DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 96 97 98 99 100 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

variable_dynamics
post 24 Mar 2010, 10:06
Post #2911


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(hathazy @ 24 Mar 2010, 00:21)
dar stiu ca sonda lamda e defecta deoarece cand lam dat jos lam scuturat si a cazut ceva asemanator cu portelanul din el
*


Te referi la sonda Lambda sau la catalizator? Nu de alta dar ai scris "l-am scuturat, ...din el, etc.
Daca stii tu ca sonda lambda e defecta, de ce d-zeu n-o schimbi? blink.gif
QUOTE(hathazy @ 24 Mar 2010, 00:21)
de unde mama naibii e problema ca motorasul relantii habar nu are ce face, la rece porneste cum am mai zis la 800-900 rpm,
*


In primul rand, CGDBZ a dat un sfat mai sus, sfat care se aplica si la tine.
Incearca o reinitializare a UCE injectie(resetare);
Apoi, exista 2 posibilitati:
1. Motorasul de ralanti NU functioneaza corect! Desi tu zici ca el e in perfecta stare, posibil sa fi oxidat lamelele contactului de ralanti din interiorul actuatorului si UCE primeste informatie eronata privind regimul motorului(ralanti/sarcina);
2. Motorasul de ralanti este functional d.p.d.v. mecanic dar:
- exista contact imperfect prin vreo mufa(a motorasului ori a traductorului de temperatura a motorului);
- UCE il comanda in mod eronat ca urmare a unor raspunsuri necorespunzatoare ale unor traductoare de prin sistemul de injectie(potentiometrul clapetei, traductorul de temperatura aerului aspirat, etc).

Cat timp o sa te incapatanezi sa nu schimbi un senzor defect(sonda Lambda) desi afirmi ca stii ca e defect, incearca sa nu te miri de functionarea anapoda a sistemului de injectie.

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 24 Mar 2010, 10:58
Post #2912


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




is in cautare de sonda lamda, deoarece la dacia service au cerut pe sonda 350 lei:(((.....ma duk sa curat cantactele...dar posibil sa fie si senzorul de temperatura...am sa il skimb si pe acela si revin cu rezultate...msmsms


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu 1997, inmatricula t99 - SJ 89 TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrewdrw
post 24 Mar 2010, 16:46
Post #2913


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 3 December 09




salut tuturor! am si eu o nebunie,mi-a casunat sa imi pun jante de aliaj in 5 prezoane. am gasit pe net un simulator de dimensiuni pt caucuicuri si se potriveste 205/45 r 15 numai ca sunt mai late. pe fata stiu ce sa fac,schimb fuzeta si toate alea cu unele de papuc cu discuri ventilate si schimb capetele de planetare...dar pe spate ce sa pun??? sad.gif as vrea tot pe discuri si pe spate...dati-mi si mie o parere sau sugestie de la ce masina sa iau discurile pt spate,va rog...


--------------------
dacia 1310 berlina 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Mar 2010, 19:07
Post #2914


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




vezi ca nu esti pe topicul corespunzator si poate te arde careva


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pycoboy
post 24 Mar 2010, 19:47
Post #2915


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 May 07




QUOTE(CGDBZ @ 24 Mar 2010, 02:17)
pycoboy ai restartat calculatorul cum ti-am zis in topicul celalalt ?
*



da, dat tot degeaba...nu stiu ce sa-i mai fac


--------------------
Dacia 1310Li 2003 - B-32-KIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrewdrw
post 24 Mar 2010, 20:36
Post #2916


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 3 December 09




imi cer scuze! sper ca nu am deranjat pe nimeni. dar totusi,am citit ce era scris cu cateva pagini innainte despre turometru si de unde se ia semnal... masina mea din 2004 in mufa aia rotunda de sub servo are doar 3 fire,fara portocaliu...iar la calculator imi e frica sa umblu sa nu fac vreo prostie... inca odata imi cer scuze pt cele scrise mai sus!multumesc pt intelegere!


--------------------
dacia 1310 berlina 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Mar 2010, 21:09
Post #2917


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




nu face nimik data viitoare stii.Acum cu problema ta cu semnal pt turometru poti sa iei direct de la mufa de la calculator pt ca ,cred ca sigur nu aiu semnal tras la ceasuri daca eidn 2004.Scoti mufa de la calc .si ea are in capat un surubel micut tip (holsurub),desfaci surubelu si o sa vezi ca se desface mufa in 2 bucati.o s avezi acolo ca sunt numerotati pini din mufa ,la cek unde scrie 24 nu ai nimic(nu pleaca nici un fir spre instalatie) pui fir si duci in bord


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 24 Mar 2010, 21:31
Post #2918


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




are cineva idee de unde imi fluctueaza turometrul? cateodata cand sta la relanti o ia razna urca si coboara de nebun sau cand apas pe claxon se ridica acu sau incepe sa se ridice dupa ritmu basului din masina sad.gif si mie sa nu fie vreun scurt pe undeva


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 25 Mar 2010, 01:56
Post #2919


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




fluctuatiile sunt din cauza alternatorului...dupa cum stiu eu de pe alternator isi ia semnal...


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu 1997, inmatricula t99 - SJ 89 TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 25 Mar 2010, 07:42
Post #2920


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(B-58-PTM @ 24 Mar 2010, 21:31)
are cineva idee de unde imi fluctueaza turometrul? cateodata cand sta la relanti o ia razna urca si coboara de nebun sau cand apas pe claxon se ridica acu sau incepe sa se ridice dupa ritmu basului din masina  sad.gif si mie sa nu fie vreun scurt pe undeva
*




Aceasi problema am avut si eu identic cu tine.si desi semnalul vine din calculator si nu din alternator ca la diesel problema e posibil sa fie din alternator.La mine asa a fost ,era puntea de diode pe duca,dupa vreo 4 luni dupa ce a inceput sa faca asa turometru s-a dus si puntea.dupa ce am schimbat puntea nu a mai facut.

Sfatul meu incearca cu alt alternator ca sa nu dai banii aiurea pe piese.


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 25 Mar 2010, 10:26
Post #2921


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




ideea e ca la alternator chiar nu am umblat deloc de 4 ani decand am masina,el de incarcat incarca dar daca aprind 2-3 consumatori imediat acu de la incarcare din bord se duce pe rosu

This post has been edited by B-58-PTM: 25 Mar 2010, 10:27


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Mar 2010, 20:00
Post #2922


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai punete si inspesteaza puntea de diode


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheorghita88
post 25 Mar 2010, 20:23
Post #2923


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 25 November 08
From: pitesti




mi-se aprinde becul de la injectie la peste 110 km/h de la ce sa fie?


--------------------
renault laguna 2 grandtour 2002 1,8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yrinel
post 25 Mar 2010, 20:38
Post #2924


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 March 10




am si eu o intrebare...cum scot motorasul de relanti ca porneste foarte turata si vreau sa il scot de tot biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 2001 - vs-21-yri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 25 Mar 2010, 22:39
Post #2925


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pai dc sa il scoti?crezi ca e pus acolo numai asa de forma are si el un rol bine definit acolo.Dar daca tu vrei cu adevarat sa il scoti scoti mufa lui si gata ai terminat treaba DAR NU ITI RECOMAND ,iti recomand sa il dai jos si sa il cureti frumos si mai merge mult si bn.nu te grabi sa tai si sa spanzuri pe acolo caci o sa iti para rau


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 26 Mar 2010, 03:26
Post #2926


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Daca mergi fara motoras masina iti va da in nas cand accelerezi pana se incalzeste motorul iar la relanti sar putea sa-ti stea subturata .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 26 Mar 2010, 09:57
Post #2927


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




am citit mai multe forumuri si nu am reusit sa ajung la o concluzie asupra problemei pe care o am cu daciuta mea, ca sa mai va readuc aminte despre ce este vorba, o sa mai scriu odata:
dimineata cand pornesc masina pe benzina, la vreo 2-3 minute de la pornire incepe sa iasa un fum alb destul de consistent( enervant de consistent),pana cand se incalzeste bine motorul, mentionez ca pe benzina dimineata nu porneste la prima cheie, mai bine zis porneste, dar apoi scade imediat turatia sub 500 ture si moare, de parca nu se alimenteaza cu benzina, la a doua cheie porneste bine.
pe gaz pleaca perfect si nu iese niciun fum.

este posibil sa fie de la buji, de la pompa de benzina, de la filtru de benzina?
sper sa ma ajutati
multumesc

This post has been edited by MIRKEA: 26 Mar 2010, 10:22


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 26 Mar 2010, 11:43
Post #2928


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




apa din vasul de expansiune cum e?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 26 Mar 2010, 12:06
Post #2929


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




apa este bine, nu bolboroseste


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 26 Mar 2010, 15:48
Post #2930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




@yrinel: Tu vorbesti serios?? popa.gif
Recomand sa faci ce ti-a recomandat ghita. Uite AICI cum se repara/curata motorasul de ralanti.
@MIRKEA:Ov te intreba de fapt daca lichidul de racire are urme de ulei in el sau daca scade nivelul in vasul de expansiune.

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIRKEA
post 26 Mar 2010, 21:07
Post #2931


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 25 March 08




nu are urme de ulei si nu scade
cand pornesc dimineata nu prea o ia din prima si trebuie sa tin cheia mai mult, sa fie bujiile umede?

This post has been edited by MIRKEA: 27 Mar 2010, 08:42


--------------------
dacia berlina 2001 injectie - PH12RNT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 27 Mar 2010, 13:27
Post #2932


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




Revin cu noutati.
Pt cine nu mai retine problema mea:D o zic iar.

Nu se alimenteaza injectorul.dupa ce pun contactul totul decurge normal se aprind ledurile se sting dupa 6secunde.totul decurge normal.dar injectorul nu arunca benzina in galerie.firele nu sunt intrerupte,beterie este, relee sunt bune.

Am incercat si cu alt calculator si cu alt injector si nimic,acealeasi sintome.

Cine mai are idee de la ce ar putea sa fie,in afara de calc,injector,senzor turatie,bobina,ca alea merg.sigur.

Are cineva o instalatie electrica in stare buna pentru injectie?


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Mar 2010, 18:37
Post #2933


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




verifica cu un aparat de masura daca atunci cand pui contactul iti vine curent pe mufa de la injector.scoti mufa si pui pe cineva sa puna contactul si masori pe firul rosu/alb daca iti vine tensiune.daca zici ca sunt bune cele de mai de sus atunci nu se alimenteaza zic eu.
Am cumparat de la un depozit de fier vechi un corp-clapeta de golf 2sau 3 cred complect cu 10 roni.minune ei il aruncau


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 28 Mar 2010, 01:18
Post #2934


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(ghitza @ 27 Mar 2010, 18:37)
verifica cu un aparat de masura daca atunci cand pui contactul iti vine curent pe mufa de la injector.scoti mufa si pui pe cineva sa puna contactul si masori pe firul rosu/alb daca iti vine tensiune.daca zici ca sunt bune cele de mai de sus atunci nu se alimenteaza zic eu.
  Am cumparat de la un depozit de fier vechi un corp-clapeta de golf 2sau 3 cred complect cu 10 roni.minune ei il aruncau
*




nu vine curent pe mufa.asta a fost primu lucru pe care l-am facut,


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 Mar 2010, 10:32
Post #2935


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




bun.atunci dute pe fir sa nu fie intrerupt undeva daca ai zis ca ,calculatorul e bun si trebuie sa ii dai de cap caci altceva nu are caci din calc primeste informatie .mai uitate si la releul de la pompa de benzina caci si de acolo primeste + sau schimba releul cu altul sdau celalalt sau vreun fir ce intra in releu sa nu fie oxidat sau sa se mai tine in 2 lite cum am patit eu.bafta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 29 Mar 2010, 18:40
Post #2936


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




am schimbat sonda lamda, senzor temperatura, curatat toate contactele, curatat motorasul relantii la cutite, si tot turata sta:(((, mentionez ca daca pun contactul motorasul impinge clapeta de acceleratie dar inapoi nu o mai trage(((.......care ar fii problema???ECU???


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu 1997, inmatricula t99 - SJ 89 TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pycoboy
post 29 Mar 2010, 19:59
Post #2937


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 29 May 07




Azi am schimbat filtrul de aer si bujiile si parca nu mai tremura chiar asa rau, insa am observat ca capatul furtunului mai subtire din imaginea de mai jos, care intra sub acel capac este rupt, am incercat ca sa trag de el sa iasa afara insa nu am reusit...intrebarea mea este dc acel furtun se schimba si cum si la ce foloseste el...va multumesc anticipat
net.jpg


--------------------
Dacia 1310Li 2003 - B-32-KIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 29 Mar 2010, 21:59
Post #2938


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




este de cumparat acel furtun si eu l-am schimbat vine cu tot cu cel mai gros care merge la capacul de la culbutori si cel de la carburator e vreo 12 lei,ii turnat impreuna cu cel mai gros ca si el


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flopy_k7
post 30 Mar 2010, 13:59
Post #2939


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12 June 09




Am si eu doua probleme pe care le-am cam amanat; am tot citit pe forum si cat m-am priceput am verificat la masina.
DECI: 1. de multe ori la plecarea de pe loc (mai ales in rampa) trebuie sa turez tare si apoi sa ridic piciorul de pe ambreiaj caci altfel se opreste motorul; la inceput mai putin acum e din ce in ce mai deranjant caci trebuie turat din ce in ce mai tare si chiar si asa tot se mai opreste (da in nas). Filtrul de benzina e schimbat cu unul nou acum un an de zile, benzina numai de la rompetrol pun. Banuiesc ca ar fi pompa de benzina care asa cum zicea cineva pe forum oboseste. Am o intrebare; am scos furtunul de TUR din corpul injector si am pus contactul; a venit foarte putina benzina si nu mi sa- parut a avea o presiune prea mare (citeam ca ar trebui sa fie macar 1 Barr). Asa trebuie sa curga, doar o "gurita" de benzina? Dupa ce plec de pe loc nu am probleme, masina chiar se imfinge la drum (lagul la apasarea brusca a acceleratiei e normal).
2. Asta arde tare acum ca s-a incalzit afara; racirea motorului. Am constatat aceasta problema asta toamna cand mi-a fiert apa prima data. Termostatul functioneaza, e nou, chiar si fara el e aceiasi problema. Deci, cat timp afara e racoare acul la temperatura apei nu creste de jumatate, sta pe dunga. Chiar si asta iarna la -20 grade era la fel. Cu cat e mai cald afara cu atat urca acul mai sus de dunga si i-mi aduc aminte ca ajungea la portiunea rosie. Am bagat in ea solutie de curatat radiatoarele inainte sa pun antigelul si am crezut ca s-a rezolvat(adevarul ca fiind iarna nici nu am putut sa vad rezultatul). Acum ca a dat caldura e acelasi fenomen. Va intreb daca pot sa tin acea solutie in radiator mai mult de 10 min cat scrie pe prospect (2+2 e solutia). As vrea sa ma apuc de spalat iar radiatorul, mai incer o data.


--------------------
Dacia 1310LI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hathazy
post 30 Mar 2010, 18:43
Post #2940


Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din


Group: Members
Posts: 209
Joined: 20 March 09




vez sa nu fie cumva pompa de apa care sa aiba cateva pelate rupte...apa nu mai circula cum trebe in motor si se incalzeste...doar pompa de apa poate fii daca zici ca se incalzeste si fara termostat.....dar inainte spala si motorul....poate sa aiba depuneri pe canele


--------------------
Renault Megane 1 miros a motorina mereu 1997, inmatricula t99 - SJ 89 TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 96 97 98 99 100 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 03:11
Forum Renault