alimentare a regulatorului ca la modelele vechi. Bafta!! PS Informatii de ultim minut ma fac sa exclud lipsa alimentarii prin cheie. Deci, carbunii! This post has been edited by gti98: 14 Dec 2005, 20:21 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
diosrl |
![]()
Post
#286
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 March 05 ![]() |
mersi gti98, acum plec spre electrician, sa vedem ce si cum
![]() ps: phui ce ninsoare nenorocita ![]() This post has been edited by diosrl: 15 Dec 2005, 08:26 |
-------------------- Accord 2.0i VTEC 2005. Megane 2 1.5dci 100cp 2006.
|
|
diosrl |
![]()
Post
#287
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 March 05 ![]() |
carbunii au fost ok.. am schimbat releul, acum fara consumatori porniti baga 13.5V fata de 12.5... vedem dupa o noapte doua daca asta a fost problema.
![]() |
-------------------- Accord 2.0i VTEC 2005. Megane 2 1.5dci 100cp 2006.
|
|
diosrl |
![]()
Post
#288
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 March 05 ![]() |
Din pacate a murit again, o zi de mers a consumat bateria pana spre 11-11.5V la relanti
![]() |
-------------------- Accord 2.0i VTEC 2005. Megane 2 1.5dci 100cp 2006.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#289
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
De obicei bateriile pe duca, mor iarna.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
diosrl |
![]()
Post
#290
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 March 05 ![]() |
e noua bateria (vreo 6-8 luni are), a facut la fel si cu cea veche.
E posibil sa am o scurgere undeva.. o masa pusa prost.. nu inteleg, dupa ce am pornit-o (impinsa, desi la astea pe injectie numa bine nu e) farurile ff slabe, turatia ventilator... bordul f. slab iluminat.. chiar nu-mi dau seama ce a putut sa omoare asa repede bateria, scuza ca e veche am mai avut-o si anul trecut, am luat alta.. dar vad ca se repeta, si cu simptome mai grave. E clar, tot curentul si-l ia din baterie, in mers. Dar e ceva care are loc la temperaturi scazute, altfel s-ar fi dus si asta vara.. ma cam depaseste situatia asta, totusi nu e deloc normal ca la 6-12 luni sa schimb o baterie ![]() This post has been edited by diosrl: 16 Dec 2005, 00:27 |
-------------------- Accord 2.0i VTEC 2005. Megane 2 1.5dci 100cp 2006.
|
|
ramiro |
![]() ![]()
Post
#291
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 May 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
am si eu o problema cu o dacie 1410 pe injectie.ieri a bagat tata niste benzina in ea de nu stiu unde si cand m-am intors de la tara imi murea motorul in mers si pornea cu greu.intr-un final am descoperit ca nu mai baga pompa benzina.chestia e ca uneori isi revenea dar intr-un final a murit de tot.m-am uitat pe la siguranta de la pompa(e buna)releele alea 2 le-am schimbat intre ele ,degeaba.cand desfac turul la benzina nu baga deloc.daca scurtcircuitez bornele alea 2 de la releu scoate niste scantei mari ca si cum le-as pune in scurtcircuit ceea ce pana acum cand mergea masina nu scotea scantei asa marii.sugestii ceva?poate distuge benzina aia care a bagato,pompa.cred ca a fost din aia cu pb.
![]() |
--------------------
dacia berlina Li
1410 Li
2000
- b-00-000 tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius |
|
Ov |
![]()
Post
#292
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca a fost d'aia cu plumb ar fi afectat catalizatorul si (posibil) sonda lambda. In nici un caz pompa de benzina. Cred ca fix acum si-a dat duhul
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
diosrl |
![]()
Post
#293
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 March 05 ![]() |
gata s-a rezolvat. Am pus bateria la un redresor din service, formatata cum trebuie, si acum pleaca la sfert. Mama ei!
![]() Am umblat ceva cu multimetrul la mine, dar acum e OK, da cam 12.5V dupa o noapte de stat afară, ceea ce e mai mult decat decent. Am masurat si la un Scenic diesel si aia avea cam 12.2V.. deci e ok. This post has been edited by diosrl: 18 Dec 2005, 19:17 |
-------------------- Accord 2.0i VTEC 2005. Megane 2 1.5dci 100cp 2006.
|
|
ramiro |
![]() ![]()
Post
#294
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 May 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
pai si atunci de ce nu mai baga pompa benzina?nu ii main da voie calculatorul?chestia e ca daca pun pompa pe direct prin scurtcircuitarea bornelor de la releu nici atunci nu baga
|
--------------------
dacia berlina Li
1410 Li
2000
- b-00-000 tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius |
|
ramiro |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 May 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
am rezolvat problema dar sincer nu stiu care a fost cauza...am dat pompa jos i-am schimbat sita de la sorb(cu toate ca nu era asa murdar...doar putin rupta)am pus pompa la loc si a mers...chestia a fost la mine ca mi sa descarcat si bateria cat nu mi-a mers ca daca tot i-am dat la automat...poate a fost de la calculator si sa resetat cat timp a fost bat scoasa.oricum acum merge bine ma gandes ca paote a fost si de la mufa de la pompa,poate nu facea contact bine.
|
--------------------
dacia berlina Li
1410 Li
2000
- b-00-000 tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius |
|
ramiro |
![]() ![]()
Post
#296
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 21 May 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
am stat si m-am gandit mai bine..cred ca pana la urma a fost din cauza la benzina ai nenorocita poate a avut apa in ea si sa format dop de gheta ca asta sa intamplat cand aveam cam 120km/h si din cate stiu eu la viteza mare prin frecarea cu aerul a conductelor scade temperatur si sa format dop de gheta.asta deduc din chestia ca atunci cand scurtcircuitam bornele la releul ala de la pompa scotea scantei mari deci forta pompa .a doua varianta e ca am auzit ca pompa are o supapa sau un clapet nu stiu ce in ea si poate sa blocat ala si atunci cand am desfacut pompa si am tot invartito pe acolo sa o studiez eu sa deblocat....dar asta a fost ma bucur ca sa rezolvat si nu sa ars pompa ca direct pe gaz o puneam decat sa dau 10 mmil pe o pompa de benzina
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia berlina Li
1410 Li
2000
- b-00-000 tel 0721913474
yahoo: ramiro_marius |
|
paulica |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Stimati confrati.
Am o intrebare. De câtava vreme, la rece, parca nu mai trage. Adica in a IV a si cam sub 2000rpm. Ce poate fi? Calc acceleratia si nu urca in ture. Relanti OK, la cald nu face si nici când e motorul abia pornit. Mai degraba când s-a incalzit olec-oleac. Numa' bafta |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
pctelnet |
![]()
Post
#298
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 29 May 05 ![]() |
PAULICA, am aceeasi problema dar a mea nu trage nici calda, merge bine pana tr sa schimb viteza, atunci pare puturoasa rau
|
--------------------
dacia
break
- b 28 ksz
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#299
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
Rugaminte catre cei care stiu:
se poate face un mic tutorial cu curatarea motorasului asta "step-by-step?" N-am gasit asta prin topic. Berlina injectie 2002, bujii,ulei si filtre schimbate la timp, 35k km, relanti neregulat. Da' neregulat rau ca tremura toata masina. Inteleg ca ramane sa reglez culbutorii si curatare motoras relanti. Va multumesc pt explicatii "step by step"... |
-------------------- |
|
diesel2002 |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 9 February 04 From: Galati ![]() |
MINUNE!!!!!
AM REUSIT SA REZOLV PROBLEMA FOARTE SIMPLU CU "DATUL IN NAS". Aveam un contact imperfect la ALIMENTAREA GENERALA DE + AL BATERIEI. Am curatat bine papucii, i-am strans cu patentul si acum MERGE BRICI. RUPE ASFALTUL!!!!!! Sa vedem daca si zilele urmatoare va merge bine masina si nu va mai da in nas la demaraje. Va reamintesc ca eu am schimbat si injectia si corpul clapeta inainte si fara nici un rezultat. |
--------------------
Toyota Auris
1,6 dual VVT-i, 124cp - 2007
...si un amarat de Logan..adica doua..si un Guster
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 18:22 |