dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
ghitza |
![]()
Post
#2941
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
danciusergiu84 |
![]()
Post
#2942
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
trebuie suntat releul de la pompa de benzina ca in manual ca altfel ea primeste curent 2 sec. cand pui contactul (nu functioneaza cu motorul oprit ca masura de protectie ex. in caz de accident)
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
flopy_k7 |
![]()
Post
#2943
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 June 09 ![]() |
ufffff; si cam pe unde se afla acel releu?
|
--------------------
Dacia
1310LI
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2944
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
in compartimentul motor pe contraaripa stanga ai tre sa ai acolo un suport cu 2 relee si 2 sigurante cel dinspre pompa de frana este al ei sau daca nu scoti si pui contactul si nu ar mai trebui sase auda pompa
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
vpreda2003 |
![]()
Post
#2945
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 1 April 10 ![]() |
Help! Tata are o dacie break pe injectie si m-a rugat sa ma uit la ea. Problema este urmatoarea: relantiul este instabil si, mai ales cand se incalzeste, la accelerari bruste da rateuri in carburator. Am demontat capacul acela de plastic, de deasupra injectorului si atunci cand o accelerezi scoate flacarii. Intind sa cred ca e o problema de avans, poate a sarit de la punct, sau cineva a inversat vreo fisa de bujie.
-Ma puteti ajuta cu o poza sau o schema exacta a pozitionarii fiselor de bujii? -De unde stie calculatorul cand sa comande bobina pentru a da scanteia? Ma gandesc ca exista un senzor, ceva, care nu mai citeste bine si scanteia e data inainte ca supapele de admisie sa se inchida complet. Senzorul acela de pe volanta are si acest rol? -Putea sa sara de la punct daca a fost pornita impinsa? -Inainte de a demonta distributia, sau de a ma apuca sa cumpar piese aiurea, mai aveti si alte idei? Va multumesc anticipat! |
--------------------
Dacia
1310Li
2003
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#2946
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Salutare,
Tocmai vin de afara, am curatat putin bujiile, am bibilit putin masina, si am observat ca in corpul de injectie am un "stutz" de furtun, in care nu intra nici un furtun si nici obturat nu e. Deci pe corp, pe partea dreapta (cea cu filtrul de aer), am 2 furtune si un stutz liber. Am observat ca pe acolo trage aer, si din cate imi aduc eu VAG aminte, parca citisem pe aici pe forum ca ala trebuie neaparat obturat (ca ar avea un cauciuc din fabrica acolo). Asa este ? Ce este exact acel stutz ? Cu ce ma afecteaza daca merg cu el descoperit/acoperit ? Multumesc mult de raspunsuri ! |
--------------------
r
m
2
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2947
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
vpreda2003:eu zic ca daca era vre-o fisa pusa invers nci nu pornea deci nu e de la fise ,senzorul de pe volanta e raspunzator de timpi dand tre a de-a scanteie si in poti scoate si curata ,el se afla pe flansa de la cutie sub bobina.
La treaba cu impinsul se strica la aste acu injectie sonda lambda asta daca ai impins-o exagerat de mult .doar poza asta o am cu fisele sper sa intelegi. CORAPEL:acels tut daca nu este pus caci el sare de acolo si trage aer fals si se scutura motorul la relanti de draci are.Acel stut trebuia obturat cu ceva eu am folosit un capacel de plastic pus peste stut putin fortat si nu mai am treaba Attached thumbnail(s) SDC11245.JPG ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 1301 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#2948
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
L-am obturat si eu, si merge motorul cum n-am crezut ca poate merge unul de dacie la relanti :| ... WOW .. :|
Dar care a fost logica pentru acel stut ? .. la ce se foloseste el daca la noi nu ? This post has been edited by Ciorapel: 1 Apr 2010, 17:10 |
--------------------
r
m
2
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2949
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
acel stut din ce stiu eu zic ca,acolo vine la unele modele de injectie un furtunas ce merge la o canistra de carbon si cu o electrovalva pe el la care vine mufa aia ce o ai prinsa de contraaripa dreapta(asa e la mine.e libera mufa aia) o mufa cu 2 fire.eu cel putin asta stiu daca e altceva sa ma contraziceti.
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#2950
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Te referi la "condensatorul de gaze", sau ce-o fi butelia aia de sub calculatorul de bord ? O am acolo ... uite despre ce vb. :
http://i42.tinypic.com/112bwrc.jpg ... deci nu cred ca de la ea.. |
--------------------
r
m
2
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2951
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
da de ala vorbeam ,da acuma m-am amintit cica acolo era un dop din fabrica pus si ala daca dadeai mult la automat sarea si trebuia pus innapoi caci daca nmu trepida motorul tare la relanti si in mers ,mi-am amintit caci un amic imi zicea ca il gasea pe scut acel dop pana s-a prins si el si a pus ceva mai teapan acolo sa nu mia sara
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#2952
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Mi se pare foarte ciudat sa faci o linie de asamblare, si sa folosesti pe masini ceva ce nu poate aduce decat necazuri si 0 functionalitate .... o fi fost asa matrita, dar macar sa il toarne umplut, sau sa puna ceva teapan de tot acolo.
|
--------------------
r
m
2
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2953
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
asta e ca sa ii faci si eu mam gandit si am si vazut cand a dat la automat de vreo cateva ori si a zburat pur si simpluChiar ier am cumparat un corp/capeta de golf2 sau 3 nush si gur complect cu toate in el si pe el cu 10 roni si am luat dopul de la el caci eu aveam un capac de ventil de bicicleta
This post has been edited by ghitza: 1 Apr 2010, 21:24 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
pycoboy |
![]()
Post
#2954
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 29 May 07 ![]() |
Am rezolvat problema cu tremuratul, am fost la un prieten si mi-a reglat tachetii ca la carte si acum merge struna
![]() Pt Ciorapel: unde mai exact se afla acel stutz de care vorbeai, cumva in zona indicata de sageata din foto ??? Multumesc anticipat. stutz-1.jpg This post has been edited by pycoboy: 1 Apr 2010, 23:44 |
--------------------
Dacia
1310Li
2003
- B-32-KIH
|
|
vpreda2003 |
![]()
Post
#2955
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 1 April 10 ![]() |
Ghita, multumesc mult pt. mesaj. Curatasem deja acel senzor, dar fara niciun rezultat. De ce s-ar putea strica sonda lambda in cazul in care e impinsa?
|
--------------------
Dacia
1310Li
2003
|
|
AB-05-PIW |
![]()
Post
#2956
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 June 07 ![]() |
stie cineva vreun cod pentru bieletele de directie ca cele din poza de import ...ca astea romanesti sunt de toata prastia....?
Attached thumbnail(s) 2026571_1267083840.jpg ( Size: 15.61k ) Number of downloads: 1244 2026571_1268228730.jpg ( Size: 18.17k ) Number of downloads: 1006 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000 berlina
- AB 05 PIW
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2957
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pycoboy.acel stut se afla sub acel capac intre corpul/clapeta si filtrul de aer acolo de unde vine si acel furtun cu ramificatie de la capacul de plastic si merge la vapacul de la culbutori.In poza ta undeva in stanga sagetii rosii.
Vpreda2003:ai rez.cu fisele deci porneste.Daca ai un prieten cu dacie cu injectie roagal sa iti imprumute senzorul de turatie cel de pe volanta.Tacheti ii ai reglati la 20 cu 25?altceva nu cred ca are ce sa fie.Iar cu sonda lambda nush dc.dar stiu sigur ca se strica incearca sa mergi fara ea sa ii scoti mufa 2 Apr 2010, 12:13: AB-05-PIW:nu o sa iti spune nimeni nimic aici .uitate pe sectiunea "Coduri piese de import" This post has been edited by ghitza: 2 Apr 2010, 11:13 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#2958
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
@pycoboy pe acolo pe undeva este stutzul. Daca ai tremurat cand apesi frana, vezi sa nu ai probleme cu servo-frana. Stranguleaza cumva furtunul de la servofrana (care iese din dreapta motorului - cilindrul 3 de la radiator spre baterie) si vezi daca mai face; daca nu mai face, ori ai supapa de pe pompa de frana stricata, ori furtunul crapat, ori membrana pompei sparta.
|
--------------------
r
m
2
|
|
pycoboy |
![]()
Post
#2959
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 29 May 07 ![]() |
Va multumesc frumos
|
--------------------
Dacia
1310Li
2003
- B-32-KIH
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2960
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
salutare,am si eu o problema, imi merge motoru intrerupt la relanti , daca pornesc masina nu are nimic, merge ok, dar daca o accelerez si ii dau drumu imi merge inrerupt relantiu, in mers nu se simte doar dupa ce las acceleratia libera,nu conteaza ca e motoru rece sau cald ...am schimbat bujiile acum 150km si tot la fel imi face, mie sa nu fie vreo supapa care nu inchide bine
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#2961
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Ai verificat stutzul de care vorbeam noi pe pagina asta ? Eu aveam aceeasi problema
![]() Inainte sa astup stutzul asta, nu puteam sa merg in treapta 1 la relanti, pentru ca smucea foarte tare ... acum merge perfect, lin. |
--------------------
r
m
2
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2962
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
il am acolo ala iese din discutie.....la mine nu smuceste,merge normal cand e accelerata
This post has been edited by B-58-PTM: 2 Apr 2010, 14:24 |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2963
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu iti lucreaza o buje sau vreo fisa da curent pe langa
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2964
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
bujiile sunt noi, probabil vreo fisa care nu da curent la valoarea maxima primele 2 cele mai scurte cam fac figuri
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2965
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ee ,ai vazut deci ceva stii tu numa nu spui tot
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2966
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
stiu ca la bujiile alea vechi, cand scoteam fisele de la ultimiii 2 cilindrii dinspre baterie nu se intamppla nimic cu astea noi nu am incercat diferenta intre bujiile noi si cele vechi este ca sa inbunatatit demaraju
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2967
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
dar ce bujii ai?pt injectie si electrodul reglat la 0,8?incearca si scoate fisele si vezi daca e vre-o diferenta.Iar sa vezi daca scapa scanteie fisele seara porneste la relanti si deschide capota si baga capu acolo ca se vede scanteie daca da la motor
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2968
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
am luat bujii originale bosch
o sa ma duc acum sa verific am fost la masina am scos fisele pe rand, la cilindru 1 de langa radiator cand am scos fisa sa schimbat mult regimu de functionare, la celelalte 3 s-a simtit mai putin diferenta, primea scanteie tot dar cred ca are pierderi pe undeva,normal dupa parerea mea trebuia sa se simta la toate la fel This post has been edited by B-58-PTM: 2 Apr 2010, 20:17 |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
ghitza |
![]()
Post
#2969
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
asa e trebuie sa se simta la fel poate nici bujiile nu sunt pe treaba lor incearca cu BRISK sau ENGUYEM pt injectie sau poate fisele sunt coapte
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2970
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
sincer nu ma indur sa iau altele,si asa nu stau bine cu banii, cam cat ar fii un set de fise
cam din ce cauze ar mai putea tremura, cuumva senzoru dupa volanta? This post has been edited by B-58-PTM: 2 Apr 2010, 20:39 |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 21:54 |