dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
variable_dynamics |
![]()
Post
#2911
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|||
hathazy |
![]()
Post
#2912
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
is in cautare de sonda lamda, deoarece la dacia service au cerut pe sonda 350 lei:(((.....ma duk sa curat cantactele...dar posibil sa fie si senzorul de temperatura...am sa il skimb si pe acela si revin cu rezultate...msmsms
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
andrewdrw |
![]()
Post
#2913
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 3 December 09 ![]() |
salut tuturor! am si eu o nebunie,mi-a casunat sa imi pun jante de aliaj in 5 prezoane. am gasit pe net un simulator de dimensiuni pt caucuicuri si se potriveste 205/45 r 15 numai ca sunt mai late. pe fata stiu ce sa fac,schimb fuzeta si toate alea cu unele de papuc cu discuri ventilate si schimb capetele de planetare...dar pe spate ce sa pun???
![]() |
--------------------
dacia 1310
berlina
2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2914
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
vezi ca nu esti pe topicul corespunzator si poate te arde careva
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
pycoboy |
![]()
Post
#2915
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 29 May 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310Li
2003
- B-32-KIH
|
|
andrewdrw |
![]()
Post
#2916
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 3 December 09 ![]() |
imi cer scuze! sper ca nu am deranjat pe nimeni. dar totusi,am citit ce era scris cu cateva pagini innainte despre turometru si de unde se ia semnal... masina mea din 2004 in mufa aia rotunda de sub servo are doar 3 fire,fara portocaliu...iar la calculator imi e frica sa umblu sa nu fac vreo prostie... inca odata imi cer scuze pt cele scrise mai sus!multumesc pt intelegere!
|
--------------------
dacia 1310
berlina
2004
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2917
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu face nimik data viitoare stii.Acum cu problema ta cu semnal pt turometru poti sa iei direct de la mufa de la calculator pt ca ,cred ca sigur nu aiu semnal tras la ceasuri daca eidn 2004.Scoti mufa de la calc .si ea are in capat un surubel micut tip (holsurub),desfaci surubelu si o sa vezi ca se desface mufa in 2 bucati.o s avezi acolo ca sunt numerotati pini din mufa ,la cek unde scrie 24 nu ai nimic(nu pleaca nici un fir spre instalatie) pui fir si duci in bord
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2918
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
are cineva idee de unde imi fluctueaza turometrul? cateodata cand sta la relanti o ia razna urca si coboara de nebun sau cand apas pe claxon se ridica acu sau incepe sa se ridice dupa ritmu basului din masina
![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
hathazy |
![]()
Post
#2919
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
fluctuatiile sunt din cauza alternatorului...dupa cum stiu eu de pe alternator isi ia semnal...
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#2920
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(B-58-PTM @ 24 Mar 2010, 21:31) are cineva idee de unde imi fluctueaza turometrul? cateodata cand sta la relanti o ia razna urca si coboara de nebun sau cand apas pe claxon se ridica acu sau incepe sa se ridice dupa ritmu basului din masina ![]() Aceasi problema am avut si eu identic cu tine.si desi semnalul vine din calculator si nu din alternator ca la diesel problema e posibil sa fie din alternator.La mine asa a fost ,era puntea de diode pe duca,dupa vreo 4 luni dupa ce a inceput sa faca asa turometru s-a dus si puntea.dupa ce am schimbat puntea nu a mai facut. Sfatul meu incearca cu alt alternator ca sa nu dai banii aiurea pe piese. |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2921
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
ideea e ca la alternator chiar nu am umblat deloc de 4 ani decand am masina,el de incarcat incarca dar daca aprind 2-3 consumatori imediat acu de la incarcare din bord se duce pe rosu
This post has been edited by B-58-PTM: 25 Mar 2010, 10:27 |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2922
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai punete si inspesteaza puntea de diode
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
gheorghita88 |
![]()
Post
#2923
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 25 November 08 From: pitesti ![]() |
mi-se aprinde becul de la injectie la peste 110 km/h de la ce sa fie?
|
--------------------
renault
laguna 2 grandtour
2002 1,8 16v
|
|
yrinel |
![]()
Post
#2924
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 25 March 10 ![]() |
am si eu o intrebare...cum scot motorasul de relanti ca porneste foarte turata si vreau sa il scot de tot
![]() |
--------------------
dacia
1310
2001
- vs-21-yri
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2925
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai dc sa il scoti?crezi ca e pus acolo numai asa de forma are si el un rol bine definit acolo.Dar daca tu vrei cu adevarat sa il scoti scoti mufa lui si gata ai terminat treaba DAR NU ITI RECOMAND ,iti recomand sa il dai jos si sa il cureti frumos si mai merge mult si bn.nu te grabi sa tai si sa spanzuri pe acolo caci o sa iti para rau
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2926
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Daca mergi fara motoras masina iti va da in nas cand accelerezi pana se incalzeste motorul iar la relanti sar putea sa-ti stea subturata .
|
--------------------
-
-
-
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#2927
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
am citit mai multe forumuri si nu am reusit sa ajung la o concluzie asupra problemei pe care o am cu daciuta mea, ca sa mai va readuc aminte despre ce este vorba, o sa mai scriu odata:
dimineata cand pornesc masina pe benzina, la vreo 2-3 minute de la pornire incepe sa iasa un fum alb destul de consistent( enervant de consistent),pana cand se incalzeste bine motorul, mentionez ca pe benzina dimineata nu porneste la prima cheie, mai bine zis porneste, dar apoi scade imediat turatia sub 500 ture si moare, de parca nu se alimenteaza cu benzina, la a doua cheie porneste bine. pe gaz pleaca perfect si nu iese niciun fum. este posibil sa fie de la buji, de la pompa de benzina, de la filtru de benzina? sper sa ma ajutati multumesc This post has been edited by MIRKEA: 26 Mar 2010, 10:22 |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
Ov |
![]()
Post
#2928
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
apa din vasul de expansiune cum e?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#2929
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
apa este bine, nu bolboroseste
|
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#2930
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
@yrinel: Tu vorbesti serios??
![]() Recomand sa faci ce ti-a recomandat ghita. Uite AICI cum se repara/curata motorasul de ralanti. @MIRKEA:Ov te intreba de fapt daca lichidul de racire are urme de ulei in el sau daca scade nivelul in vasul de expansiune. Spor la reparatii! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
MIRKEA |
![]()
Post
#2931
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 25 March 08 ![]() |
nu are urme de ulei si nu scade
cand pornesc dimineata nu prea o ia din prima si trebuie sa tin cheia mai mult, sa fie bujiile umede? This post has been edited by MIRKEA: 27 Mar 2010, 08:42 |
--------------------
dacia
berlina
2001 injectie
- PH12RNT
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#2932
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu noutati.
Pt cine nu mai retine problema mea:D o zic iar. Nu se alimenteaza injectorul.dupa ce pun contactul totul decurge normal se aprind ledurile se sting dupa 6secunde.totul decurge normal.dar injectorul nu arunca benzina in galerie.firele nu sunt intrerupte,beterie este, relee sunt bune. Am incercat si cu alt calculator si cu alt injector si nimic,acealeasi sintome. Cine mai are idee de la ce ar putea sa fie,in afara de calc,injector,senzor turatie,bobina,ca alea merg.sigur. Are cineva o instalatie electrica in stare buna pentru injectie? |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
ghitza |
![]()
Post
#2933
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
verifica cu un aparat de masura daca atunci cand pui contactul iti vine curent pe mufa de la injector.scoti mufa si pui pe cineva sa puna contactul si masori pe firul rosu/alb daca iti vine tensiune.daca zici ca sunt bune cele de mai de sus atunci nu se alimenteaza zic eu.
Am cumparat de la un depozit de fier vechi un corp-clapeta de golf 2sau 3 cred complect cu 10 roni.minune ei il aruncau |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#2934
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ghitza @ 27 Mar 2010, 18:37) verifica cu un aparat de masura daca atunci cand pui contactul iti vine curent pe mufa de la injector.scoti mufa si pui pe cineva sa puna contactul si masori pe firul rosu/alb daca iti vine tensiune.daca zici ca sunt bune cele de mai de sus atunci nu se alimenteaza zic eu. Am cumparat de la un depozit de fier vechi un corp-clapeta de golf 2sau 3 cred complect cu 10 roni.minune ei il aruncau nu vine curent pe mufa.asta a fost primu lucru pe care l-am facut, |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
ghitza |
![]()
Post
#2935
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
bun.atunci dute pe fir sa nu fie intrerupt undeva daca ai zis ca ,calculatorul e bun si trebuie sa ii dai de cap caci altceva nu are caci din calc primeste informatie .mai uitate si la releul de la pompa de benzina caci si de acolo primeste + sau schimba releul cu altul sdau celalalt sau vreun fir ce intra in releu sa nu fie oxidat sau sa se mai tine in 2 lite cum am patit eu.bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
hathazy |
![]()
Post
#2936
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
am schimbat sonda lamda, senzor temperatura, curatat toate contactele, curatat motorasul relantii la cutite, si tot turata sta:(((, mentionez ca daca pun contactul motorasul impinge clapeta de acceleratie dar inapoi nu o mai trage(((.......care ar fii problema???ECU???
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
pycoboy |
![]()
Post
#2937
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 29 May 07 ![]() |
Azi am schimbat filtrul de aer si bujiile si parca nu mai tremura chiar asa rau, insa am observat ca capatul furtunului mai subtire din imaginea de mai jos, care intra sub acel capac este rupt, am incercat ca sa trag de el sa iasa afara insa nu am reusit...intrebarea mea este dc acel furtun se schimba si cum si la ce foloseste el...va multumesc anticipat
net.jpg |
--------------------
Dacia
1310Li
2003
- B-32-KIH
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2938
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
este de cumparat acel furtun si eu l-am schimbat vine cu tot cu cel mai gros care merge la capacul de la culbutori si cel de la carburator e vreo 12 lei,ii turnat impreuna cu cel mai gros ca si el
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
flopy_k7 |
![]()
Post
#2939
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 June 09 ![]() |
Am si eu doua probleme pe care le-am cam amanat; am tot citit pe forum si cat m-am priceput am verificat la masina.
DECI: 1. de multe ori la plecarea de pe loc (mai ales in rampa) trebuie sa turez tare si apoi sa ridic piciorul de pe ambreiaj caci altfel se opreste motorul; la inceput mai putin acum e din ce in ce mai deranjant caci trebuie turat din ce in ce mai tare si chiar si asa tot se mai opreste (da in nas). Filtrul de benzina e schimbat cu unul nou acum un an de zile, benzina numai de la rompetrol pun. Banuiesc ca ar fi pompa de benzina care asa cum zicea cineva pe forum oboseste. Am o intrebare; am scos furtunul de TUR din corpul injector si am pus contactul; a venit foarte putina benzina si nu mi sa- parut a avea o presiune prea mare (citeam ca ar trebui sa fie macar 1 Barr). Asa trebuie sa curga, doar o "gurita" de benzina? Dupa ce plec de pe loc nu am probleme, masina chiar se imfinge la drum (lagul la apasarea brusca a acceleratiei e normal). 2. Asta arde tare acum ca s-a incalzit afara; racirea motorului. Am constatat aceasta problema asta toamna cand mi-a fiert apa prima data. Termostatul functioneaza, e nou, chiar si fara el e aceiasi problema. Deci, cat timp afara e racoare acul la temperatura apei nu creste de jumatate, sta pe dunga. Chiar si asta iarna la -20 grade era la fel. Cu cat e mai cald afara cu atat urca acul mai sus de dunga si i-mi aduc aminte ca ajungea la portiunea rosie. Am bagat in ea solutie de curatat radiatoarele inainte sa pun antigelul si am crezut ca s-a rezolvat(adevarul ca fiind iarna nici nu am putut sa vad rezultatul). Acum ca a dat caldura e acelasi fenomen. Va intreb daca pot sa tin acea solutie in radiator mai mult de 10 min cat scrie pe prospect (2+2 e solutia). As vrea sa ma apuc de spalat iar radiatorul, mai incer o data. |
--------------------
Dacia
1310LI
2000
|
|
hathazy |
![]()
Post
#2940
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
vez sa nu fie cumva pompa de apa care sa aiba cateva pelate rupte...apa nu mai circula cum trebe in motor si se incalzeste...doar pompa de apa poate fii daca zici ca se incalzeste si fara termostat.....dar inainte spala si motorul....poate sa aiba depuneri pe canele
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 03:11 |